mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 25 maja 2011, 19:00 
Cytuj  
Atherius napisał(a):
Może chcą pokazać (w szczególności ea) jaką są potęgą i za chuja nie zrobią f2p, nawet jeśli mieli by dokładać do interesu. ;]

Ea spierdoliło kazdego MMO. Nawet z czyms co bylo murowanym sukcesem (Sims Online), niedali sobie rady.

Sry. Oni nie wiedza jak ten biznes działą po prostu.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 25 maja 2011, 19:16 
Cytuj  
WARa spierdolił Mythic, nie EA.

***

Posty: 754
Dołączył(a): 2.02.2011
Offline
PostNapisane: 25 maja 2011, 19:24 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Atherius napisał(a):
Może chcą pokazać (w szczególności ea) jaką są potęgą i za chuja nie zrobią f2p, nawet jeśli mieli by dokładać do interesu. ;]

Ea spierdoliło kazdego MMO. Nawet z czyms co bylo murowanym sukcesem (Sims Online), niedali sobie rady.

Sry. Oni nie wiedza jak ten biznes działą po prostu.


Pierdolisz aby pierdolisz wszedzie , EA to tylko wydawca a nie developer ... :wtf:

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 25 maja 2011, 19:40 
Cytuj  
Pocieszny napisał(a):
iniside napisał(a):
Atherius napisał(a):
Może chcą pokazać (w szczególności ea) jaką są potęgą i za chuja nie zrobią f2p, nawet jeśli mieli by dokładać do interesu. ;]

Ea spierdoliło kazdego MMO. Nawet z czyms co bylo murowanym sukcesem (Sims Online), niedali sobie rady.

Sry. Oni nie wiedza jak ten biznes działą po prostu.


Pierdolisz aby pierdolisz wszedzie , EA to tylko wydawca a nie developer ... :wtf:

Wydawca daje kase na developing.
Reszte sobie dopowiedz sam.

Cytuj:
WARa spierdolił Mythic, nie EA.

Ok. Ale kto naciskła żeby wydać gre ?
Zresztą teraz to i tak bez znaczenia.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 25 maja 2011, 19:41 
Cytuj  
Swoja droga to moze byc ostatni dzwonek na przechodzenie na f2p. GW2 zaczyna majaczyc na horyzoncie.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 25 maja 2011, 19:44 
Cytuj  
Cytuj:
Ok. Ale kto naciskła żeby wydać gre ?


Ale WAR nie był fejlem dlatego że był zbugowany (a był), że silnik miał mało wydajny (a miał), nawet że część contentu nie zmieściła się do release.

Mythic wyłożył sie na podstawowych założeniach trybu RvR, Itemizacji i mechaniki postaci. Czyli w skócie, iż WAR nie był nowym Daoc tyle że w świecie Warhammera.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 25 maja 2011, 19:46 
Cytuj  
WARa nie ma kto przerobić na freemium, fizycznie nie mają ludzi do tego. Ci bardziej łebscy siedzą nad SWOTOR, a sprzątaczka ma pewne problemy z kodowaniem item shopa.


_________________
Nie ma dwóch mężczyzn, którzy by byli tępi w jeden i ten sam sposób.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 25 maja 2011, 20:01 
Cytuj  
Isengrim napisał(a):
WARa nie ma kto przerobić na freemium, fizycznie nie mają ludzi do tego. Ci bardziej łebscy siedzą nad SWOTOR, a sprzątaczka ma pewne problemy z kodowaniem item shopa.

Chciałes raczej powiedzieć, że pracuja dla konkurencji ?


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 25 maja 2011, 21:18 
Cytuj  
Mieli paru ludzi z pomyslami, ale nic już z tego nie zostalo. AoC w sumie calkiem udanie sie rozwinąl po relase, a WAR...szkoda gadać.


_________________
Nie ma dwóch mężczyzn, którzy by byli tępi w jeden i ten sam sposób.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2387
Dołączył(a): 18.11.2001
Offline
PostNapisane: 25 maja 2011, 23:44 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Chciałes raczej powiedzieć, że pracuja dla konkurencji ?


Jakiej konkurencji, przeciez mythic nalezy do ea.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 26 maja 2011, 02:15 
Cytuj  
Nie. Mythic jest z EA w spółce holdingowej.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 26 maja 2011, 06:50 
Cytuj  
Przeciez od poczatku mowilo sie ze EA przesunelo ludzi z Mythic do Bioware do prac na SWTOR.


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 26 maja 2011, 07:53 
Cytuj  
Morgul napisał(a):
iniside napisał(a):
Chciałes raczej powiedzieć, że pracuja dla konkurencji ?


Jakiej konkurencji, przeciez mythic nalezy do ea.

ArenaNET, Trion, i ta firma co to Firefall robi.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 26 maja 2011, 07:55 
Cytuj  
Paru z tych co wywalili znalazło inną robotę, Gershowitz na ten przykład. Plotka głosi że do bioware/mythic trafili ci nie najlepsi, za to sprawnie wykonujący rozkazy.
Teoretycznie WAR ma już kilka elementów jak z f2p, ale żeby przerobić całość, jak swtor jest priorytetem... Myślę że to niewykonalne obecnie.


_________________
Nie ma dwóch mężczyzn, którzy by byli tępi w jeden i ten sam sposób.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10599
Dołączył(a): 26.02.2002
Offline
PostNapisane: 26 maja 2011, 19:28 
Cytuj  
Pocieszny napisał(a):
Pierdolisz aby pierdolisz wszedzie , EA to tylko wydawca a nie developer ... :wtf:

Jesli wiesz lepiej, to napisz, kto w takim razie spierdolil Ultime i zabil EnB, nie mowiac juz o pozniejszych produkcjach?

X.


_________________
http://zaginiony.net

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 26 maja 2011, 19:51 
Cytuj  
Nie wiem jak Ultimę, bo nigdy nie byłem fanem (hoho), ale EnB zasadniczo nikt nie spierdolił. Po po prostu gra była nierentowna.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10599
Dołączył(a): 26.02.2002
Offline
PostNapisane: 26 maja 2011, 19:58 
Cytuj  
Dana napisał(a):
EnB zasadniczo nikt nie spierdolił. Po po prostu gra była nierentowna.

Nie napisalem, ze spiedolil, tylko, ze zabil. Jak na tamte czasy gra miala calkiem spore online (i 3 niezalezne serwery), wiec ciezko mowic o nierentownosci. Gra zostala praktycznie zlikwidowana z dnia na dzien, bez zadnych konkretnych wyjasnien. Poprostu pare dni przed zamknieciem pojawilo sie info, a potem wylaczyli mi gre, w ktora aktywnie gralem. No, ale to przeciez EA (ciekawe, po grzyba na miesiac przez likwidacja gry wpuscili dosc wielkiego content patcha?).

X.


_________________
http://zaginiony.net

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 26 maja 2011, 20:05 
Cytuj  
Xanth napisał(a):
Dana napisał(a):
EnB zasadniczo nikt nie spierdolił. Po po prostu gra była nierentowna.

Nie napisalem, ze spiedolil, tylko, ze zabil. Jak na tamte czasy gra miala calkiem spore online (i 3 niezalezne serwery), wiec ciezko mowic o nierentownosci. Gra zostala praktycznie zlikwidowana z dnia na dzien, bez konkretnych wyjasnien. Poprostu pare dni przed zamknieciem pojawilo sie info, a potem wylaczyli mi gre, w ktora aktywnie gralem. No, ale to przeciez EA.

X.


Electronic Arts provided some additional background on the decision. An EA spokesperson, who chose to remain anonymous, told GameSpot that the title currently has between 20,000 and 25,000 active accounts. When asked to comment on what lessons might come from the Earth & Beyond legacy, the spokesperson said, "Our most enduring lesson comes from Ultima Online, which has been going strong for eight years now. Ultima taught us that there is an audience for persistent world games. However, we may have overestimated the size of the audience for persistent-state worlds. Games based on medieval fantasy have done very well; other genres have not.

Ile miało UO wtedy subskrypcji ? Pewnie ponad 250,000.

Tylko przytaczam informacje :D

***
Avatar użytkownika

Posty: 10599
Dołączył(a): 26.02.2002
Offline
PostNapisane: 26 maja 2011, 20:13 
Cytuj  
Z drugiej strony ciekawostka, EnB nie istnieje juz od 7 lat, a community nadal ma sie dobrze. Od lat trwaja prace nad emulatorem i od jakiegos czasu mozna calkiem przyzwoicie grac ;)

X.


_________________
http://zaginiony.net

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 26 maja 2011, 20:15 
Cytuj  
Tak samo jak z Shadowbane, mimo że nie istnieje tylko od 2 lat :D

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.