MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Klasa - Engineer
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=40817
Strona 1 z 2

Autor:  Mendol [ 19 kwi 2012, 13:16 ]
Tytuł:  Klasa - Engineer

Obrazek


Tutaj prosilbym dyskutowac na temat tej klasy. Wymiana informacji, linki do buildow, propozycje, pomysly.
Prosilbym o nie wklejanie obrazkow, majacych na celu pokazanie wszystkim jaki to nie jestem zajebisty.

Niestety otwieranie linkow w nowym oknie nie dziala z defaulta :)

Autor:  D3jviD [ 13 lip 2012, 10:40 ]
Tytuł:  Re: Klasa - Engineer

Ktoś testowal inzyniera w czasie bety?

Jak to wyglada w praniu? Z tego co widzialem na yt i przeczytalem na forach, to szalu na pvp nie ma?
Jakis ciekawy gameplay najlepiej z komentarzem godny polecenia?

Autor:  iniside [ 13 lip 2012, 10:56 ]
Tytuł:  Re: Klasa - Engineer

Engiem, gra sie trudno.
Po mesmerze to chyba najtrudniejsza w ogarnieciu klasa.
Trzeba ciagle rzadlowa toolkitami, wiekszosc skili enga jest celowana, czesc trzeba uzyc ponownie (np. zeby zdetonowac) etc.

Ale według mnie najciekawsza klasa zdecydowanie ;p.

Autor:  D3jviD [ 13 lip 2012, 12:02 ]
Tytuł:  Re: Klasa - Engineer

Lubie grac postaciami, ktore maja jakis pomocnikow i zazwyczaj sa to summonerzy.
Dlatego tez pytane, jak sie sprawdzaja zabawki inzyniera?

W czasie przejmowania punktu na pvp, stawiam wieze i kilka min - bedzie to duze zagrozenie dla przeciwnika, czy taki warrior wpadnie olewajac wszystko i mnie zje bez wiekszych problemow? :)

Autor:  wodny [ 13 lip 2012, 15:00 ]
Tytuł:  Re: Klasa - Engineer

No dobry gracz wymiata każdą klasą.

Grałem engineerem i mam mieszane wrażenia:
- kity to porażka, nie otrzymują bonusów ze statystyk i itemów
- jak walczyłem obok innych graczy to zadawane przeze mnie obrażenia były niczym w porównaniu do ich obrażeń
- wieżyczki w grze z tak dynamiczną walką jakoś nie powinny mieć według mnie miejsca
- nie jestem fanem tego całego tool belta
- eliksiry są nieprzewidywalne, ale to zaliczam na plus
- tarcza jest bardzo fajna, daje mnóstwo opcji defensywnych i taktycznych

Był ostatnio jakiś wywiad i engineer przeszedł mnóstwo zmian. Zmieniono niektóre kity na zwykłe skille. Zwiększono obrażenia. Ponoć jest zdecydowanie lepiej. Wystarczy poczekać do przyszłego weekendu lub pełnej wersji by się przekonać jak to będzie.

Mimo wad grało mi się fajnie. Chociaż zdecydowanie większą radochę miałem z gry thiefem. :)

Autor:  Turbot [ 13 lip 2012, 15:36 ]
Tytuł:  Re: Klasa - Engineer

Ja wlasnie bede gral enginerem - poszedlem w condition damage biuzuteria, sprzet.

Niezla przezywalnosc , elixir S, znikanie jak dostaniesz roota. Nie uzywalem kitow.

Biegalem z 2 pistoletami gdyż 3 ataki tam zadaja condition damage.

Pozostale skille to elixir S, Personal Ram i rocket turret i ulti supply crate.

Co do traitsow to Alchemy 30 i Precision zeby zwiekszyc condition damage 25

Jak znajde dobry builder to wkleje

Autor:  raggnarok [ 13 lip 2012, 18:31 ]
Tytuł:  Re: Klasa - Engineer

Licze, ze nie spierdola tej klasy na release. Chce nia grac, ale takie potezne revampy na miesiac przed premiera zawsze mnie niepokoja, bo oznacza to, ze pomysl tworcow nie wypalil i takie szybkie balansowanie zwykle konczy sie potem bardzo zle. No nic, zobaczymy za tydzien...

Autor:  iniside [ 13 lip 2012, 18:48 ]
Tytuł:  Re: Klasa - Engineer

raggnarok napisał(a):
Licze, ze nie spierdola tej klasy na release. Chce nia grac, ale takie potezne revampy na miesiac przed premiera zawsze mnie niepokoja, bo oznacza to, ze pomysl tworcow nie wypalil i takie szybkie balansowanie zwykle konczy sie potem bardzo zle. No nic, zobaczymy za tydzien...

Jakie revmapy ? Nie było żadnego poteżnego revmapu.
Najwieksza zmiana było zabranie engowi zmiany broni, i uproszenie mine kita ktory i tak byl gowno warty ;p.

Autor:  Szamotula [ 15 lip 2012, 22:23 ]
Tytuł:  Re: Klasa - Engineer

Przeciez sam w jakims poscie cytowales jak byla mowa o balansie, gdzie dev pisal ze wlasnie skonczyli robic mega adjust engineera.
Zreszta nie bez powodu bo eng ma zabawki, ale odstaje pod wzgledem dmgu od innych.

edit.
Co prawda to nie ty cytowales ale tutaj jest http://www.guildwars2hub.com/features/i ... jon-peters

Co do buildow to polecam kolesia na youtubie o nicku Teldo. Wiekszosc buildow testowal i te najlepsze ma nagrane. Z osob publikujacych jakies materialy zdecydowanie najbardziej ogarniajacy eng.

Autor:  wodny [ 16 lip 2012, 05:30 ]
Tytuł:  Re: Klasa - Engineer

Kiedy niby zabrali engineerowi możliwość zmiany broni? Przecież przedstawiciele tej profesji zawsze mieli dostęp do jednego zestawu broni w danej chwili, tak samo jak elementaliści. :)

Z tego wywiadu wyżej: "Every single one of the kits has been updated and improved in the last few days." :wink:

Autor:  iniside [ 16 lip 2012, 07:44 ]
Tytuł:  Re: Klasa - Engineer

wodny napisał(a):
Kiedy niby zabrali engineerowi możliwość zmiany broni? Przecież przedstawiciele tej profesji zawsze mieli dostęp do jednego zestawu broni w danej chwili, tak samo jak elementaliści. :)

Z tego wywiadu wyżej: "Every single one of the kits has been updated and improved in the last few days." :wink:

w BWE1 mogli zmieniac bron.

Autor:  wodny [ 16 lip 2012, 09:05 ]
Tytuł:  Re: Klasa - Engineer

iniside napisał(a):
wodny napisał(a):
Kiedy niby zabrali engineerowi możliwość zmiany broni? Przecież przedstawiciele tej profesji zawsze mieli dostęp do jednego zestawu broni w danej chwili, tak samo jak elementaliści. :)

Z tego wywiadu wyżej: "Every single one of the kits has been updated and improved in the last few days." :wink:

w BWE1 mogli zmieniac bron.

Mylisz się:
http://youtu.be/qrWIVY_37QU :)

Autor:  iniside [ 16 lip 2012, 09:18 ]
Tytuł:  Re: Klasa - Engineer

wodny napisał(a):
iniside napisał(a):
wodny napisał(a):
Kiedy niby zabrali engineerowi możliwość zmiany broni? Przecież przedstawiciele tej profesji zawsze mieli dostęp do jednego zestawu broni w danej chwili, tak samo jak elementaliści. :)

Z tego wywiadu wyżej: "Every single one of the kits has been updated and improved in the last few days." :wink:

w BWE1 mogli zmieniac bron.

Mylisz się:
http://youtu.be/qrWIVY_37QU :)

Jak sie moge mylic jak zmienialem bron ? ;p

Autor:  wodny [ 16 lip 2012, 09:44 ]
Tytuł:  Re: Klasa - Engineer

iniside napisał(a):
Jak sie moge mylic jak zmienialem bron ? ;p

Wydaje Ci się. Elementalista ma zestrojenia a engineer kity zamiast możliwości zmiany broni. Zawsze tak było. :)

Autor:  iniside [ 16 lip 2012, 09:46 ]
Tytuł:  Re: Klasa - Engineer

wodny napisał(a):
iniside napisał(a):
Jak sie moge mylic jak zmienialem bron ? ;p

Wydaje Ci się. Elementalista ma zestrojenia a engineer kity zamiast możliwości zmiany broni. Zawsze tak było. :)

Ok. Moze mi sie wydaje, ale pamietam, ze engiem zmienialem bron ;s.

Autor:  Deshroom [ 26 sie 2012, 20:16 ]
Tytuł:  Re: Klasa - Engineer

noob question

wybrałem okular zamiast plecaka przy tworzeniu chara, to znaczy że nie bede mial kit'ów ?

Autor:  Szamotula [ 26 sie 2012, 21:05 ]
Tytuł:  Re: Klasa - Engineer

Nope. To tylko sprawa estetyki.

Autor:  Dana [ 27 sie 2012, 13:30 ]
Tytuł:  Re: Klasa - Engineer

Czy Medkit działa na wszystkich, czy tylko ludzi w grupie ? Zawsze jak jest jakiś duży event, to latam jak dziki rzucając bandaże na lewo i prawo, ale nigdy nie widziałem by ktoś je podnosił.

Autor:  iniside [ 27 sie 2012, 16:51 ]
Tytuł:  Re: Klasa - Engineer

Dziala na wszystkich i dziala automatycznie.

Autor:  Szaman [ 27 sie 2012, 17:36 ]
Tytuł:  Re: Klasa - Engineer

wodny napisał(a):
iniside napisał(a):
Jak sie moge mylic jak zmienialem bron ? ;p

Wydaje Ci się. Elementalista ma zestrojenia a engineer kity zamiast możliwości zmiany broni. Zawsze tak było. :)


Też mi się coś tak wydaje... Chyba, że miotacz płomieni np. to kit (nie wiem, nie grałem tą postacią).

iniside napisał(a):
Engiem, gra sie trudno.
Po mesmerze to chyba najtrudniejsza w ogarnieciu klasa.
Trzeba ciagle rzadlowa toolkitami, wiekszosc skili enga jest celowana, czesc trzeba uzyc ponownie (np. zeby zdetonowac) etc.

Ale według mnie najciekawsza klasa zdecydowanie ;p.


Endzi najtrudniejsza? Zdanie szanuję, ale pozwól, że się nie zgodzę. Ten tytuł przypada raczej elementaliście. Nerfy zabiły sporą część buildów, najmniejszy HP pool w grze, lekki pancerz, brak zmiany broni, a do tego aby naprawdę coś zdziałać w PvP trzeba na chwilę obecną mieć dagger/dagger, co stawia ele w niemal pierwszym szeregu (to prawie że zasięg meele dla skilli na daggery). Do tego cholernie ważne jest ogarnięcie cooldown'ów na skillach z 4 róznych żywiołów (bez tego nie da się wyciągnąć odpowiednich kombosów, a bez nich nie ma spike dmg, bez tego z kolei nie da się nikogo zabić). Aby jeszcze nie było za dobrze, przed obrażeniami elementalisty łatwo jest zwiać dodgem (na pewno przed staffem - większość obrażeń to AOE).

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team