MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

TESO - pytania i odpowiedzi
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=97&t=43848
Strona 27 z 36

Autor:  EloNis [ 15 mar 2014, 21:19 ]
Tytuł:  Re: TESO - pytania i odpowiedzi

bowy masz w paczkach z 2h

Autor:  candidoser [ 15 mar 2014, 22:51 ]
Tytuł:  Re: TESO - pytania i odpowiedzi

Dzieki, swoja droga strasznie chujowy pomysl z tymi random paczkami.

Autor:  szwejos [ 16 mar 2014, 09:36 ]
Tytuł:  Re: TESO - pytania i odpowiedzi

candidoser napisał(a):
Dzieki, swoja droga strasznie chujowy pomysl z tymi random paczkami.


ta, dokładnie wzięli najgorsze rozwiązanie z SWTOR-a

Autor:  Lokken [ 16 mar 2014, 10:11 ]
Tytuł:  Re: TESO - pytania i odpowiedzi

1. Czy mogę jakoś zobaczyć jaki dmg zadaję ? Latające numerki albo chociaż combat log ?

2. Czy pominięcie tutoriala to jedyne przyśpieszenie w becie ? Czy może później będę miał kolejną opcję ? Chciałbym wypróbować nową postać, ale nie chce mi się znowu tłuc tego samego.

3. Macie jakieś wskazówki jak posługiwać się wytrychem ? Chujowo mi to wychodzi.

Autor:  krzyk [ 16 mar 2014, 10:16 ]
Tytuł:  Re: TESO - pytania i odpowiedzi

Lokken napisał(a):
3. Macie jakieś wskazówki jak posługiwać się wytrychem ? Chujowo mi to wychodzi.


banalnie, jak zaczyna sie trząść (tudzież króciutko przed) stopujesz nacisk.

Autor:  Lokken [ 16 mar 2014, 10:26 ]
Tytuł:  Re: TESO - pytania i odpowiedzi

krzyk napisał(a):
Lokken napisał(a):
3. Macie jakieś wskazówki jak posługiwać się wytrychem ? Chujowo mi to wychodzi.


banalnie, jak zaczyna sie trząść (tudzież króciutko przed) stopujesz nacisk.


No właśnie chyba przed bo jak się trzęsie to już za późno w większości przypadków. A nie wiem kiedy się zacznie.

Autor:  noasz [ 16 mar 2014, 10:32 ]
Tytuł:  Re: TESO - pytania i odpowiedzi

sluchaj, inaczej szumi mechanizm jak dochodzi do punktu G ;)

Autor:  Lorath [ 16 mar 2014, 10:43 ]
Tytuł:  Re: TESO - pytania i odpowiedzi

druzil napisał(a):
Ale jakis progress jest, wczesniej sporo questów nie dalo sie zaliczyc bo nie spawnowal sie npec do zabicia. Teraz dla odmiany npec sie spawnuje, ale za to w nastepym quescie w lini znowu nie ma npeca..


Jak z tym sobie nie poradza to za 2 tygodnie tak oberwia po dupie ze glowa mala. Nie dajacych sie ukonczyc questow jest sporo a co gorsze sa to czesto questy z glownej linii fabularnej. Wlasciwie pewnie juz po tej becie wiele osob zrezugnuje z preorderow.

Autor:  druzil [ 16 mar 2014, 12:05 ]
Tytuł:  Re: TESO - pytania i odpowiedzi

Questow z brakiem ncpa niestety nie da sie przeskoczyc. Sporo tez mialem questow gdzie nie trigerowalo sie jakies zdarzenie przez co tez nie dalo rady nic zrobic, chociaz z tymi mozna bylo sobie radzic poprzez abadon i rozpoczecie zadania od nowa. Tyle ze jest to upierdliwe bo on nie usuwa ostatniego questa tylko calego chaina questow.

Autor:  Lorath [ 16 mar 2014, 12:45 ]
Tytuł:  Re: TESO - pytania i odpowiedzi

Ja bym tak ludzi odpowiedzialnych za PvE endgame z ekipy Wildstara przerzucil do TESO. Z Blizzarda bym wzial koderow i QA. Na Skyrim Nexus bym poszukal gosci do zrobienia UI i doszlifowania wygladu postaci. Do animacji bym zgarnal ludzi co Vindictusa robili. Gra doskonala :P

Autor:  szwejos [ 16 mar 2014, 12:55 ]
Tytuł:  Re: TESO - pytania i odpowiedzi

Lokken napisał(a):
1. Czy mogę jakoś zobaczyć jaki dmg zadaję ? Latające numerki albo chociaż combat log ?



http://tamrielfoundry.com/2014/02/found ... al-combat/

Autor:  Lokken [ 16 mar 2014, 13:50 ]
Tytuł:  Re: TESO - pytania i odpowiedzi

Dzięki. Trochę lipa, że tak podstawowe rzeczy trzeba załatwiać addonem.

Autor:  Mendol [ 16 mar 2014, 13:55 ]
Tytuł:  Re: TESO - pytania i odpowiedzi

ja jak patrze na te addony to po czasie stwierdzam, ze to jest najlepsza opcja.
devsi zamiast sie skupiac na ui i dopasowaniu go tak, zeby kazdy byl zadowolony, dali nam wolna reke.
mamy podstawowe info - jak ktos chce wiecej, kolorowo, latajace - prosze bardzo, ale zrob sobie sam.

Autor:  Lorath [ 16 mar 2014, 13:57 ]
Tytuł:  Re: TESO - pytania i odpowiedzi

Lokken napisał(a):
Dzięki. Trochę lipa, że tak podstawowe rzeczy trzeba załatwiać addonem.


Nie ciesz sie. Patrzac na reakcje community, jest mozliwosc ze developerzy zablokuja sporo funkcjonalnosci API (np. wyswietlanie cyfrowo ilosci HP/SP/MP celu, buffow, odliczanie trwania debuffow, itp) tak ze add-ony beda glownie kosmetyczne i nie beda dawac przewagi nad tymi ktorzy graja bez.

Autor:  Niah [ 16 mar 2014, 14:00 ]
Tytuł:  Re: TESO - pytania i odpowiedzi

I bardzo dobrze, jak ktoś szuka ułatwień to pewnie jest gimbusem grającym w dooma na kodach.

Autor:  Lokken [ 16 mar 2014, 14:15 ]
Tytuł:  Re: TESO - pytania i odpowiedzi

Niah napisał(a):
I bardzo dobrze, jak ktoś szuka ułatwień to pewnie jest gimbusem grającym w dooma na kodach.


Taa bo zwykła informacja o tym za ile uderzyłem jest mega ułatwieniem. Nawet w DFO było w standardzie.

Autor:  TobiAlex [ 16 mar 2014, 14:50 ]
Tytuł:  Re: TESO - pytania i odpowiedzi

Lokken napisał(a):
Niah napisał(a):
I bardzo dobrze, jak ktoś szuka ułatwień to pewnie jest gimbusem grającym w dooma na kodach.


Taa bo zwykła informacja o tym za ile uderzyłem jest mega ułatwieniem. Nawet w DFO było w standardzie.


A DFO to jakaś wyrocznia czy jak? Bo nie bardzo rozumiem.

Autor:  Lorath [ 16 mar 2014, 15:07 ]
Tytuł:  Re: TESO - pytania i odpowiedzi

Niah napisał(a):
I bardzo dobrze, jak ktoś szuka ułatwień to pewnie jest gimbusem grającym w dooma na kodach.


E tam. Gracze MMO sa po prostu przyzwyczajeni do tego ze nie musza zgadywac czy ich skill zadzialal jak nalezy czy tez nie. Takie informacje podaje nawet defaultowe UI. A w ESO nie.

Autor:  Lokken [ 16 mar 2014, 15:41 ]
Tytuł:  Re: TESO - pytania i odpowiedzi

TobiAlex napisał(a):
Lokken napisał(a):
Niah napisał(a):
I bardzo dobrze, jak ktoś szuka ułatwień to pewnie jest gimbusem grającym w dooma na kodach.


Taa bo zwykła informacja o tym za ile uderzyłem jest mega ułatwieniem. Nawet w DFO było w standardzie.


A DFO to jakaś wyrocznia czy jak? Bo nie bardzo rozumiem.


Nawet w takim L2, gdzie nie było wiadomo jaki lvl ma przeciwnik, ile ma hp, jaką gra klasą, jakich skilli używa była prosta informacja jaki dmg zadaję. Tak samo jak chyba w każdym MMO (być może w Mortal Online tak nie było).

Podałem przykład DFO jako bardziej hardcorowej gry, gdzie taka funkcja występuje.

Autor:  TobiAlex [ 18 mar 2014, 13:49 ]
Tytuł:  Re: TESO - pytania i odpowiedzi

Ja mam pytanko związane z luncherem w wersji EU - też macie komunikat Could Not Load News? A może wiecie jak to naprawić?

Strona 27 z 36 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team