MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Marvel Heroes Online
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=41292
Strona 20 z 22

Autor:  Senex [ 22 gru 2015, 01:53 ]
Tytuł:  Re: Marvel Heroes Online

Mam odłożone trochę splinterów to może kupię tego Dooma. Zobaczę co rng jesus zafunduje mi w świątecznym random hero box

Autor:  Isengrim [ 4 sty 2016, 03:26 ]
Tytuł:  Re: Marvel Heroes Online

Ja pierdziele, 30 minut pvp mecz, ze cztery razy myślałem że szlus. U nas tylko 3 sensownych gości (w tym ja ;)) u nich 4 spiderów. Achh, ładnie.

Autor:  Senex [ 9 sty 2016, 16:04 ]
Tytuł:  Re: Marvel Heroes Online

CEO David Brevik departs Gazillion
https://www.reddit.com/r/marvelheroes/c ... gazillion/

Ciekawe jak bardzo odbije się to na grze. Po jesienny zwolnieniach tempo dodawania, poprawiania contentu trochę siadło.

Autor:  paveup [ 9 sty 2016, 17:40 ]
Tytuł:  Re: Marvel Heroes Online

Bo teraz na tych nowych dodawanych herosów bedą się rzucać jedynie fani gry/marvela. Zostały te raczej mniej popularne i znane, a niestety sporo czasu zmarnowali na dodawanie postaci pomijając te elementy które w mmo są istotne, np pvp, craft i ekonomia która w zasadzie nie istnieje. Gra jest świetna , zwłaszcza że została wyciągnięta właściwie z niebytu, ale potrzebuje paru istotnych zmian które niestety nie dadzą się sprzedać w preorderze za 16$ raz w miesiącu...

Autor:  Isengrim [ 12 sty 2016, 17:24 ]
Tytuł:  Re: Marvel Heroes Online

PvP to forever beta będzie, mało kto gra. Nowy mode by się przydał, tylko właściwie i tak wiele to nie zmieni.
Ale craft mają zmienić i to w miarę niedługo. Ekonomia nie wiem, mi pasuje - wszystko da się kupić w miarę rozsądnych cenach. Ja bym dodał nowy tire itemków po cosmicach (które obecnie są żarciem dla peta) równoległy do hero unikatów. Z socetami. Any hero unkaty które poza kilkoma są nic nie warte zamieniłbym na setowe z lepszymi statsami.
Nowi hero to meh od roku, poza Doomem to cała reszta z AP2 jest mało ciekawa.

Autor:  paveup [ 12 sty 2016, 18:59 ]
Tytuł:  Re: Marvel Heroes Online

Nic nigdy w tej grze nie kupilem za kredyty, schodzą jedynie na rollowanie questow, wszystko w zasadzie sam dropie co i tak jest shitowate bo itemizacja ssie. Nie ma tego efektu ding a-la np MU online kiedy wyfarmileś blessa ,że jak coś wypadnie fajnego to świeto w gildii itp, a powinno tak być w tego typu grze. Progres postaci jest też na odwal sie zrobiony. Teraz po zwolnieniach albo bedzie wegetacja albo dojdzie do głosu ktoś ze świeżymi pomysłami bo tego bardzo trzeba.

Autor:  Isengrim [ 12 sty 2016, 19:25 ]
Tytuł:  Re: Marvel Heroes Online

Ja tam jak dropnie dobry art to się cieszę :D Trade mógłby być bardziej przyjazny, jakiś AH by się przydał. Chociaż to chyba przerasta umiejętności devsów.
IMO w 2015 za bardzo poszli w content dla grup - ultron, limbo, axis; a powinni bardziej rozwinąć tryby solo z opcjonalną grupą - oneshoty czy coś podobnego.
Z ilością hero to jak między młotem a kowadłem - nie dogodzisz tym którzy muszą ubrać 52, ani tym co się trzymają 2-3 hero.
Zmiany obawiam się głównie będą nastawione na $$, chociaż chapter 10 i nowy patrol, DP rew.52 coś tam będzie można robić.

Autor:  paveup [ 12 sty 2016, 20:25 ]
Tytuł:  Re: Marvel Heroes Online

ale czym tu handlować, AH jest wg mnie na razie zbędny bo nie ma itemka ktorego nie mozna zdobyć w miare szybko, a nawet jak masz pecha to nic specjalnego nie tracisz. Herosi to mogą być , nawet fajnie że jest róznorodność, ale to co im napedza $ czyli szybki progres i next char, mi się akurat nie podoba i bym zmienił na coś w stylu choćby PoE, z podobną itemizacją i normalna ekonomią ... i była by gra na lata. Jakieś pvp wtedy od razu stało by się ciekawsze i było wyzwaniem . No ale to nie ten target raczej. Niestety.

Autor:  Senex [ 23 sty 2016, 02:45 ]
Tytuł:  Re: Marvel Heroes Online

Future Of Marvel Heroes
https://forums.marvelheroes.com/discuss ... 1-24-15/p1

Autor:  paveup [ 23 sty 2016, 16:47 ]
Tytuł:  Re: Marvel Heroes Online

Nic specjalnego co zrewolucjonizowało by grę, no może poza tym... " there is a new game in the works and it has the potential to release in about a year"
To sporo mówi o strategii i szybkości prac nad MH.

Autor:  Isengrim [ 23 sty 2016, 16:59 ]
Tytuł:  Re: Marvel Heroes Online

Rewolucji nie będzie, raczej niewielkie udoskonalenia. Ten wątek na forum ma swoje lata, część info to abstrakcja bez szans na realizację.
Za to na testowym rew52 Deadpoola (całkiem ok imo) i czapter 10 (to sobie zostawiam na live) . No i małe zmiany w crafcie (automatyzacja, mało troszkę) .

Autor:  D3jviD [ 1 lut 2016, 18:29 ]
Tytuł:  Re: Marvel Heroes Online

Ktos gra?

Jak to teraz jest? Odpalilem po roku i widze, ze moge zmienic postac na praktycznie kazda (chyba tylko 2 bylo niedostepne).
Juz nie trzeba kupowac postaci? Dostepne sa wszystkie za free?

Autor:  Isengrim [ 1 lut 2016, 18:34 ]
Tytuł:  Re: Marvel Heroes Online

Startowa za free, kolejne za ES. Startowe są wszystkie poza najnowszymi. Ponadto można testować do 10 levela każdego, poza najnowszymi.

Autor:  D3jviD [ 1 lut 2016, 19:08 ]
Tytuł:  Re: Marvel Heroes Online

Isengrim napisał(a):
Ponadto można testować do 10 levela każdego, poza najnowszymi.


Chyba chodzi o to, bo mialem wykupionych kilka postaci, a teraz moge zmieniac sobie na prawie kazda (procz dwoch).
Ale na tych, ktorych nie mam jest "uncap", wiec pewnie po 10lvl bede musial kupic.
Dzieki.

Ktos z nowych warty zainteresowania? Gralem wczesniej Jean Grey i Ghost Riderem, wiec AoE.

Autor:  Isengrim [ 1 lut 2016, 19:19 ]
Tytuł:  Re: Marvel Heroes Online

Jean jest spoko, miała qol kilka miesiecy temu. Z nowych Doom jest mocny, reszta mniej lub bardziej ok. Generalnie ranged hero mają lepiej.

Autor:  Isengrim [ 3 lut 2016, 11:53 ]
Tytuł:  Re: Marvel Heroes Online

W nowym patchu planują
Cytuj:
Defeating Skrull Elektra in the Pagoda in will now grant a single Omega orb.
zamiast 5 orbów teraz, więc warto pofarmić story.

Autor:  Senex [ 3 lut 2016, 13:39 ]
Tytuł:  Re: Marvel Heroes Online

Dzięki za info

Autor:  Isengrim [ 29 lut 2016, 21:47 ]
Tytuł:  Re: Marvel Heroes Online

Dziś za login dodatkowo pet Throg.

Autor:  Isengrim [ 7 mar 2016, 23:59 ]
Tytuł:  Re: Marvel Heroes Online

Nowy patch i całkiem sporo zmian w omedze.
-limit do 10k
-progresywne zdobywanie punktów(szybciej na starcie, znacznie wolniej pod koniec)
-liniowy koszt nodek
-nowa zakładka omegi
Plus zmiany w krafcie (molekuły zamiast medali, na cosmic Hitown dropią w sporych ilościach), Green Goblin.

Autor:  Senex [ 18 mar 2016, 16:29 ]
Tytuł:  Re: Marvel Heroes Online

Daredevil Event
https://forums.marvelheroes.com/discuss ... nt_3474700

"Free Playable Daredevil - Log in Saturday and Sunday to get a FREE Daredevil hero token!"

Fajny login screen na okazję startu drugiego sezonu DD

Strona 20 z 22 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team