mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 73 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2012, 13:20 
Cytuj  
Obrazek


Tutaj prosilbym dyskutowac na temat tej klasy. Wymiana informacji, linki do buildow, propozycje, pomysly.
Prosilbym o nie wklejanie obrazkow, majacych na celu pokazanie wszystkim jaki to nie jestem zajebisty.

Niestety otwieranie linkow w nowym oknie nie dziala z defaulta :)

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2012, 06:43 
Cytuj  
Jedyny problem tej klasy to jak na razie tylko i wyłącznie pety. Wszystkie inne mechaniki klasowe dają radę. Ta zdecydowanie kuleje. Pet miał być wzmocnieniem rangera, jego kompanem, który pomoże mu wybrnąć nawet z najtrudniejszych sytuacji. Tymczasem mamy do czynienia z kulą u nogi. Pety są głupie. Reagują na komendy niczym auto o bardzo słabym zapłonie. Raz spisują się świetnie. Potem z kolei potrafią ginąć co chwilę jak szalone. Nie podoba mi się również ich animacja. Chyba zbyt wiele skryptów AI walczy ze sobą naraz, bo niekiedy pet zachowuje się jakby cierpiał na ADHD. AI, reagowanie na komendy i wytrzymałość - te 3 rzeczy wymagają dużej poprawy. Trochę głupio lata się ze zwierzakiem ginącym co chwilę. Coś mi nie gra. Na plus to, że pet nawet z zerową energią życiową lata za nami. No i kiedy zostajemy powaleni możemy szybko uzdrowić zwierzaka i poprosić go o wskrzeszenie nas, co spisywało się akurat bardzo dobrze. :)


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2794
Dołączył(a): 16.06.2004
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2012, 07:21 
Cytuj  
Dokladnie , na ta chwile pet to taki rezer biegajacy za nami.I nawet jak on padnie i potem my to mozna go przyzwac i poprosic o reza :D


_________________
https://www.twitch.tv/kaczy_

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2012, 14:43 
Cytuj  
Oprocz petow, troche boli mnie ze najmocniejszym napier...czem rangera jest greatsword a nie luk. Taki design choice, rozumiem, ale mimo wszystko nie podoba mi sie to.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2012, 15:22 
Cytuj  
no niby tak, ale z drugiej strony czy warrior/guardian nie maja zdecydowanie wiekszej przezywalnosci w melee niz ranger?

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2012, 15:24 
Cytuj  
Rownie dobrze mozna spytac czy elementalista moze odpalac swoje glowne nuki tylko w melee.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2012, 15:26 
Cytuj  
a moze? bo nie gralem nim.

dla mnie takie rozwiazanie dla rangera jest ok. jak jest wieksza grupa to moge poszalec z mieczykiem, jak mam bronic, robic small scale pvp to uzywam ranged.

ale mysle, ze beda to jeszcze zmieniac, w koncu to dopiero beta.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2012, 15:35 
Cytuj  
Nie jest to przypadkiem efektem systemu całej gry a nie rangera ogólnie?

Bo z tego co czytałem to i tak ranger jest uważany za klasę co najmocniej nawala z dystansu.

Z tego krótkiego pobytu na arenkach też się przekonałem ,że boli od rangera jak ci łuku szyje. Jakby jeszcze mocniej szył to by mógł bardzo często kończyć w ranged walki - za czesto.
Ja wiem ,że rangerzy by chcieli sobie robić 'pew pew' na lajcie - jak to w niektórych mmorpg jest w pvp ,ale imo to jest fail design i pvp szczególnie większe się zamienia w 'pew pew /zip zip' - fest.

Ciekawą mechaniką według mnie jest to ,że z większego dystansu łuk mocniej uderza niż z bliska co nawet ma trochę sensu.
Jak to działa - dobrze jest zaimplementowane czy zbugowane?


-----

Co do Ele to nie wiem bo nie grałem jeszcze nim (no przez 30 min ale to za mało) ,ale Necro ma chyba z połowe skilli mających bardzo krótki zasięg - takie melee albo prawie melee. A to niby caster przecież.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2270
Dołączył(a): 20.12.2004
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2012, 15:58 
Cytuj  
Dla mnie to jest plus. W WvWvW jakby range klasy za mocno biły to nikt by nie chcial grać melee. Po za tym czy to nie frajda zabrać komuś połowe życia z łuku a pozniej dobić go bronią 2h jak nas wreszcie dogoni.


_________________
Turbot

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2794
Dołączył(a): 16.06.2004
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2012, 04:39 
Cytuj  
@sula

jesli chodzi o dmg z long bowa rzeczywiscie sie skaluje z odlegloscia i dziala to calkiem poprawnie , sa trzy odleglosci i trzy wielkosci dmg , tak na oko to moge powiedziec ze roznice sa w dmg z 10% moze z 15% na kazda z odleglosci , nie przygladalem sie temu az tak dokladnie


_________________
https://www.twitch.tv/kaczy_

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2012, 05:24 
Cytuj  
Kaczy napisał(a):
@sula

jesli chodzi o dmg z long bowa rzeczywiscie sie skaluje z odlegloscia i dziala to calkiem poprawnie , sa trzy odleglosci i trzy wielkosci dmg , tak na oko to moge powiedziec ze roznice sa w dmg z 10% moze z 15% na kazda z odleglosci , nie przygladalem sie temu az tak dokladnie


O ile dobrze pamietam to zakladajac ze na maksymalnym zasiegu longbow zadawal jakies tam obrazenia to na minimalnym zadawal polowe tego.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2794
Dołączył(a): 16.06.2004
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2012, 06:24 
Cytuj  
Wiem ze sa 3 wielkosci dmg , najwiekszy-najdalej , sredni-srednia odleglosc i najnizszy-najblizej.

Jakie roznice % sa tego nie jestem pewien ale nie sadze zeby roznica miedzy najwiekszym a najmniejszym byla 50%.


_________________
https://www.twitch.tv/kaczy_

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2012, 08:18 
Cytuj  
Po pierwsze odleglosc wplywa tylko na skill nr 1 dlugiego luku - long range shot. A po drugie, jestem dosc pewny ze na max zasiegu obrazenia tego ataku byly x2 w porownaniu do min.

Edit:

Tutaj dobrze widac:

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... xaE#t=136s

Popatrz na wartosci gdy najezdza myszka na LRS (21/32/42).

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2794
Dołączył(a): 16.06.2004
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2012, 09:11 
Cytuj  
OK moze i tak jest tylko chce powiedziec ze sa 3 rozroznienia odleglosci i 3 wartosci dmg.


_________________
https://www.twitch.tv/kaczy_

**

Posty: 488
Dołączył(a): 16.01.2011
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2012, 16:06 
Cytuj  
Ranger Weapon Skills

Ranger: zebrane informacje na temat profesji


_________________
BF3: hungrymumin

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 23 kwi 2012, 21:15 
Cytuj  
Mysle sobie o takim buildzie do PvP:

http://gw2.luna-atra.fr/skills_tool/?la ... 3j3sfugagf

Napasc, mocno nawalic mieczem, nawrzucac bleedow a jak zaczna zwiewac/kitowac to wykonczyc dalej wrzucajac bleedy strzelajac z luku w boki/plecy.

Pytanie tylko czy ranger ma dosc damage w melee zeby kogokolwiek przestraszyc :P

**

Posty: 306
Dołączył(a): 7.02.2005
Offline
PostNapisane: 24 kwi 2012, 05:08 
Cytuj  
do ostatniej bety miał


_________________
koty mają wybitny szacunek dla własnej energii

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2794
Dołączył(a): 16.06.2004
Offline
PostNapisane: 24 kwi 2012, 06:08 
Cytuj  
Lorath osotatnio kryty mi wchodzilo po 1,2 - 1,8k wiec calkiem niezle.

Ja oprocz buildu z 2h swordem chce potestowac z 1h swordem i hornem.


_________________
https://www.twitch.tv/kaczy_

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 25 kwi 2012, 05:57 
Cytuj  
No sword/horn ma spora mobilnosc. Powiedzialbym ze pasuje dobrze jako drugi set do dlugiego luku.

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2012, 00:06 
Cytuj  
Wreszcie pety reaguja w 95% przypadkow na polecenia.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 73 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.