MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Marvel Heroes Online
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=41292
Strona 19 z 22

Autor:  Isengrim [ 7 mar 2015, 00:33 ]
Tytuł:  Re: Marvel Heroes Online

Rev 52 dla Franka Castle. Całkiem udana - dobry dps, dobra przeżywalność, fajnie zrobiony resource, kilka cooldownów do pokombinowania, ciekawe drzewko skili, dobre unikaty. Witaj w domu, Frank :wink:
COMEGA - kod na kartę.

Autor:  raggnarok [ 7 mar 2015, 19:34 ]
Tytuł:  Re: Marvel Heroes Online

A mi sie nie podoba jego review. Za duzo aktywnych skilli w rotacji, za duzo cooldownow imho. Meh.

Autor:  Yahzon [ 8 mar 2015, 08:00 ]
Tytuł:  Re: Marvel Heroes Online

Konieczność przeładowywania amunicji jest upierdliwa, sposób na skracanie tego też pokomplikowany strasznie, do skutecznego grania musiałbym HoN i Zola zabrać z innych postaci.

Autor:  Isengrim [ 20 kwi 2015, 03:18 ]
Tytuł:  Re: Marvel Heroes Online

E tam, Lizard zamiast zoli, a HoN to jest art zamiast, a nie artefakt. Jak już się bieduje to maths arowhead (ten ze story) wystarczy. Medalik magneto, trochę w STR i masz best ranged dps i top dps. Resource jest całkowicie inne i to jest właśnie fajne. Nawalasz po 8mln co kilka sekund. A jesteś prawie nieubijalny, najlepsza pasywka na rynku (do 70%). No i self rez. No i 50% shield. No inv 2sec.
Serio Punisher, Cap, Venom to jest absolutna topka, przy czym Cap to def ma niesamowity ale posysa atakiem.
Jak ranged - to tylko Frank, duża przerwa i dopiero Ghost Rider pod AXIS, potem reszta.
Najlepszy art to AMA. Taskmaster jest łatwy do zdobycia. - jest event odin, Task na farmie, z kilkanascie ich mam; a ja taska nie farmię.
Potem GoK, wiadomo. A coc z Juggernauta, nie łatwo, ale wiadomo można. i Gorila swgn, bo tak, bo bis.
Oczywiście teraz liczą się ranki gearu... Ale polecam Polską Grupę Operacyjną. Pomogą. podbije sie, sie zrobi rajd.

Autor:  Yahzon [ 20 kwi 2015, 10:27 ]
Tytuł:  Re: Marvel Heroes Online

Ja i tak jak gram to na Ms. Marvel, co już umieszcza mnie daleko z tyłu rankingu przydatnych postaci.
Obecnie gra mnie się trochę znudziła więc robię sobie przerwę do wyjścia achi. Niestety gra za bardzo idzie w stronę raidowania. Na raid nigdy nie byłem i raczej nie będę, nie interesuje mnie taki rodzaj grania, gram for fun, a tu za duża spina jest, więc coraz bardziej wychodzi na to że grę odstawię w ogóle.
Lizard serum odmawia mi współpracy i nie chce wypaść a po 30 razach dziennie przez tydzień nie mogę już patrzeć na ten poziom. AMA nie kojarzę co to, SWGN mam jeden. Gear mam 1-3 na 69 wszystko z premią +1 fighting.

Autor:  Senex [ 27 kwi 2015, 14:58 ]
Tytuł:  Re: Marvel Heroes Online

Giveaway
http://www.mmogames.com/giveaways/marve ... ay-part-2/

Autor:  Isengrim [ 19 maja 2015, 09:59 ]
Tytuł:  Re: Marvel Heroes Online

W MH dodali achievementy - całkiem sporo, całkiem fajne. Do tego nowy raid - na razie beta (jak z Suturem) dość wymagający. Jest też cosmic wersja MM i ICP - dość wymagające, ale drop dupy nie urywa. Nie ma jakiejś bramki na wejściu, kręci się sporo nubków i ubicie bosa potrafi zająć sporo czasu. Dodali też nowy tryb - Ultrona. W sumie ok, tylko znowu drop za słaby dla rdy hero; tryb zbyt wymagający na loot dla nieubranej postaci.
Na początek czerwca planowany nowy hero - Doktor Doom za 400 splinterów. Ma być energy/mental/phys więc może być ciekawie.
Poza tym to co zwykle - kilku hero dostało update unikatów (Moon Knight między innymi, jeden z moich ulubionych bohaterów, i który ma naprawdę świetne komiksy aktualnie wydawane - polecam), kilku minirewizje i rev52 (Scarlet Bitch wymiata aktualnie)

AMA to Advanced Metasensor Array - jeden z najlepszych artefaktów i dość często leci. Meta chyba bardziej popularna nazwa, ale AMA mi się bardziej podoba. Lizard czy zola to wiadomo - nieczęsto dropi. Ale w achikach dali opcję że za 650 kili bosa dostajesz jego artefakt. Albo za zabicie 10k AIMów dostajesz AIM robot dispenser - mi się trafił z max rolami idealny dla Marvelki. Co do rewizji postaci, to mam nadzieję że nie będą się kierować premierami filmowymi. Chociaż na razie, tak właśnie jest.

Autor:  wodny [ 4 cze 2015, 07:14 ]
Tytuł:  Re: Marvel Heroes Online

https://forums.marvelheroes.com/discuss ... nt_2598226

Niezłe prezenty na drugą rocznicę. A w Diabolo Czy dali krowy. Muuuuuuuuuu.

Autor:  Isengrim [ 5 cze 2015, 18:33 ]
Tytuł:  Re: Marvel Heroes Online

Sporo zmieniło się w samej mechanice - głównie nerfy dla fajnych hero i bufy dla jakiś przychlastów pokroju Hawkeye'a ;) w teorii każdy hero ma mieć docelowo podobny potencjał, w praktyce to wiadomo jak to jest z balansowaniem.
Team upy są bardziej przydatne i ciekawsze (assist best dps option), Bossy i mobki dostały ciekawsze afixy.
A propos krowiego levelu, to w MH jest od dawna i to w dwóch wersjach.

Autor:  Isengrim [ 7 lip 2015, 13:38 ]
Tytuł:  Re: Marvel Heroes Online

Od 8 lipca do 31 sierpnia można w MH wydropić itemek warty 5k$. Kasy prawdziwej, ale nie dla PL, chyba że uda się jakoś ominąć kwestie transferu gotówki z wygranej. Jeśli nie, prawdopodobnie ekwiwalent w punktach G.
Poza tym, presale -10% na Ant-mana, zniżki na Capa i Logana, bufy, nerfy itd.

Autor:  Isengrim [ 19 sie 2015, 00:22 ]
Tytuł:  Re: Marvel Heroes Online

STASHe craft (po 300 punktów G) będą zamieniane na zwykłe (te za 500 punktów G). Okazja przyoszczędzić pare groszy.
Plus Rev Cable'a (dzięki, mam satelitę) i War Machine (ten niger, co ze Starkiem się buja). No i Limbo, nowa zona.

Autor:  Isengrim [ 10 gru 2015, 18:24 ]
Tytuł:  Re: Marvel Heroes Online

Cytuj:
The Danger Room is now online and fully operational in Marvel Heroes 2015!

Oczekiwany od dawna nowy endgame'owy tryb wreszcie jest.
To połączenie mapek z PoE i Riftów z diabolo. FAQ

Autor:  Senex [ 10 gru 2015, 19:47 ]
Tytuł:  Re: Marvel Heroes Online

W końcu. Teraz tylko czekam na 52 Deadpoola.

Autor:  Isengrim [ 11 gru 2015, 10:38 ]
Tytuł:  Re: Marvel Heroes Online

Cały czas przesuwają DP, najwcześniej w styczniu będzie.
Wczoraj trafiłem na chip z afixami no medkit i no sig, tyle zgonów to chyba nigdy nie miałem...dobrze wyszedł ten DR, tylko loot mógłby być lepszy może.
BTW jest kod JACKOLANTERN na receptę visuala (takie kółko jak z eventu halloweenowego)

Autor:  Senex [ 11 gru 2015, 12:04 ]
Tytuł:  Re: Marvel Heroes Online

Mogłoby być trochę więcej merit za run. Ja wczoraj zdążyłem zagrać scenariusz treningowy i zwykły poniżej 10 i gdyby moja SW nie używała bańki to by szybko padła.

Autor:  Isengrim [ 11 gru 2015, 13:40 ]
Tytuł:  Re: Marvel Heroes Online

IMO tylko cosmici i jakieś szybkie epick się opłaca robić, chyba moby mają tam podobne hp/dmg. Na razie próbuję ogarnąc jakie afixy są spoko, a jakie zmasakrują. No medkit i no healing jak na razie prowadzą...
Podoba mi się spory poziom trudności, ale ciężko wyczuć jakie kombinacje afixów olać, bo szybciej się zrobi 2 inne niż jeden z masakrycznym zestawem challange i enemy boost.

Autor:  Senex [ 11 gru 2015, 14:11 ]
Tytuł:  Re: Marvel Heroes Online

Grając SW na pewno będę odpuszczał no sig. U mnie sig jest kluczowym skillem. Muszę na DR znaleźć jakiś inny char którym będę farmił. Coś o większej przeżywalności.

Autor:  Isengrim [ 11 gru 2015, 15:28 ]
Tytuł:  Re: Marvel Heroes Online

Doom sobie radzi, ale generalnie jedna wada to to, że w party jest znacznie łatwiej. Skalowanie trochę posysa, robi się coś jak z cmm - solo trzeba kombinować a w party spam spam loot.

Autor:  Senex [ 19 gru 2015, 12:40 ]
Tytuł:  Re: Marvel Heroes Online

14 Days of Festive Favors

https://www.marvelheroes.com/news/news- ... ive-favors

Autor:  Isengrim [ 21 gru 2015, 22:22 ]
Tytuł:  Re: Marvel Heroes Online

Doom summoner jest masakrycznie mocny - jeden z najlepszych TTK, a TTL z armią botów też topka. Do tego całkiem sensowny 2 build sorca. No i teleport. Tylko na nim mogę zrobić każdy CDR, mimo że ciągle brakuje kilku itemkow. Chyba nawet DP go nie przebije...

Strona 19 z 22 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team