mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 440 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 22  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 379
Dołączył(a): 7.11.2002
Offline
PostNapisane: 14 lip 2014, 22:17 
Cytuj  
stat system:
http://camelotunchained.com/en/bsc/#about-stat-system

o ja, to dopiero skomplikowany system ;p

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 15 lip 2014, 19:30 
Cytuj  
Stat system nie jest az tak skomplikowany, dosyć spójny i logiczny. Bez +stat na gearze, staty ustalaja jaki gear wolno nosić. Base staty leveluje sie uzyciem itd.

Tymczasem ostro zakręcony ma być magic system http://camelotunchained.com/en/bsc/#about-magic-system
Ciężko będzie spowodować, zeby to mega zadziałało, no ale zobaczymy, moze później w produkcji troche to uproszczą.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

**

Posty: 379
Dołączył(a): 7.11.2002
Offline
PostNapisane: 16 lip 2014, 01:00 
Cytuj  
No masakra... albo wyjdzie z tego ostry kicz, albo coś naprawdę fajnego... ale jak tak czytam ich pomysły to nie mam pojęcia jak się mają wyrobić na koniec 2015...

**

Posty: 379
Dołączył(a): 7.11.2002
Offline
PostNapisane: 16 lip 2014, 17:38 
Cytuj  
Combat system:
http://camelotunchained.com/en/bsc/#about-combat

**

Posty: 379
Dołączył(a): 7.11.2002
Offline
PostNapisane: 16 lip 2014, 19:52 
Cytuj  
Crafting:
http://camelotunchained.com/en/bsc/#about-crafting

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 17 lip 2014, 01:58 
Cytuj  
Jest piekne, jak devsi po ponad roku produkcji spelniaja zapowidzi.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 17 lip 2014, 07:15 
Cytuj  
Dalej na razie papierowa produkcja.
Super, można poczytać jak coś BĘDZIE działać...

Minelo tyle czasu a nawet 1 screenshota nie ma.


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 17 lip 2014, 07:17 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
Dalej na razie papierowa produkcja.
Super, można poczytać jak coś BĘDZIE działać...

Minelo tyle czasu a nawet 1 screenshota nie ma.

Stream bys ogladal bys testowy game play zobaczyl. Albo jak programuja ;p. Lepsze niz shitshoty ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 17 lip 2014, 07:18 
Cytuj  
a jest zapis z tego streama?


_________________
.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 17 lip 2014, 07:34 
Cytuj  
Tak czy inaczej wciaz jestesmy w fazie obietnic. To czy one zostana spelnione i w jakim stopniu okaze sie w czasie bety/premiery.
Natomiat tak jak wczesniej mialem generalnie wylane na ten projekt, tak po przeczytaniu tych zlinkowanych artykulow zdecydowanie zainteresowanie na plus.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

**

Posty: 379
Dołączył(a): 7.11.2002
Offline
PostNapisane: 17 lip 2014, 11:47 
Cytuj  
Tu są zapisy ze streamów:
https://www.youtube.com/user/CityStateGames/videos

Nie tylko obietnice bo UI już jest np. zakończone - już teraz możesz tworzyć swoje UI z pomocą JavaScript i tagów z HTML 5 - udostępnili kod na licencji mozilli dla wszystkich.
Silnik ze streamu rzeczywiście prezentuje się ok - ze 100-200 postaci a tam 60 fps im pisze non stop...

Postacie i otoczenia - nie są cukierkowe - zdecydowanie jest tutaj nutka daoca.

System jednak nie jest jak dla mnie old-schoolowy to jest system dinozaurowy, czy wypali w tych czasach? Nie mam pojęcia, ale lepsze to niż kolejny klon WoW'a. Myślę, że fajnie, że dało im się szansę, może przez to gry pójdą w jakimś innym kierunku.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 17 lip 2014, 11:56 
Cytuj  
Najlepszą decyzja od samego poczatku było wywalenie PvE i progresji przez non-RvR. Gdyby to miało być zaimplementowane w grze wymagajacej balansu pve/pvp mirror cośtam, to zwyczajnie byłoby chujowe albo nieudane.
W tym wypadku przy tych założeniach, ma to ręce i nogi, kwestia tylko wykonania. I tak jestem pozytywnie zaskoczony, myślałem ze system będzie bardziej standardowy + jakieś różne gimmicki (melee stance, follow-upy), tutaj łączy sie to spójny desing.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

**

Posty: 379
Dołączył(a): 7.11.2002
Offline
PostNapisane: 17 lip 2014, 12:55 
Cytuj  
Nie masz wrażenia, że crafting zastąpi PvE i będzie niestety zbyt dużo czasu wymagał? Coś jak ToA?

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 17 lip 2014, 13:00 
Cytuj  
Nie obchodzi mnie crafting w sumie. Kupi sie u roboli co trzeba i tyle.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 811
Dołączył(a): 29.05.2006
Offline
PostNapisane: 17 lip 2014, 13:14 
Cytuj  
Dokladnie, beda gracze nie tykajacy craftu oraz maniacy craftu, ktorzy dzieki tym pierwszym beda mieli zbyt, o to chodzi.
A czy system zbyt oldschoolowy? W koncu gre oplacili ludzie, ktorzy takiego oldschool oczekuja.

**

Posty: 379
Dołączył(a): 7.11.2002
Offline
PostNapisane: 17 lip 2014, 13:29 
Cytuj  
Kupi się raz? dwa? sto razy? Czytałeś wszystko i słuchałeś?

Itemki będą miały decay, będziesz musiał je zakupywać ponownie.

Niektóre itemki będzie robić się w 3 dni (24/h) (te najlepsze).

Myślisz, że taki itemek będzie słabszy niż inne? To jest coś co przypomina ToA. Coś co będziesz zmuszony zrobić i nie będzie innej drogi by zdobyć przedmiotu niż robienie czegoś innego niż PvE w postaci craftingu.

Napisałem jakie proponuje rozwiązanie na ich forum, temat pod tytułem: "Will crafting kill fun for PvPers too much? How to resolve it?"

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 17 lip 2014, 14:01 
Cytuj  
Ja tam kupie to na co bedzie mnie stać i bede miał w dupie niedelikatnie mówiąc. Albo gildia bedzie sponsorowała. Nie widze problemu.

Jak mam sobie pobiegać to sprzet nie jest najwazniejszy, jak mam isc na siege to poprosze mi czarodziejski kapelusz uszyc. Proste jak dla mnie.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

**

Posty: 379
Dołączył(a): 7.11.2002
Offline
PostNapisane: 17 lip 2014, 14:20 
Cytuj  
W dupie będziesz miał to, że ktoś z 3x lepszym mieczem będzie bił więcej albo w większym zasięgu niż Ty ze swoim scyzorykiem? To raczej nie będą fair walki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 17 lip 2014, 14:29 
Cytuj  
Ja nie będe bił, bede tez low armor miał. I nikt nie zrobi tej gry tak zeby były takie dysproporcje w gearze zeby zmiatały ludzi w codziennych walkach.
Do wazniejszych wypraw wiadomo ze trzeba bedzie sie troche wystroic, ale na tym to polega - inwestucja w gear, przejmujemy kopalnie, gildiowy crafter ma skad wziac lepszy metal to robi lepszy sprzet. Az sie popsuje. I tak w koło Macieju.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

**

Posty: 379
Dołączył(a): 7.11.2002
Offline
PostNapisane: 17 lip 2014, 16:00 
Cytuj  
na magu może to ujdzie... co z tankami?

To jest niezłe:
http://youtu.be/jo4unYGQGB0?t=9m34s

koniec z cheaterami :)

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 440 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 22  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.