MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Guild Wars 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=34321
Strona 5 z 484

Autor:  iniside [ 29 kwi 2010, 17:44 ]
Tytuł: 

Quetzacotl napisał(a):
iniside napisał(a):
Quetzacotl napisał(a):
iniside napisał(a):
Quetzacotl napisał(a):
iniside napisał(a):
Bloodleaf napisał(a):
Z tego co wyczytałem w wywiadzie to odejdą od systemu skilli z GW1 , szkoda.

@up właśnie szału nie ma robić bo potem będziemy grać w "żabki" , to co widzę wystarczy , ważne żeby grywalność była , eye-candy już przestało mnie obchodzić.

System walki jest taki sam. Z tym e polowa skili dobiera sie automatycznie, a druga półowa ma jakieś śmieszne ograniczenia. Czyli z póli 10 skili, moge w praktyce wybrać tylko 3 takie jaki mi sie podobają. Bo w tej drugiej "ręcznie" dobieranaje półowie jeden skili musi być leczący, a drugi musi być elite. Czyli pole manerwu zostało bardzo poważnie zwęrzone. Wogóle mi się to nie podoba.
wbrew pozorom małe zmiany wgzlędem jedynki

Bo chyba za mało grałeś. Z 8 skili jakie moge wrzucić na pasek według własnego widzimisię zrobiły się 3..
uwierz mi, że grałem aż za długo.

Obowiązkowy elite? i tak 99% postaci go miało.
Skill leczący? monki, flagowy, healing signet, przynajmniej polowa postaci miała cos do selfheala w jedynce, ze wzgledu na splity.
Skille zalezne od profesji? oczywistosc, było
Skille zalezne od broni? było, nie mogles uzyc Hammer basha nie mając młota, tak samo nie mogłeś użyć Crippling Shota nie mając łuku. Dochodzi jeszcze ograniczenie rasowe skilli o ktorym niewiele wiadomo. A dodatkowe 2 sloty to bardzo dużo, 16 na cały team.

1. Ale mialem mozliwosc go nie wzisc. Chodzi o wybor.
2. Tak samo.
3. Jak w kazdej grze. Chodzi o to ze te 5 skili gra BEDZIE DOBIERAC SAMA.
4. Tak samo. Gra ci wrzuci skile zalezne od broni z automatu i nie masz nic do powiedzenia w tej sprawie.
Calość zamyka sie w tym ze realny wybor skili tak jak ci sie to podoba masz zawezony do 3. Bo gra automatycznie ci wybiera 5, następna dwa musisz poświęcić na elite i selfheal i zostaja ci 3 ktore mozesz dobrac tak jak ci sie podoa. Wiec tak roznice jest dimaterlna pomiedzy GW gdzie mogls sobie brac co chcesz i jak chcesz, do tego gdzie teraz 70% wyboru jest podejmowane za ciebie.

Moze tobie to nie przeszkadza. Ale mnie skreca na mysl, ze jakis durny program podejmuje decyzje za mnie i nie mam opcji "jeb się i tak wiem lepiej".
gdzie jest napisane, ze gra sama wybiera skille?
masz pule skilli dla profesji, dla konkretnej broni, leczace, elity i z tej puli wybierasz. Jakby gra miala za mnie wybierac to to był bezsens totalny.


Cytuj:
The first five skills on the skill bar are not slotted directly by the player; instead they are determined by the player's choice of weapon and profession.

Dla mnie to znaczy, ze niedosc ze gra z automatu ci wybierze skile zalezne od broni to jeszcze pewnie ilosc tych skili zostanie ograniczona do minimum.
Ciekawe jak to bedzie wygladac w przypadku magow ? Skile zalezne od laski jaka sie nosze, czy jak np. weme tarcze i miecz, to bede mial pol skili mele a pol mage ? (bo tutaj kazda klasa moze nosic dowolna bron).
edit:
Ok przeczytałem drugą częśc o combacie i jednak nie kazda klasa moze nosic kazda bron. Ale to dalej, absolutnie mi się nie podoba, ze będą skile zależne od broni. JEszcze o ile w przypadku klasa mele czy polegającychn broniach w roznym sensie moge to zrozumiec, to w przypadku magow, to jest delikatnie mowiac zjebane. Grajac magiem, mam zamiar wypruwac przecownika flaki na odleglosc, a nie tluc ich laska po lbie (tak sobie mowie, pewnie staff będzie dodawał jakieś random czary). A zeby to robić efektywnie wolałbym sobie sam zapełnić pasek skilami (nawet niech będa miały wymaganą bron, ale chce to zrobic SAM).
Cytuj:
who'll talk to you about our dynamic event system and why it will make playing Guild Wars 2

To mi się za to podoba. Jeśli będą te PQ implementować na masową skale to będzie bardzo fajnie. Mythic miał zajebisty pomysł z tym, ale kompletnie nie wykorzystał potencjału jaki to dawało + jeszcze jakby dorzucić phasing yawr.

Autor:  Quetzacotl [ 29 kwi 2010, 18:26 ]
Tytuł: 

http://www.guildwars2.com/en/the-game/combat/part-two/

Autor:  Robo [ 2 maja 2010, 14:46 ]
Tytuł: 

http://www.cdaction.pl/news-12395/10-po ... ars-2.html

Fajny artykuł, ogólnie hype rośnie :D

Autor:  Ravushimo [ 2 maja 2010, 14:59 ]
Tytuł: 

Od jedynki odbilem sie po kilkunastu godzinach gry, nie sledzilem do tej pory dwojki, ale po przeczytaniu tego tekstu ze strony CDA musze przyznac ze zrobilo na mnie pare rzeczy wrazenie. Mam tylko 1 pytanie: dalej swiat bedzie w postaci miast jako HUB'ow i instancji jako swiata dla pojedynczych grup?

Autor:  Robo [ 2 maja 2010, 15:04 ]
Tytuł: 

Nie, tak jak w innych MMO będzie, w pełni otwarty, bez żadnych instancji jak w jedynce.

Autor:  Ravushimo [ 2 maja 2010, 15:21 ]
Tytuł: 

No to nice, w zasadzie wszystko co mi w jedynce nie pasowalo zmienili.

Autor:  iniside [ 2 maja 2010, 16:34 ]
Tytuł: 

Robo napisał(a):
Nie, tak jak w innych MMO będzie, w pełni otwarty, bez żadnych instancji jak w jedynce.

To e bedzie otwarty to akurat najmniej wazne. Najciekawsze jest to ze bedzie mozliwy dowolny tranzyt pomiedzy realmami. Czyli tak teoretycznie patrzac dalej bedzie jeden wielki serwer -;-.
Edit:Akurat instancjowanie to był najmniejszym problem jedynki ;e.

Autor:  Gosugamer [ 2 maja 2010, 20:17 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Edit:Akurat instancjowanie to był najmniejszym problem jedynki ;e


Chyba żartujesz, mi osobiście znudziło się bieganie po pustych lokacjach po kilku godzinach gry.

Autor:  Quetzacotl [ 3 maja 2010, 09:08 ]
Tytuł: 

Gosugamer napisał(a):
Cytuj:
Edit:Akurat instancjowanie to był najmniejszym problem jedynki ;e


Chyba żartujesz, mi osobiście znudziło się bieganie po pustych lokacjach po kilku godzinach gry.

Bo GW to gra skoncentrowana na PvP, PvE to dodatek.

Autor:  Gilrad [ 3 maja 2010, 09:29 ]
Tytuł: 

Mnie też odtrąciło od GW właśnie instancjonowanie. Jeśli przeniosą ten klimat z 1-ki do GW2 plus otwarty świat to będzie fajna zabawa.

Autor:  iniside [ 3 maja 2010, 11:32 ]
Tytuł: 

http://www.rockpapershotgun.com/2010/04 ... ing-fires/
http://www.rockpapershotgun.com/2010/04 ... jor-event/

Jesli chociaz 50% z tego co mowia bedzie w grze w czasie premiery (mowie tu szczegolnie o even system i ciagle zmieniajacym sie swiecie), to bedzie absolutnie najlepsze mmo tej dekady (tak wiem, ze w tej dekadzie raczej na premiere nie ma co liczyc ale..). Dalej scieram slinotok z biurka -;-.

A powiem szczerze, ze po GW1 mam naprawde ogromny kredyt zaufania do ArenaNET i nie wierze, ze moga to zjebac.

Autor:  Robo [ 3 maja 2010, 11:48 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
(mowie tu szczegolnie o even system i ciagle zmieniajacym sie swiecie)


Dokładnie, szczególnie ta część jest mega zajebista. Oby wypaliło.

Autor:  Bloodleaf [ 3 maja 2010, 12:02 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
A powiem szczerze, ze po GW1 mam naprawde ogromny kredyt zaufania do ArenaNET i nie wierze, ze moga to zjebac.


Ja to samo , oby wyszła w tym 2011 a nie 2012.... bo na razie nie mam żadnego MMO do pogrania :)

Autor:  mrynar [ 3 maja 2010, 14:18 ]
Tytuł: 

Szkoda, ze GW2 bedzie bez abonamentu, to bedzie hit w podstawowkach i gimnazjach co znaczaco wplynie na jakosc community.

Autor:  Bloodleaf [ 3 maja 2010, 14:21 ]
Tytuł: 

mrynar napisał(a):
Szkoda, ze GW2 bedzie bez abonamentu, to bedzie hit w podstawowkach i gimnazjach co znaczaco wplynie na jakosc community.


Wystarczy tak jak w jedynce znależć odpowiedni klan/gildię i po sprawie.

Autor:  iniside [ 3 maja 2010, 14:23 ]
Tytuł: 

mrynar napisał(a):
Szkoda, ze GW2 bedzie bez abonamentu, to bedzie hit w podstawowkach i gimnazjach co znaczaco wplynie na jakosc community.

Dla mnie to duzy plus. Moge sobie grac, kiedy chce, jak chce bez wyrzucania kasy na grania godzine i całego miesiaca wogole ;e.
Zreszta w GW1 jakiegos szczeglnego hamstwa nie bylo.

Autor:  Robo [ 3 maja 2010, 14:28 ]
Tytuł: 

Mogliby dać chociaż jakieś info o becie - czy każdy będzie mógł starać się o klucz, czy tylko osoby z kontem w GW 1.

Autor:  Razoth [ 3 maja 2010, 14:38 ]
Tytuł: 

Ja się cieszę, że zdają sobie sprawę z tego, dlaczego inne MMO failują przy WoWie i jak tego uniknąć.

Cytuj:
And the second thing is that the quality has to be there. You’re competing with a game which has been out for at least 5 years in the case of WoW. In the case of Warhammer or LoTR less than that… but they’ve been out for a while. They’ve been able to find themselves a lot. Your game has to be really high quality. We’re past the days where you can have a broken launch and have to patch it better afterwards. We’re super aware of that. We want GW2 to launch to just be a fantastic experience.

Autor:  Robo [ 3 maja 2010, 14:59 ]
Tytuł: 

No ja właśnie mam nadzieję, że dotrzymają słowa i nie wypuszczą "gniota", do którego później trzeba będzie wydać setki patchy. Choć w sumie po tym co widać (przekładana data premiery) można być spokojnym. W sumie wole poczekać nawet i kolejne pół roku, jeśli mieli by znowu przełożyć premierę, ale żeby gra była dopracowana i mnie nie zniechęciła na wstępie, jak chociażby AoC. Trudno mi mówić o tym, że mam do nich zaufanie, bo w GW 1 pograłem z 2 tygodnie, ale ogólnie widze, że ludzie wypowiadają się o nich pochlebnie, więc jeśli na prawdę się postarają, to możemy mieć wreszcie do czynienia z pogromcą WoWa (w sumie taką mam nadzieję).

Autor:  Highlander [ 3 maja 2010, 15:01 ]
Tytuł: 

mnie zastanawia jak ma dzialac ten caly dynamiczny system wydarzen, czy jak to sie zwie...

Strona 5 z 484 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team