mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2227 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 112  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 11855
Dołączył(a): 6.06.2003
Online
PostNapisane: 10 lis 2011, 13:56 
Cytuj  
Obrazek

Całe Tamriel znalazło się na krawędzi. Wysoki król ze Skyrim został zamordowany. Sojusze tworzą się i rozpadają w nadciągającej grze o tron. Pośród rozpoczynającego się konfliktu budzi się o wiele groźniejsze, starożytne zło. Smoki, od dawna ukryte między wierszami Pradawnych Zwojów, powróciły do Tamriel. Przyszłość Skyrim, a nawet całego Imperium, stoi pod znakiem zapytania. Wszyscy czekają na spełnienie przepowiedni: nadejście zrodzonego ze smoków — bohatera posiadającego moc Głosu. Jest on jedyną istotą zdolną stanąć na równi ze smokami.

Obrazek

Pierwszą rzeczą, jaka rzuca się w oczy podczas tworzenia postaci, jest brak wyboru najważniejszych umiejętności oraz klasy. Twórcy uznali, że nie warto na samym początku określać rzeczy, które później mogą okazać się nieprzydatne.
Na początku gry, będziemy również mogli wybrać naszemu bohaterowi wygląd twarzy i głowy, a także innych części ciała, którego skrajne wartości będą zależne od rasy i płci. Dojdzie też możliwość modyfikacji zarostu, blizn i malunków na twarzy. Nadal będziemy mieć do wyboru jedną z dziesięciu ras.

Rasy będą zróżnicowane pod względem predyspozycji do różnych stylów gry - tak jak w poprzednich częściach. Każda z nich będzie mieć podniesione wybrane umiejętności. Rasa nie będzie mieć wpływu na prędkość poruszania się postaci, maksymalne obciążenie (to wynosi na starcie 300 pkt) i (z jednym wyjątkiem) początkowy poziom atrybutów (te początkowo są na poziomie 100 pkt).

Postać w Skyrim będzie posiadać trzy atrybuty: zdrowie, manę i kondycję. Ta ostatnia będzie używana między innymi do biegania sprintem. Twórcy tłumaczą, że atrybuty w poprzednich częściach wpływały głównie na wyżej wymienione cechy, a same niewiele znaczyły. Przykładowo, inteligencja wpływała na wzrost ilości many. Ograniczenie wynika stąd, że Bohater nie będzie tworzony na początku, ale podczas rozgrywki - na podstawie posunięć i stylu gry.

Dodatkowo, Dovahkiin będzie mieć osiemnaście umiejętności. Zrezygnowano z mistycyzmu, walki wręcz i akrobatyki. Twórcy uważają, że pozbyli się rzeczy zbędnych lub niemających istotnego wpływu na rozgrywkę. Handel został scalony z retoryką. Powraca także znane z Morrowinda zaklinanie.

Obrazek

Rozwój umiejętności będzie taki jak w Oblivionie, im więcej jest jakaś używana - tym szybciej rośnie.
Pojawią się także znane z poprzednich części znaki zodiaku. Nie wybieramy ich już jednak jednorazowo, tylko korzystamy ze specjalnych głazów (Doomstones) rozsianych po całym Skyrim. W razie potrzeby możemy zmienić znak.

Jeżeli chodzi o awansowanie, nastąpiły tu duże zmiany. Im wyższa będzie wartość danej umiejętności, tym bardziej będzie nas ona przybliżać do wstąpienia na kolejny poziom. Podczas awansu nieco wzrasta ilość punktów zdrowia. Możemy je dodatkowo zwiększyć, lub zainwestować w manę lub kondycję. Wybór jednej z cech oznacza zwiększenie jej poziomu o 10 pkt - w przypadku wytrzymałości, dodatkową premią będzie zwiększenie udźwigu naszej postaci o 5 pkt.

Gdy gracz zdobywa nowy poziom doświadczenia, sam decyduje o momencie awansu. Następuje on, gdy zdecydujemy się przyznać punkt atrybutu. Proces wiąże się z całkowitym uzdrowieniem postaci, więc aż prosi się o wykorzystanie go w czasie walki. Porzucono znane z poprzednich odsłon serii awansowanie"w łóżku". Odpoczynek nie stał się jednak bezsensowną czynnością. Po przespaniu się postać otrzyma czasową premię do szybkości rozwoju umiejętności. Gdy łóżko będzie należeć do gracza - premia będzie wyższa.

Nowością są też perki - dotychczas nieobecne w TESach. Je również będziemy otrzymywać podczas awansu na wyższy poziom. To one dają największą potęgę i definiują postać - lepiej niż umiejętności. Każdy będzie miał jakieś wymagania i nie będzie się to ograniczać tylko do kolejnego odblokowywania, ale też do osiągnięcia pewnego poziomu danej umiejętności. Każda z nich ma ściśle powiązane ze sobą perki, które są jej wzmocnieniem. Niektóre na przykład zwiększają zadawane obrażenia, inne dodają ataki specjalne, niektóre rozbrajają przeciwnika, dają premię do ataku z ukrycia, lub ignorują pancerz wroga przy ataku daną bronią czy zadają trafienie krytyczne. Perki zmuszą też gracza do rozsądniejszego planowania rozwoju. Istnieją trzy główne specjalizacje (wojownik, mag, złodziej), a w obrębie ich umiejętności około 280 perków.

W Oblivionie czy Falloucie 3, niewidzialna granica poziomu doświadczenia sięgała mniej więcej 25 poziomu. W Skyrim będzie ona wynosić 50, gracz będzie szybciej awansować, przez co będzie miał więcej możliwości, jeśli chodzi o kształtowanie swojej postaci. Jednak czas, jaki będzie potrzebny do osiągnięcia tego pułapu będzie mniej więcej taki, jak w poprzednich produkcjach. Dodatkowo, po osiągnięciu 50 poziomu nadal będziemy mieli możliwość zdobywania kolejnych perków, co zaowocuje stworzeniem bardziej wszechstronnej postaci - choć zajmie nam to więcej czasu, niż stworzenie wyspecjalizowanego bohatera. Szybszy rozwój pozwoli też na łatwiejsze łączenie stylów gry lub ich zmianę.

Awansowanie stanie się teraz bardziej naturalne. Nie będzie już przypominać fragmentu arkusza kalkulacyjnego, tylko rozgwieżdżone niebo, gdzie gracz będzie odkrywał prawdę o Dovahkiinie.

Obrazek

Argonian
Argonianie to rasa jaszczuroczłecznych istot, połączonych magiczną więzią z występującymi tylko na ich ojczystej ziemi (tj. Czarnych Mokradłach) drzewami Hist. Trudy życia na bagnach i innych niekorzystnych miejscach wykształciły w nich niesamowitą odporność na wszelkie choroby i trucizny. Skyrim z całą pewnością nie jest miejscem dla nich – niedość, że zimno, to jeszcze oddalają się od ojczyzny, a tym samym, od drzew Hist.

Khajiit
Khajiici to rdzenni mieszkańcy pustyń Elsweyr – i pomimo tego, że Skyrim całkowicie różni się klimatem i temperaturą, nie stanowi to dla nich problemu. Okrycie z grubego futra stanowi idealną obronę przed zimnem. Khajiici są najniezwyklejszą z ras, gdyż według podań ich forma zaraz po narodzeniu zależy od fazy księżyca – to czy będą wyglądali jak koty, nie będą się różnić od ludzi w ogóle, czy tylko trochę. Ciekawi, zwinni, żyjący zazwyczaj w całkowitym bezprawiu są świetnymi złodziejami i akrobatami.

Ork
Orkowie wywodzą się z grupy Altmerów przeklętych przez daedrycznego księcia Boethiaha, lecz w przeciwieństwie do swoich "pierwowzorów" nie lubują się oni w magi, a wręcz przeciwnie – są świetni w walce wręcz. Wieloletnie doświadczenie w tejże dziedzinie i nieustanne ulepszanie gatunków broni i pancerzy doprowadziło orków do mistrzostwa jeśli chodzi o płatnerstwo. Zawsze zgodni co do obrony cesarza Septima, jednak tym razem jest inaczej; wszystko przez aktualną politykę Skyrim, prowincji oddzielonej od "orkowej stolicy" tylko cienką linią, do cesarstwa, i brak zainteresowania się nimi przez Septima, jako całkiem niezależnej rasy.

Altmer
Altmerowie to dumne, inteligentne i wyniosłe elfy Wysokiego Rodu. Zamieszkują Wyspy Summerset, zakątek oddzielony od kontynentu o szmat drogi. Zapewnia to altmerom izolację, spokój i bezpieczeństwo w badaniach które prowadzą. Uważane są za najbardziej "umagicznioną" rasą jakie występują w Tamriel. Do Skyrim przyciągają ich starożytne ruiny, legendy i potrzeba wiedzy.

Bosmer
Leśne Elfy pochodzą z lasów Puszczy Valen. Są typowym odpowiednikiem elfich mistrzów łucznictwa. Są zwinni i sprytni. Wśród wielu ludzi budzą odrazę, głównie dlatego, że w ich kulturze praktykuje się kanibalistcyzne rytuały. Dzięki wychowywaniu wśród zwierząt, bosmerowie świetnie dogadują się nawet z najdzikszymi bestiami. Wrodzona ciekawość i chęć życia zaprowadziła niektórych z nich aż do krainy nordów.

Dunmer
Ojczyzną Dunmerów jest obecnie zniszczone i okupowane przez Argonian Morrowind, w związku tym rasa ta i jej kultura przechodzi poważny kryzys. Dunmerowi są niezwykle wszechstronni; świetni zarówno w walce wręcz jak i w magii i łucznictwie. Ich relacje z nordami są niezbyt dobre, a wszystko przez dawne wojny tych dwóch przeróżnych ludów.

Imperial
Cesarscy to ludzki odręb zamieszkujący Cyrodill – centralną prowincję cesarstwa. Swoje liczne sukcesy i zwycięstwa zawdzięczają wrodzonym talentom do dyplomacji, wszechstronności, dyscypliny, oraz dobremu wyszkoleniu. Mimo wszystko, ostatnimi laty stosunek Skyrim do sąsiada jest dość negatywny, co owocowało swoistą wojną domową. Dlatego często możemy spotkać cesarskich kupców, dyplomatów i lekkozbrojnych wojowników.

Nord
Zamieszkujący zimne tereny Skyrim Nordowie są dumną i silną rasą. Uparci i wytrwali świetnie radzą sobie jako wojownicy, odkrywcy czy podróżnicy. Trudne problemy zazwyczaj rozwiązywane są przez nich walką, co wychodzi im wprost genialnie. Są twardzi i niezwykle odporni na mróz. Sytuacja ich ojczystej prowincji ostatnio nie jest najlepsza – z jednej strony cesarstwo, z drugiej ostra wymiana zdań pomiędzy mieszkańcami, a do tego nie wiadomo skąd do środka pakują się smoki.

Redguard
Mieszkający na terenie pustynnego Hammerfell redguardzi są dzielni, silni i honorowi. Typowi indywidualiści, dlatego rzadko widuje się ich w wojennych barwach. Charakteryzują się ciemną, niemalże czarną skórą, oraz bardzo ciemnymi włosami. Lubują się w przeróżnych typach broni i stylach walki, choć ich najmocniejszą stroną są miecze. Przyzwyczajeni do tak upalnego klimatu muszą mieć problem z zaaklimatyzowaniem się w tej mroźnej krainie.

Breton
Bretonowie to swoista mieszanka ras – starożytnych Ayledów i ich ludzkich niewolników. Dzięki temu zawdzięczają talent i zamiłowanie do magii, co często okupowane jest przez brak umiejętności walki wręcz. Od wielu lat Skyrim i Wysoka Skała prowadzą wojny i bitwy, dzięki czemu w Skyrim jest aż tak wielu bretonów.

Rozpiska
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Skyrim - leżąca w centrum północnej części kontynentu, najmroźniejsza prowincja Tamriel jest ojczyzną dumnej rasy Nordów, niezrównanych wojowników i żeglarzy. Gorąca krew płynie w ich żyłach, co powoduje częste i nagłe zmiany bieżącej sytuacji politycznej - niemal dorównując w tym wiatrom, które stale wieją w Skyrim.

Nazwa prowincji oznacza w dosłownym przekładzie "krawędź nieba" i bez wątpienia ma związek z pasmami górskimi okalającymi ją niemal z każdej strony. Jedynie zachodnia część wybrzeża Morza Duchów jest od nich wolna. Skyrim - ze w zględu na swoją historię - nazywane też bywa "Starym Królestwem" i "Ojczyzną". A historia ta jest długa i bogata, w pewnym sensie stanowiąc de facto historię ludzkości w Tamriel.

Powierzchnia Skyrim - wyliczona na podstawie odległości między Czerwoną Górą a Almalexią - to mniej więcej 125000 mil kwadratowych, co daje jakieś 323750 kilometrów kwadratowych, czyli obszar nieco większy od Polski.

Obraz, z jakim większość mieszkańców Tamriel kojarzy Skyrim to wysokie góry, niemal w całości przykryte grubym kożuchem śniegu. Wielu dorzuci do tego szalejące śnieżyce i zabójczy mróz. Nie będzie to wizja całkowicie bezpodstawna, gdyż znaczna część tej prowincji odpowiada temu opisowi, a tutejsze zimy należą do najostrzejszych w całym Tamriel. Jednakowoż, jak z każdym uogólnieniem, jest w nim mimo wszystko sporo przesady.

Patrząc na mapę topograficzną prowincji, widzimy, iż większość terenu zajmują rozległe pasma górskie, ciągnące się z północy na południe i ze wschodu na zachód. Góry te poprzecinane są głębokimi dolinami rzek i strumieni, obficie zasilanymi wodami roztopowymi. Praktycznie od początku obecności ludzi w Skyrim to wokół nich osiedlali się mieszkańcy - początkowo osady powstawały na graniach górujących nad tymi dolinami, co było podyktowane przez ostrożność. Jednak już w połowie Pierwszej Ery większość przeniosła się bezpośrednio nad rzeki, by móc lepiej wykorzystać tamtejsze zasoby, a ze starych osad pozostały co najwyżej ruiny. Choć łańcuchów górskich w prowincji jest wiele, znamy tylko nazwy dwóch, leżących zresztą przy granicach z innymi prowincjami. Na wschodzie leżą Góry Velotha, zaś z Cyroodil Skyrim dzieli władzę nad Górami Jerall.

Choć wydawać się może, iż krajobraz większej części prowincji jest niezwykle monotonny i powtarzalny (śnieg, góry, śnieg, rzeka, śnieg), dalekie to jest od prawdy. Gęste rasy porastają zbocza gór i niezamieszkane doliny, ustępując w wyższych partiach gór w miejsca krzewom i krzewinkom. Zamieszkane obszary są w znacznej części wykorzystywane do uprawy roślin, i praktycznie tylko najwyższe obszary pozostają niezagospodarowane przez rolników. Patrząc od koryt rzecznych w górę, będziemy mijać pola malowane zbożem rozmaitem i sady drzew owocowych, aż dojdziemy do linii drzew, gdzie wytrzymać może tylko śnieguliczka. Obrazu tego dopełniają pasieki i farmy, na których trzymane są zwierzęta. Jedynie w najwyższych partiach gór będziemy mieli do czynienia ze śnieżnymi i lodowymi pustkowiami, na które zapuścić się bez odpowiedniego przygotowania i ochrony przed mrozem jest szaleństwem.



Sytuacja zmienia się w zachodniej części Skyrim - obszar Reach i Samotnego Księstwa w większości pozbawiony jest typowych dla prowincji gór, często występują tam za to kaniony i stoliwa. Nie tylko ukształtowanie terenu różni tę twierdzę od reszty Starego Królestwa - tamtejszy klimat jest znacznie łagodniejszy od panującego w pozostałej części Skyrim. Umożliwia to uprawy na większą skalę i bardziej urozmaicone niż przeciętne. Wpływa to oczywiście pozytywnie także i na obfitość plonów.

Na wschodzie Skyrim oddzielone jest od Morrowind Górami Velotha, które przebyć można w dwóch miejscach. Przełęcz Dunmereth, leżącą na szlaku z Windhelm do Blacklight jest pierwszym z nich. W norskim mieście stacjonuje większość garnizonu, jedynie szczątkowa załoga znajduje się w forcie na samej przełęczy - wystarczy ona jednak by w razie potrzeby móc wysłać sygnał do miasta i dotrwać do przybycia posiłków. Nazwy przełęczy południowej, która znajduje się między Riften a Silgradem nie znamy.

Południe to Góry Jerall i granica z Cyrodiil. Pierwszy znany szlak umożliwiający ich przebycie również zaczyna się w Riften i prowadzi niemal w linii prostej (biorąc pod uwagę warunki wysokogórskie oczywiście) aż do Cheydinhal. Drugi leży znacznie dalej na zachód, i znajduje się mniej więcej na wysokości Brumy. W jego pobliżu odnaleziono pozostałości po trzecim szlaku, legendarnej Bladej Przełęczy, odciętej przez potężną lawinę na całe wieki. Oba czynne szlaki pozostają póki co bezimiennymi.

Bardziej na wschód Skyrim graniczy z Hammerfell. Południowe przejście leży na szlaku między Falkreath i Elinhir, na północy zaś szlak biegł z Kartwahsten do Dragonstar, ale od czasu Cesarskiego Simulacrum połowa tego miasta należy do Skyrim i to przez nie przebiega granica. Na północ od Dragonstar leży mała wioska Snowline, w której też można przebyć góry, nigdy trasa ta jednak nie miała większego znaczenia, a wraz z przesunięciem się granicy popadła w zapomnienie.

Jedyna przełęcz prowadząca ze Skyrim do Wysokiej Skały leży daleko na północy, w niewielkiej odległości od Morza Duchów. Szlak ten wiedzie z Samotnej Twierdzy i przez wiele mil przebiega przez obszary niemal niezamieszkałe - z tego też powodu wielu wolało podróżować przez Hammerfell (z Falkreath udawali się do Dragonstar i dalej do Wysokiej Skały), jednak ze względu na sytuację w Dragonstar jest to chwilowo rozwiązanie niezbyt bezpieczne.



Droga lądowa nie jest jednak jedyną, jaką można opuścić Skyrim. Miasta leżące na wybrzeżu stanowią okno na świat zarówno dla towarów eksportowych, jak i dla mieszkańców - a Nordowie słyną w całym Tamriel jako niezrównani marynarze. W Samotnej Twierdzy, Dawnstar i Winter Hold nieustannie trwa ruch statków, zarówno tych wypełnionych towarami jak i okrętów wysyłanych z misjami badawczymi na coraz dalsze wody. W tej materii prowincja przeżywa okres największego rozkwitu.

Niewiele znamy nazw geograficznych związanych z miejscami leżącymi w granicach Skyrim. Pewni jesteśmy Gardzieli Świata (o niej więcej za chwilę) i Złamanego Przylądka, na którym znajduje się dziś miasto Winterhold - w pobliżu którego odkryto ruiny legendarnego Saarthal. Kraniec Przylądka nosi nazwę Głowy Hsaarika. Księga "Lód i chityna" wspomina o zatoce, zamkniętej z jednej strony Grzbietem Gorvigh i cyplem Nerone, nie mówi jednak o dokładnej lokalizacji tego miejsca. Z tekstu można wywnioskować, iż znajduje się ona gdzieś na wybrzeżu w okolicach - choć zapewne nie bezpośrednich - miasta Dawnstar.

Gardziel Świata jest drugim najwyższym szczytem Tamriel - ustępuje tylko Czerwonej Górze. Znajduje się on w centrum prowincji, górując nad miastem Whiterun i całą okolicą. Nie znamy dokładnej wysokości tej góry, ale wszelkie wyliczenia nie ujmują wierzchołka Gardzieli - ten bowiem nie istnieje w świecie materialnym. Legendy przypisują sprawstwo tego faktu Alduinowi, który miał przedwcześnie "nadgryźć" szczyt, odcinając go od rzeczywistości aż do zakończenia cyklu istnienia świata.


Ostatnio edytowano 10 lis 2011, 14:04 przez Pepe, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 11855
Dołączył(a): 6.06.2003
Online
PostNapisane: 10 lis 2011, 13:57 
Cytuj  
Obrazek

* Otrzymamy opcję szybkiego przemieszczenia się we wskazane na mapie miejsce, prawdopodobnie dzięki usługom wirtualnego przewoźnika, jak w The Elder Scrolls III: Morrowind.
* W grze dostępna będzie opcja szybkiego biegania, czyli Sprintu.
* Zmianie ulegnie system rozwoju postaci. Tym razem nie będziemy na samym początku opowieści wybierać docelowej klasy naszego bohatera (mag, wojownik, złodziej, paladyn i tak dalej). Zamiast tego, w trakcie gry rozwijanie poszczególnych umiejętności wpływać będzie nie * tylko na stopień ich zaawansowania, ale także na ogólny zarys klasowy bohatera.
* W grze pojawią się Perki, porównane przez autora artykułu do tych z najnowszego Fallouta.
* Koniec z upscalingiem przeciwników! Co to oznacza? To, że oponenci nie będą awansowali na kolejne poziomy doświadczenia razem z bohaterem.
* odobnie jak w poprzednich odsłonach, dostępnych będzie 5 szkół magicznych: Conjuration, Illusion, Restoration, Destruction oraz Alteration. Poszczególne z nich odpowiadały będą za zaklęcia ofensywne, defensywne, lecznicze, przywołania oraz klątwy.
* Łącznie w Skyrim pojawi się tylko 18 umiejętności specjalnych.
* System rozwoju umiejętności specjalnych ma być bardzo elastyczny. Oznacza to, że gracz pragnący zostać krwi i kości magiem, nie będzie miał z tym żadnego problemu. Jeśli jednak postanowi stworzyć postać posługująca się jednocześnie toporem i odrobiną umiejętności magicznych lub złodziejskich, nic nie będzie stało mu na przeszkodzie.
* W grze będzie można zdobyć aż 50 poziomów doświadczenia, a nawet więcej.
* Świat Skyrim to ogromna ilość pomniejszych miasteczek i wsi, które splecione są między sobą przez 5 ogromnych miast, z których każde mogłoby aspirować do miana stolicy krainy Skyrim.
* W myśl zasad rycerskich, jeśli oczywiście zdecydujemy się być bohaterem o charakterze dobrym, w Skyrim będzie można wyzwać dowolnego mieszkańca każdego z miast oraz wsi na pojedynek 1 vs 1!
* Nie będzie już statycznej kamery podczas konwersacji. Jeśli ktoś będzie przerzucał siano do wozu, a my w międzyczasie zaczepimy go i zaczniemy rozmowę, dynamiczna kamera postara się pokazać nam jego pracę przy jednoczesnym prowadzeniu dialogu.
* Główny bohater gry będzie miał za zadanie zniszczyć Smoczego Władcę, lecz by stanąć z nim oko w oko, zmuszony będzie do pokonania jego smoczych pobratymców. Bethesda obiecuje, że w Skyrim będzie więcej smoków, niż w niejednej grze cRPG.
* Bestiariusz ma być dużo bardziej rozbudowany, niż w poprzednich odsłonach serii, jednocześnie będąc inspirowanym przez celtyckie oraz nordyckie mitologie. GameInformer wspomina nie tylko wilkołaki posiadające jasną sierść, ale także tygrysy szablozębne, wilki, pająki, mamuty, śnieżne zmory, zombie, szkielety, tytanów, oraz smoki.
* System walki ma być zdecydowanie bardziej dynamiczny niż w Oblivionie oraz Morrowindzie, przy jednoczesnym podwyższeniu stopnia jego zaawansowania taktycznego. Otrzymamy opcję szybkiej wymiany zestawu oręża, dzięki czemu przy pomocy jednego tylko wciśnięcia przycisku zmienimy nasz zestaw broni z miecza oraz tarczy na, przykładowo, włócznię lub topór dwuręczny.
* Zadania poboczne mają różnić się nie tylko ze względu na umiejscowienie, ale także rasę, czas i... zdarzenia losowe. Autorzy artykułu przytaczają taki oto przykład. Jest właściciel sklepu, który ma dać nam questa. Niestety, uprzednio został on przez nas skrócony o głowę. Wtem w sklepie pojawia się jego siostra, która przejmuje sklep w spadku i także ma dla nas zadanie, przy czym jest to zupełnie inny quest!
* Ludzie mają zyskać w końcu cechy prawdziwie ludzkie. Co to oznacza? GameInformer przytacza: jeśli idąc ulicą upuścimy pięknie zdobiony miecz, dorośli ludzie widzący ten fakt mogą momentalnie chcieli go zabrać. Niejednokrotnie związane będzie to z bójką pomiędzy wieloma chciwcami, czego naocznym świadkiem będzie mógł być sam gracz. O ile oczywiście wcześniej dziecko nie podniesie jego oręża i z dobroci oraz czystości serca mu go nie zwróci.
* Gracze będa mieli do eksploracji aż 120 lochów i kopalń, oraz 100 "miejsc godnych uwagi".
* Będziemy mogli całkowicie wyłączyć HUD (wszystkie ikonki pokazujące życie, mane, mini kompas itp) podczas gry.
* Wszystkie zebrane po drodze grzyby, zioła, jagódki z krzaków będą faktycznie znikały po ich zebraniu.
* Zaimplementowany zostanie system "Speechcraft" znany z Fallout: New Vegas.
* Podczas robienia rożnego rodzaju mikstur, będziemy musieli znajdować się w przeznaczonym do tej czynności pomieszczeniu, jak chociażby obwoźne czy zamkowe laboratorium.
* Ataki dobijające przeciwnika w zwolnionym tempie, czyli tak zwane "Finishing Moves", będą aktywowane automatycznie, dostaniemy też możliwość całkowitego wyłączenia ich.

Obrazek

Box:
Ultima.pl
Muve.pl
Gram.pl

W salonach Vobis maja podobno sprzedawac za 99zł.
Edit: potwierdzone - viewtopic.php?p=919407#919407

Digital:
Direct2Drive
Green man gaming (znizka 10%)

Obrazek

Wymagania Minimalne:
Windows XP/7/Vista (32 lub 64 bity),
procesor dual core 2 GHz (lub jego odpowiednik),
2 GB RAM,
6 GB miejsca na dysku,
karta graficzna obsługująca DirectX 9c z 512MB RAM,
karta dźwiękowa kompatybilna z DirectX,
dostęp do internetu (dla aktywacji).

Wymagania Zalecane:
Windows XP/7/Vista (32 lub 64 bity),
procesor quad-core Intel/AMD,
4 GB RAM,
6 GB miejsca na dysku,
karta graficzna obsługująca DirectX 9 z 1 GB RAM (GeForce GTX 260/Radeon 4890 lub lepsza)
karta dźwiękowa kompatybilna z DirectX,
dostęp do internetu (dla aktywacji).

Zrodla:
www.Skyrim.pl
www.inskyrim.pl
www.steampowered.com

Poprzedni (przedpremierowy) thread: viewtopic.php?t=38006


Ostatnio edytowano 10 lis 2011, 14:17 przez Pepe, łącznie edytowano 5 razy
***
Avatar użytkownika

Posty: 10208
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 10 lis 2011, 14:07 
Cytuj  
Ktos sie NeoGafa naczytal? :D Gz, fajny temat. Sam wsio pisales? :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 11855
Dołączył(a): 6.06.2003
Online
PostNapisane: 10 lis 2011, 14:10 
Cytuj  
Nic nie pisalem sam, to jest zwykla kompilacja informacji z innych sajtow do poczytania w oczekiwaniu na polnoc :<

zrodla sa na dole posta.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2768
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 10 lis 2011, 14:10 
Cytuj  
Vobis ma po 99 zł - potwierdzam, dziś kupiłem (zdjęcie w poprzednim temacie ;) )

Zainstalować się jak najbardziej da - gra na dysku zajmuje niecałe 6 gb. Do aktywacji potrzeba dociągnąć tylko małą ilość danych (Steam) no i zapowiadany na day1 patch heh..


_________________
My spoo has too much fleem


Ostatnio edytowano 10 lis 2011, 15:33 przez yabaddi, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 10208
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 10 lis 2011, 14:11 
Cytuj  
Kurwina, a ja dam za Skyrima 155zl na PC. Mieszkanie w malej miejscowosci sux :(

***
Avatar użytkownika

Posty: 11855
Dołączył(a): 6.06.2003
Online
PostNapisane: 10 lis 2011, 14:21 
Cytuj  
Ja podobnie.. dobrze, ze chociaz dzisiaj pudlo bedzie.

Ciekawostka:
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 10208
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 10 lis 2011, 14:32 
Cytuj  
Moze pojawia sie jakies screeny z wersji PC :)

****

Posty: 1642
Dołączył(a): 28.06.2006
Offline
PostNapisane: 10 lis 2011, 14:35 
Cytuj  
Będzie toto na klocka w wersji PL?

***
Avatar użytkownika

Posty: 12669
Dołączył(a): 17.08.2005
Online
PostNapisane: 10 lis 2011, 14:36 
Cytuj  
Jak wygląda sytuacja z zakupem kluczy na Allegro? gdzie będzie najlepiej i najbardziej oficjalnie, żeby konta nie przyblokowali? nie mam dzisiaj możliwości kupienia bo jestem do 22:00 w pracy, qrewa zapomniałem i spałem do 12:00 ;< o tej premierze.

***
Avatar użytkownika

Posty: 11855
Dołączył(a): 6.06.2003
Online
PostNapisane: 10 lis 2011, 14:36 
Cytuj  
Z tego co widzialem w sklepach online nie ma wersji PL na konsole.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10208
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 10 lis 2011, 14:38 
Cytuj  
Sobtainer napisał(a):
Jak wygląda sytuacja z zakupem kluczy na Allegro? gdzie będzie najlepiej i najbardziej oficjalnie, żeby konta nie przyblokowali? nie mam dzisiaj możliwości kupienia bo jestem do 22:00 w pracy, qrewa zapomniałem i spałem do 12:00 ;< o tej premierze.


keye.pl? AFAIK maja skan polskiego klucza na Allegro. Ale najpierw podpytaj o dostepnosc na GG imho zanim wcisniesz Kup Teraz :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 12669
Dołączył(a): 17.08.2005
Online
PostNapisane: 10 lis 2011, 14:40 
Cytuj  
raggnarok napisał(a):
Sobtainer napisał(a):
Jak wygląda sytuacja z zakupem kluczy na Allegro? gdzie będzie najlepiej i najbardziej oficjalnie, żeby konta nie przyblokowali? nie mam dzisiaj możliwości kupienia bo jestem do 22:00 w pracy, qrewa zapomniałem i spałem do 12:00 ;< o tej premierze.


keye.pl? AFAIK maja skan polskiego klucza na Allegro. Ale najpierw podpytaj o dostepnosc na GG imho zanim wcisniesz Kup Teraz :)


Właśnie pytam, wkleję rozmowę jak się wszystkiego dowiem.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10208
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 10 lis 2011, 14:45 
Cytuj  
Sa juz recki, noty takie jak sie mozna spodziewac. Moje dwa ulubione serwisy:

Eurogamer - http://www.eurogamer.net/articles/2011- ... rim-review

RockPaperShotgun: http://www.rockpapershotgun.com/2011/11 ... review-pc/

***
Avatar użytkownika

Posty: 12669
Dołączył(a): 17.08.2005
Online
PostNapisane: 10 lis 2011, 15:01 
Cytuj  
MEH
14:46:07
1. Czy klucze do Elder Scrolls są skanowane z PL pudełka?
2. Czy wersja którą sprzedajecie na Allegro będzie na 100% legalna? nie będę miał problemów z kontem Steam? :)
3. Czy na 100% dostaniecie dzisiaj klucze?

keye.pl
14:48:15
1-2. Klucze pochodzą z wersji pudełkowych PL ( tak są skanowane i potwierdza to ich autentyczność skan)

3. Klucze będą jeszcze dziś przesyłane do godzin wieczornych

MEH
14:48:40
oki dzięki, trzymam za słowo :)

NO ja kupiłem, mam nadzieje że nie będzie problemów.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2365
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 10 lis 2011, 15:22 
Cytuj  
Jakby ktoś chciał kupić "ręcznie" to Saturnie w Silesii w Katowicach jest tego pełno.


_________________
Obrazek

***

Posty: 754
Dołączył(a): 2.02.2011
Offline
PostNapisane: 10 lis 2011, 15:25 
Cytuj  
klucz sie totalnie nieoplaca , cena pudelkowa , nie lepiej kupic box-a ? oO

****

Posty: 1447
Dołączył(a): 20.01.2011
Offline
PostNapisane: 10 lis 2011, 15:30 
Cytuj  
powiem od razu, że do 24 podobno i tak nie pogracie (nie da sie zainstalowac gry/wlaczyc jej przed premiera czy cos, znajomy ma taki problem wlasnie)

***
Avatar użytkownika

Posty: 12669
Dołączył(a): 17.08.2005
Online
PostNapisane: 10 lis 2011, 15:32 
Cytuj  
Pocieszny napisał(a):
klucz sie totalnie nieoplaca , cena pudelkowa , nie lepiej kupic box-a ? oO


Lepiej, ale jestem w pracy bo debl ze mnie i zapomniałem kupić, dla takich osób jak ja klucz to idealne rozwiązanie.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10208
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 10 lis 2011, 15:32 
Cytuj  
Gdzie moj kurier kurwaaaaaaaaaaa........

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2227 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 112  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.