mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 484  Następna strona
Autor Wiadomość
***

Posty: 604
Dołączył(a): 3.12.2008
Offline
PostNapisane: 28 kwi 2010, 21:51 
Cytuj  
http://www.youtube.com/results?search_t ... 0,24&uni=3

od gory w dol 5animacji spelli elementalistyyy

wyglada to omg wow :wtf:

jestem pod wrazeniem

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 28 kwi 2010, 23:23 
Cytuj  
@up

Osobiscie? Czy to sie czyms rozni od 1? Wiesz, ja osobiscie szanuje gw za to, ze zebralo tak liczne grono graczy (ktorzy zreszta do tej pory graja) ale.. no sorry... to nadal wyglada bardzo plastikowo :(

*****

Posty: 2778
Dołączył(a): 16.08.2004
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2010, 04:39 
Cytuj  
tez sie boje ze PvP wciaz bedzie sie opierac w 80% na buildzie, zle trafisz ze skillami na przeciwnika i dziękuje, dobranoc, koniec imprezy.


_________________
Zaobserwowano niejednokrotnie, iż samice szympansów prowokują seksualnie samca tylko po to, by mu ukraść mięso.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2010, 06:54 
Cytuj  
Quetzacotl napisał(a):
tez sie boje ze PvP wciaz bedzie sie opierac w 80% na buildzie


Mi się właśnie buildy bardzo podobały w jedynce.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2010, 08:03 
Cytuj  
System skilli w GW to bylo mistrzostwo swiata. Jednoczesnie prosty i bardzo skomplikowany. Jak dojda w 2 jeszcze te combosy to bedzie naprawde git.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2010, 08:13 
Cytuj  
Nie no wyglada to ładnie, ale zdecydowanie nie robi szału. Ogólnie grafika duzo sie nie zmieniła, dla mnie to wyglada pratycznie tak samo jak jedynka, tylko tekstury maja duzo większą rozdzielczosc.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2010, 08:28 
Cytuj  
Z tego co wyczytałem w wywiadzie to odejdą od systemu skilli z GW1 , szkoda.

@up właśnie szału nie ma robić bo potem będziemy grać w "żabki" , to co widzę wystarczy , ważne żeby grywalność była , eye-candy już przestało mnie obchodzić.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2010, 14:29 
Cytuj  
Bloodleaf napisał(a):
Z tego co wyczytałem w wywiadzie to odejdą od systemu skilli z GW1 , szkoda.

@up właśnie szału nie ma robić bo potem będziemy grać w "żabki" , to co widzę wystarczy , ważne żeby grywalność była , eye-candy już przestało mnie obchodzić.

System walki jest taki sam. Z tym e polowa skili dobiera sie automatycznie, a druga półowa ma jakieś śmieszne ograniczenia. Czyli z póli 10 skili, moge w praktyce wybrać tylko 3 takie jaki mi sie podobają. Bo w tej drugiej "ręcznie" dobieranaje półowie jeden skili musi być leczący, a drugi musi być elite. Czyli pole manerwu zostało bardzo poważnie zwęrzone. Wogóle mi się to nie podoba.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2010, 14:34 
Cytuj  
Po tym co napisałeś nie dość, że nie nie rozumiem to też mi się nie podoba. :\

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2010, 14:55 
Cytuj  
Czyli zmieniaja jedyny feature dzieki, ktoremu GW sie wyroznialo i ktory powodowal ze bylo w miare do pogrania?

FAIL.

"póli" - mega fail. :P

****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2010, 14:56 
Cytuj  
Na to wyglada. Jak dodaja jeszcze 40 leveli do wbicia, instancje rajdowe itp bzdety to juz nie bedzie GW :/

****
Avatar użytkownika

Posty: 1463
Dołączył(a): 29.10.2009
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2010, 15:06 
Cytuj  
Oczywista oczywistość.

Cytuj:
RPS: And just to make it clear, as people are always asking, what’s the pricing model for the new Guild Wars?

Eric Flannum: We’re basically the same pricing model as GW1. No monthly fee. Boxes, expansion and microtransactions for our revenue.

*****

Posty: 2778
Dołączył(a): 16.08.2004
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2010, 15:29 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Bloodleaf napisał(a):
Z tego co wyczytałem w wywiadzie to odejdą od systemu skilli z GW1 , szkoda.

@up właśnie szału nie ma robić bo potem będziemy grać w "żabki" , to co widzę wystarczy , ważne żeby grywalność była , eye-candy już przestało mnie obchodzić.

System walki jest taki sam. Z tym e polowa skili dobiera sie automatycznie, a druga półowa ma jakieś śmieszne ograniczenia. Czyli z póli 10 skili, moge w praktyce wybrać tylko 3 takie jaki mi sie podobają. Bo w tej drugiej "ręcznie" dobieranaje półowie jeden skili musi być leczący, a drugi musi być elite. Czyli pole manerwu zostało bardzo poważnie zwęrzone. Wogóle mi się to nie podoba.
wbrew pozorom małe zmiany wgzlędem jedynki


_________________
Zaobserwowano niejednokrotnie, iż samice szympansów prowokują seksualnie samca tylko po to, by mu ukraść mięso.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2010, 15:32 
Cytuj  
Quetzacotl napisał(a):
iniside napisał(a):
Bloodleaf napisał(a):
Z tego co wyczytałem w wywiadzie to odejdą od systemu skilli z GW1 , szkoda.

@up właśnie szału nie ma robić bo potem będziemy grać w "żabki" , to co widzę wystarczy , ważne żeby grywalność była , eye-candy już przestało mnie obchodzić.

System walki jest taki sam. Z tym e polowa skili dobiera sie automatycznie, a druga półowa ma jakieś śmieszne ograniczenia. Czyli z póli 10 skili, moge w praktyce wybrać tylko 3 takie jaki mi sie podobają. Bo w tej drugiej "ręcznie" dobieranaje półowie jeden skili musi być leczący, a drugi musi być elite. Czyli pole manerwu zostało bardzo poważnie zwęrzone. Wogóle mi się to nie podoba.
wbrew pozorom małe zmiany wgzlędem jedynki

Bo chyba za mało grałeś. Z 8 skili jakie moge wrzucić na pasek według własnego widzimisię zrobiły się 3..


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

******

Posty: 4759
Dołączył(a): 28.01.2004
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2010, 15:35 
Cytuj  
W LoLu są cztery ...


_________________
Obrazek
"Hope is the first step on the road to disappointment."

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2010, 16:18 
Cytuj  
MagPS napisał(a):
W LoLu są cztery ...

No. Jeszcze gorzej ;p. Zupelnie inna kategoria -;-.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*****

Posty: 2778
Dołączył(a): 16.08.2004
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2010, 16:48 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Quetzacotl napisał(a):
iniside napisał(a):
Bloodleaf napisał(a):
Z tego co wyczytałem w wywiadzie to odejdą od systemu skilli z GW1 , szkoda.

@up właśnie szału nie ma robić bo potem będziemy grać w "żabki" , to co widzę wystarczy , ważne żeby grywalność była , eye-candy już przestało mnie obchodzić.

System walki jest taki sam. Z tym e polowa skili dobiera sie automatycznie, a druga półowa ma jakieś śmieszne ograniczenia. Czyli z póli 10 skili, moge w praktyce wybrać tylko 3 takie jaki mi sie podobają. Bo w tej drugiej "ręcznie" dobieranaje półowie jeden skili musi być leczący, a drugi musi być elite. Czyli pole manerwu zostało bardzo poważnie zwęrzone. Wogóle mi się to nie podoba.
wbrew pozorom małe zmiany wgzlędem jedynki

Bo chyba za mało grałeś. Z 8 skili jakie moge wrzucić na pasek według własnego widzimisię zrobiły się 3..
uwierz mi, że grałem aż za długo.

Obowiązkowy elite? i tak 99% postaci go miało.
Skill leczący? monki, flagowy, healing signet, przynajmniej polowa postaci miała cos do selfheala w jedynce, ze wzgledu na splity.
Skille zalezne od profesji? oczywistosc, było
Skille zalezne od broni? było, nie mogles uzyc Hammer basha nie mając młota, tak samo nie mogłeś użyć Crippling Shota nie mając łuku. Dochodzi jeszcze ograniczenie rasowe skilli o ktorym niewiele wiadomo. A dodatkowe 2 sloty to bardzo dużo, 16 na cały team.


_________________
Zaobserwowano niejednokrotnie, iż samice szympansów prowokują seksualnie samca tylko po to, by mu ukraść mięso.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2010, 17:07 
Cytuj  
Quetzacotl napisał(a):
iniside napisał(a):
Quetzacotl napisał(a):
iniside napisał(a):
Bloodleaf napisał(a):
Z tego co wyczytałem w wywiadzie to odejdą od systemu skilli z GW1 , szkoda.

@up właśnie szału nie ma robić bo potem będziemy grać w "żabki" , to co widzę wystarczy , ważne żeby grywalność była , eye-candy już przestało mnie obchodzić.

System walki jest taki sam. Z tym e polowa skili dobiera sie automatycznie, a druga półowa ma jakieś śmieszne ograniczenia. Czyli z póli 10 skili, moge w praktyce wybrać tylko 3 takie jaki mi sie podobają. Bo w tej drugiej "ręcznie" dobieranaje półowie jeden skili musi być leczący, a drugi musi być elite. Czyli pole manerwu zostało bardzo poważnie zwęrzone. Wogóle mi się to nie podoba.
wbrew pozorom małe zmiany wgzlędem jedynki

Bo chyba za mało grałeś. Z 8 skili jakie moge wrzucić na pasek według własnego widzimisię zrobiły się 3..
uwierz mi, że grałem aż za długo.

Obowiązkowy elite? i tak 99% postaci go miało.
Skill leczący? monki, flagowy, healing signet, przynajmniej polowa postaci miała cos do selfheala w jedynce, ze wzgledu na splity.
Skille zalezne od profesji? oczywistosc, było
Skille zalezne od broni? było, nie mogles uzyc Hammer basha nie mając młota, tak samo nie mogłeś użyć Crippling Shota nie mając łuku. Dochodzi jeszcze ograniczenie rasowe skilli o ktorym niewiele wiadomo. A dodatkowe 2 sloty to bardzo dużo, 16 na cały team.

1. Ale mialem mozliwosc go nie wzisc. Chodzi o wybor.
2. Tak samo.
3. Jak w kazdej grze. Chodzi o to ze te 5 skili gra BEDZIE DOBIERAC SAMA.
4. Tak samo. Gra ci wrzuci skile zalezne od broni z automatu i nie masz nic do powiedzenia w tej sprawie.
Calość zamyka sie w tym ze realny wybor skili tak jak ci sie to podoba masz zawezony do 3. Bo gra automatycznie ci wybiera 5, następna dwa musisz poświęcić na elite i selfheal i zostaja ci 3 ktore mozesz dobrac tak jak ci sie podoa. Wiec tak roznice jest dimaterlna pomiedzy GW gdzie mogls sobie brac co chcesz i jak chcesz, do tego gdzie teraz 70% wyboru jest podejmowane za ciebie.

Moze tobie to nie przeszkadza. Ale mnie skreca na mysl, ze jakis durny program podejmuje decyzje za mnie i nie mam opcji "jeb się i tak wiem lepiej".


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2625
Dołączył(a): 11.05.2008
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2010, 17:11 
Cytuj  
No i muzyke komponuje znowu Jeremy Soule (już wiem, czemu mi się z Oblivionem skojarzyło ;p). Na prawdę po tych wszystkich zapowiedziach, screenach itd. jestem bardzo ciekawy co z tego wyjdzie. Pewnie z rok jeszcze poczekamy.


_________________
Steam

*****

Posty: 2778
Dołączył(a): 16.08.2004
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2010, 17:32 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Quetzacotl napisał(a):
iniside napisał(a):
Quetzacotl napisał(a):
iniside napisał(a):
Bloodleaf napisał(a):
Z tego co wyczytałem w wywiadzie to odejdą od systemu skilli z GW1 , szkoda.

@up właśnie szału nie ma robić bo potem będziemy grać w "żabki" , to co widzę wystarczy , ważne żeby grywalność była , eye-candy już przestało mnie obchodzić.

System walki jest taki sam. Z tym e polowa skili dobiera sie automatycznie, a druga półowa ma jakieś śmieszne ograniczenia. Czyli z póli 10 skili, moge w praktyce wybrać tylko 3 takie jaki mi sie podobają. Bo w tej drugiej "ręcznie" dobieranaje półowie jeden skili musi być leczący, a drugi musi być elite. Czyli pole manerwu zostało bardzo poważnie zwęrzone. Wogóle mi się to nie podoba.
wbrew pozorom małe zmiany wgzlędem jedynki

Bo chyba za mało grałeś. Z 8 skili jakie moge wrzucić na pasek według własnego widzimisię zrobiły się 3..
uwierz mi, że grałem aż za długo.

Obowiązkowy elite? i tak 99% postaci go miało.
Skill leczący? monki, flagowy, healing signet, przynajmniej polowa postaci miała cos do selfheala w jedynce, ze wzgledu na splity.
Skille zalezne od profesji? oczywistosc, było
Skille zalezne od broni? było, nie mogles uzyc Hammer basha nie mając młota, tak samo nie mogłeś użyć Crippling Shota nie mając łuku. Dochodzi jeszcze ograniczenie rasowe skilli o ktorym niewiele wiadomo. A dodatkowe 2 sloty to bardzo dużo, 16 na cały team.

1. Ale mialem mozliwosc go nie wzisc. Chodzi o wybor.
2. Tak samo.
3. Jak w kazdej grze. Chodzi o to ze te 5 skili gra BEDZIE DOBIERAC SAMA.
4. Tak samo. Gra ci wrzuci skile zalezne od broni z automatu i nie masz nic do powiedzenia w tej sprawie.
Calość zamyka sie w tym ze realny wybor skili tak jak ci sie to podoba masz zawezony do 3. Bo gra automatycznie ci wybiera 5, następna dwa musisz poświęcić na elite i selfheal i zostaja ci 3 ktore mozesz dobrac tak jak ci sie podoa. Wiec tak roznice jest dimaterlna pomiedzy GW gdzie mogls sobie brac co chcesz i jak chcesz, do tego gdzie teraz 70% wyboru jest podejmowane za ciebie.

Moze tobie to nie przeszkadza. Ale mnie skreca na mysl, ze jakis durny program podejmuje decyzje za mnie i nie mam opcji "jeb się i tak wiem lepiej".
gdzie jest napisane, ze gra sama wybiera skille?
masz pule skilli dla profesji, dla konkretnej broni, leczace, elity i z tej puli wybierasz. Jakby gra miala za mnie wybierac to to był bezsens totalny.


_________________
Zaobserwowano niejednokrotnie, iż samice szympansów prowokują seksualnie samca tylko po to, by mu ukraść mięso.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 484  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.