MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Blood and Madness - 20 content patch
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=43188
Strona 1 z 1

Autor:  wodny [ 8 paź 2013, 23:35 ]
Tytuł:  Blood and Madness - 20 content patch

Krwawy Książkę odwiedzi Tyrię już 15 października:
https://www.guildwars2.com/en/the-game/ ... r-15-2013/

W łatce:
- Halloween powraca
- Mad Realm Doors (nawiedzone drzwi pojawiają się w Tyrii, odważni bohaterowie mogą poprosić o cukierki)
- Mad King’s Labyrinth (Krwawy Książę opanował część labiryntu Szalonego Króla, zmierz się z takimi bossami jak The Skeletal Lich czy Labyrinthine Horror)
- Mad King’s Clocktower (słynne jumping puzzle powraca)
- Lunatic Inquisition (stań po jednej ze stron i walcz o przetrwanie)
- ulepszenie systemu walki (nowe opcje celowania, nowe opcje związane z celowaniem AoE, możliwość wyświetlania obrażeń zadawanych przez kondycje)
- ulepszone opisy umiejętności i traitów (opisy traitów zawierają wartości numeryczne, opisy umiejętności zawierają zmiany spowodowane przez traity)
- zmiany w balansie (zmiany w obecnych skillach i traitach nastawione głównie na support buildy)
- pierwszy sezon WvW (pierwszy sezon rozpocznie się 18 września i zakończy 5 grudnia)

Nagrody możliwe do zdobycia:
- miniaturka Candy Corn Elemental
- złoże Candy Corn dostępne w prywatnej instancji
- wymieniaj Candy Corn na miniaturkę Krwawego Księcia, 20-slotowy box lub specjalne składniki potrzebne do craftowania broni halloweenowych
- Mask of the Night (weź udział w Mad King Says i zdobądź Maskę Nocy)

Autor:  wodny [ 14 paź 2013, 15:33 ]
Tytuł:  Re: Blood and Madness - 20 content patch

Trailer:
http://youtu.be/916NOrrPsZw

Autor:  Turbot [ 14 paź 2013, 15:36 ]
Tytuł:  Re: Blood and Madness - 20 content patch

jedyne jumping puzzle ktorych nie przeszedlem, jak dla mnie za trudne

Autor:  Arturnik [ 14 paź 2013, 15:47 ]
Tytuł:  Re: Blood and Madness - 20 content patch

To nawet nie bede podchodzil. Strasznie mnie wkurwiaja jumping puzzle, jedynie jako tako ok mi sie je robi guardianem ktorym mam swiftness 90% czasu, warriorem czy mesmerem to masakra, chociazby ten w eternal battlegrounds zrobic. Cos ciekawego poza tym dochodzi w tym patchu na podstawie zeszlorocznego? moze cos czym dobrze bedzie sie levelowalo alta?

Autor:  iniside [ 14 paź 2013, 20:50 ]
Tytuł:  Re: Blood and Madness - 20 content patch

Jesli bedzie Labyrynth, to bedzie tam mozna levelowac alta. Taka farmer-mapa ;p.

Autor:  wodny [ 15 paź 2013, 09:21 ]
Tytuł:  Re: Blood and Madness - 20 content patch

Niektóre ze zmian dotyczące systemu walki i balansu:
http://www.reddit.com/r/Guildwars2/comm ... eam_notes/


pieniek82 napisał(a):
jedyne jumping puzzle ktorych nie przeszedlem, jak dla mnie za trudne

Serio? Najlepsze były momenty jak człowiek lądował na szczycie za późno i nie mógł wskoczyć w tarczę zegara. Klops. Wydaje mi się, że ludzie źle podchodzą do tych trudniejszych jumping puzzli. Nie wiem jak do końca wytłumaczyć to co sam robię. Nasuwa mi się na myśl słowo "mechanicznie". Trzeba przestać skupiać się na swojej postaci i trzymać wzrok na kolejnych platformach, które są przed nią. Potem wciskamy spację jak robot i jest zdecydowanie lepiej. Dzięki temu przechodzę takie Skipping Stones na przykład często za 2-3 razem.

Autor:  wodny [ 15 paź 2013, 17:16 ]
Tytuł:  Re: Blood and Madness - 20 content patch

Patch notes:
https://forum-en.guildwars2.com/forum/i ... er-15-2013 :)

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team