MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Klasa - Ranger
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=40821
Strona 3 z 4

Autor:  EloNis [ 16 cze 2012, 20:23 ]
Tytuł:  Re: Klasa - Ranger

z tego co słyszałem na tsie to pety są strasznie opóźnione jeśli chodzi o używanie skilli.

tak, performance poprawili i to bardzo.

Autor:  Lorath [ 17 cze 2012, 14:09 ]
Tytuł:  Re: Klasa - Ranger

U mnie jesli chodzi o FPS to bylo bez zmian niestety. Jesli chodzi o performance serwerow to znacznie lepiej.

Autor:  wodny [ 17 cze 2012, 18:22 ]
Tytuł:  Re: Klasa - Ranger

U mnie było zdecydowanie lepiej jeżeli chodzi o wydajność. Chociaż po teleporcie do miastach lub do poszczególnych części miasta gra na chwilę stawała. No i w miastach FPSów miałem mniej niż przedtem. Także z jednej strony lepiej, z drugiej gorzej. Dziwne. :)

Autor:  lordyp [ 3 sie 2012, 09:00 ]
Tytuł:  Re: Klasa - Ranger

grał ktos na ostatnich betach rangerem?- jak teraz sprawują się pety ?

grałem rangerem jakos na początkowych betach, wtedy to była tragedia, niby mieli poprawić - więc mnie ciekawi czy jest sens grania rangerem , czy jednak zostać z wariorem ze strzelbą

Autor:  Bloodleaf [ 3 sie 2012, 14:29 ]
Tytuł:  Re: Klasa - Ranger

lordyp napisał(a):
grał ktos na ostatnich betach rangerem?- jak teraz sprawują się pety ?


Grałem ale w przedostatnim, pety troszkę wolniej ginęły ( w PvE ) ale AI nadal było zjebane, to bolączka wielu gier niestety.

Autor:  EloNis [ 4 sie 2012, 11:12 ]
Tytuł:  Re: Klasa - Ranger

może niektóre tylko są zbugowane? bo mój Lynx działał poprawnie.

Autor:  Lorath [ 4 sie 2012, 12:27 ]
Tytuł:  Re: Klasa - Ranger

Pety ewidentnie reaguja blyskawicznie na komendy... Problem taki ze maja dosc kiepski pathing + musza sie zatrzymywac przy kazdym autoataku + maja dlugi czas aktywacji skillow specjalnych. W praktyce jak cel sie rusza to zwierzak autoatakiem trafi moze raz na 6-12 sekund o specjalach to juz lepiej nie mowic. Jak do tego twoj wrog nie jest idiota i korzysta troche z terenu zeby uniknac peta to kicha totalna wychodzi.

Autor:  Turbot [ 4 sie 2012, 19:08 ]
Tytuł:  Re: Klasa - Ranger

Ale nawet bez peta Ranger jest bardzo mocny, jak ma dobry build pod crita to kazdy jego strzal z longbowa to jakies 2-3 k.

Ostanio pare razy trafialem na takiego na sPvP i jak zawsze trzymam sie inzynierem daleko kitujac to na tego jeszcze nie wymyslilem taktyki. Jego dmg przy moich condition damage jest nieporównywalnie wiekszy. Mimo boosta inzyniera (gdzie teraz za sPvP wykrecam 250-350 ptk za walkę) jedynie Ranger i Warrior sa dla mnie sporym problemem.

Autor:  Kapitan_Pimpol [ 4 sie 2012, 20:01 ]
Tytuł:  Re: Klasa - Ranger

ostatnio na kilku grach spotkalem combo ranger biegal ze spirtyrami i do tego necro z petami. Biegali razem z takim zwierzyncem do tego jeszcze jakis inzynier i masakrycznie szybko czyscili punkty...

Autor:  Bloodleaf [ 5 sie 2012, 06:16 ]
Tytuł:  Re: Klasa - Ranger

Jest mocny bez peta, i jest mocny nie tylko zrobiony na ranged.

Autor:  lordyp [ 5 sie 2012, 08:36 ]
Tytuł:  Re: Klasa - Ranger

czyli teraz potrafi walnąć kryty większe od wariora?
w początkowych betach grałem właśnie rangerem, potem przerzuciłem się na wariora ze strzelbą i różnica w dmg była jednak spora a i przeżywalność dużo większa
trochę boostnęli tego rangera?

Autor:  Lorath [ 5 sie 2012, 19:35 ]
Tytuł:  Re: Klasa - Ranger

pieniek82 napisał(a):
Ale nawet bez peta Ranger jest bardzo mocny, jak ma dobry build pod crita to kazdy jego strzal z longbowa to jakies 2-3 k.

Ostanio pare razy trafialem na takiego na sPvP i jak zawsze trzymam sie inzynierem daleko kitujac to na tego jeszcze nie wymyslilem taktyki. Jego dmg przy moich condition damage jest nieporównywalnie wiekszy. Mimo boosta inzyniera (gdzie teraz za sPvP wykrecam 250-350 ptk za walkę) jedynie Ranger i Warrior sa dla mnie sporym problemem.


2-3k kazdy strzal? Trzeba grac _kompletna_ szmata zeby takie crity lapac - light armor bez toughness... Na inzynierze to chyba sobie troche fantazjujesz. Ale jesli nie to oczywiste ze z warriorami masz problem - 1 eviscerate i zostajesz z 30% hp. Troche defensywy do builda trzeba. Poza tym widze pewien problem z twoja strategia - trzymasz sie od rangera z LB na max zasiegu? To jak na warriora z GS isc z taktyka 'im blizej tym lepiej'. Popatrz na opis skilla nr 1 na LB. Do tego dodam ze w BWE3 LB na max zasiegu trafial do celu moze raz na 3 ataki. Czesciowo z powodu buga a czesciowo z powodu niskiej predkosci strzal.

lordyp napisał(a):
czyli teraz potrafi walnąć kryty większe od wariora?
w początkowych betach grałem właśnie rangerem, potem przerzuciłem się na wariora ze strzelbą i różnica w dmg była jednak spora a i przeżywalność dużo większa
trochę boostnęli tego rangera?


Nie boostneli, znerfili. Koledze sie cos zwiduje...

Najmocniejsze buildy rangera na spvp obecnie to siekierka i conditions (wersja ze spirits wydaje sie wrecz OP... dopoki sie nie rzuci w nie 1 atakiem AOE :P ). Damage bezposredni rangera jest dosc mizerny w porownaniu.

Autor:  Turbot [ 5 sie 2012, 20:09 ]
Tytuł:  Re: Klasa - Ranger

Lorath napisał(a):
pieniek82 napisał(a):
Ale nawet bez peta Ranger jest bardzo mocny, jak ma dobry build pod crita to kazdy jego strzal z longbowa to jakies 2-3 k.

Ostanio pare razy trafialem na takiego na sPvP i jak zawsze trzymam sie inzynierem daleko kitujac to na tego jeszcze nie wymyslilem taktyki. Jego dmg przy moich condition damage jest nieporównywalnie wiekszy. Mimo boosta inzyniera (gdzie teraz za sPvP wykrecam 250-350 ptk za walkę) jedynie Ranger i Warrior sa dla mnie sporym problemem.


2-3k kazdy strzal? Trzeba grac _kompletna_ szmata zeby takie crity lapac - light armor bez toughness... Na inzynierze to chyba sobie troche fantazjujesz. Ale jesli nie to oczywiste ze z warriorami masz problem - 1 eviscerate i zostajesz z 30% hp. Troche defensywy do builda trzeba. Poza tym widze pewien problem z twoja strategia - trzymasz sie od rangera z LB na max zasiegu? To jak na warriora z GS isc z taktyka 'im blizej tym lepiej'. Popatrz na opis skilla nr 1 na LB. Do tego dodam ze w BWE3 LB na max zasiegu trafial do celu moze raz na 3 ataki. Czesciowo z powodu buga a czesciowo z powodu niskiej predkosci strzal.

lordyp napisał(a):
czyli teraz potrafi walnąć kryty większe od wariora?
w początkowych betach grałem właśnie rangerem, potem przerzuciłem się na wariora ze strzelbą i różnica w dmg była jednak spora a i przeżywalność dużo większa
trochę boostnęli tego rangera?


Nie boostneli, znerfili. Koledze sie cos zwiduje...

Najmocniejsze buildy rangera na spvp obecnie to siekierka i conditions (wersja ze spirits wydaje sie wrecz OP... dopoki sie nie rzuci w nie 1 atakiem AOE :P ). Damage bezposredni rangera jest dosc mizerny w porownaniu.


Doskonale znam opis skili rangera i od razu napisalem ze trzymalem go na maks dystansie, ale to jest tak ze nie moglem oddalic sie od punktu bo bylo jeszcze kilku graczy i by go przejeli.

Gralem przez wszystkie BWE i wszystkie stress testy i jak na poczatku ignorowalem tych rangerow bo byli dla mnie znikomym zagrozeniem to teraz ich boostneli.

A że placzesz pewnie bo nie potrafisz grac ta klasą. Jak wyjdzie gra dopracujesz sobie build i moze tez bedziesz wali kryty 2k+

Autor:  Lorath [ 5 sie 2012, 20:54 ]
Tytuł:  Re: Klasa - Ranger

Tlumacz sobie jak chcesz ale piszesz bzdury. DPS LB ani zwiazane z nim traity nie zostaly zbuffowane w bwe2 i 3. Jedyna zmiana zwiazana z LB w BWE3 to pojawienie sie buga ktory sprawial ze znaczna czesc atakow szla w powietrze albo konczyla sie komunikatem 'obstructed'. Generalnie nic wlasciwie nie zostalo w samym rangerze zbuffowane w kolejnych betach (dopiero w ostatnim stress tescie byl merge paru traitow ale jakis masywnych zyskow w damage to nie dalo). Przeciwnie, pojawilo sie kilka nerfow.

I zdecyduj sie - kazdy strzal to 2-3k czy kryty po 2k+? Bo to roznica jest. Dostales kryta za 3k? Gosciu mial 100% crit chance? Szczerze watpie.

Autor:  Turbot [ 5 sie 2012, 21:32 ]
Tytuł:  Re: Klasa - Ranger

Prawie kazdy jego strzal byl krytem.

Np Warka da sie zrobic na 115% na kryta

Autor:  Kapitan_Pimpol [ 5 sie 2012, 22:26 ]
Tytuł:  Re: Klasa - Ranger

Lorath napisał(a):
I zdecyduj sie - kazdy strzal to 2-3k czy kryty po 2k+? Bo to roznica jest. Dostales kryta za 3k? Gosciu mial 100% crit chance? Szczerze watpie.


na ostatnim beta tescie wszedlem ranagerem na pvp ze standardowym buildem, nic nie zmieniajac i bez problemu robilem damage w granicach 3k z LB

Autor:  Lorath [ 5 sie 2012, 23:51 ]
Tytuł:  Re: Klasa - Ranger

pieniek82 napisał(a):
Prawie kazdy jego strzal byl krytem.

Np Warka da sie zrobic na 115% na kryta


Fajnie by bylo tak na rangerze moc.

Autor:  iniside [ 6 sie 2012, 07:14 ]
Tytuł:  Re: Klasa - Ranger

Ranger ma przewage zasiegu. A Warek na crit buildzie schodzi jak szmata w ognisku.

Autor:  Lorath [ 6 sie 2012, 07:37 ]
Tytuł:  Re: Klasa - Ranger

iniside napisał(a):
Ranger ma przewage zasiegu. A Warek na crit buildzie schodzi jak szmata w ognisku.


Uznam to za przewage jesli LB na max odleglosci nie bedzie pudlowal co 2 strzal a na minimalnym nie bedzie robil 1/3 obrazen podstawowym atakiem. Ranger tez jest mieciutki jak wsadzi wszystko w crit/direct damage tylko bedzie mial jakies 3k hp mniej.

Autor:  iniside [ 6 sie 2012, 07:57 ]
Tytuł:  Re: Klasa - Ranger

Lorath napisał(a):
iniside napisał(a):
Ranger ma przewage zasiegu. A Warek na crit buildzie schodzi jak szmata w ognisku.


Uznam to za przewage jesli LB na max odleglosci nie bedzie pudlowal co 2 strzal a na minimalnym nie bedzie robil 1/3 obrazen podstawowym atakiem. Ranger tez jest mieciutki jak wsadzi wszystko w crit/direct damage tylko bedzie mial jakies 3k hp mniej.

L2Kite ?
In before.
L2MakeBuildForMap.

Strona 3 z 4 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team