MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Klasa - Engineer
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=40817
Strona 2 z 2

Autor:  Piszpan [ 27 sie 2012, 18:37 ]
Tytuł:  Re: Klasa - Engineer

no co do ele to faktycznie qpa, kumpel sobie wzial bo myslal ze bedzie takim glass canon a tu ani dmg nie za ciekawy a o survi mozna zapomniec, mi tez ele jest klasa ktora sie najszybciej sklada, zreszta wystarczy zobaczyc co biega na pvp akurat ele ciezko spotkac a jak juz jest to free kill.

tif jest naprawde fajny moze w chwile zdjac target i sam tez potrafi namieszac, mesmer tez zajebisty w pvp i wkurwiajacy, guardian to tez taka klasa ze jak widze to rzadko targetuje bo wkolo sa lepsze cele.

teraz widze ze to temat o engi:) a wiec engi jest ciekawy, nie gralem i rzadko sa na pvp ale sa, klasa jest ciekawa i pewnie zagram, pamietam kiedys engi obstawil sie wiezyczkami zajebalem go ale dobic juz ciezko bo nie sfinishujesz poki nie rozwalisz wiezyczek. napewno zrobie przynajmniej ten 2 lvl engi i zobacze.

Autor:  Turbot [ 1 wrz 2012, 10:52 ]
Tytuł:  Re: Klasa - Engineer

Moj Enginer Tank - tournament build

Buildu tego używam do obrony spota, nie polega on na zadaniu obrazen ale na przetrwaniu na spocie jak najdluzej i doczekaniu az dobiegnie ktos roamujący.

Na zwyklych sPVP 8na8 go nie polecam gdyz obrazenia zbyt male i zdobywanie Glory ponts bedzie niskie. I w 8na8 ludzie sa nastawieni na pure dmg wiec lepiej wtedy zrobic sobie build na czysty Condition Damage z 2x pistol i mozna wyciagac po 300 Glory za walke

Obrazek

http://www.gw2build.com/builds/simulato ... 20.20.30.0

Co do opisu - pistolet i tarcza,

Tarcza to podstawa ze swoimi 2 skillami, pierwszy odbija pociski i czary i daje knokcbacka a drugi to typowy block ze stunem.

Co do pistolety to bardzo fajnym skillem jest static shot dajacy blinda i posion Dart ktory zmiejsza heala i zadaje sporo (jak na ten build obrazenia)

Jesli chodzi o Healing to Med Pack Kit to obowiazek nie dosc ze mamy niezly cheal pod (F1) to mozemy przelaczyc sie na kit ktory daje nam Fury i swiffnest. [Super do przemieszczania sie] i Zdjecie kondycji i 3 torby bandarzy po 1300 heala z niksim cooldownem. Gdy mamy malo Hp biegniemy przed siebie i od razu zbieramy medpacki. Maja one niski cooldown i czesto w krytycznych sytuacjach po prostu biegne spamujac przed siebie, zdejmuje kondycje

Co do wybranych skilli - Eliksir C - zamienia kondycje na boony - Super do walki z Necro i wszystkimi co daja Con Dmg

Personal Battering Ram - nie dost ze mamy jedno z lepszych wyrzucen ze spota to jeszcze pod F2 dostajemy bardzo mocny [teraz boostnienty niestety kosztem zwiekszonego cooldownu na ten skill] strzal ktory daje crippla

Bomb Kit - tutaj do walki na spocie dostajemy stawiane bomby ktora kazda zadaje ponad 800 dmg a do tego mamy bombe z blindem bombe zwalniajaca. To pod F4 (u mnie) dostaje najlepszy skill do walki o spot - wielka bombę ktora odrzuca wszystkich wrogów

Pozniej opisze Czemu takie traitsy wybralem

Autor:  Turbot [ 1 wrz 2012, 10:53 ]
Tytuł:  Re: Klasa - Engineer

Moj Enginer Tank - tournament build

Buildu tego używam do obrony spota, nie polega on na zadaniu obrazen ale na przetrwaniu na spocie jak najdluzej i doczekaniu az dobiegnie ktos roamujący.

Na zwyklych sPVP 8na8 go nie polecam gdyz obrazenia zbyt male i zdobywanie Glory ponts bedzie niskie. I w 8na8 ludzie sa nastawieni na pure dmg wiec lepiej wtedy zrobic sobie build na czysty Condition Damage z 2x pistol i mozna wyciagac po 300 Glory za walke

http://www.gw2build.com/builds/simulator.php#1.4.6.0.19.0.0.0.0.0.80.90.100.94.102.8.8.29.0.0.0.244.246.0.261.262.0.276.279.282.0.0.0.0.20.20.30.0



Obrazek




Co do opisu - pistolet i tarcza,

Tarcza to podstawa ze swoimi 2 skillami, pierwszy odbija pociski i czary i daje knokcbacka a drugi to typowy block ze stunem.

Co do pistolety to bardzo fajnym skillem jest static shot dajacy blinda i posion Dart ktory zmiejsza heala i zadaje sporo (jak na ten build obrazenia)

Jesli chodzi o Healing to Med Pack Kit to obowiazek nie dosc ze mamy niezly cheal pod (F1) to mozemy przelaczyc sie na kit ktory daje nam Fury i swiffnest. [Super do przemieszczania sie] i Zdjecie kondycji i 3 torby bandaży po 1300 heala z niksim cooldownem. Gdy mamy malo Hp biegniemy przed siebie i od razu zbieramy medpacki. Maja one niski cooldown i czesto w krytycznych sytuacjach po prostu biegne spamujac przed siebie, zdejmuje kondycje

Co do wybranych skilli - Eliksir C - zamienia kondycje na boony - Super do walki z Necro i wszystkimi co daja Con Dmg

Personal Battering Ram - nie dość ze mamy jedno z lepszych wyrzucen ze spota to jeszcze pod F2 dostajemy bardzo mocny [teraz boostnienty niestety, kosztem zwiekszonego cooldownu] strzal ktory daje crippla

Bomb Kit - tutaj do walki na spocie dostajemy stawiane bomby ktora kazda zadaje ponad 800 dmg a do tego mamy bombe z blindem bombe zwalniajaca. To pod F4 (u mnie) dostaje najlepszy skill do walki o spot - wielka bombę ktora odrzuca wszystkich wrogów

Pozniej opisze Czemu takie traitsy wybralem

Autor:  Szamotula [ 1 wrz 2012, 20:10 ]
Tytuł:  Re: Klasa - Engineer

Solidny build na bronienie side spotow, ale mysle ze moglbys sie pokusic o amulecik+jewel, albo chociaz jewel z condi dmg zamiast vitality.

Autor:  ShadorVD [ 18 wrz 2012, 11:40 ]
Tytuł:  Re: Klasa - Mesmer

Szamotula napisał(a):
No niestety, ale klasy jesli chodzi o lvling to totalnie nie sa zbalansowane - patrz warrior, ktory ma traita ze kazdy nie uzyty sygnet daje mu iles tam do kryta(od 20lvla mamy 80+% na cryta, a od 30 biegamy ze 100% lol) no i samo to, ze warrior ma 4 sygnety, ktorych pasywny gain jest ogromny i meltuje po kilka mobow na jednym 100blades, potem masz rangera - jedyna ranged klasa, ktora faktycznie bije moby z range'a, a nie jak reszta strzela w melee, bo moby biegaja fullspeed, a my w combacie sie czolgamy.
Z drugiej strony mamy enga/mesmera, ktorych utility traity jak i elity sa useless na granie solo(pomijajac tam jakis blink, czy swiftness), bo kto bedzie stawial turrety, zeby ubic jednego moba itp.


Turrety są spoko, ale niestety timer mają z dupy wyjęty.

Ja teraz eksperymentuję z 2 handed sword i zbieram itemki na precision, jego podstawowy atak ma 3x szanse na odpalenie kryta + im większa odległość tym większy damage. Zobaczymy co z tego wyniknie.

Autor:  Turbot [ 18 wrz 2012, 13:48 ]
Tytuł:  Re: Klasa - Mesmer

Dlatego jak moge to ja np enginerem wiekszosc mobow skippuje a jak mnie juz dogonia gdzies w tunelu to odpalam turrety i staram sie sciagac okoliczne mobki pod turrety.

Zauważyłem tez ze od 60 jeszcze mu spada damage.

Autor:  Turbot [ 20 wrz 2012, 12:18 ]
Tytuł:  Re: Klasa - Engineer

Maly tip odkrylem na lekkie zkiewszenie dmg inzyniera. Gdyz ma on najmniejszy damage w grze.


Trzeba relognac sie na rogala albo warriora.


i jeszcze jeden odkrylem.

Majac 30 punktow wsadzone w Firearms i traits umazliwiajacy nam przebijanie przeciwnikow gdy uzywamy pistoletu to wystarczy ustawic przeciwnika tylem do sciany lub byc na wyrzej niz przeciwnik. Wtedy otrzymuje 2 razy obrazenia, raz od wybuchu od uderzenia w niego i raz od wybuchu od uderzenia w sciane/ziemie. Nie zwieksza to drastycznie dpsu - nadal normalne hity sa bardzo slabe ale tak o 20% przyspiesza walke.


edit: dziala tez jak masz 2 mobki lub wiecej

Autor:  zaboleq [ 21 wrz 2012, 09:09 ]
Tytuł:  Re: Klasa - Engineer

pieniek82 napisał(a):
Maly tip odkrylem na lekkie zkiewszenie dmg inzyniera. Gdyz ma on najmniejszy damage w grze.


Trzeba relognac sie na rogala albo warriora.




Hehe najlepszy tip w typ topiku ;).

Autor:  Turbot [ 21 wrz 2012, 11:32 ]
Tytuł:  Re: Klasa - Engineer

Cholera coraz wiecej bledow ortograficznych robie - nie moge na to patrzec. Jak moglem napisac wyżej przez rz

Autor:  sivar [ 22 wrz 2012, 16:37 ]
Tytuł:  Re: Klasa - Engineer

dmg z engiego nie powala, ale to klasa supportująca a nie która ma młócić wszystko dookoła.
faktycznie granie nią może zniechęcić ludzi, którzy nie lubią zbytnio kombinować i gimnastykować palców na klawiaturze, bądź nie mają mychy razer naga czy coś w ten deseń...
ja się bawię całkiem dobrze, chociaż engi dostał ostatnio poważnego nerfa i nie może już sieknąć masowego comba na 15-18 sekund z niewidzialnością na przykład :P - bo jak wiadomo jest klasą OP :)

gram na bombhealu i jest wesoło.

Autor:  Turbot [ 22 wrz 2012, 20:39 ]
Tytuł:  Re: Klasa - Engineer

Ja biegam na con dmg/tank i prawie nie padam. No moze na ostaniej mapie na Orr jak za duzo mobow pullne, ale na tych wczesniejszych prawie sie nie zdarza.

Autor:  Turbot [ 27 wrz 2012, 15:55 ]
Tytuł:  Re: Klasa - Engineer

Ktos wie jaki na 80 levelu najlepszy jest set dla enginera ? I jakie ma on zadanie w end game pve czy chodzi do instancji jako tank czy condition dps czy moze healer albo support ?

Bo nie wiem jaki stroj zbierac

Autor:  sivar [ 27 wrz 2012, 23:16 ]
Tytuł:  Re: Klasa - Engineer

engi we wszystkim jest hmm.. taki sobie... w skrócie - party czy warbandy mogą obyć się bez inzyniera i niewielką stratę odczują...

znaczy się ma chyba najlepszy burst damage w grze, ale na buildzie "glass cannonowym" - problem w tym, że sprawdza się to tylko (i to czasem) w spvp, albo podczas roamowania (najlepszy roamer w grze - ciągły Swiftness) i gankowania pojedynczych randomów i casuali. Jak chcesz podziałać w większej grupie czy przeciwko więcej niż 1 osobie - to zapomnij :)

generalnie nie wiem co ci doradzić - najlepiej zmianę klasy :D
jak chcesz wymiatać z obrażeniami to rób elementalistę :)

ja idę w healera, ale guardian ma wszystko lepsze od engiego pod tym względem

jako support (slowy, blindy, confuzje, retaliation itd) - może być użyteczny.. nie próbowałem jednak.. jak zbiorę komplet klamotów do heala i magic finda to zacznę zbierać set pod support albo aoe damage (granaty) - wtedy może pogram tak i zobacze... na razie te nieliczne testy wypadły słabo... zawsze są klasy, które robią to samo lepiej... :(

Autor:  Turbot [ 28 wrz 2012, 12:44 ]
Tytuł:  Re: Klasa - Engineer

A kogo kogo brales z temple setów ? Z Con dmg Mortal ma runy pod Necro(wiem ze mozna wymienic) a wisper ma runki dobre dla Rogala w con dmg i malą przezywalność. Tak sie zastanawialem nad Aurora najwiekszy bonus do vit i touhnessa i powera. Moze faktycznie pojde w granaty i exposive

Autor:  sivar [ 30 wrz 2012, 07:43 ]
Tytuł:  Re: Klasa - Engineer

jak pisałem - na razie zbieram pod heal set, więc toughness/vitality i healing power to podstawa dla mnie na armorze. Generalnie zbieram z różnych setów, ale docelowo na pewno chcę wyposażyć wszystko w Superior Sigil of Dwayna (czy jakoś tak). Cleric armory też są interesujące - mają heal/toughness i power. Złote sety zazwyczaj nie mają tej kombinacji :/ tylko vitality... na pewno założę ze dwie części z Invadera - power/toughness/vitality - dobry boost do przeżywalności.

na broni bonusy nie mają już takiego znaczenia, bo engineer oczywiście jako jedyna klasa, przy używaniu swoich skilli: tool kitów traci bonusy z broni/tarczy (a ja bazuję głównie na kitach). Zapomniałem o tym ostatnio i sobie kupiłem wypaśną złotą szczelbę z 190 Healing power i 128 power/toughness (o ile dobrze pamiętam)... tylko kasę zmarnowałem... eh... dobrze, że ten gold całkiem szybko wpada to nie martwi mnie to zbytnio :)

Autor:  Turbot [ 16 wrz 2015, 14:48 ]
Tytuł:  Re: Klasa - Engineer

No moj main doczekał się specjalizacji - mam na dzieję że nie zrobi się teraz pełno Scrapperów

http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/game/473/feature/10104/Guild-Wars-2-Its-Hammer-Time-The-Scrapper-Engineers-Elite-Specialization.html

Autor:  TobiAlex [ 16 wrz 2015, 15:55 ]
Tytuł:  Re: Klasa - Engineer

pieniek82 napisał(a):
No moj main doczekał się specjalizacji - mam na dzieję że nie zrobi się teraz pełno Scrapperów

http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/game/473/feature/10104/Guild-Wars-2-Its-Hammer-Time-The-Scrapper-Engineers-Elite-Specialization.html


Zajebisty hełm spawacza :lol:

Strona 2 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team