mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 484  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 449
Dołączył(a): 6.06.2008
Offline
PostNapisane: 18 maja 2010, 12:09 
Cytuj  
Ja zwykle gram na supporcie - i pewnie też taką klasę wybiorę w GW2. W GW rozbijam się Rytualistą - jak trzeba, to leczy, jak trzeba - robi świetny dmg.

Niestety, póki co zapowiedziano jedynie 3 klasy 'scholar', a czego jedna jest już potwierdzona - ele. Ludzie przepowiadaja brak odpowiednika monka, liczą na mesmera i necro - rytualista przepadł już całkiem w spekulacjach.

Anet zapowiedziało, że podzieli support na parę klas - być może zobaczymy jakiegos kleryka (druga, nieujawniona klasa z ciezkim armorem) i jakieś kombinacje mesmera / nero / rt / obecnej linii prot z monka.
Póki co, za wcześnie, żeby coś mówić. Stawiam, że mesmer wróci w jakieś okrojonej formie - necro pewnie też. Niestety, na rytualiste mam dość małe nadzieje, choć stawiam, że przyszłe klasy supportujące bedą skontruowane na podobnej jak on zasadzie.


_________________
http://karolinacianciara.pl/

*****

Posty: 2780
Dołączył(a): 16.08.2004
Offline
PostNapisane: 18 maja 2010, 12:14 
Cytuj  
Plutonka napisał(a):
Ja zwykle gram na supporcie - i pewnie też taką klasę wybiorę w GW2. W GW rozbijam się Rytualistą - jak trzeba, to leczy, jak trzeba - robi świetny dmg.

Niestety, póki co zapowiedziano jedynie 3 klasy 'scholar', a czego jedna jest już potwierdzona - ele. Ludzie przepowiadaja brak odpowiednika monka, liczą na mesmera i necro - rytualista przepadł już całkiem w spekulacjach.

Anet zapowiedziało, że podzieli support na parę klas - być może zobaczymy jakiegos kleryka (druga, nieujawniona klasa z ciezkim armorem) i jakieś kombinacje mesmera / nero / rt / obecnej linii prot z monka.
Póki co, za wcześnie, żeby coś mówić. Stawiam, że mesmer wróci w jakieś okrojonej formie - necro pewnie też. Niestety, na rytualiste mam dość małe nadzieje, choć stawiam, że przyszłe klasy supportujące bedą skontruowane na podobnej jak on zasadzie.
i bardzo dobrze, ze nie bedzie klasy nastawionej stricte na heal i support. W GW1 jak wpadałeś na arene, gvg czy cokolwiek, nie mając monka w sklładzie, to byłeś skazany na porażke, niestety. Teraz takich sytuacji nie będzie.


_________________
Zaobserwowano niejednokrotnie, iż samice szympansów prowokują seksualnie samca tylko po to, by mu ukraść mięso.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 18 maja 2010, 12:19 
Cytuj  
Ja bym raczej miał nadzieje na coś w stylu nie wiem Demonologist no i Necro musi byc tez.

Ale.. Jak Necro dalej bedzie ubierał latexowe ubrania z kolcami to.. to... sie zirytuje.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 449
Dołączył(a): 6.06.2008
Offline
PostNapisane: 18 maja 2010, 12:22 
Cytuj  
To fakt, że bez monka w większości przypadków była kupa - choć Rt otrzymał potężne leczenie, to nadal monk miał monopol na ultraszybkie i efektywne protection prayers i zdejmowanie hexów.

Mam jednak wrażenie, że samo rozbicie supportu na kilka klas nie rozwiąże tego problemu. Jeśli support zostanie podzielony tak, że np dwie klasy otrzymają heal + zdejmowanie hexów / stanów, a jedna dostanie linię prot - to właśnie ta prot klasa będzie miała kluczowe znaczenie.

Chyba, że anet postawi na kolorowy miszmasz - wtedy faktycznie, może być ciekawiej.


_________________
http://karolinacianciara.pl/

***
Avatar użytkownika

Posty: 19064
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 18 maja 2010, 12:47 
Cytuj  
Grafika jest mocno azjatycka, mi to nie przeszkadza akurat, ale dziwie sie, ze niektorzy userzy z obrzydzeniem wypowiadajacy sie o pedalskiej grafice w grach z Azji w wypadku GW2 lakaja ja jak prostytutka wiadomo co.

******

Posty: 4759
Dołączył(a): 28.01.2004
Offline
PostNapisane: 18 maja 2010, 12:49 
Cytuj  
kompromitujesz się mrynarku


_________________
Obrazek
"Hope is the first step on the road to disappointment."

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 18 maja 2010, 12:52 
Cytuj  
@Mrynar
to kwestia przyzwyczajenia z jedynki jak mi się wydaje ;)


To że nie będzie rita to mnie mocno zmartwiło , cóż zawsze zostaje mi mój ele czy necro jeżeli będzie , mam przynajmniej nadzieję że animacje castowania necro będą równie dobre co w jedynce.

@Inside
strój ten z piórkami dla necro z NF był całkiem si.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 18 maja 2010, 13:17 
Cytuj  
żaden nie był. Necro musi miec szaty ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 18 maja 2010, 13:18 
Cytuj  
iniside napisał(a):
żaden nie był. Necro musi miec szaty ;p.


ooosz tam to był taki Afrykański Necro ;)


_________________
Mam leniwe szare komórki.

**

Posty: 449
Dołączył(a): 6.06.2008
Offline
PostNapisane: 18 maja 2010, 13:19 
Cytuj  
Czy nie będzie Rt na 100% - nie wiadomo :) Ja mam wrażenie, że nawet, jeśli sama klasa nie wróci, to wrócą niektóre jej skille.

Co do 'gejowskiej grafiki'.
Jakiś czas temu czytałam wywiad z szefem wszystkich szefów od grafiki w GW i GW2 - Danielem Dociu - nawiasem mówiąc - jednym z najsłynniejszych i najbardziej utytułowanych przedstawicieli swojego fachu na świecie. Zapytano go, jaki jest jego pogląd na realizm w grafice i dlaczego w GW i GW2 wiele elementów jest stylizowanych i nie ma ambicji, by dążyć do wiernego oddania rzeczywistości.

Dociu powiedział wtedy parę ciekawych rzeczy. Zaczął od tego, że gry online zawsze były i są nadal daleko w tyle za innymi grami - jeśli chodzi o grafikę. Związane jest to oczywiście z ogromem świata, ilością graczy itd. Tworząc grę MMO wydajność silnika nie jest jednak jedynym ograniczeniem. Drugim - jest czas. Anet projektując grę zakłada, że będzie ona żyć około 5 lat - i grę trzeba zaprojektować tak, żeby nawet za 5 lat wyglądała porządnie i nie koliła w oczy przestarzałą grafiką. Dociu uważa, że to, co jest realistyczne w tym roku - za rok będzie już tylko nieudolnym dowodem na to, że technika poszła do przodu.

Dlatego też team projektujący GW i GW2 uznał, że stylizacja postaci i świata jest idealnym wyjściem - zamiast zżerać zasoby na jak najbardziej realistyczne oddanie wszystkiego, robią trochę słodki, lecz piękny świat, który nie ma pretensji do tego, aby cokolwiek oddawać realistycznie.

I choć może się to podobać lub nie - GW nadal jest bardzo miłe dla oka, choć skończyło 5 lat.


_________________
http://karolinacianciara.pl/

***

Posty: 787
Dołączył(a): 1.04.2005
Offline
PostNapisane: 18 maja 2010, 13:24 
Cytuj  
Plutonka napisał(a):
Dlatego też team projektujący GW i GW2 uznał, że stylizacja postaci i świata jest idealnym wyjściem - zamiast zżerać zasoby na jak najbardziej realistyczne oddanie wszystkiego, robią trochę słodki, lecz piękny świat, który nie ma pretensji do tego, aby cokolwiek oddawać realistycznie. .



NIE NO, skądś to znam :>


_________________
PoE RIP Retardoom
Dota2 wy**bana wpizdu

**

Posty: 449
Dołączył(a): 6.06.2008
Offline
PostNapisane: 18 maja 2010, 13:35 
Cytuj  
Dla wszystkich marud: trochę o dizajnie postaci i kilka screenów

http://www.arena.net/blog/the-fashion-o ... sten-perry


_________________
http://karolinacianciara.pl/

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 18 maja 2010, 14:11 
Cytuj  
Bloodleaf napisał(a):
@Up
High drugie BC2 z tego nie będzie :P

wiem,ale w takim dfo bylo takie cos pelną gębą, jesli trza cos samemu utrafic jest wiekszy fun. Chociaz takie cos jak w DDO.


_________________
.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 18 maja 2010, 15:11 
Cytuj  
W GW1 bylo sporo (wiekszosc) postaci "spedalonych". Wiem, ze uproszczenia, ograniczenia MMO itd. ale co to ma do rzeczy przy designie postaci? Taki Mesmer, Paragon, Elementalista, a nawet Ranger wygladali żalosnie. Nie ma to jak ruszac do boju w koronkach i aksamitnej bieliznie heh ...

Naszczescie w 2 beda Charrowie :)

**

Posty: 449
Dołączył(a): 6.06.2008
Offline
PostNapisane: 18 maja 2010, 17:31 
Cytuj  
Zgodzę się, że w GW niektóre profesje są mocno pedalskie - rekordy IMO bije mesmer, który biega, jakby narobił w gacie. Z drugiej jednak strony, GW ma przepiękne female postacie - i w ten sposób, w Tyrii nawet Zygmunt Chajzer jest kobietą:

http://plutonka.is-a-geek.net/~plutonka/gw/gw117.png

8)


_________________
http://karolinacianciara.pl/

**

Posty: 393
Dołączył(a): 3.01.2007
Offline
PostNapisane: 18 maja 2010, 19:41 
Cytuj  
Plutonka jest fanka GW :P

***

Posty: 787
Dołączył(a): 1.04.2005
Offline
PostNapisane: 18 maja 2010, 20:43 
Cytuj  
O tym samym pomyślałem jak wchodziłem w ten temat, żeby przeczytać nowe posty :)


_________________
PoE RIP Retardoom
Dota2 wy**bana wpizdu

**

Posty: 449
Dołączył(a): 6.06.2008
Offline
PostNapisane: 18 maja 2010, 21:23 
Cytuj  
Każdy ma jakieś słabości :oops:


_________________
http://karolinacianciara.pl/

****
Avatar użytkownika

Posty: 1463
Dołączył(a): 29.10.2009
Offline
PostNapisane: 19 maja 2010, 17:29 
Cytuj  
Coś wartego przeczytania, choć nic aż tak nowego

http://www.zam.com/story.html?story=22355&storypage=1
Cytuj:
ZAM: It’s a good question – why don’t the Norn have beards?

Soesbee: It’s because we didn’t concept them with beards, and we just thought that if someone doesn’t want a beard, they don’t have to have a beard. And if they do want a beard, they can have a beard.

Another question we received was if the Asura base their virility or “macho-ness” on their ears because we had a quest where an Asura had small ears and no one would date him because of the size of his ears.

So that’s the sort of questions that we receive and people often ask if we’re going to follow some of these models in Guild Wars 2… these tiny little details you can get gigantic stories from.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 19 maja 2010, 19:36 
Cytuj  
Z broda wygladli by zbyt malo metroseksualnie :P

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 484  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.