MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Guild Wars 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=34321
Strona 4 z 484

Autor:  Saw666 [ 28 kwi 2010, 21:51 ]
Tytuł: 

http://www.youtube.com/results?search_t ... 0,24&uni=3

od gory w dol 5animacji spelli elementalistyyy

wyglada to omg wow :wtf:

jestem pod wrazeniem

Autor:  ShadorVD [ 28 kwi 2010, 23:23 ]
Tytuł: 

@up

Osobiscie? Czy to sie czyms rozni od 1? Wiesz, ja osobiscie szanuje gw za to, ze zebralo tak liczne grono graczy (ktorzy zreszta do tej pory graja) ale.. no sorry... to nadal wyglada bardzo plastikowo :(

Autor:  Quetzacotl [ 29 kwi 2010, 04:39 ]
Tytuł: 

tez sie boje ze PvP wciaz bedzie sie opierac w 80% na buildzie, zle trafisz ze skillami na przeciwnika i dziękuje, dobranoc, koniec imprezy.

Autor:  Bloodleaf [ 29 kwi 2010, 06:54 ]
Tytuł: 

Quetzacotl napisał(a):
tez sie boje ze PvP wciaz bedzie sie opierac w 80% na buildzie


Mi się właśnie buildy bardzo podobały w jedynce.

Autor:  Sparth2 [ 29 kwi 2010, 08:03 ]
Tytuł: 

System skilli w GW to bylo mistrzostwo swiata. Jednoczesnie prosty i bardzo skomplikowany. Jak dojda w 2 jeszcze te combosy to bedzie naprawde git.

Autor:  iniside [ 29 kwi 2010, 08:13 ]
Tytuł: 

Nie no wyglada to ładnie, ale zdecydowanie nie robi szału. Ogólnie grafika duzo sie nie zmieniła, dla mnie to wyglada pratycznie tak samo jak jedynka, tylko tekstury maja duzo większą rozdzielczosc.

Autor:  Bloodleaf [ 29 kwi 2010, 08:28 ]
Tytuł: 

Z tego co wyczytałem w wywiadzie to odejdą od systemu skilli z GW1 , szkoda.

@up właśnie szału nie ma robić bo potem będziemy grać w "żabki" , to co widzę wystarczy , ważne żeby grywalność była , eye-candy już przestało mnie obchodzić.

Autor:  iniside [ 29 kwi 2010, 14:29 ]
Tytuł: 

Bloodleaf napisał(a):
Z tego co wyczytałem w wywiadzie to odejdą od systemu skilli z GW1 , szkoda.

@up właśnie szału nie ma robić bo potem będziemy grać w "żabki" , to co widzę wystarczy , ważne żeby grywalność była , eye-candy już przestało mnie obchodzić.

System walki jest taki sam. Z tym e polowa skili dobiera sie automatycznie, a druga półowa ma jakieś śmieszne ograniczenia. Czyli z póli 10 skili, moge w praktyce wybrać tylko 3 takie jaki mi sie podobają. Bo w tej drugiej "ręcznie" dobieranaje półowie jeden skili musi być leczący, a drugi musi być elite. Czyli pole manerwu zostało bardzo poważnie zwęrzone. Wogóle mi się to nie podoba.

Autor:  Oyci3C [ 29 kwi 2010, 14:34 ]
Tytuł: 

Po tym co napisałeś nie dość, że nie nie rozumiem to też mi się nie podoba. :\

Autor:  Kabraxis [ 29 kwi 2010, 14:55 ]
Tytuł: 

Czyli zmieniaja jedyny feature dzieki, ktoremu GW sie wyroznialo i ktory powodowal ze bylo w miare do pogrania?

FAIL.

"póli" - mega fail. :P

Autor:  Sparth2 [ 29 kwi 2010, 14:56 ]
Tytuł: 

Na to wyglada. Jak dodaja jeszcze 40 leveli do wbicia, instancje rajdowe itp bzdety to juz nie bedzie GW :/

Autor:  Piaskowy [ 29 kwi 2010, 15:06 ]
Tytuł: 

Oczywista oczywistość.

Cytuj:
RPS: And just to make it clear, as people are always asking, what’s the pricing model for the new Guild Wars?

Eric Flannum: We’re basically the same pricing model as GW1. No monthly fee. Boxes, expansion and microtransactions for our revenue.

Autor:  Quetzacotl [ 29 kwi 2010, 15:29 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Bloodleaf napisał(a):
Z tego co wyczytałem w wywiadzie to odejdą od systemu skilli z GW1 , szkoda.

@up właśnie szału nie ma robić bo potem będziemy grać w "żabki" , to co widzę wystarczy , ważne żeby grywalność była , eye-candy już przestało mnie obchodzić.

System walki jest taki sam. Z tym e polowa skili dobiera sie automatycznie, a druga półowa ma jakieś śmieszne ograniczenia. Czyli z póli 10 skili, moge w praktyce wybrać tylko 3 takie jaki mi sie podobają. Bo w tej drugiej "ręcznie" dobieranaje półowie jeden skili musi być leczący, a drugi musi być elite. Czyli pole manerwu zostało bardzo poważnie zwęrzone. Wogóle mi się to nie podoba.
wbrew pozorom małe zmiany wgzlędem jedynki

Autor:  iniside [ 29 kwi 2010, 15:32 ]
Tytuł: 

Quetzacotl napisał(a):
iniside napisał(a):
Bloodleaf napisał(a):
Z tego co wyczytałem w wywiadzie to odejdą od systemu skilli z GW1 , szkoda.

@up właśnie szału nie ma robić bo potem będziemy grać w "żabki" , to co widzę wystarczy , ważne żeby grywalność była , eye-candy już przestało mnie obchodzić.

System walki jest taki sam. Z tym e polowa skili dobiera sie automatycznie, a druga półowa ma jakieś śmieszne ograniczenia. Czyli z póli 10 skili, moge w praktyce wybrać tylko 3 takie jaki mi sie podobają. Bo w tej drugiej "ręcznie" dobieranaje półowie jeden skili musi być leczący, a drugi musi być elite. Czyli pole manerwu zostało bardzo poważnie zwęrzone. Wogóle mi się to nie podoba.
wbrew pozorom małe zmiany wgzlędem jedynki

Bo chyba za mało grałeś. Z 8 skili jakie moge wrzucić na pasek według własnego widzimisię zrobiły się 3..

Autor:  MagPS [ 29 kwi 2010, 15:35 ]
Tytuł: 

W LoLu są cztery ...

Autor:  iniside [ 29 kwi 2010, 16:18 ]
Tytuł: 

MagPS napisał(a):
W LoLu są cztery ...

No. Jeszcze gorzej ;p. Zupelnie inna kategoria -;-.

Autor:  Quetzacotl [ 29 kwi 2010, 16:48 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Quetzacotl napisał(a):
iniside napisał(a):
Bloodleaf napisał(a):
Z tego co wyczytałem w wywiadzie to odejdą od systemu skilli z GW1 , szkoda.

@up właśnie szału nie ma robić bo potem będziemy grać w "żabki" , to co widzę wystarczy , ważne żeby grywalność była , eye-candy już przestało mnie obchodzić.

System walki jest taki sam. Z tym e polowa skili dobiera sie automatycznie, a druga półowa ma jakieś śmieszne ograniczenia. Czyli z póli 10 skili, moge w praktyce wybrać tylko 3 takie jaki mi sie podobają. Bo w tej drugiej "ręcznie" dobieranaje półowie jeden skili musi być leczący, a drugi musi być elite. Czyli pole manerwu zostało bardzo poważnie zwęrzone. Wogóle mi się to nie podoba.
wbrew pozorom małe zmiany wgzlędem jedynki

Bo chyba za mało grałeś. Z 8 skili jakie moge wrzucić na pasek według własnego widzimisię zrobiły się 3..
uwierz mi, że grałem aż za długo.

Obowiązkowy elite? i tak 99% postaci go miało.
Skill leczący? monki, flagowy, healing signet, przynajmniej polowa postaci miała cos do selfheala w jedynce, ze wzgledu na splity.
Skille zalezne od profesji? oczywistosc, było
Skille zalezne od broni? było, nie mogles uzyc Hammer basha nie mając młota, tak samo nie mogłeś użyć Crippling Shota nie mając łuku. Dochodzi jeszcze ograniczenie rasowe skilli o ktorym niewiele wiadomo. A dodatkowe 2 sloty to bardzo dużo, 16 na cały team.

Autor:  iniside [ 29 kwi 2010, 17:07 ]
Tytuł: 

Quetzacotl napisał(a):
iniside napisał(a):
Quetzacotl napisał(a):
iniside napisał(a):
Bloodleaf napisał(a):
Z tego co wyczytałem w wywiadzie to odejdą od systemu skilli z GW1 , szkoda.

@up właśnie szału nie ma robić bo potem będziemy grać w "żabki" , to co widzę wystarczy , ważne żeby grywalność była , eye-candy już przestało mnie obchodzić.

System walki jest taki sam. Z tym e polowa skili dobiera sie automatycznie, a druga półowa ma jakieś śmieszne ograniczenia. Czyli z póli 10 skili, moge w praktyce wybrać tylko 3 takie jaki mi sie podobają. Bo w tej drugiej "ręcznie" dobieranaje półowie jeden skili musi być leczący, a drugi musi być elite. Czyli pole manerwu zostało bardzo poważnie zwęrzone. Wogóle mi się to nie podoba.
wbrew pozorom małe zmiany wgzlędem jedynki

Bo chyba za mało grałeś. Z 8 skili jakie moge wrzucić na pasek według własnego widzimisię zrobiły się 3..
uwierz mi, że grałem aż za długo.

Obowiązkowy elite? i tak 99% postaci go miało.
Skill leczący? monki, flagowy, healing signet, przynajmniej polowa postaci miała cos do selfheala w jedynce, ze wzgledu na splity.
Skille zalezne od profesji? oczywistosc, było
Skille zalezne od broni? było, nie mogles uzyc Hammer basha nie mając młota, tak samo nie mogłeś użyć Crippling Shota nie mając łuku. Dochodzi jeszcze ograniczenie rasowe skilli o ktorym niewiele wiadomo. A dodatkowe 2 sloty to bardzo dużo, 16 na cały team.

1. Ale mialem mozliwosc go nie wzisc. Chodzi o wybor.
2. Tak samo.
3. Jak w kazdej grze. Chodzi o to ze te 5 skili gra BEDZIE DOBIERAC SAMA.
4. Tak samo. Gra ci wrzuci skile zalezne od broni z automatu i nie masz nic do powiedzenia w tej sprawie.
Calość zamyka sie w tym ze realny wybor skili tak jak ci sie to podoba masz zawezony do 3. Bo gra automatycznie ci wybiera 5, następna dwa musisz poświęcić na elite i selfheal i zostaja ci 3 ktore mozesz dobrac tak jak ci sie podoa. Wiec tak roznice jest dimaterlna pomiedzy GW gdzie mogls sobie brac co chcesz i jak chcesz, do tego gdzie teraz 70% wyboru jest podejmowane za ciebie.

Moze tobie to nie przeszkadza. Ale mnie skreca na mysl, ze jakis durny program podejmuje decyzje za mnie i nie mam opcji "jeb się i tak wiem lepiej".

Autor:  Robo [ 29 kwi 2010, 17:11 ]
Tytuł: 

No i muzyke komponuje znowu Jeremy Soule (już wiem, czemu mi się z Oblivionem skojarzyło ;p). Na prawdę po tych wszystkich zapowiedziach, screenach itd. jestem bardzo ciekawy co z tego wyjdzie. Pewnie z rok jeszcze poczekamy.

Autor:  Quetzacotl [ 29 kwi 2010, 17:32 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Quetzacotl napisał(a):
iniside napisał(a):
Quetzacotl napisał(a):
iniside napisał(a):
Bloodleaf napisał(a):
Z tego co wyczytałem w wywiadzie to odejdą od systemu skilli z GW1 , szkoda.

@up właśnie szału nie ma robić bo potem będziemy grać w "żabki" , to co widzę wystarczy , ważne żeby grywalność była , eye-candy już przestało mnie obchodzić.

System walki jest taki sam. Z tym e polowa skili dobiera sie automatycznie, a druga półowa ma jakieś śmieszne ograniczenia. Czyli z póli 10 skili, moge w praktyce wybrać tylko 3 takie jaki mi sie podobają. Bo w tej drugiej "ręcznie" dobieranaje półowie jeden skili musi być leczący, a drugi musi być elite. Czyli pole manerwu zostało bardzo poważnie zwęrzone. Wogóle mi się to nie podoba.
wbrew pozorom małe zmiany wgzlędem jedynki

Bo chyba za mało grałeś. Z 8 skili jakie moge wrzucić na pasek według własnego widzimisię zrobiły się 3..
uwierz mi, że grałem aż za długo.

Obowiązkowy elite? i tak 99% postaci go miało.
Skill leczący? monki, flagowy, healing signet, przynajmniej polowa postaci miała cos do selfheala w jedynce, ze wzgledu na splity.
Skille zalezne od profesji? oczywistosc, było
Skille zalezne od broni? było, nie mogles uzyc Hammer basha nie mając młota, tak samo nie mogłeś użyć Crippling Shota nie mając łuku. Dochodzi jeszcze ograniczenie rasowe skilli o ktorym niewiele wiadomo. A dodatkowe 2 sloty to bardzo dużo, 16 na cały team.

1. Ale mialem mozliwosc go nie wzisc. Chodzi o wybor.
2. Tak samo.
3. Jak w kazdej grze. Chodzi o to ze te 5 skili gra BEDZIE DOBIERAC SAMA.
4. Tak samo. Gra ci wrzuci skile zalezne od broni z automatu i nie masz nic do powiedzenia w tej sprawie.
Calość zamyka sie w tym ze realny wybor skili tak jak ci sie to podoba masz zawezony do 3. Bo gra automatycznie ci wybiera 5, następna dwa musisz poświęcić na elite i selfheal i zostaja ci 3 ktore mozesz dobrac tak jak ci sie podoa. Wiec tak roznice jest dimaterlna pomiedzy GW gdzie mogls sobie brac co chcesz i jak chcesz, do tego gdzie teraz 70% wyboru jest podejmowane za ciebie.

Moze tobie to nie przeszkadza. Ale mnie skreca na mysl, ze jakis durny program podejmuje decyzje za mnie i nie mam opcji "jeb się i tak wiem lepiej".
gdzie jest napisane, ze gra sama wybiera skille?
masz pule skilli dla profesji, dla konkretnej broni, leczace, elity i z tej puli wybierasz. Jakby gra miala za mnie wybierac to to był bezsens totalny.

Strona 4 z 484 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team