MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Camelot Unchained
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=42470
Strona 22 z 22

Autor:  tiomor [ 26 gru 2015, 11:28 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Oni mają zamiar podciągnąć to graficznie?

Zagrać to zagram na pewno, ale trochę oczy bolą ;o

Autor:  tomugeen [ 26 gru 2015, 12:03 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

No to alpha (nie tylko z nazwy) wiec wiekszosc tego co widać sie zmieni. No ale jak ma być 500+ osób w jednej walce, to nigdy nie będzie to ładne ;]

Autor:  zaboleq [ 21 mar 2016, 16:23 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

W tym tygodniu powinna wystartować BETA 1 ale z tego co czytałem to nadal serwery nie będą online 24/7. W becie 2 która powinna wystartować latem będzie dostępna znaczna część planowanych funkcjonalności.

Mi zajebiście podoba się ich plan na progression system. Żadnego rushowania contentu i wbijania nudnych lvli. Po prostu lepszą system z UO co imo jest genialnym posunięciem.

Autor:  krzyk [ 22 mar 2016, 17:39 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Az sprawdze które serwery są upnięte :)


już.

Autor:  candidoser [ 12 wrz 2016, 10:00 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

https://www.youtube.com/watch?v=y_Gt2IXrRYI

Autor:  Turbot [ 12 wrz 2016, 12:36 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

a mówili coś o premierze ?

Autor:  candidoser [ 12 wrz 2016, 12:47 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Mówili. Że będzie :D

Autor:  Turbot [ 12 wrz 2016, 14:43 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Nawet Beta 1 zeby była, poświece się i dam te 60$ za Bete 1 albo 30 za Bete 2 ale niech podadzą terminy

Autor:  Isengrim [ 12 wrz 2016, 14:50 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Początek '18 ma niezłe notowania na giełdzie.

Autor:  Isengrim [ 16 wrz 2016, 23:07 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Trochę przegapiony wywiad, a jest troszkę informacji http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/game/926/feature/10770/Mark-Jacobs-Explains-the-Beta-Delay.html/page/1
Cytuj:
On the tech side, I think we’ve already solved the big risks. Stuff like server-side physics, putting 1000 players into a big melee, firing 1000 catapults to damage 1000 buildings at once, those kinds are things are the “hard” problems, in terms of programming. Those are the places that have taken a lot of technical innovation, and if you’ve got alpha access you’ve seen us making good progress on them. If things were the other way around, with abilities being fun but no more than 50 people supported on a server at once, that would be a lot scarier to me as a programmer than where we are right now.

Autor:  Turbot [ 22 wrz 2016, 07:41 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Nareszcie coś się zaczyna ruszać. Jeszcze nie jest kolorowo, ale jak już wprowadzili nowe logo :wink: to może planują wydać tego mesjasza.


http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/game/926/feature/11188/Camelot-Unchained-Its-Happening.html

Autor:  Farin666 [ 22 wrz 2016, 11:13 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

pieniek82 napisał(a):
Nareszcie coś się zaczyna ruszać. Jeszcze nie jest kolorowo, ale jak już wprowadzili nowe logo :wink: to może planują wydać tego mesjasza.


http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/game/926/feature/11188/Camelot-Unchained-Its-Happening.html


tia w 2018 najwczesniej pewnie;/

Autor:  Turbot [ 11 paź 2016, 17:03 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Porównanie CU i CF

https://www.youtube.com/watch?v=rQmCG33uMTo

Autor:  Damien [ 27 kwi 2017, 11:12 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Dawno nie zagladalem na ich strone. Teraz wlasnie przejrzalem sobie opis krolestw, ras i klas i musze przyznac ze nie dosc ze sporo tego to tez bardzo zroznicowane i barwne, praktycznie jak w rpg.

Nie wiem w jaki sposo chca to wszystko polaczy w mmo, bo w pewnym momencie beda musieli wybrac czy troche wszystko do siebie upodobnia czy kamien/paper/nozyce.

Autor:  Xender [ 27 kwi 2017, 12:29 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Jak patrze na ten swobodny system budowania w CU to jestem pewny że wszystko co zbudują gracze będzie wyglądało jak gówno - jak w Rustcie.
Wszędzie nasrane jakimś babolami, a gra będzie wyglądała jak survivalowa kupa.

Autor:  Damien [ 27 kwi 2017, 12:31 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Uroki sandboxow. Liczy sie bardziej czy cos jest praktyczne, a potem ladne.

Autor:  Xender [ 27 kwi 2017, 13:07 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Niby tak, ale jednak psuje to ogolny feeling z gry jak wszystko wyglada jak kupa. Gra moze byc przydka, ale jak jest praktycznie ztrollowane przez budowniczych, to mi to nie pasuje. System budowy powinien byc jednak tylko czesciowo otwarty, czesciowo oparty o schematy.

Autor:  Mendol [ 27 kwi 2017, 15:06 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

CU to nie Rust, troche inne community.

Autor:  Xender [ 27 kwi 2017, 18:10 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Zobaczymy jak będzie to wyglądać po premierze.

Autor:  Morfidon [ 8 maja 2017, 12:57 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Damien napisał(a):
Dawno nie zagladalem na ich strone. Teraz wlasnie przejrzalem sobie opis krolestw, ras i klas i musze przyznac ze nie dosc ze sporo tego to tez bardzo zroznicowane i barwne, praktycznie jak w rpg.

Nie wiem w jaki sposo chca to wszystko polaczy w mmo, bo w pewnym momencie beda musieli wybrac czy troche wszystko do siebie upodobnia czy kamien/paper/nozyce.


Na 100% mają być kamień/papier/nożyce, na forum CU o tym wyraźnie nie raz już wspominali ;)

Strona 22 z 22 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team