mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 708 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 36  Następna strona
Autor Wiadomość
****

Posty: 1459
Dołączył(a): 20.01.2011
Offline
PostNapisane: 15 mar 2014, 21:19 
Cytuj  
bowy masz w paczkach z 2h


_________________
steam: Deathel

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 15 mar 2014, 22:51 
Cytuj  
Dzieki, swoja droga strasznie chujowy pomysl z tymi random paczkami.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

***
Avatar użytkownika

Posty: 686
Dołączył(a): 15.04.2005
Offline
PostNapisane: 16 mar 2014, 09:36 
Cytuj  
candidoser napisał(a):
Dzieki, swoja droga strasznie chujowy pomysl z tymi random paczkami.


ta, dokładnie wzięli najgorsze rozwiązanie z SWTOR-a


_________________
Obrazek

****

Posty: 1527
Dołączył(a): 27.10.2006
Offline
PostNapisane: 16 mar 2014, 10:11 
Cytuj  
1. Czy mogę jakoś zobaczyć jaki dmg zadaję ? Latające numerki albo chociaż combat log ?

2. Czy pominięcie tutoriala to jedyne przyśpieszenie w becie ? Czy może później będę miał kolejną opcję ? Chciałbym wypróbować nową postać, ale nie chce mi się znowu tłuc tego samego.

3. Macie jakieś wskazówki jak posługiwać się wytrychem ? Chujowo mi to wychodzi.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2018
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 16 mar 2014, 10:16 
Cytuj  
Lokken napisał(a):
3. Macie jakieś wskazówki jak posługiwać się wytrychem ? Chujowo mi to wychodzi.


banalnie, jak zaczyna sie trząść (tudzież króciutko przed) stopujesz nacisk.

****

Posty: 1527
Dołączył(a): 27.10.2006
Offline
PostNapisane: 16 mar 2014, 10:26 
Cytuj  
krzyk napisał(a):
Lokken napisał(a):
3. Macie jakieś wskazówki jak posługiwać się wytrychem ? Chujowo mi to wychodzi.


banalnie, jak zaczyna sie trząść (tudzież króciutko przed) stopujesz nacisk.


No właśnie chyba przed bo jak się trzęsie to już za późno w większości przypadków. A nie wiem kiedy się zacznie.

****

Posty: 1376
Dołączył(a): 6.03.2009
Offline
PostNapisane: 16 mar 2014, 10:32 
Cytuj  
sluchaj, inaczej szumi mechanizm jak dochodzi do punktu G ;)


_________________
"Gdy jesteś zły, licz do czterech, gdy jesteś bardzo zły, klnij."

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 16 mar 2014, 10:43 
Cytuj  
druzil napisał(a):
Ale jakis progress jest, wczesniej sporo questów nie dalo sie zaliczyc bo nie spawnowal sie npec do zabicia. Teraz dla odmiany npec sie spawnuje, ale za to w nastepym quescie w lini znowu nie ma npeca..


Jak z tym sobie nie poradza to za 2 tygodnie tak oberwia po dupie ze glowa mala. Nie dajacych sie ukonczyc questow jest sporo a co gorsze sa to czesto questy z glownej linii fabularnej. Wlasciwie pewnie juz po tej becie wiele osob zrezugnuje z preorderow.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1034
Dołączył(a): 16.02.2005
Offline
PostNapisane: 16 mar 2014, 12:05 
Cytuj  
Questow z brakiem ncpa niestety nie da sie przeskoczyc. Sporo tez mialem questow gdzie nie trigerowalo sie jakies zdarzenie przez co tez nie dalo rady nic zrobic, chociaz z tymi mozna bylo sobie radzic poprzez abadon i rozpoczecie zadania od nowa. Tyle ze jest to upierdliwe bo on nie usuwa ostatniego questa tylko calego chaina questow.

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 16 mar 2014, 12:45 
Cytuj  
Ja bym tak ludzi odpowiedzialnych za PvE endgame z ekipy Wildstara przerzucil do TESO. Z Blizzarda bym wzial koderow i QA. Na Skyrim Nexus bym poszukal gosci do zrobienia UI i doszlifowania wygladu postaci. Do animacji bym zgarnal ludzi co Vindictusa robili. Gra doskonala :P

***
Avatar użytkownika

Posty: 686
Dołączył(a): 15.04.2005
Offline
PostNapisane: 16 mar 2014, 12:55 
Cytuj  
Lokken napisał(a):
1. Czy mogę jakoś zobaczyć jaki dmg zadaję ? Latające numerki albo chociaż combat log ?



http://tamrielfoundry.com/2014/02/found ... al-combat/


_________________
Obrazek

****

Posty: 1527
Dołączył(a): 27.10.2006
Offline
PostNapisane: 16 mar 2014, 13:50 
Cytuj  
Dzięki. Trochę lipa, że tak podstawowe rzeczy trzeba załatwiać addonem.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 16 mar 2014, 13:55 
Cytuj  
ja jak patrze na te addony to po czasie stwierdzam, ze to jest najlepsza opcja.
devsi zamiast sie skupiac na ui i dopasowaniu go tak, zeby kazdy byl zadowolony, dali nam wolna reke.
mamy podstawowe info - jak ktos chce wiecej, kolorowo, latajace - prosze bardzo, ale zrob sobie sam.

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 16 mar 2014, 13:57 
Cytuj  
Lokken napisał(a):
Dzięki. Trochę lipa, że tak podstawowe rzeczy trzeba załatwiać addonem.


Nie ciesz sie. Patrzac na reakcje community, jest mozliwosc ze developerzy zablokuja sporo funkcjonalnosci API (np. wyswietlanie cyfrowo ilosci HP/SP/MP celu, buffow, odliczanie trwania debuffow, itp) tak ze add-ony beda glownie kosmetyczne i nie beda dawac przewagi nad tymi ktorzy graja bez.

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 16 mar 2014, 14:00 
Cytuj  
I bardzo dobrze, jak ktoś szuka ułatwień to pewnie jest gimbusem grającym w dooma na kodach.


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

****

Posty: 1527
Dołączył(a): 27.10.2006
Offline
PostNapisane: 16 mar 2014, 14:15 
Cytuj  
Niah napisał(a):
I bardzo dobrze, jak ktoś szuka ułatwień to pewnie jest gimbusem grającym w dooma na kodach.


Taa bo zwykła informacja o tym za ile uderzyłem jest mega ułatwieniem. Nawet w DFO było w standardzie.

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 16 mar 2014, 14:50 
Cytuj  
Lokken napisał(a):
Niah napisał(a):
I bardzo dobrze, jak ktoś szuka ułatwień to pewnie jest gimbusem grającym w dooma na kodach.


Taa bo zwykła informacja o tym za ile uderzyłem jest mega ułatwieniem. Nawet w DFO było w standardzie.


A DFO to jakaś wyrocznia czy jak? Bo nie bardzo rozumiem.


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 16 mar 2014, 15:07 
Cytuj  
Niah napisał(a):
I bardzo dobrze, jak ktoś szuka ułatwień to pewnie jest gimbusem grającym w dooma na kodach.


E tam. Gracze MMO sa po prostu przyzwyczajeni do tego ze nie musza zgadywac czy ich skill zadzialal jak nalezy czy tez nie. Takie informacje podaje nawet defaultowe UI. A w ESO nie.

****

Posty: 1527
Dołączył(a): 27.10.2006
Offline
PostNapisane: 16 mar 2014, 15:41 
Cytuj  
TobiAlex napisał(a):
Lokken napisał(a):
Niah napisał(a):
I bardzo dobrze, jak ktoś szuka ułatwień to pewnie jest gimbusem grającym w dooma na kodach.


Taa bo zwykła informacja o tym za ile uderzyłem jest mega ułatwieniem. Nawet w DFO było w standardzie.


A DFO to jakaś wyrocznia czy jak? Bo nie bardzo rozumiem.


Nawet w takim L2, gdzie nie było wiadomo jaki lvl ma przeciwnik, ile ma hp, jaką gra klasą, jakich skilli używa była prosta informacja jaki dmg zadaję. Tak samo jak chyba w każdym MMO (być może w Mortal Online tak nie było).

Podałem przykład DFO jako bardziej hardcorowej gry, gdzie taka funkcja występuje.

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 18 mar 2014, 13:49 
Cytuj  
Ja mam pytanko związane z luncherem w wersji EU - też macie komunikat Could Not Load News? A może wiecie jak to naprawić?


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 708 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 36  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.