mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1307 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 66  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 247
Dołączył(a): 24.02.2005
Offline
PostNapisane: 27 lut 2013, 01:16 
 
Kabraxis napisał(a):
Rofl ta.. na pewno beda :) Juz widze jak gra jest wielkosci 10 razy Skyrim czy Morrowind (bo prowincji jest 10).
Kpisz? Dostaniesz zony wielkosci zony z WoW z 10 quest hubami, ktore 'zrobisz' w 1-2 dni kazda i tyle.
Przeciez to ma byc standardowy WoW-themepark... nei wiem jakich cudow tu mazna sie spodziewac...

krainy wielkosci tych z single TESow? Do tego jeszcze z full VO itd... nigga plx.
Jeśli gra bedzie ogolnie (calosc) wielkosci Morrowinda to juz sie bedzie mozna cieszyć. :)


Chcesz Cudowna gre , z wielka mapa i bez klonowania wow'a ?
Zamknij Oczy i w wyobrazni wpisz sobie Login i password - otwórz oczy . Widzisz nowa gre Real Life.. co prawda nieco zbugowana bo nie daje możliwości stworzenia swojej postaci . Gra automatycznie generuje postać , jest jednak możliwość zmiany nieco własnego wyglądu przed lustrem - tutaj jednak pojawia sie wyzwanie . W grze nie ma UI ! Nie widzisz paska swojego zycia , klawisza ekwipunku oraz mozliwosci targetowania przedmiotów oraz postaci Tab'em . Gra wykorzystuje system kontroli podobny do Kinecta .
Sama gra oferuje ogrom możliwości ! Możesz podjąć prace , mozesz żebrać o pieniądze na ulicy , popełnić przestępstwo i odczuć jak działa w grze system karny ( zwlaszcza dla PK) , kierowac pojazdami ( po odpowiednim treningu). Odkryjesz jak swietnie jest rozbudowana w grze opcja Housingu - nigdzie indziej tylu mozliwosci nie zobaczysz.
Twoja postać odczuwa głód oraz pragnienie , jesli nie zaspokoisz potrzeb możesz umrzeć - a smierc w grze jest permanentna ( cos dla hardcorowcow - zwlaszcza ze jest full looting)
Co do samej grafiki i dziweku - lepszej gry nie znajdziesz , wszystkie efekty sa bardzo realistyczne . Zauroczy cie fakt ze wystepuja zjawiska pogodowe takie jak deszcz czy mgla , oraz zmieniające się pory roku.

Tak wiec po co czekasz na jakieś durne mmo które nie spełnią nigdy twoich wymagań , skoro ta idealna gre masz na wyciągniecie reki .

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 27 lut 2013, 07:39 
 
cool, wszyscy jestesmy hardcore'ami.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1203
Dołączył(a): 24.09.2004
Offline
PostNapisane: 27 lut 2013, 11:17 
 
Gry są właśnie po to aby były INNE niż (twoje obecne) życie.

**

Posty: 247
Dołączył(a): 24.02.2005
Offline
PostNapisane: 28 lut 2013, 02:05 
 
Hmm tyle ze na wszystkich watkach marudzenie jest ze nie są takie jak prawdziwe życie :] A to świat jest mały , a to targetowanie nie te , a to questy mało urozmaicone etc.
Prawda jest taka ze chyba nigdy nie powstanie mmo które zadowoli ludzi znających ten gatunek od dłuższego czasu .

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 28 lut 2013, 09:19 
 
Pierdolicie Hipolicie. Nikt o zdrowych zmysłach nie chcę realistycznego symulatora prawdziwego życia. Co nie zmienia faktu, że mmorpg-i z zabawy w wirtualna małą serwerową społeczność w jakimś fantasy /s-f świecie w której są elementy ciekawej gry ekonomicznej, sima, dungeon crawlera, eksploracji oraz pvp itp zostały zredukowane do połączenia ułomnego single player rpg /slashera (z opcją zerga) oraz lobby dungeon crawlerem / arena pvp.

Co samo w sobie złe przecież nie jest, nikt nie narzeka, że takie proste mmorpg-i istnieją, bo one też potrafią dawać inny rodzaj fun-u, tylko, że przez to ten pierwszy typ gry z niewielkimi wyjątkami, którego nie każdemu pasują został wytępiony.

Tematu trzymania gracza za rączkę, zabijania tzw. immersion oraz ogólnego uproszczenia nawet nie będę podnosił, bo to występuje w prawie wszystkich mainstream grach wszystkich gatunków.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 1 mar 2013, 19:35 
 
Ten VO ma nie odbiegać od tego co jest w produktach Bety, nie ten przegadany poziom co w TOR.
Problemem TESO nie jest VO, tylko robienie solo gierki na mmo i odwrotnie - w efekcie wyjdzie słaby singielek (bo mmo wymusza uproszczenie) i słaby mmo (bo reguły singla wymuszają ograniczenie kooperacji).
No i droga TOR czyli "prawdziwe PvP będzie na końcu" to nie jest dobry pomysł.
I to jest największy problem TESO - pozbieranie dość popularnych rozwiązań i zrobienie z tego mmo. W przypadku TOR się nie sprawdziło po miesiącu.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 2 mar 2013, 09:36 
 
http://elderscrollsonline.com/en/news/p ... s-answered

zaproszenia do bety pod koniec miesiaca.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 12 mar 2013, 07:44 
 
http://www.elderscrollsonline.com/en/ne ... ing-combat

aczkolwiek zbyt wiele konkretow to tam nie ma.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 14 mar 2013, 07:30 
 
http://www.elderscrollsonline.com/en/ne ... dise-store

sklepik TESO;)
widac, ze chlopaki skupiaja sie na tym, co naprawde wazne, hehe.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 14 mar 2013, 07:49 
 
Zapewne koderów oderwali od pracy, aby przygotowali t-shirta do sklepiku...


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*

Posty: 73
Dołączył(a): 13.10.2007
Offline
PostNapisane: 20 mar 2013, 11:22 
 
I pomyśleć, że tak pięknie było na początku. Super świat i w ogóle. Wszystko sprowadza się zawsze tylko do jednego :)

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 21 mar 2013, 07:53 
 
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... Y-Tg#at=26
(do ogladania, posluchania)

+

http://elderscrollsotr.mymiddleearth.co ... f-the-day/
(do poczytania)

wstawili w koncu rece i weapon do fpp.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 23 mar 2013, 09:13 
 
Male podsumowanie dla leniwych/mniej zainteresowanych;)

craft - 5 profesji: Provisioner, Enchanter, Weaponsmith, Armorsmith, and Alchemist. Mozna zmaxowac jedna (niektore zrodla podaja, ze dwie) profesje, albo byc przecietnym we wszystkich. Sprzet z craftu ma byc tak samo dobry, jak z dropow. Generalnie craft ma dzialac podobnie jak w Skyrimie.
http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/game ... ealed.html

Po wesolym Ding! I'm lvl 50:), swiat stanie sie bardziej otwarty. Mozna odwiedzic kraine innego aliansu, content zostanie przeskalowany do naszego levelu, a po jego skonczeniu (cokolwiek to oznacza), mozna odwiedzic kraine trzeciej frakcji. Bedzie mozna tez grac w party z ludzmi z innych krain (chociaz nie ma byc niby tak, ze w czasie robienia questow na terenie przeciwnej frakcji, bedzie widac jedynie NPC-ow i graczy z wlasnej frakcji).

4 klasy: templar, sorcerer, dragonknight i nightblade

Startuje sie z 3 drzewami skilli: Weapons, Armor i Class. Drzewo klasy zawiera w sobie 3 drzewka skilli dla klasy, ktora grasz. Dla sorcerer'a sa to: Dark Magic (crowd control), Daedric Summoning (summony i buffy) i Storm Calling (czyli damage blyskawicami)

"While we only started out with 3 skill lines, you're going to be able to unlock around 15 different skill lines when Elder Scrolls Online launches. Some of the other skill lines they mentioned were:
World - which includes a vampire tree. Players who are savvy enough to discover how to unlock it.
Guild - which allows you to get new abilities for joining the mages and/or fighters guild
They also mentioned a skill line for alliance vs. alliance and race.

"The new character advancement system was viewable in game, featuring spec-able skill lines along 6 weapon paths, three armor types, and three class trees. Additionally, Lead Gameplay Designer Nick Konkle who was on hand confirmed that a wide range of additional skill lines will also make an appearance, most notably of which are unique racial progression. This adds another facet to advancement and keeps ESO in the tradition of having racial choice be a meaningful first step in character development. He also hinted that AvA progression would feature not just one, but three separate skill trees as players improve their Alliance Rank through AvA combat."

http://tamrielfoundry.com/2013/03/pax-day-one-recap/

Na jednym z portali napisali tez nie bedzie raidow. Na forum pojawilo sie od razu 10 tysiecy topicow, petycji i ankiet.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 23 mar 2013, 11:23 
 
Lepiej by inwajta do bety przysli. Bo gadać to oni sobie moga.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****
Avatar użytkownika

Posty: 1514
Dołączył(a): 5.10.2009
Offline
PostNapisane: 23 mar 2013, 14:15 
 
Jak to 4 klasy?
Przeciez podstawą TES jest brak jakichkolwiek klas, na rzecz skilli.

Jesli chodzi o otwarcie drogi do krain innego aliansu? WTF ?
Czyli z otwartego swiata robia liniowa sieciówke, która dopiero na ostatnim lv staje sie otwarta. I zamiast tworzyc nowy content to bedziemy powtarzac to co inne rasy robily na low lv? Dobrze ja to rozumiem?


_________________
PSN_id: Adhoc8810

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 23 mar 2013, 14:37 
 
Żeś się obudził. Przecież od początku wiadomo było, że robią themeparka i w dodatku ze sporą ilością phasingu, zonowania i instancjowania oraz nacisku na story. Spodziewałeś się sandbox mmorpg-a albo choćby otwartego seamless themeparka jak Vanguard?

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 23 mar 2013, 14:41 
 
W sumie klas tak definitywnie to pozbyli sie dopiero w Skyrimie. Ale to bez znaczenia.
W TESO klasa ma stanowic tylko "punkt poczatkowy". Mam nadzieje, ze klasa bedzie znaczyc co najwyzej tyle co np. w POE. Jest pelna swoboda jesli chodzi o weapon i armor (chcesz maga w plate, 1h i shield? prosze bardzo). Natomiast nie wiem jak bedzie ze spellami. Czy np. idac jako Dragonknight do gildii magow bede mogl sie nauczyc jakis nowych, magicznych atakow.

Obszary wrogich frakcji mialy byc zamkniete. Ale jak widac odzew ludzi byl na tyle duzy i negatywny, ze to zmienili. Jak to bedzie dzialac w praktyce to sie zobaczy.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1514
Dołączył(a): 5.10.2009
Offline
PostNapisane: 23 mar 2013, 16:15 
 
Cytuj:
Spodziewałeś się sandbox mmorpg-a albo choćby otwartego seamless themeparka jak Vanguard?

Zawsze. Inne gry nie moge byc nazywane mmorpg :)
Szkoda, ze idą tą drogą.


_________________
PSN_id: Adhoc8810

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 23 mar 2013, 17:08 
 
Adhoc napisał(a):
Cytuj:
Spodziewałeś się sandbox mmorpg-a albo choćby otwartego seamless themeparka jak Vanguard?

Zawsze. Inne gry nie moge byc nazywane mmorpg :)
Szkoda, ze idą tą drogą.

Chyba nie było premiery żadnej gry z jakimś sensownym poziomem wykonania i support-u, która by szła inną drogą od wielu wielu lat.
Szkoda to fakt, szczególnie, że to pierwsza od dłuższego czasu gra w tym segmencie wykonana w stylu zachodniego medieval fantasy.

edit: aha - jakieś video o TESO widziałem ostatnio - i była tam mowa o full LUA & add-on support. WoW much? Dobrze, że się nie napalam na tą grę bo by mi to nieźle humor zepsuło :/

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 23 mar 2013, 17:42 
 
True, bedzie LUA support dla UI. Zobaczymy na ile pozwola ingerowac w interfejs.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1307 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 66  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.