mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 84 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
****
Avatar użytkownika

Posty: 1713
Dołączył(a): 2.11.2009
Offline
PostNapisane: 1 wrz 2012, 18:00 
Cytuj  
1. wvw
Tez probowalem sil w wvw z 3 razy, ale ten performance mnie wygonil odrazu.
Ogolem wvw jest dziwnie wykonane, a znowu szkoda bo podstawy ma wyjebane. Ilosc upgradow/maszyn, liczba roznorodnych punktow na mapie no i design oraz ogrom map to poprostu pozytywna masakra, tylko znowu brakuje tutaj jakiejs glebi - niby sa nody na mapie, niby sa jacys sellerzy w keepach itp po czym mozna wnioskowac, ze tryb ten byl progoramowany tak, aby gracze sobie na tej mapie przesiadywali i craftowali w przerwach miedzy walkami, czy zbierali matsy. A jak jest w rzeczywistowsci? Cap na ludzi, wiec teoretycznie kazdy kto sobie wbije na takie wvw i robi cos innego poza walka jest chujem bo zabiera limitowanego spota.
Jesli juz chcieli zrobic ten tryb globalny to zamiast walki pomiedzy serwerami mogli moze zrobic to ze alliance vs alliance vs alliance z obojetnie jakich serwerow, czyli ze 100+ osobowe przymierza gildiowe bija sie z innymi i sa matchowane wedlug performance'u tak samo jak teraz sa serwery. Mielibysmy wtedy zorganizowane w miare walki i nikt by sie o spot nie zabijal + mozna by zastosowac jakies korzysci dla takiego przymierza(pewnie by to nie przeszlo bo mimo, ze gra sie nazywa guild wars i jest ponoc najlepiej socialowym mmo ever to przeciez nikt nie moze nas zmuszac, zebysmy nalezeli do jakis gildii i sie z kims socialowali)

2. pve
Nie ma co sie oklamywac - gw2 wyznacza jakas nowa droge jesli chodzi o content pve(proces levelingu) i trzeba przyznac, ze jest wykonany swietnie i przemyslanie. Tylko teraz sobie trzeba zadac pytanie, dlaczego sporo ludzi bardziej sie nudzi robiac randomowe eventy(jak widac powyzej nie jestem sam), ktorych nie znaja, anizeli robiac po raz 30ty quest w innej grze mmorpg? Jesli chodzi o mnie to ja widze w nim takie problemy:
a) Walczymy najczesciej z jednym/dwoma przeciwnikami naraz i mimo tego on nas bije mocno. Challenging? Powiedzmy,ale nie sadze, bo jesli bedziemy sie poruszac to bezproblemu unikniemy wiekszosc atakow przeciwnika. Niby fajnie, ale kurwa ile mozna? Naprawde co kazdego pojedynczego moba mam sie turlac jak pojebany, albo biegac z mobem po okregu exploitujac jego zjebane ai?
b) Ilosc hp zwyklych mobow i ich liczba - po pierwsze to hp mobow powinno sie jakos skalowac bazujac na liczbie ludzi w poblizu czy cos. Biegajac w zergu robiac serduszka/DE lvl wbijamy jakies 10 razy szybciej niz solo bo moby skladaja sie jak muchy, a my za kazdego dostajemy progress. A jak to wyglada grajac solo? Wczoraj nie moglem dojsc do jebanego skill point eventa bo ilosc hp mobow w przeliczeniu na solo gracza to chyba wiecej niz licz king heroik + te zajebiste spawn timery. Normalnie kurwa nie moglem sie ruszyc 5 metrow do przodu, bo moby ktore zabilem 5sekund temu juz mi od dupy po respie uderzaly.
Po drugie liczba mobow z jakimi walczymy - w 99.9% przypadkow jest to jeden, moze dwa moby, ktore ofc maja przejebany hp pool. Dla mnie to jest chyba najwiekszym powodem dla, ktorego pve mnie nudzi po jakims czasie. I innych grach sprzedasz podobna ilosc czasu na quescie, ale podczas gdy tutaj konczysz zabijac pierwszego moba to tam w tym czasie ubijasz ich 10 razy tyle. Prostackie? Byc moze, ale dzieki mniejszej liczbie hp mobow, a ich wiekszej ilosci czujemy moc postaci i flow(chyba kazdy kocha cleaveowac kilka mobow na raz?).
Jeszcze co do samego konceptu takiego pve jak jest w gw2 to jak bym cos takiego chcial widziec w grze gdzie sa jednak przeciwne frakcje, a glownym endgamem jest world pvp - kontrolowanie terenow/walka o nie i tluczenie wlasnie jakis world bossow/eventow.
Ogolnie moim zdaniem nie tylko pve, a caly koncept gw2 az sie prosi, aby kwintesencja gry byla walka pomiedzy frakcjami/gildiami - jakies rare matsy dla kontrolujacych dany teren, do odkrywania imba patternow bo przeciez crafting jest mega funowy i mozna by go tym jeszcze lepiej rozwinac, dostep do contested zon gdzie maja miejsce mega trudne eventy, ale z najlepszymi rewardami ect.

3. spvp
Tutaj nie mam praktycznie zadnych zastrzezen. Jest to na co czekalem, aczkolwiek jesli juz do czegos mialbym sie przyczepic to sa to 2 rzeczy:
a) zmniejszenie troche overall dmgu, aby walki trwaly dluzej, aczkolwiek aby nadal byla mozliwosc insta giba przy odpowiednim fokusie - glownie chodzi mi o dmg pojedynczych przeciwnikow. Czesto jest tak ze walka 1v1 konczy sie po 3-5 sekundach.
b) mala relokacja traitow wiekszosci klas/statow na bizuterii w taki sposob, aby mozna bylo robic hybrydowe i zbalansowane buildy - atm przez kiepska alokacje statow na bizuteri masz glasscannon power build z 50%+ szansa na kryta, ktory zabija w 3 sekundy i sam sie sklada w 3 sekundy; condition build, ktory zabija kilkanascie sekund, i sam ginie w kilka sekund oraz tank/support build, ktory potrzebuje kilku minut na zabicie przeciwnika, a sam tez albo nie ginie, albo na zabicie go potrzeba kilku minut.
Brakuje bizuterii z bardziej rownomiernymi statami, przez co w gw2 stat stacking jest jeszcze bardziej efektywne niz w innych graczh, a zmiana polozenia traitow po to, aby mozna bylo tworzyc VIABLE(bo teraz mozna, ale sa chujowe) buildy hybrydowe, ktore nakladaja odczuwalne doty, ale tez ich ataki robia przyzwoity dmg.


_________________
Abuchat.com/bettingnation - otwarta grupa non-profit dla entuzjastow esportowych.

**

Posty: 306
Dołączył(a): 7.02.2005
Offline
PostNapisane: 3 wrz 2012, 15:16 
Cytuj  
siedzę bardzo dużo na WvW - codziennie gildiowo po kilka godzin.
dzień pierwszy - razem z sojuszem od 6:30 rano na WvW, ledwo dingnięty 2lvl. nuda. Gate Wars 2.
dzień drugi - mamy już słuszniejszy level, widać i czuć to w dps. nie porywa.
mija tydzień, na tradycyjnym, wieczornym WvW pierwsza, epicka bitwa o Stonemist Castle z walką o zaopatrzenie i zwrotami akcji jak w filmie ;)
wczoraj powtórka, tym razem obrona któregoś z keepów - wyprawy po zaopatrzenie, łatanie wyrwy w murach - normalnie jak w 300-tu ;) jak tak dalej będzie się rozkręcać, to nie wychodzę z WvW. jasne, można trafić na bezmyslny zerg vs zerg, ale specjalnie wybraliśmy serwer z małą populacją, żeby powalczyć wspólnie z sojuszem bardziej taktycznie, choć nasz serwer nie będzie brylować w czołówkach rankingów. boli oczywiście wydajność mojego kompa, ale zdaję sobie sprawę, że ma już 6 lat i cudów się nie ma co spodziewać (jak np. Kabra ;) ).
jest OK


_________________
koty mają wybitny szacunek dla własnej energii

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2012, 15:26 
Cytuj  
http://www.gry-online.pl/S020.asp?ID=8488 9,5/10 :)


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2012, 20:08 
Cytuj  
lamoon napisał(a):
wodny napisał(a):
http://www.gry-online.pl/S020.asp?ID=8488 9,5/10 :)


Posmarowane


Nie, nie zupełnie. Angry Joe dał grze 10/10 i w zasadzie zgadzam się z tym, co on tam przedstawił (plusy i minusy).


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2012, 23:58 
Cytuj  
Who cares kto to jest angry joe... Faktem jest, że jakiś retard ocenia grę przyrównując ją do darmówek. 9,5/10... GW2 to znośna gra. Solidne 6/10 ma, ale 9,5 lol...
Za recenzję mmo nie powinna brać się pizda, która z gatunkiem nie ma nic wspólnego.


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2012, 00:18 
Cytuj  
tczewiak ma rację.

Skąd pomysł, że ocena Angry Joe jest 'lepsza' od oceny z gry-online? IGN, CDA czy czegokolwiek podobnego.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2012, 00:23 
Cytuj  
Tak jak lubię Joe, tak tutaj ciężko przyznać rację osobie która ma ZEROWE doświadczenie w recenzowaniu MMO (GW2 to jego pierwsza zrecenzowana gra tego typu) i która wypuszcza recenzję danego MMO po kilkunastu dniach od jego premiery.

Po prostu weak. Porozmawiamy o recenzjach i o ich trafności za miesiąc/dwa.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2012, 00:49 
Cytuj  
Razoth napisał(a):
Tak jak lubię Joe, tak tutaj ciężko przyznać rację osobie która ma ZEROWE doświadczenie w recenzowaniu MMO (GW2 to jego pierwsza zrecenzowana gra tego typu) i która wypuszcza recenzję danego MMO po kilkunastu dniach od jego premiery.

Po prostu weak. Porozmawiamy o recenzjach i o ich trafności za miesiąc/dwa.

Zerowe doświadczenie w recenzowaniu gatunku może sobie mieć, ale w przypadku akurat MMO przydałoby się przynajmniej 3letnie obycie i znajomość chociaż 5 tytułów.
Ja mogę sobie równie dobrze napisać, że MoH to dobre FPS, bo mi się w którejś tam części fabuła spodobała ;)


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2012, 01:54 
Cytuj  
tczewiak napisał(a):
Razoth napisał(a):
Tak jak lubię Joe, tak tutaj ciężko przyznać rację osobie która ma ZEROWE doświadczenie w recenzowaniu MMO (GW2 to jego pierwsza zrecenzowana gra tego typu) i która wypuszcza recenzję danego MMO po kilkunastu dniach od jego premiery.

Po prostu weak. Porozmawiamy o recenzjach i o ich trafności za miesiąc/dwa.

Zerowe doświadczenie w recenzowaniu gatunku może sobie mieć, ale w przypadku akurat MMO przydałoby się przynajmniej 3letnie obycie i znajomość chociaż 5 tytułów.
Ja mogę sobie równie dobrze napisać, że MoH to dobre FPS, bo mi się w którejś tam części fabuła spodobała ;)


Tylko po co, skoro i tak obecnie wystawia się grom mmo oceny w 2 tygodnie po premierze...


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2012, 07:49 
Cytuj  
Ale po co, skoro gra miała trafić do ludzi którzy nigdy nie grali w MMO i wręcz nie lubią tego gatunku ? ;>

Tak czy inaczej ja sie z Joe zgadzam. To zobaczył przez te dwa tygodnie nie zmieni sie jak pogra dłużej. Bo potem gra jest taka sama..
Pozatym recenzja jest ZAWSZE subiektywny odczuciami autora. Ewentualnie odczuciami tego kto mu za nią zapłacił (to akurat w przypadku Joe można wykluczyć).
Wiec tak. Ja też bym dał 10/10 GW2. Ot chociażby dlatego, że to gra która dostarcza mi najwięcej zabawy i nie zanosi sie na to aby mi sie znudziła.
Pare rzeczy mogą dodać (przydałby sie queue na wszystkie WvW a nie tylko na jeden), ale generalnie dla mnie to gra idealna.

http://www.guildwars2guru.com/topic/631 ... same-coin/


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2270
Dołączył(a): 20.12.2004
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2012, 14:20 
Cytuj  
TobiAlex napisał(a):
tczewiak napisał(a):
Razoth napisał(a):
Tak jak lubię Joe, tak tutaj ciężko przyznać rację osobie która ma ZEROWE doświadczenie w recenzowaniu MMO (GW2 to jego pierwsza zrecenzowana gra tego typu) i która wypuszcza recenzję danego MMO po kilkunastu dniach od jego premiery.

Po prostu weak. Porozmawiamy o recenzjach i o ich trafności za miesiąc/dwa.

Zerowe doświadczenie w recenzowaniu gatunku może sobie mieć, ale w przypadku akurat MMO przydałoby się przynajmniej 3letnie obycie i znajomość chociaż 5 tytułów.
Ja mogę sobie równie dobrze napisać, że MoH to dobre FPS, bo mi się w którejś tam części fabuła spodobała ;)


Tylko po co, skoro i tak obecnie wystawia się grom mmo oceny w 2 tygodnie po premierze...



Jak teraz wiekszosc gier przechodzi sie w kilka lub kilkanascie godzin wiec 2 tygodnie przy tym wydaje sie sporo


_________________
Turbot

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2012, 14:27 
Cytuj  
Dlatego można podejść do tematu na dwa sposoby.

Rozpatrywać grę jako zwykłą grę do przejścia, oraz jako MMO.

W tym pierwszym przypadku można się z Angry Joe zgodzić, w tym drugim - czas pokaże.

W każdym razie spójrzmy na to obiektywnie: GW2 mimo partactwa technicznego sprzedało się mega zajebiście, ludzie mają fun, oceny na metacritic są dobre, ogólnie start jako taki to sukces.

Zobaczymy, jak arena.net będzie rozwijała swoje najnowsze dziecko. Na czym skupi swoją uwagę i czy decyzje podejmowane przez firmę okażą się trafne.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 12 wrz 2012, 09:27 
Cytuj  
http://uk.ign.com/articles/2012/09/12/g ... iew?page=1 9/10
http://pc.gamespy.com/pc/guild-wars-2/1225879p1.html 9/10
http://www.gamespot.com/guild-wars-2/re ... w-6396275/ 9/10


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

***

Posty: 754
Dołączył(a): 2.02.2011
Offline
PostNapisane: 12 wrz 2012, 18:07 
Cytuj  
ogolnie nie spodziewalem sie az takiego funu z gry ktora miala byc w 100% wolna od oplat , (65lvl) po tych kilkudziesieciu godzinach moge stwierdzic ze jest to w sumie (jak dla mnie) najlepsza gra od czasow premiery WoW'a , ktora odpalilem i im dalej lvl tym sprawiala mi wiecej funu, ekspoloracji , nawet zaczalem sie wkrecac i czytac o lore calego Guild Warsa , jezeli zacznal wrzucac jakies trudniejsze dungeony albo raid eventy , gdzie naprawde trzeba bedzie sie napocic aby cos pokonac/zaliczyc to ...


_________________
www.methodwow.com

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 12 wrz 2012, 18:31 
Cytuj  
Pocieszny napisał(a):
ogolnie nie spodziewalem sie az takiego funu z gry ktora miala byc w 100% wolna od oplat , (65lvl) po tych kilkudziesieciu godzinach moge stwierdzic ze jest to w sumie (jak dla mnie) najlepsza gra od czasow premiery WoW'a , ktora odpalilem i im dalej lvl tym sprawiala mi wiecej funu, ekspoloracji , nawet zaczalem sie wkrecac i czytac o lore calego Guild Warsa , jezeli zacznal wrzucac jakies trudniejsze dungeony albo raid eventy , gdzie naprawde trzeba bedzie sie napocic aby cos pokonac/zaliczyc to ...


Dokładnie. Dla mnie to też jedna z fajniejszych gier od czasów premiery WoW.


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

***

Posty: 754
Dołączył(a): 2.02.2011
Offline
PostNapisane: 12 wrz 2012, 19:44 
Cytuj  
poprostu jest tak zrobiona ze wchodzisz i idzie w nia grac nie patrzac na to ze zostawiasz za soba achi , bym nawet powiedzial ze jest bardziej casual ... w WoWie np. jest masa achi ktorych zdobycie to totalny hardcore , nie mowiac juz o tym ze potrzebujesz do tego calej gildi (glownie tak jest na kazdym swiezym tierze raidow , gdzie raidowanie wersji HC to naprawde wyzwanie dla 10/25graczy i nie ma miejsca na blad) tutaj wchodzisz ,biegasz , strzelasz z bowa ,ogladasz krajobrazy i world eventy (ktore sa najwieksza zaleta tej gry imo)

ale czytajac inne fora narzekania zaczynaja sie na 80lvlu , gdy juz serio nie ma wyzwan w swiecie PvE ... ale poki co jeszcze troche do tego ;P

ArenaNET mowila cos jak ma wygaldac pve end game w GW2 ?


_________________
www.methodwow.com

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 12 wrz 2012, 20:08 
Cytuj  
całe pve poznajesz dobijając do 80


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 12 wrz 2012, 20:20 
Cytuj  
Nie ma czegos takie jak 'PvE endgame' w GW2. Gra nie otwiera zadnych dodatkowych activities na max lvlu.
Mozesz farmic osiem dungeonow albo ROBIC COS INNEGO.


(post wyedytowany przez moderatora)


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 13 wrz 2012, 10:47 
Cytuj  
Jest chociażby explorable mode (kilka trybów), które są o wiele trudniejsze od story mode. Do tego mapa na 100% icraft przy okazji. Potem masz jeszcze jumping puzzle no i sPvP i WvWvW. Wiec jest co robić zarówno w PvE jak i PvP. Tylko wtedy, jak Ci się gra podoba. W innym wypadku lepiej sprzedać i dać sobie spokój albo wrócić za kilka miesiecy/po 1 dodatku.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***

Posty: 754
Dołączył(a): 2.02.2011
Offline
PostNapisane: 15 wrz 2012, 14:50 
Cytuj  
explore Dungi i brak podzialu na role tank/healer/dps czasami wydaja sie zabiegiem wcisnietym jakby na sile , niektorzy bossowie az sie o to prosza ,dungeony az same nakazuja aby gracze szukali dziur/exploitow itd. nie mowiac juz ze niektorzy bossowie sa tak przegieci ze.., ze jedyna opcja to kitowanie do usranej smierci


_________________
www.methodwow.com

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 84 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.