MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Klasa - Thief
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=40818
Strona 2 z 2

Autor:  iniside [ 11 sie 2012, 09:04 ]
Tytuł:  Re: Klasa - Thief

Zeby ograniczyć burst dmg.

Autor:  Makaburi [ 11 sie 2012, 10:42 ]
Tytuł:  Re: Klasa - Thief

Szamotula napisał(a):
Jest nadzieja. Na ostatnim stress tescie na czacie byl dev i pisal, ze wedlug ich obserwacji thief, mesmer i necro sa UP przez kiepskie rozwiazania(byl nadmieniony problem inivitaitve, czyli albo mobilnosc, albo dmg, kiedy inne klasy maja i to i to) i jest to ich prior atm jesli chodzi o zmiany dot. balansu.

Kolega mowi o tym: http://imgur.com/a/ySDRa#12 ?
Moglbym prosic o wskazane, gdzie tu jest cos napisane o "broken" mechanikach (w szczegolnosci o "problemie" initiative, czy mobilnosci Thiefa - ktora ten ma niejako fabrycznie wbudowana)?

I moze ja nie znam angielskiego, ale tak jak na to patrze, to Mike Ferguson napisal tu, ze W JEGO MNIEMANIU, ze ekipa najbardziej sie przejmuje na chwile obecna Necrosem i Thiefem, ale dopisal rowniez, ze zmienia sie to z dnia na dzien (czyli normalny proces balansowania w toku).

Z tego co tam mowil, to wynika, ze jedyna klasa z ktorej sa zadowoleni to warrior: http://imgur.com/a/ySDRa#21

Chyba, ze kolega ma lepsze zrodlo i sie laskawie podzieli, bo moze mnie cos ominelo, wszystkiego nie jestem w stanie przeczytac.

PS: tu topic na reddit: http://www.reddit.com/r/Guildwars2/comm ... ress_test/

Autor:  Bierzgal [ 24 wrz 2012, 22:33 ]
Tytuł:  Re: Klasa - Thief

Zapomniany przez boga temat. Trochę odświeżę i wkleję 2-3 buildy dla tych, którzy nie mają pomysłu na swoją postać. Pojęcia nie mam na ile komu się to przyda ale raczej nie zaszkodzi.

PvE (dungeon):
- http://www.guildhead.com/skill-calc#MMk ... 0G0mosoaMa

+ Pełny sprzęt (armor/biżuteria/bronie) od góry do dołu Power/Precision/Toughness. W broniach runy Rage i Blood. Doszedłem do wniosku, że niewiele daje max glass-canon gdy się leży martwym na podłodze. Ten build pozwala na całkiem ładną przeżywalność. Na 80lv to ok. 3k poweru, ponad 50% crit, niecałe 3k armoru i 14k hp. Zasys życia też robi swoje.

Build do questowania/eventów jest praktycznbie taki sam. Wymiana Poisonu i Powderu, na Haste i sygnet do szybszego biegania.

PvP:
- http://gw2skills.net/editor/en/?fYIQRAo ... yZkNCvRmFA

Tym bawię się w tym momencie. Nie jest to najlepszy build bo nie sprawdza się przeciw wszystkiemu (np. twardszym warriorom czy guardianom). Quickness+Pistol-Whip jest świetny na szmaty więc sprawia dużo frajdy ale myślałem ostatnio o czymś bardziej uniwersalnym i z większą przeżywalnością (ogólnie glass-canony średnio się sprawdzają w sPvP).

np. - http://gw2skills.net/editor/en/?fYIQRAo ... yZkNGvRmFA

Co ma umrzeć w parę sekund i tak umrze na quicknessie a to co umiera wolniej niż my gdy nas bije dręczyć z pistol/dagger Shadow Strike'ami i CnD.

Na starcie grałem dagger/dagger z 30 w Shadow Arts ale pomimo, iż Cloak and Dagger za 4 inicjatywy siadały bardzo ładnie to ten build można strasznie łatwo kitować. Ciężko było czasem kogoś złapać. Stąd skok na dagger/pistol.
Próbowałem też bardziej tankowego buildu opartego na wysysaniu życia (podobnego do tego PvE). Z poisonami, runami wampira etc, ale nie byłem przesadnie zadowolony. Średnio bił a przeżywalność była mniejsza niż się spodziewałem.

I tyle, jeśli komuś to coś da to spoko, jak nie, to tez spoko :P. Jakby ktoś miał jakieś dobre sugestie to bym chętne przytulił (zwłaszcza jeśli chodzi o sPvP). Mam 15 rangę i nadal nie mogę się zdecydować jak powinien wyglądać mój przecinak ciastek.

Autor:  Bierzgal [ 29 wrz 2012, 15:37 ]
Tytuł:  Re: Klasa - Thief

Dzisiaj skończyłem ostatniego exotica (no prawie, brak pistoletów z racji braku zaufanego craftera). Jakby ktoś był ciekaw statów to efekt końcowy wygląda tak:

Obrazek

Cały sprzęt zrobiony na tę samą modłę.
Obrazek Obrazek Obrazek

Sprawdza się to całkiem dobrze, zarówno w PvE jak i WvW. Do tego drugiego myślę wmieszać (czy to z craftu czy to z dungeonu) trochę power/prec/%crit dmg, ale wszystko w swoim czasie. Ciekawie brzmi też np. Rune of Divinity w armorze (altho emerealdy są świetną, tańszą alternatywąe).
W sumie to miałem dylemat czy robić power/prec/toughness czy full-glass canon na % crit dmg. Doszedłem jednak do wniosku, że full dps PvE thief to i tak condition dmg (a ten mi nie pasuje do PvP) a w WvW nieważne jak mocno bijesz jeśli gryziesz ziemię martwy. Jestem zadowolony ale na ile dobrą podjąłem decyzję to w sumie nie wiem. GW2 to jeszcze nie WoW gdzie już wszystko wiadomo, co, jak i z czym.

Autor:  bre [ 12 lis 2012, 09:47 ]
Tytuł:  Re: Klasa - Thief

Jak ktos ma ochote na troche theorycraftu (sPvP) u thiefa to polecam kanal rainythiefa na youtube.

Autor:  muflon [ 19 gru 2012, 00:46 ]
Tytuł:  Re: Klasa - Thief

Zna ktoś może jakąś stronkę/guide gdzie można dowiedzieć się paru rzeczy o thiefie na 80 lvlu? chodzi mi głównie o theorycrafting PvE, wskazówki jak się gearować i trait buildy.

Autor:  Nyx [ 19 gru 2012, 10:12 ]
Tytuł:  Re: Odp: Klasa - Thief

Ja bym prosil o hint w jakim buildzie lvlowac najlepiej.

Autor:  iniside [ 19 gru 2012, 13:46 ]
Tytuł:  Re: Klasa - Thief

Nie ma to większeo znaczenia, chociazby dlatego, ze przy kazdym zakupie manuala i tak beda ci sie resetowac traity.

Ja bym poszedl w Thougness/Power.

Strona 2 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team