mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 669 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 34  Następna strona
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 251
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 2 mar 2013, 10:54 
 
Albion Online - izometric sandbox mmo
WWW: http://albiononline.com/

Założenia: Brak klas (skille przypisane do broni / ze screenów wygląda to podobnie do PoE), full loot, możliwość przejmowania terytoriów, housing, player-driven economy, Territory Based PvP, podobno brak grindu.

Gra robiona przez pasjonatów tytułów takich jak UO, EVE czy DAoC. Ma być F2P bez P2W (sama kosmetyka).

Tytuł ma być wydany na Windows, iOS, Android (podobno grywalna tylko na tabletach ze względu na interface), Mac'a oraz Linux'a. Co ciekawe będzie to cross-platform więc wszystkie wersje będą ze sobą współgrały.

Short sidenote: The game will be a TRUE cross plattform game, meaning that you can play on your iOS device with your friend who plays from his Linux PC. This however also puts us to some graphical limitations. Although we think we found a very clear and still "performance friendly" graphic style. Especially the GPU even of an iPad4 is pretty weak.

Gra jest jeszcze w fazie zamkniętej alphy. W kwietniu zaczną się testy weekendowe. Gra ma wyjść jakoś pod koniec 2013.

Parę screenów:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 2 mar 2013, 20:26 
 
Lowell napisał(a):
Albion Online - izometric sandbox mmo
WWW: http://albiononline.com/

Założenia: Brak klas (skille przypisane do broni / ze screenów wygląda to podobnie do PoE), full loot, możliwość przejmowania terytoriów, housing, player-driven economy, Territory Based PvP, podobno brak grindu.

Gra robiona przez pasjonatów tytułów takich jak UO, EVE czy DAoC.



rzucam pieniedzmi w ekran ale nic sie nie dzieje :(


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 14 kwi 2013, 09:02 
 
Wygląda naprawdę nieźle. Wiadomo coś więcej o tej produkcji? Kiedy ewentualna data wydania, jakaś możliwość testów czy coś?


_________________
LaMoon#2988

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 14 kwi 2013, 09:38 
 
to pewnie bedzie bardziej gra na smartphony ;p


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 865
Dołączył(a): 30.10.2004
Offline
PostNapisane: 14 kwi 2013, 09:53 
 
@Zederok Hi Zederok, maybe we have not explained it properly but I think we have a very innovative Territory Based Combat System PLUS our character customization possibilities are quite unqiue as well. Although I ahve not played all games maybe there is one which works similar. But from what we have heard from our testers so far is that the playing experience is rather unique and something refreshing new.

Hopefully wen can release ingame movies soon to show more of it.

FYI: Actually our game tries evrything to avoid the typical ganker/griefing problem. We think we ahve found a few good ways how to limit this to a maximum.
albiononline http://massively.joystiq.com/2013/03/07 ... n-players/
Nawet gangować w n00bzonie uprzykrzać chcą.


_________________
KISS - Keep It Simple, Stupid
http://gry-linux.blogspot.com/

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 14 kwi 2013, 15:00 
 
Lowell napisał(a):

Tytuł ma być wydany na Windows, iOS, Android (podobno grywalna tylko na tabletach ze względu na interface), Mac'a oraz Linux'a. Co ciekawe będzie to cross-platform więc wszystkie wersje będą ze sobą współgrały.



I w tym momencie, mozna olac ten tytul cieplym moczem.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 22 kwi 2013, 08:10 
 
A to dlaczego ?


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 251
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 24 kwi 2013, 12:02 
 
No właśnie, dlaczego? Obecne tablety, nawet te ze średniej półki, spokojnie radzą sobie z tego typu grafiką. Pozostaje kwestia wygodnego sterowania, ale to da się "zwalczyć".

Niemniej devsi od czasu pokazania tego tytułu praktycznie cały czas milczą. Kwestia czy to dobry, czy zły znak ;)

**

Posty: 300
Dołączył(a): 8.01.2012
Offline
PostNapisane: 2 cze 2013, 14:44 
 
Patrząc na "Key Features" tej gry to na pewno wypróbuję. Gra F2P ze sklepikiem, ale full loot i każdy kto kupi coś za $ może to po chwili stracić, dla mnie bomba, ale z drugiej strony może szybko to doprowadzić do sytuacji z dfo gdzie tylko elita pvp została na servie po roku.


_________________
Ultrah/Dzikun


Posty: 6
Dołączył(a): 4.07.2013
Offline
PostNapisane: 4 lip 2013, 14:28 
 
Hej,

nazywam się Szymon i pracuję dla Sanbox Interacitve, czyli developera Albion Online. Lowell opisał już całkiem dobrze samą grę (dzięki) i jeśli chodzi o podstawy, to nic się nie zmieniło. Gra jest nadal w fazie zamkniętej alphy. Beta planowana jest na koniec tego roku. Największym projektem, nad którym obecnie pracujemy, jest nasz Achievement System.

Szkic:
Obrazek

A tak wyglądały początki: ^^
Obrazek

Fanom FF X może się z czymś kojarzyć. ;)

Kolory to różne ścieżki, które można wybrać:

The Path of the Warrior (PvP)
The Path of the Adventurer (PvE & Exploration)
The Path of the Merchant (Crafting, Gathering, Trading)

Będę tutaj regularnie zaglądał i wklejał informacje na temat postępu projektu. Chętnie odpowiem też na wszystkie pytania. :)

Pozdrawiam

Szymon
Sandbox Interactive
Albion Online


Ostatnio edytowano 4 lip 2013, 14:38 przez AlbionOnline, łącznie edytowano 1 raz

Posty: 6
Dołączył(a): 4.07.2013
Offline
PostNapisane: 4 lip 2013, 14:37 
 
lamoon napisał(a):
Wygląda naprawdę nieźle. Wiadomo coś więcej o tej produkcji? Kiedy ewentualna data wydania, jakaś możliwość testów czy coś?


Jasne. Testy organizujemy przeważnie raz w tygodniu. Napisz do nas na FB i podaj swojego maila. Na razie testujemy z ograniczoną ilością graczy, więc nie mogę zagwarantować, że na 100% dostaniesz zaproszenie.

Pozdrawiam

Szymon


Ostatnio edytowano 4 lip 2013, 14:55 przez AlbionOnline, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 4 lip 2013, 14:48 
 
Fajowo, że ktoś się odezwał z teamu. Mógłbyś coś napisać o aspekcie "sandbox"? Obecnie pisze się o sandboxie przy każdej produkcji. Czym tutaj się to będzie przejawiać? Będzie w calosci open world bez instancji? Jak to brak grindu?


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 4 lip 2013, 15:30 
 
"get more gold"
Obrazek


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 4 lip 2013, 16:02 
 
no jak w wot :)


Posty: 6
Dołączył(a): 4.07.2013
Offline
PostNapisane: 4 lip 2013, 17:12 
 
Highlander napisał(a):
Mógłbyś coś napisać o aspekcie "sandbox"?

W naszym przypadku oznacza to faktycznie sandbox, czyli piaskownicę. Założenie jest takie, że chcemy mieć jak najmniejszy wpływ na przebieg i ekonomię gry. Gracz dostanie od nas łopatkę i grabki (np. w postaci zasobów lub terytorium) i jedyne ograniczenie to fakt, że musi bawić się nimi w tej właśnie piaskownicy. Co i jak dokładnie zamierza tam robić, zależy wyłącznie od niego. I tak np. wszystkie itemy w grze tworzone są przez graczy.

I tutaj zahaczę o punkt
tczewiak napisał(a):
"get more gold"


My, jako firma, nie sprzedajemy graczom itemów. Nie możesz wpłacić masę kasy i kupić sobie najlepszy equipment. W AO ekonomia gry będzie regulowana przez graczy. Jeśli chcesz kupić sobie lepszy item, musisz zakupić go od innego gracza.

Operujemy raczej jako bank, w którym możesz wymienić dolary na walutę w grze. Resztę muszą uzgodnić gracze między sobą. Zostanie wprowadzone też coś w rodzaju podatku. Ponadto, za złoto będzie można zakupić dodatkowe skiny i inne pierdoły ^^, które nie mają jednak wpływu na sam przebieg gry.

Podstawową ideą (i powodem powstania) całego projektu jest: "Albion Online ist Free-to-Play but NOT pay to win". W innym przypadku bylibyśmy "kolejną grą MMO", co nie jest naszym celem.

Highlander napisał(a):
Jak to brak grindu?

W AO nie bądzie levelów, który decyduje o twojej "sile", więc levelowanie będzie niemożliwe.

"In Albion Online, your power comes only through your property."

Pozdrawiam

Szymon

**
Avatar użytkownika

Posty: 251
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 4 lip 2013, 17:36 
 
Swietnie, ze jednak projekt zyje. Szymon, zerknij na PW.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 4 lip 2013, 19:10 
 
Jesli nie bedzie leveli to na czym bedzie polegal progres postaci? Skill system jakis?


_________________
.


Posty: 6
Dołączył(a): 4.07.2013
Offline
PostNapisane: 4 lip 2013, 19:21 
 
What you wear is what you are - czyli wszystko zależy od tego co masz na sobie. :) Skille przypisane są więc nijako do broni. Achievement system będzie miał tylko nieznaczny wpływ na samego skilla i powinien być postrzegany jako bonus.

Szymon

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 4 lip 2013, 19:22 
 
Jeśli "siłe" postaci wyznacza to co posiada, to co posiada można kupić za kasę in game, a kasę in game można kupic za $, to ... mamy klasyczny pay2win. :) Chyba, że gra się sprowadza do macania siusiakami i cyberczata. Jak mówimy o przełożeniu itemów na dps, hp itp. to wpadam z zielonymi, ubieram się i ownuje innych. A to, że jest pośrednik w postaci autorów gry nie ma znaczenia.


_________________
Χ Ξ Σ

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 4 lip 2013, 19:35 
 
Dokładnie. To, że to autorzy sprzedają, a nie Jasiu z Gimnazjum na allegro albo Chińczyk na jakiejś gold farmerskiej stronie - nic nie zmienia w samym mechaniźmie. W zasadzie P2W w takim wydaniu jest gorsze - bo bardziej powszechne, dostępne, bezpieczne i zintegrowane z grą.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 669 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 34  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.