mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 10 sty 2012, 21:09 
Cytuj  
Dreamworld a nie jakiś tam cryengine.
http://www.zenimaxonline.com/faq.html
Cytuj:
Our President was one of the founders of Mythic Entertainment and was the producer of Dark Age of Camelot and lots of other titles there. Our team is made of many other people who worked at Mythic, as well as NCsoft, Firaxis, Sony Online, EA, and Bethesda Softworks. ZeniMax Online's staff had leadership roles on popular MMOGs like Dark Age of Camelot, Warhammer Online, Star Wars: Galaxies, Ultima Online, and The Sims Online.

Podkreślenia moje, bo PR mają imponujący ;)
Elder Scrols&Fallout3/NV to gry z otwartym światem. Prawdopodobnie macherzy na stołkach doskonale sobie zdaja sprawę z tego, ze ewentualny ES online czy F online powinny być grami sandboxowymi (co jest zgodne z aktualnymi oczekiwaniami klientów). Moim zdaniem mimo faila (nie tak znowu wielkiego) Fallen Eartha jest miejsce na rynku na dobre postapo w Fallautowym stylu, byłby to dobry start Zenimaxu w świecie mmo.
Bo pewnie będą się bać ryzykować markę Elder Scrolls.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 10 sty 2012, 21:14 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Ale przypuszczam, ze wyszło bo to Falloutowi na dobre..


Ale pytanie czy wogole Falloutowi wyszlo by na dobre przerobka na MMO. Dla mnie te 3 litery od jakiegos czasu kojarza sie z wtornymi pomyslami i odmozdzajaca "rozrywka", a nowe pomysly serwowane przez devsow lub fanow sa albo ciekawe tylko na papierze albo nierealne.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10851
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 10 sty 2012, 21:16 
Cytuj  
Jesli Fallouta zrobia azjaci to bedzie hicior.. ale jak znow amerykance to jak zwykle crap.


_________________



****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 10 sty 2012, 21:21 
Cytuj  
Isengrim napisał(a):
Moim zdaniem mimo faila (nie tak znowu wielkiego) Fallen Eartha jest miejsce na rynku na dobre postapo w Fallautowym stylu, byłby to dobry start Zenimaxu w świecie mmo.
Bo pewnie będą się bać ryzykować markę Elder Scrolls.


Fail FE wynikal raczej z tego, ze robila go firma z malymi funduszami i bez wiekszych doswiadczen w tworzeniu gier. Oczywiscie z tego punktu widzenia ciezko nazwac ta gre failem. Mi sie w kazdym razie gralo calkiem fajnie.

Dreamworld funcomu jest silnikiem mocno instancjonowamym (tak przynajmniej jest w AoC) i przez to srednio IMO nadaje sie na sandboxa. CryEngine 3 obsluguje landie duze przestrzenie co widac na przykladzie bety AA.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 sty 2012, 21:21 
Cytuj  
Zpominacie ze technologia w MMO to nie grafika (bo klient graficzny to moze byc kazdy), ale backend ktory jest na servera i sprawia ze cala gra jest taka jak jest, a nie np. ciezkim failem jakim byl AoC ;p.
Cytuj:
CryEngine 3 obsluguje landie duze przestrzenie co widac na przykladzie bety AA.

Nie obsluguje.
Taka funkcjonalnosc musisz sobie napisac sam ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).


Ostatnio edytowano 10 sty 2012, 21:23 przez iniside, łącznie edytowano 1 raz
****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 10 sty 2012, 21:22 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Zpominacie ze technologia w MMO to nie grafika (bo klient graficzny to moze byc kazdy), ale backend ktory jest na servera i sprawia ze cala gra jest taka jak jest, a nie np. ciezkim failem jakim byl AoC ;p.


No i tutaj ma dobra technologie wlasnie Trion.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 10 sty 2012, 21:35 
Cytuj  
http://hydrainitiative.com/blog/interview_with_oystein_eftavaag
Hłe,hłe.
AoC to był start, widziałem co robią teraz - i robią to ładnie.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10599
Dołączył(a): 26.02.2002
Offline
PostNapisane: 10 sty 2012, 21:41 
Cytuj  
Isengrim napisał(a):
AoC to był start

Czyj start? Funcomu? Chyba falstart, od 2001 roku robią Anarchy Online i przez 10 lat bytnosci na rynku mmo niewiele sie nauczyli.

X.


_________________
http://zaginiony.net

***
Avatar użytkownika

Posty: 10851
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 10 sty 2012, 21:49 
Cytuj  
Mi tam sie AoC podobal. W.g. mnie to bylo/jest najlepsze mmo po WoWie


_________________



**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 10 sty 2012, 22:06 
Cytuj  
@Xanth
Ta, wszyscy tak sądzą
AoC przynosi zyski, AO przynosi zyski. Może nie są tak zajebiści jak Activision/Blizzard, ale najwyraźniej robią gry, które się ludziom podobają. I nie tylko graficznie - AoC jest powszechnie uznawany za najładniejszą grę mmorpg - rozwijają projekty, zamiast wyłączyć prąd. AoC dziś to inna gra niż 3 lata temu. A implementowanie nowych rozwiązań wspomnianych w wywiadzie idzie im łatwiej - bo robią silnik pod MMO, a nie FPSy.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10599
Dołączył(a): 26.02.2002
Offline
PostNapisane: 10 sty 2012, 22:14 
Cytuj  
Taa, moglbym zaczac flame na temat Funcomu, ale mi sie nie chce i nie ten wątek. Odniose sie tylko do dwoch rzeczy: AoC to inna gra niz kiedys... pewnie, kiedys nie bylo sklepiku... Ale to nic w porownaniu z obiecanym 6 lat temu nowym silnikiem do AO. Jak zwykle obiecanki cacanki i przesuwanie terminu wydania co rok na rok nastepny. Pewnie, wazniejszy byl przeciez AoC (a to mal byc pierwotnie silnik do AO), bleh...

X.


_________________
http://zaginiony.net

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 sty 2012, 22:20 
Cytuj  
Aoc to faktycznie inna gra niż kiedyś. Do tej pory graficznie wygląda gorzej niż to co pokazywali w zapowiedzieach filmików 4 lata temu :lol: :lol: :lol: :lol:


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 10 sty 2012, 22:30 
Cytuj  
A nowy silnik do AO to wlasnie Dreamworld (tak w polowie drogie Means z Sillirionem wpadli na pomysl przejscia na silnik AoC zamiast upgrejdowac AO :P).

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 10 sty 2012, 22:36 
Cytuj  
wy to macie problem ...


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 10 sty 2012, 22:38 
Cytuj  
Isengrim napisał(a):
AoC dziś to inna gra niż 3 lata temu.

Tak się tylko "kopsnąłem" na fora AoC ,żeby zobaczyć jak wygląda gra teraz po latach i na f2p.

http://forums-eu.ageofconan.com/showthread.php?t=174216

http://forums.ageofconan.com/showthread.php?t=239303

Thready na kilkadziesiąt stron "chwalące" nowego patcha ,który ponoć masę bugów wprowadził ,w tym tak zabawne jak latency spike po 3,8k ms , czy gra "wywalająca" ludzi z rajdu gdzie "fixem" jest zaczęcie rajdu od nowa lol
i masę innych

Poza tym ponoć EU serwery jeszcze są ok ,ale ponoć na US wieje wiatr.

Ponoć też na tych serwerach "harcore" PvP ,na których ludzie tu z forum też grali i się "podniecali" jest "kostnica".

Nie wiem może przesadzają ,ale specjalnie niezbyt optymistycznie te fora wyglądają.

**

Posty: 488
Dołączył(a): 16.01.2011
Offline
PostNapisane: 10 sty 2012, 23:11 
Cytuj  
A ja caly czas mam ochote wrocic do AoC...


_________________
BF3: hungrymumin

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 10 sty 2012, 23:23 
Cytuj  
Fora bez ścisłej moderacji nigdy nie wyglądają dobrze. Pamiętam że na słowa "oficjalne forum w Rift" odbezpieczałem rewolwer.
Cytuj:
Custom UI causes Crash to desktop after death!

Tia. Ja mam opinie znajomych (sam nie gram i praktycznie nie grałem - nie mój klimat) że jest ok. Na tyle co grałem - mi działało, świat ładny ale zinstancjowany. Combosy fajne, ale magicy ich nie mają. Nuda po Tortage, zwykłe questy i ścieżki.
AO nie dostanie nowego silnika przed i po wyjściu TSW (marketing). Najlepszym rozwiązaniem byłoby zrobienie AO2 - hard SF, bez shadowlandów, Genetycznie modyfikowani ludzie po lądowaniu statku-arki na Ziemi 2. Czyli jak to się mówi - korzenie gatunku.
To samo przydałoby się Fallautowi Online - mniej epatowania tym co przetrwało i blasterami obcych, więcej dzikości i walki o życie.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 10 sty 2012, 23:40 
Cytuj  
Wiem dlatego tylko rzuciłem info i linki bo "outcry" nawet jak na forum mmo jest dosyć spory.

Myślałem ,że może grasz ty albo ktoś tu inny jeszcze 'pyka' to zweryfikuje.

No ,ale nvm w sumie nieistotne i tylko się offtop zrobił :)

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.