mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 209 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Następna strona
Autor Wiadomość
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2631
Dołączył(a): 14.08.2007
Offline
PostNapisane: 5 kwi 2011, 21:44 
Cytuj  
ja sobie nie wyobrażam sytuacji , że gram w jakiegoś mmo, wychodzi dodatek i ja go nie kupuje- to tak jakby np LOTRO każdy zatrzymywał się na Morii

jeśli najnowszy dodatek kupiło 3,5 kk graczy to podobna liczba dalej gra- na pewno cześć grających nie kupiła dodatku i na pewno cześć z tych co kupili, szybko go przeszli i dalej też nie grają

edit:
co ma ilość subskrybentów do zysków Blizza?- po co taka informacja w raportach fiskalnych?

wiemy , że są rejony , gdzie płaci się za godziny , wiec ktoś dziś jest subskrybentem , za godzinę już nie jest a za 48 godz znów jest


Ostatnio edytowano 5 kwi 2011, 21:47 przez lordyp, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 5 kwi 2011, 21:45 
Cytuj  
Niestety Huragan ma rację. Wyraźnie jest napisane, że jako subskrybenci nie są traktowane osoby, których konta wygasły.


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

***
Avatar użytkownika

Posty: 927
Dołączył(a): 26.11.2001
Offline
PostNapisane: 5 kwi 2011, 21:45 
Cytuj  
Cytuj:
IRVINE, Calif. -- October 7, 2010 Blizzard Entertainment, Inc. announced today that the subscriber base for World of WarcraftŸ, its award-winning massively multiplayer online role-playing game (MMORPG), now exceeds 12 million players worldwide . This milestone was reached in the wake of the mainland Chinese launch of World of Warcraft's second expansion, Wrath of the Lich KingŸ, and also as global anticipation continues to mount for the December 7 release of the game's third expansion, Cataclysm™.


Źródło - http://us.blizzard.com/en-us/company/pr ... tml?101007

Cytuj:
IRVINE, Calif. -- January 10, 2011 -- Blizzard Entertainment, Inc. today announced that World of WarcraftŸ: Cataclysm™, the third expansion for the critically acclaimed massively multiplayer online role-playing game (MMORPG), has sold through more than 4.7 million copies as of its first month of release, setting a new record for monthly PC-game sales.*


Źródło - http://us.blizzard.com/en-us/company/pr ... tml?110110

Cyfra ta mnie nie dziwi zważywszy ze w regionie Chin gra około 6 mln userów (tam Cataclysm jeszcze nie wyszedł)

A tu link [ http://users.telenet.be/mmodata/Charts/Subs-1.png ] do wykresu, który pokazuje m.in jak spadła ilosć aktywnych userów WOW gdy w ramach zawirowań zablokowano na jakis czas dostęp do gry graczom na terenie Chin.


_________________
Peace is a lie. There is only passion.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10851
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 5 kwi 2011, 21:55 
Cytuj  
lordyp napisał(a):
wiemy , że są rejony , gdzie płaci się za godziny , wiec ktoś dziś jest subskrybentem , za godzinę już nie jest a za 48 godz znów jest


A ty co, nastepny, ktory nie zna angielskiego i nie przeczytal nawet tego co komentuje ?

Wyraznie napisane, ze takie osoby sa liczone jako subskrybenci, jesli grali w WoWa tymi godzinnymi kodami przynajmniej raz na 30 dni.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 5 kwi 2011, 22:09 
Cytuj  
Huragan napisał(a):
Wyraznie jest napisane, ze w dniu 31.12 byli subskrybentami... a wiec nie liczy sie tu tych, ktorzy byli kiedys i sobie cancelneli.

Jakie a więc, masz problem z logicznym wnioskowaniem? Tych co cancelneli definicja nie obejmuje, tyle. I nie "w dniu", tylko "na dzień", ewentualnie bardziej po polsku "do dnia"
Cytuj:
To nie jest PR team Blizzarda, to jest raport fiskalny za rok 2010 oficjalnie podany przez firme Blizzard, ktora jest notowana na gieldzie i ma obowiazek podawania tylko prawdziwych informacji w takim raporcie.

No przecież podali. A to jak sobie ktoś to zinterpretował, to już tego ktosia prywatna sprawa.
Cytuj:
Przyznaj sie do bledu, przepros i tez mozesz juz wyjsc.

ZOSTALISCIE ZOWNOWANI PRZEZ BLIZZARDA ! :)

no i przeze mnie.. zreszta jak zwykle... EOT

Starzejesz się.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10851
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 5 kwi 2011, 22:20 
Cytuj  
Dodatkowym dowodem na to, ze Blizzard ma tylu subskrybentow jest tez podany przez nich przychod jaki mieli z WoWa w roku 2010 --- 1.6 miliarda dolarow. Teraz podzielcie to sobie na sredni koszt abonamentu - 13 USD i wyjdzie, ze by taki przychod osiagnac to 12 mln ludzi co miesiac przez caly rok musialoby placic te 13 dolcow :) Wszystko sie wiec zgadza.

**

Posty: 340
Dołączył(a): 8.07.2004
Offline
PostNapisane: 5 kwi 2011, 22:20 
Cytuj  
"As of December 31, 2010"
to znaczy do dnia, do tego dnia, tego dnia wygaslo na przyklad umowa etc.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2631
Dołączył(a): 14.08.2007
Offline
PostNapisane: 5 kwi 2011, 23:08 
Cytuj  
heh i jak zwykle każda dyskusja kończy się na WOW-ie- dla mnie to już jest porażka
nie kapuje , dlaczego z każdego tematu trzeba zrobić dyskusje dlaczego Blizz cacy a inni bee- niektórzy wszędzie muszą mieć swoją piaskownice - żenada

proponuje zamknąć temat , bo aż strach myśleć co z tego może wyjść

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 5 kwi 2011, 23:13 
Cytuj  
Było, nie było, WoW jest jakimś tam wzorcowym MMORPG, coś jak wzorzec metra z Sevres. Ciężko mówić o MMO bez jakiegoś odniesienia do tego produktu.

*

Posty: 92
Dołączył(a): 17.06.2010
Offline
PostNapisane: 6 kwi 2011, 03:11 
Cytuj  
http://investor.activision.com/secfiling.cfm?filingID=1104659-10-56564

Polecam dane dotyczące zysków blizzarda , activision , mmorpg.

Naprawdę trzeba być retardem by sądzić że World of Warcraft to nie jest kura znosząca złote jaja dla Blizzarda/Activision .

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 6 kwi 2011, 10:30 
Cytuj  
Kasa z WoW-a płynie i będzie płynęła, jednak coś istotnego się zmienia i jakoś nikt nie chce tego zaakceptować.
Zmienia się postrzeganie tej gry jako stabilnej gry z przyszłością, juz wiemy że główne siły blizza zostały przerzucone do nowego mmo, w momencie jak ogłoszą oficjalnie jakieś daty WoW mimo swojej popularności utraci swojego jednego asa, jak zacznie kurczyć się ilość graczy co jest normalne będzie to drugi istotny argument, więc nie jest tak różowo co zresztą blizz dostrzega.

Wracając do ilości aktywnych kont, serwery średnio z tego co widzę maja po 2-3 tysiące online graczy, średnio przypisanych kont do serwera jest 5x tyle kont offline, to nam daje wynik 800-1000 serwerów, czy tyle jest faktycznie na całym świecie ?


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 6 kwi 2011, 10:36 
Cytuj  
Tylko jest jeszcze jeden mały szczegół, nowe uniwersum może nie każdemu podpasować i na pewno blizz nie zrobi konkurencyjnego produktu dla wow'a.


_________________
@polygamia

***
Avatar użytkownika

Posty: 10851
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 6 kwi 2011, 11:25 
Cytuj  
embe napisał(a):
Zmienia się postrzeganie tej gry jako stabilnej gry z przyszłością,


Nic sie nie zmienia, WoW ma stabilny player base i ciagle rosnie. To tylko ty sie starzejesz i nie ciesza cie juz gry. Proponuje zasluzona emeryture zamiast wysnuwania co chwila glupich teorii. Zreszta kiedys napisales ze niedlugo juz konczysz z grami... starosc mentalna cie dopadla.. wiec cya in hell :>


_________________



***

Posty: 757
Dołączył(a): 19.12.2008
Offline
PostNapisane: 6 kwi 2011, 11:58 
Cytuj  
Wow ma mocno przeterminowany engine graficzny. I do tego mechanika tez nie nalezy do swiezych (sticky target do lamusa!).
Prawda jest taka, ze nic nie jest wieczne - nawet WoW;)


_________________
Quake Live - best pure skill PvP MMO;)
"Some people say I'm a pussy. I say, you are what you eat. "
"Scissors should be nerfed, but Rock is ok." - Paper

****

Posty: 1375
Dołączył(a): 23.03.2005
Offline
PostNapisane: 6 kwi 2011, 12:38 
Cytuj  
embe napisał(a):
Kasa z WoW-a płynie i będzie płynęła, jednak coś istotnego się zmienia i jakoś nikt nie chce tego zaakceptować.
Zmienia się postrzeganie tej gry jako stabilnej gry z przyszłością, juz wiemy że główne siły blizza zostały przerzucone do nowego mmo, w momencie jak ogłoszą oficjalnie jakieś daty WoW mimo swojej popularności utraci swojego jednego asa, jak zacznie kurczyć się ilość graczy co jest normalne będzie to drugi istotny argument, więc nie jest tak różowo co zresztą blizz dostrzega.

Wracając do ilości aktywnych kont, serwery średnio z tego co widzę maja po 2-3 tysiące online graczy, średnio przypisanych kont do serwera jest 5x tyle kont offline, to nam daje wynik 800-1000 serwerów, czy tyle jest faktycznie na całym świecie ?

Z doświadczenia powiem, że jeżeli wspomniane wyżej accu jest na poziomie 2-3k to UL jest nie 10-15k tylko 15-20k.

****

Posty: 1375
Dołączył(a): 23.03.2005
Offline
PostNapisane: 6 kwi 2011, 12:41 
Cytuj  
ubeck napisał(a):
Wow ma mocno przeterminowany engine graficzny. I do tego mechanika tez nie nalezy do swiezych (sticky target do lamusa!).
Prawda jest taka, ze nic nie jest wieczne - nawet WoW;)

To nie ma żadnego znaczenia. Osób na świecie, które kupują gry dla grafiki jest 1-2% wszystkich zakupów gier na pcty. Dlatego crysis 1 był failem, bo kampania marketingowa była stargetowana na grafikę.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10851
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 6 kwi 2011, 12:42 
Cytuj  
ubeck napisał(a):
Prawda jest taka, ze nic nie jest wieczne - nawet WoW;)


Ludzie nadal graja w Diablo 1 czy w Warcrafta, mimo, ze to gry juz bardzo wiekowe. Zgadnij dlaczego :)
Blizzard zawsze bardziej stawial na grywalnosc niz na wodotryski enginu. Engine WoWa jest wydajny i to najwazniejsze, dynamika walk jest najlepsza z wszystkich gier mmo i do tej pory zadna gra nie dorownala dynamice combatu WoWa.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1803
Dołączył(a): 30.05.2008
Offline
PostNapisane: 6 kwi 2011, 12:45 
Cytuj  
Huragan napisał(a):
Engine WoWa jest wydajny i to najwazniejsze, dynamika walk jest najlepsza z wszystkich gier mmo i do tej pory zadna gra nie dorownala dynamice combatu WoWa.


Dlatego też potrafi się dławić na potężnych komputerach, a przy większych eventach wypierdala serwer. Nigga pls.


_________________
- Do you have a flag …?
- No flag, No Country, You can't have one! Those are the rules...

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 6 kwi 2011, 13:13 
Cytuj  
Senex napisał(a):
Huragan napisał(a):
Engine WoWa jest wydajny i to najwazniejsze, dynamika walk jest najlepsza z wszystkich gier mmo i do tej pory zadna gra nie dorownala dynamice combatu WoWa.


Dlatego też potrafi się dławić na potężnych komputerach, a przy większych eventach wypierdala serwer. Nigga pls.


przecież to kurwa Huragan pisał, więc nie można tego na serio traktować....

Engine WoWa wydajny :D.... I do tego jeszcze jaka optymalizacja:D!


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 6 kwi 2011, 13:15 
Cytuj  
Rownoczesnie odpalisz go bez problemu na P4, 512mb ramu i z radkiem 9600... ;] engine wowa jest w chooj stary (rozpoczeli prace w 1999-2000 chyba nie?), byl pisany pod zupelnie inny sprzet i co by nie robili i ile by poprawek nie wprowadzili na nowym sprzecie nigdy nie osiagnie takiej wydajnosci jaka powinien. Inna sprawa to wlasnie niestabilnosc serwerow przy wiekszej liczbie graczy w 1 strefie, to niestety czesto boli.

@zaba: porownaj sobie engine wowa do AO albo EQ2, zarowno w jakosci grafiki, wydajnosci i optymalizacji.


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 209 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.