mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 440 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 22  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 8 lut 2013, 15:03 
Cytuj  
To akurat wiemy


@ontopic.
Jesli nie mial do czynienia z WoH no to bardzo ratuje cala sprawe, pamietam jakas konfernecje i pierwsze filmiki, gdzie jestem pewien ze prezentowal zalozenia gry. Po markowemu.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 8 lut 2013, 15:17 
Cytuj  
Nie mylisz Jacobsa z Barnettem? To on zawsze pajacował. Jacobs to raczej gość od pisania wielostronicowych prezentacji.
Jacobsa wywalili w '09, wcześniej zwalniając go ze świadczenia pracy. Dziwny numer, facet najpierw prezentuje rozwój WAR, potem cisza, a potem "ten pan już tu nie pracuje". Następnym na stanowisku jakoś lepiej nie było, chyba jakiejś lasce co przyszła po Gershowitzu wycięli podobny numer.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 8 lut 2013, 15:21 
Cytuj  
No bennet to wiadomo, show. Mowie o prezentacji zalozen WoH, zanim to bylo w becie jeszcze. Ale nie pamietam na 100%.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 8 lut 2013, 15:39 
Cytuj  
Jacobs kopa dostał w maju 2009, WoH jakoś koło 2011 wszedł w cb. Jeśli nawet coś miał wspólnego z WoH, to raczej dość niewiele i bez wpływu na to co powstało.

Na http://citystateentertainment.com/camelotunchained/sporo wpisów ogólnych się pojawia, można poczytać. Trochę zabawnie wygląda buńczuczne zapewnianie że skoro DAoCa dało się zrobić w kilkunastu ludzi i tanio, to dziś też tak się da.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 8 lut 2013, 19:10 
Cytuj  
Co jak co ale mnie się podobało to PvE w WAR, nie questy, ale PQ. Były całkiem ciekawe i zróżnicowane. Dużo bardziej mi się to podobało niż trzepanie tych samych scenario, no ale nawet w miesiącu premierowym na serwerze już nie było z kim PQ robić bo wszyscy w warcampach grzecznie czekali w kolejce żeby sobie w Tor Anroc pobiegać.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 8 lut 2013, 19:28 
Cytuj  
Isengrim napisał(a):
Na http://citystateentertainment.com/camelotunchained/sporo wpisów ogólnych się pojawia, można poczytać. Trochę zabawnie wygląda buńczuczne zapewnianie że skoro DAoCa dało się zrobić w kilkunastu ludzi i tanio, to dziś też tak się da.

Jakieś powody dla których miałoby sie nie dać ?


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 8 lut 2013, 20:12 
Cytuj  
Arturnik napisał(a):
Co jak co ale mnie się podobało to PvE w WAR, nie questy, ale PQ. Były całkiem ciekawe i zróżnicowane. Dużo bardziej mi się to podobało niż trzepanie tych samych scenario, no ale nawet w miesiącu premierowym na serwerze już nie było z kim PQ robić bo wszyscy w warcampach grzecznie czekali w kolejce żeby sobie w Tor Anroc pobiegać.

W sumie to na RvR też były PQ :wink: Mnie pve irytowało bo można było się szybko i dobrze ubrać (broń za sceki to po roku chyba się pojawiła. Za rvr to chyba do tej pory nie ma) i ludki tam siedzieli zamiast przejmować zony. LotD to była jedna wielka pomyłka. No i gear odgrywał coraz większą rolę. Po 1.4 to już ogólnie kaplica.
Mi w WAR najbardziej podobał się system open party/wb w połączeniu z PQ na rvr - można było casualowo wskoczyć na dwie godzinki i ponabijać rr, albo pojeździć w gildiowym i porobić to samo.Bez spiny i planowania, albo wręcz przeciwnie. No i tok + unlocki. Zajebista sprawa, w żadnym mmo tak dobrze nie było to zrobione. Eksploracja, zbieranie setów, tytuły. Inna sprawa że sety były g... warte, a jak się trafiła perełka to zaraz poszedł nerf. W nowym wpisie na blogasku pojawia się pojawia się coś takiego:
Cytuj:
Oh, did I forget to mention territorial control, RvR leaderboards, extremely limited “normal” instances (special events, special unlocks, etc.) and most importantly, getting to know and hate your enemies with a passion and being rewarded for doing so?

Dla mnie bomba.
iniside napisał(a):
Isengrim napisał(a):
Na http://citystateentertainment.com/camelotunchained/sporo wpisów ogólnych się pojawia, można poczytać. Trochę zabawnie wygląda buńczuczne zapewnianie że skoro DAoCa dało się zrobić w kilkunastu ludzi i tanio, to dziś też tak się da.

Jakieś powody dla których miałoby sie nie dać ?

Koszty nieco wzrosły od 2000. Zrobić grę za 10 milionów $ w 16 ludzi? Wątpię. Ale może się mylę i CU będzie hulać aż miło.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 8 lut 2013, 20:42 
Cytuj  
Niby tak. Ale do gry wyłącznie PvP nie trzeba tworzyć niewiadomo ile contentu.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 8 lut 2013, 20:53 
Cytuj  
Trochę roboty jest. Otwarty świat, zerg, insty chyba w stylu tajnych bosów w WAR, zerg, działające mechanizmy w rvr, zerg, no i musi to wyglądać w miarę ładnie i chodzić na normalnym sprzęcie przy zergu. Jak znowu będą crashe i patche po wielu miesiącach, to Marka zlinczują nie wspominając o braku dobrej rvr gry na rynku.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 8 lut 2013, 20:57 
Cytuj  
Isengrim napisał(a):
Trochę roboty jest. Otwarty świat, zerg, insty chyba w stylu tajnych bosów w WAR, zerg, działające mechanizmy w rvr, zerg, no i musi to wyglądać w miarę ładnie i chodzić na normalnym sprzęcie przy zergu. Jak znowu będą crashe i patche po wielu miesiącach, to Marka zlinczują nie wspominając o braku dobrej rvr gry na rynku.


Instow nie potrzeba bo i po co w grze RvR ? Tu ma byc tylko PvP.
Przy 16 osobach to watpie zeby pisali wszystko od zera. Taniej bedzie od kogoś kupić licencje na technolgie. Trion licencjonuje swoj tech albo BigWorld.

10mln to faktycznie mało, zeby robić wszystko od podstaw. Ale przecież robienie od podstaw nie jest konieczne.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 8 lut 2013, 21:05 
Cytuj  
No tak, tylko licencje na tech są kosztowne i to nie tylko sama kwota 'kupna', ale też często procent od przyszłych zysków. Chyba Trion m.in. tak robi.
No chyba, że wezmą np. Hero Engine lol

No i grafika oraz animacje na dzisiejszym poziomie w tpp 3d to kosztuje.

Poza tym Isengrim ma rację, nie może wyjść zabugowane. Gracze już nie są tacy wyrozumiali wobec tego jak w 2000 r., a np. mass exploity przy np. zdobywaniu gearu mogą pogrzebać tytuł. To są miesiące dodatkowej pracy i tzw. polish to prawdopodobnie jedna z kosztowniejszych rzeczy w dzisiejszym przemyśle growym.

Choć z drugiej strony są mała firmą i małym zespołem także im kosztowny korporacyjny overhead odpada.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 8 lut 2013, 21:45 
Cytuj  
W rvr właśnie będzie od metra dokładnej pracy (roboczogodzin). Począwszy od balansu klas/archetypów przez działanie interruptów, timerów itd, aż po dobre działanie skili. Jak się exploit trafi w pve, to nikt nie robi szumu a co sprytniejsi korzystają. Jak się trafi exploit w pvp to flame i III wojna. RvR to poważna sprawa i nie ma mientkiej gry :wink: Sandboxa pve jest zrobić dość łatwo, RvR mmo wymaga więcej pracy i ludzi którzy wiedzą dlaczego i jak coś zrobić, kupowanie gotowców od innych może być ryzykowne. Nie wiem czy Jacobs będzie taki chętny, trochę problemów przez gamebryo mieli, ale w kilka osób silnika nie napiszą... trzeba poczekać na jakieś konkrety. Których Mark raczej unika.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 8 lut 2013, 21:49 
Cytuj  
mam przeczucie, ze predzej wrocicie do starego daoc niz z tego wyjdzie cos dobrego :P


_________________
.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 9 lut 2013, 01:20 
Cytuj  
Nadzieja umiera ostatnia.

Swoją drogą ciekawy pojedynek - Matt Firor vs. Mark Jacobs. TESCO vs. CU :D

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 11 lut 2013, 22:56 
Cytuj  
Nowy tydzień, nowe info. Jest jeszcze bardziej oldskulowo - koniec z quest trackerem, koniec z respecami. Nie ma AH, wszystko przez sklepiki i /trade. Levelowanie ma być długie i ogólnie zapowiada się ciężki kawałek mmorpg do zgryzienia.
Pojawiły się też kwestie item shopa. Odpowiedź MJ:
Cytuj:
1) For the full sub (price TBD but less than 14.95), you should have not have to/be able to buy anything with RL cash, including additional character slots, bags, bank slots, etc. To me, full price sub means full price sub. As I've said regarding our game MoO, we weren't going to go the route of full price + iAP and we didn't.

2) No sale of items that give a player an advantage in combat.

3) No sale of items that make the player stand out on the field of battle.

4) No sales of items that allow the player to move faster in RvR, through RvR, to RvR, etc.

5) Even in the lower priced subs, we will not make the player feel like a loser, cheap or make their life suck because we want them to cash shop their way to happiness and success.

Lower priced subs i mniej niż 15$, hm.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 11 lut 2013, 23:00 
Cytuj  
Levelowanie ? Geez, daliby sobie kurwa spokoj z levelowaniem w MMO. Szczegolnie w takich które jest oparte o PvP.

Niech sobie tam będą jakieś kosmetyczne ranki. Whatever. Ale levelom dajacy bezposredni power mowimy stanowcze nie!.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 11 lut 2013, 23:29 
Cytuj  
Nie wiadomo co będą dawały levele. Świat ma być otwarty od początku dla wszystkich, możliwe że levele będą miały niewielki wpływ na staty i power.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 13 lut 2013, 22:51 
Cytuj  
Nowy dzień, nowe info.
Koniec z pozbawionym znaczenia wyborem rasy, płci i statsów. Jak w papierowych rpg - wybór ma znaczenie. Mechanika w CU będzie nawiązywać do papierowych pierwowzorów - jako mag możesz nosić płytówkę, ale zabawy z elektrycznością mogą być zbyt elektryzujące.
Cytuj:
After deciding that a female Tuatha De Danann gives you a nice little bonus and after some serious min-maxing, you now have a character you cleverly call Fiastrtr. She cannot wield a heavy sword (at least not well) but now it is time to kick it up a notch. You choose to take “The Vow” and in exchange for not letting cold iron/steel touch your skin, you increase your attunement with magic. You also choose “You move like a pregnant yak!” (Not the real name but I could not resist a movie quote) further reducing your usefulness in melee but once again increasing your magical attunement. You also choose the very powerful “Victory or death” vow which means that when you are dying (but not dead yet) your body cannot be resurrected/healed by another player but well, enemies who are standing around you will not be happy. Also, if you choose to sacrifice yourself heroically (when you are not dying), well, they will remember your name.

Brzmi epicko i sensownie.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 13 lut 2013, 23:20 
Cytuj  
"na papierze" to juz obecnie za malo by zaufac.


_________________
.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 13 lut 2013, 23:39 
Cytuj  
Ech, ludzie małej wiary.
Wszystkie dobrze lub prawie dobrze wykonane mmorpg po WoW były nastawione na szybki zysk. Dać każdemu dobrze, jak przymierzając dziwka. I efekt był oczywisty - tylko idiota i szaleniec wiązałby się z dziwką na dłużej. Ale boxy się sprzedawały - do czasu. Teraz nadchodzi czas specjalnych wymagań. Takie zwykłe dziwki już nikogo nie kręcą, tyle że są jakieś nowe w mieście. Dlatego tyle teraz sandboxów i "player created content" - nawet MJ napisał:
Cytuj:
This is one of the reasons why I am not calling CU a “Sandbox MMORPG” (IMO, a true sandbox MMORPG has almost no restrictions whatsoever) but rather an MMORPG with some strong sandbox elements.

I to ma szanse powodzenia. MMORPG nie dla milionów, ale tysięcy. To wystarczy. Specjalizacja FTW!

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 440 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 22  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.