MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Klasa - Engineer https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=40817 |
Strona 2 z 2 |
Autor: | Piszpan [ 27 sie 2012, 18:37 ] |
Tytuł: | Re: Klasa - Engineer |
no co do ele to faktycznie qpa, kumpel sobie wzial bo myslal ze bedzie takim glass canon a tu ani dmg nie za ciekawy a o survi mozna zapomniec, mi tez ele jest klasa ktora sie najszybciej sklada, zreszta wystarczy zobaczyc co biega na pvp akurat ele ciezko spotkac a jak juz jest to free kill. tif jest naprawde fajny moze w chwile zdjac target i sam tez potrafi namieszac, mesmer tez zajebisty w pvp i wkurwiajacy, guardian to tez taka klasa ze jak widze to rzadko targetuje bo wkolo sa lepsze cele. teraz widze ze to temat o engi:) a wiec engi jest ciekawy, nie gralem i rzadko sa na pvp ale sa, klasa jest ciekawa i pewnie zagram, pamietam kiedys engi obstawil sie wiezyczkami zajebalem go ale dobic juz ciezko bo nie sfinishujesz poki nie rozwalisz wiezyczek. napewno zrobie przynajmniej ten 2 lvl engi i zobacze. |
Autor: | Turbot [ 1 wrz 2012, 10:52 ] |
Tytuł: | Re: Klasa - Engineer |
Moj Enginer Tank - tournament build Buildu tego używam do obrony spota, nie polega on na zadaniu obrazen ale na przetrwaniu na spocie jak najdluzej i doczekaniu az dobiegnie ktos roamujący. Na zwyklych sPVP 8na8 go nie polecam gdyz obrazenia zbyt male i zdobywanie Glory ponts bedzie niskie. I w 8na8 ludzie sa nastawieni na pure dmg wiec lepiej wtedy zrobic sobie build na czysty Condition Damage z 2x pistol i mozna wyciagac po 300 Glory za walke http://www.gw2build.com/builds/simulato ... 20.20.30.0 Co do opisu - pistolet i tarcza, Tarcza to podstawa ze swoimi 2 skillami, pierwszy odbija pociski i czary i daje knokcbacka a drugi to typowy block ze stunem. Co do pistolety to bardzo fajnym skillem jest static shot dajacy blinda i posion Dart ktory zmiejsza heala i zadaje sporo (jak na ten build obrazenia) Jesli chodzi o Healing to Med Pack Kit to obowiazek nie dosc ze mamy niezly cheal pod (F1) to mozemy przelaczyc sie na kit ktory daje nam Fury i swiffnest. [Super do przemieszczania sie] i Zdjecie kondycji i 3 torby bandarzy po 1300 heala z niksim cooldownem. Gdy mamy malo Hp biegniemy przed siebie i od razu zbieramy medpacki. Maja one niski cooldown i czesto w krytycznych sytuacjach po prostu biegne spamujac przed siebie, zdejmuje kondycje Co do wybranych skilli - Eliksir C - zamienia kondycje na boony - Super do walki z Necro i wszystkimi co daja Con Dmg Personal Battering Ram - nie dost ze mamy jedno z lepszych wyrzucen ze spota to jeszcze pod F2 dostajemy bardzo mocny [teraz boostnienty niestety kosztem zwiekszonego cooldownu na ten skill] strzal ktory daje crippla Bomb Kit - tutaj do walki na spocie dostajemy stawiane bomby ktora kazda zadaje ponad 800 dmg a do tego mamy bombe z blindem bombe zwalniajaca. To pod F4 (u mnie) dostaje najlepszy skill do walki o spot - wielka bombę ktora odrzuca wszystkich wrogów Pozniej opisze Czemu takie traitsy wybralem |
Autor: | Turbot [ 1 wrz 2012, 10:53 ] |
Tytuł: | Re: Klasa - Engineer |
Moj Enginer Tank - tournament build Buildu tego używam do obrony spota, nie polega on na zadaniu obrazen ale na przetrwaniu na spocie jak najdluzej i doczekaniu az dobiegnie ktos roamujący. Na zwyklych sPVP 8na8 go nie polecam gdyz obrazenia zbyt male i zdobywanie Glory ponts bedzie niskie. I w 8na8 ludzie sa nastawieni na pure dmg wiec lepiej wtedy zrobic sobie build na czysty Condition Damage z 2x pistol i mozna wyciagac po 300 Glory za walke http://www.gw2build.com/builds/simulator.php#1.4.6.0.19.0.0.0.0.0.80.90.100.94.102.8.8.29.0.0.0.244.246.0.261.262.0.276.279.282.0.0.0.0.20.20.30.0 Co do opisu - pistolet i tarcza, Tarcza to podstawa ze swoimi 2 skillami, pierwszy odbija pociski i czary i daje knokcbacka a drugi to typowy block ze stunem. Co do pistolety to bardzo fajnym skillem jest static shot dajacy blinda i posion Dart ktory zmiejsza heala i zadaje sporo (jak na ten build obrazenia) Jesli chodzi o Healing to Med Pack Kit to obowiazek nie dosc ze mamy niezly cheal pod (F1) to mozemy przelaczyc sie na kit ktory daje nam Fury i swiffnest. [Super do przemieszczania sie] i Zdjecie kondycji i 3 torby bandaży po 1300 heala z niksim cooldownem. Gdy mamy malo Hp biegniemy przed siebie i od razu zbieramy medpacki. Maja one niski cooldown i czesto w krytycznych sytuacjach po prostu biegne spamujac przed siebie, zdejmuje kondycje Co do wybranych skilli - Eliksir C - zamienia kondycje na boony - Super do walki z Necro i wszystkimi co daja Con Dmg Personal Battering Ram - nie dość ze mamy jedno z lepszych wyrzucen ze spota to jeszcze pod F2 dostajemy bardzo mocny [teraz boostnienty niestety, kosztem zwiekszonego cooldownu] strzal ktory daje crippla Bomb Kit - tutaj do walki na spocie dostajemy stawiane bomby ktora kazda zadaje ponad 800 dmg a do tego mamy bombe z blindem bombe zwalniajaca. To pod F4 (u mnie) dostaje najlepszy skill do walki o spot - wielka bombę ktora odrzuca wszystkich wrogów Pozniej opisze Czemu takie traitsy wybralem |
Autor: | Szamotula [ 1 wrz 2012, 20:10 ] |
Tytuł: | Re: Klasa - Engineer |
Solidny build na bronienie side spotow, ale mysle ze moglbys sie pokusic o amulecik+jewel, albo chociaz jewel z condi dmg zamiast vitality. |
Autor: | ShadorVD [ 18 wrz 2012, 11:40 ] |
Tytuł: | Re: Klasa - Mesmer |
Szamotula napisał(a): No niestety, ale klasy jesli chodzi o lvling to totalnie nie sa zbalansowane - patrz warrior, ktory ma traita ze kazdy nie uzyty sygnet daje mu iles tam do kryta(od 20lvla mamy 80+% na cryta, a od 30 biegamy ze 100% lol) no i samo to, ze warrior ma 4 sygnety, ktorych pasywny gain jest ogromny i meltuje po kilka mobow na jednym 100blades, potem masz rangera - jedyna ranged klasa, ktora faktycznie bije moby z range'a, a nie jak reszta strzela w melee, bo moby biegaja fullspeed, a my w combacie sie czolgamy. Z drugiej strony mamy enga/mesmera, ktorych utility traity jak i elity sa useless na granie solo(pomijajac tam jakis blink, czy swiftness), bo kto bedzie stawial turrety, zeby ubic jednego moba itp. Turrety są spoko, ale niestety timer mają z dupy wyjęty. Ja teraz eksperymentuję z 2 handed sword i zbieram itemki na precision, jego podstawowy atak ma 3x szanse na odpalenie kryta + im większa odległość tym większy damage. Zobaczymy co z tego wyniknie. |
Autor: | Turbot [ 18 wrz 2012, 13:48 ] |
Tytuł: | Re: Klasa - Mesmer |
Dlatego jak moge to ja np enginerem wiekszosc mobow skippuje a jak mnie juz dogonia gdzies w tunelu to odpalam turrety i staram sie sciagac okoliczne mobki pod turrety. Zauważyłem tez ze od 60 jeszcze mu spada damage. |
Autor: | Turbot [ 20 wrz 2012, 12:18 ] |
Tytuł: | Re: Klasa - Engineer |
Maly tip odkrylem na lekkie zkiewszenie dmg inzyniera. Gdyz ma on najmniejszy damage w grze. Trzeba relognac sie na rogala albo warriora. i jeszcze jeden odkrylem. Majac 30 punktow wsadzone w Firearms i traits umazliwiajacy nam przebijanie przeciwnikow gdy uzywamy pistoletu to wystarczy ustawic przeciwnika tylem do sciany lub byc na wyrzej niz przeciwnik. Wtedy otrzymuje 2 razy obrazenia, raz od wybuchu od uderzenia w niego i raz od wybuchu od uderzenia w sciane/ziemie. Nie zwieksza to drastycznie dpsu - nadal normalne hity sa bardzo slabe ale tak o 20% przyspiesza walke. edit: dziala tez jak masz 2 mobki lub wiecej |
Autor: | zaboleq [ 21 wrz 2012, 09:09 ] |
Tytuł: | Re: Klasa - Engineer |
pieniek82 napisał(a): Maly tip odkrylem na lekkie zkiewszenie dmg inzyniera. Gdyz ma on najmniejszy damage w grze. Trzeba relognac sie na rogala albo warriora. Hehe najlepszy tip w typ topiku . |
Autor: | Turbot [ 21 wrz 2012, 11:32 ] |
Tytuł: | Re: Klasa - Engineer |
Cholera coraz wiecej bledow ortograficznych robie - nie moge na to patrzec. Jak moglem napisac wyżej przez rz |
Autor: | sivar [ 22 wrz 2012, 16:37 ] |
Tytuł: | Re: Klasa - Engineer |
dmg z engiego nie powala, ale to klasa supportująca a nie która ma młócić wszystko dookoła. faktycznie granie nią może zniechęcić ludzi, którzy nie lubią zbytnio kombinować i gimnastykować palców na klawiaturze, bądź nie mają mychy razer naga czy coś w ten deseń... ja się bawię całkiem dobrze, chociaż engi dostał ostatnio poważnego nerfa i nie może już sieknąć masowego comba na 15-18 sekund z niewidzialnością na przykład - bo jak wiadomo jest klasą OP gram na bombhealu i jest wesoło. |
Autor: | Turbot [ 22 wrz 2012, 20:39 ] |
Tytuł: | Re: Klasa - Engineer |
Ja biegam na con dmg/tank i prawie nie padam. No moze na ostaniej mapie na Orr jak za duzo mobow pullne, ale na tych wczesniejszych prawie sie nie zdarza. |
Autor: | Turbot [ 27 wrz 2012, 15:55 ] |
Tytuł: | Re: Klasa - Engineer |
Ktos wie jaki na 80 levelu najlepszy jest set dla enginera ? I jakie ma on zadanie w end game pve czy chodzi do instancji jako tank czy condition dps czy moze healer albo support ? Bo nie wiem jaki stroj zbierac |
Autor: | sivar [ 27 wrz 2012, 23:16 ] |
Tytuł: | Re: Klasa - Engineer |
engi we wszystkim jest hmm.. taki sobie... w skrócie - party czy warbandy mogą obyć się bez inzyniera i niewielką stratę odczują... znaczy się ma chyba najlepszy burst damage w grze, ale na buildzie "glass cannonowym" - problem w tym, że sprawdza się to tylko (i to czasem) w spvp, albo podczas roamowania (najlepszy roamer w grze - ciągły Swiftness) i gankowania pojedynczych randomów i casuali. Jak chcesz podziałać w większej grupie czy przeciwko więcej niż 1 osobie - to zapomnij generalnie nie wiem co ci doradzić - najlepiej zmianę klasy jak chcesz wymiatać z obrażeniami to rób elementalistę ja idę w healera, ale guardian ma wszystko lepsze od engiego pod tym względem jako support (slowy, blindy, confuzje, retaliation itd) - może być użyteczny.. nie próbowałem jednak.. jak zbiorę komplet klamotów do heala i magic finda to zacznę zbierać set pod support albo aoe damage (granaty) - wtedy może pogram tak i zobacze... na razie te nieliczne testy wypadły słabo... zawsze są klasy, które robią to samo lepiej... |
Autor: | Turbot [ 28 wrz 2012, 12:44 ] |
Tytuł: | Re: Klasa - Engineer |
A kogo kogo brales z temple setów ? Z Con dmg Mortal ma runy pod Necro(wiem ze mozna wymienic) a wisper ma runki dobre dla Rogala w con dmg i malą przezywalność. Tak sie zastanawialem nad Aurora najwiekszy bonus do vit i touhnessa i powera. Moze faktycznie pojde w granaty i exposive |
Autor: | sivar [ 30 wrz 2012, 07:43 ] |
Tytuł: | Re: Klasa - Engineer |
jak pisałem - na razie zbieram pod heal set, więc toughness/vitality i healing power to podstawa dla mnie na armorze. Generalnie zbieram z różnych setów, ale docelowo na pewno chcę wyposażyć wszystko w Superior Sigil of Dwayna (czy jakoś tak). Cleric armory też są interesujące - mają heal/toughness i power. Złote sety zazwyczaj nie mają tej kombinacji :/ tylko vitality... na pewno założę ze dwie części z Invadera - power/toughness/vitality - dobry boost do przeżywalności. na broni bonusy nie mają już takiego znaczenia, bo engineer oczywiście jako jedyna klasa, przy używaniu swoich skilli: tool kitów traci bonusy z broni/tarczy (a ja bazuję głównie na kitach). Zapomniałem o tym ostatnio i sobie kupiłem wypaśną złotą szczelbę z 190 Healing power i 128 power/toughness (o ile dobrze pamiętam)... tylko kasę zmarnowałem... eh... dobrze, że ten gold całkiem szybko wpada to nie martwi mnie to zbytnio |
Autor: | Turbot [ 16 wrz 2015, 14:48 ] |
Tytuł: | Re: Klasa - Engineer |
No moj main doczekał się specjalizacji - mam na dzieję że nie zrobi się teraz pełno Scrapperów http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/game/473/feature/10104/Guild-Wars-2-Its-Hammer-Time-The-Scrapper-Engineers-Elite-Specialization.html |
Autor: | TobiAlex [ 16 wrz 2015, 15:55 ] |
Tytuł: | Re: Klasa - Engineer |
pieniek82 napisał(a): No moj main doczekał się specjalizacji - mam na dzieję że nie zrobi się teraz pełno Scrapperów http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/game/473/feature/10104/Guild-Wars-2-Its-Hammer-Time-The-Scrapper-Engineers-Elite-Specialization.html Zajebisty hełm spawacza |
Strona 2 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |