mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 16873
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 14 maja 2012, 22:20 
Cytuj  
Tak sobie pomyśłem, ze warto założyć thread na temat ogólnej mechaniki gry (conditions, boons etc), bo chociaż w załozeniach wydaje sie to bardzo proste, to jednak ma to więcej głębi na drugi rzut oka.
Jak ktoś ma jakieś obserwacje niech wpisuje.

Bleeding - stackuje sie sie zadawany damage.Najważniejsza część! Czas trwania kazdego bleeda na stacku jest liczony osobno! Natomiast zestackowany damage jest ZAWSZE rozlozny na maksymalny czas trwania (nie potwierdzone). Bleedy maja rozny czas trwania.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 488
Dołączył(a): 16.01.2011
Offline
PostNapisane: 19 maja 2012, 22:25 
Cytuj  
Dobry pomysl.

Wlasciwie w linku ponizej jest to wszystko wypisane, a nawet o wiele wiece, ale zgodnie z tematem wklejam odpowieni fragment:

    Blind - cause target's next hit to miss
    Burning - inflicts X damage per second, stack in duration
    Chilled - movement reduction (66%) and skill recharge reduction (66%)
    Confused - inflicts x damage each time a foe uses skill, stack in intensity.
    Cripped - target move slower (50%), stack in duration
    Fear - cause the target to run away



source link: http://www.playgw2.com/article/05012012 ... yers.shtml


_________________
BF3: hungrymumin

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.