MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Camelot Unchained https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=42470 |
Strona 21 z 22 |
Autor: | Turbot [ 27 gru 2014, 17:19 ] |
Tytuł: | Re: Camelot Unchained |
Mówiąc że nie zna się Red Guardsów jako gracz mmorpg, to tak jakby High powiedział ze nie wie kto to jest Fatal1ty |
Autor: | grey_cinnamon [ 28 gru 2014, 22:15 ] |
Tytuł: | Re: Camelot Unchained |
Google o Fatal1ty mi powiedział, o Red Guarsach nic związanego z mmo, wtf?? Ale serio, to jakaś sławana gildia pvp? Dziwne, sława = wywiad u Drzyzgi. Czy RG gościli u Drzyzgi??? |
Autor: | Turbot [ 28 gru 2014, 23:34 ] |
Tytuł: | Re: Camelot Unchained |
Szkoda że tacy weeknedowi gracze malo wiedza o pvp w grach mmo. Generalnie to gildia która od 2002 od DAoC jest jedną z lepszych hardcorowych gildi w grach mmo. |
Autor: | candidoser [ 28 gru 2014, 23:47 ] |
Tytuł: | Re: Camelot Unchained |
No to nieźle nam zaimponiłeś wiedzą. |
Autor: | Turbot [ 29 gru 2014, 01:46 ] |
Tytuł: | Re: Camelot Unchained |
candidoser napisał(a): No to nieźle nam zaimponiłeś wiedzą. A ty ortografią |
Autor: | candidoser [ 29 gru 2014, 09:28 ] |
Tytuł: | Re: Camelot Unchained |
Nigdy nie bylem w szkole prymasem. |
Autor: | Mendol [ 30 mar 2015, 06:59 ] |
Tytuł: | Re: Camelot Unchained |
https://www.youtube.com/watch?v=TdLRYy3o-Qw |
Autor: | krzyk [ 30 mar 2015, 07:54 ] |
Tytuł: | Re: Camelot Unchained |
Będzie bosko jak nie spierdolą już. |
Autor: | tomugeen [ 30 mar 2015, 08:33 ] |
Tytuł: | Re: Camelot Unchained |
To w sumie jedyne ryzyko ;] |
Autor: | Mendol [ 30 mar 2015, 09:28 ] |
Tytuł: | Re: Camelot Unchained |
ja sie martwie czy dozyje |
Autor: | Huragan [ 30 mar 2015, 10:50 ] |
Tytuł: | Re: Odp: Camelot Unchained |
To ze spierdola jest pewne. Przeciez tam siedzi ten palant Jacobs ktory spierdolil Warhammera |
Autor: | lamoon [ 30 mar 2015, 13:56 ] |
Tytuł: | Re: Camelot Unchained |
Nie ma co, ale jak na razie to trochę biednie to wygląda. |
Autor: | Turbot [ 30 mar 2015, 13:59 ] |
Tytuł: | Re: Odp: Camelot Unchained |
Huragan napisał(a): To ze spierdola jest pewne. Przeciez tam siedzi ten palant Jacobs ktory spierdolil Warhammera A mi sie WH bardzo podobał, ze wzgledu na combat i scenariusze. Pomijajace preformance i bugi, to gra była to jedna z niewielu gier gdzie dzieki body blokingowi można było mówić o tankowanie w pvp. |
Autor: | tomugeen [ 30 mar 2015, 14:10 ] |
Tytuł: | Re: Camelot Unchained |
lamoon napisał(a): Nie ma co, ale jak na razie to trochę biednie to wygląda. Bo pokazują techdemo/alpha bez grafiki. Tak jak sie to powinno robić, a nie prawie gotowy produkt który nazywają alpha testem w trakcie dopieszczania. Na tym etapie to połowa rzeczy mogłaby być nawet kolorowymi boxami. |
Autor: | krzyk [ 30 mar 2015, 15:13 ] |
Tytuł: | Re: Camelot Unchained |
Przypomina mi się jak pokazali screeny z alfy DaoCa Teraz uważam jest i tak nieźle jak na wczesna alfe i test silnika już. |
Autor: | iniside [ 30 mar 2015, 21:56 ] |
Tytuł: | Re: Camelot Unchained |
roball napisał(a): krzyk napisał(a): Przypomina mi się jak pokazali screeny z alfy DaoCa Teraz uważam jest i tak nieźle jak na wczesna alfe i test silnika już. Test silnika, ktory nie jest skonczony a iirc chca robic release za poltora roku? .. to nie wrozy dobrze O Jacobsie nie mam najlepszego zdania, ale glowny programista, ktory nad tym pracuje to bog kodowania. |
Autor: | Sakulos [ 6 cze 2015, 08:43 ] |
Tytuł: | Re: Camelot Unchained |
ktoś śmiga na testach? |
Autor: | Highlander [ 25 gru 2015, 20:48 ] |
Tytuł: | Re: Camelot Unchained |
https://www.youtube.com/watch?v=4h0f_PVDT4I |
Autor: | Mark24 [ 26 gru 2015, 10:31 ] |
Tytuł: | Re: Camelot Unchained |
nie wygląda to już tak tragicznie. jakieś beta testy dla tych co wsparli projekt przez KF są planowane w najbliższym czasie? |
Autor: | tomugeen [ 26 gru 2015, 10:52 ] |
Tytuł: | Re: Camelot Unchained |
To dosyć stary build, dlugi czas juz ludzie tam testują basic spelle i kombinacje. Zupełnie nowy build z klasami postaci ma być w styczniu/lutym. Przy takiej ilości ludzi nie gralem, raptem w kilkanaście osób i duzo nie zobaczylem, bo lagowało, ale interakcie spelli fajne, np stawiasz sciane wody dla ochrony przed fireballami itd. Projectile mozesz zrobić szybsze, wolniejsze, cieższe, lzejsze, moceniejsze, slabsze etc, zarówno do dmg i heali. Dziala full fizyka na to i np fireball z waterballem sie cancelują w powietrzu jeśli się zderzą. Jeśli wspierałeś, to bardzo prawdopodobne, ze masz dostęp do testów wczesniej niż wynikałoby nagrody, ja miałem mieć od startu bety a przyznali mi już jesienią (ofc sie nie zorientowałem i przypadkiem się dowiedziałem). W sumie z rozwoju mmo śledzę tylko CU i Crowfall (który tez fajnie sie rozwuja) teraz. |
Strona 21 z 22 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |