mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4204 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149 ... 211  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 23 maja 2014, 18:45 
Cytuj  
To multiplayer oznacza, że ja mam się z kimś bratać i biegać w party?

****
Avatar użytkownika

Posty: 1409
Dołączył(a): 29.10.2010
Offline
PostNapisane: 23 maja 2014, 18:46 
Cytuj  
Oyci3C napisał(a):
To multiplayer oznacza, że ja mam się z kimś bratać i biegać w party?


http://www.gm27-poznan.pl/fotki/image/kolo/internet.png

I tak nikt by nie chciał się z tobą bratać....
A na pewno nie chce mi się Tobie pisać o tym, że człowiek to istota społeczna i jak masz innych graczy w grze to większość się właśnie brata. itp


_________________
_________________________
Vilhelm Sandwall
Rats in the Hats
-------------------------------
Darkfall New Dawn
www.ratsinthehats.pl
-------------------------------
POE: https://www.pathofexile.com/account/vie ... le/dudriel


Ostatnio edytowano 23 maja 2014, 18:51 przez vilhelm, łącznie edytowano 1 raz
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2018
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 23 maja 2014, 18:49 
Cytuj  
Ej kiedy tę grę wyprodukowali? Bo wygląda trochę jak generacja sprzed rifta?
Czy to wygląda słabo czy mi się tylko wydaje?

już.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1409
Dołączył(a): 29.10.2010
Offline
PostNapisane: 23 maja 2014, 18:52 
Cytuj  
krzyk napisał(a):
Ej kiedy tę grę wyprodukowali? Bo wygląda trochę jak generacja sprzed rifta?
Czy to wygląda słabo czy mi się tylko wydaje?

już.


No już ktoś o tym pisał, że dawno temu ją wyprodukowali i jak nie wypaliła w Korei to sprzedają ją teraz w Europie :lol:


_________________
_________________________
Vilhelm Sandwall
Rats in the Hats
-------------------------------
Darkfall New Dawn
www.ratsinthehats.pl
-------------------------------
POE: https://www.pathofexile.com/account/vie ... le/dudriel

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 23 maja 2014, 18:54 
Cytuj  
Oyci3C napisał(a):
Here we go again.
Wpisałem MMO w google i pytam się - gdzie tam jest wzmianka o grze grupowej, może party? Chyba nie ma.
Yabaddi podaje idealny przykład na grę gdzie content to GRACZE i kontakt z GRACZAMI poprzez zdrowe współzawodnictwo a nie wyścigi czasowe celem uzyskania itemków.
Ty vilhelm grając w Wurm czy DFO powinieneś chyba o tym wiedzieć najlepiej.


qft, dla mnie mmo to powinno byc, ze moge wszystko, wirtualny swiat, bez jakiegokolwiek odgornego celu. Gdy wiekszosc graczy (albo sama gra) wytycza jakis cel, shiny itamz, max lvl jak najszybciej.... to juz rownowaga jest zachwiana.

ja akurat teraz najchetniej chcialbym moc solowac w pvp bez farmy 8h.


_________________
.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 23 maja 2014, 19:01 
Cytuj  
Oyci3C napisał(a):
To multiplayer oznacza, że ja mam się z kimś bratać i biegać w party?

Nie, to oznacza że współpraca daje więcej korzyści niż granie samemu. Tak funkcjonuje ludzkość i nie widzę powodu by tak nie miały funkcjonować gry rpg. Do tego dochodzi efekt synergi.
Zgoda, solo też powinno zapewniać progres. Ale odpowiednio mniejszy. Są gry singlowe które zapewniają największy progres solo. Są i mmo p2w które też to robią za kasę.
Z mieszania gatunków najczęściej wychodzą bezpłodne muły, więc trzymajmy się starych i sprawdzonych recept.

***
Avatar użytkownika

Posty: 586
Dołączył(a): 15.09.2010
Offline
PostNapisane: 23 maja 2014, 19:11 
Cytuj  
krzyk napisał(a):
Ej kiedy tę grę wyprodukowali? Bo wygląda trochę jak generacja sprzed rifta?


15 stycznia 2013 - pierwsza premiera w Korei.


krzyk napisał(a):
Czy to wygląda słabo czy mi się tylko wydaje?


Wydaje Ci się. Gra jest na Cry Engine 3 i czasami wyrywa z butów, ale Koreański styl czasami psuje ten efekt. Ale graficznie nie wiem czy ustępuje jakiejkolwiek innej MMO ?


Jedno jest pewne. To nie jest gra dla casuali.

Myślę, że mam lekko 100h przegrane, mam tylko lvl 36, nie mam żadnej łódki, nie mam nawet zaczętej hacjendy, mam najmniejsza z możliwych farm i mounta z siódmego levelu. Nie jest to dlatego, że tyle się lvluje, bo max. lvl można wbić w jakieś 70h, ale to dlatego, że jest tyle do roboty po drodze, że nie ma co się śpieszyć do eng-game contentu.

Druga sprawa pewna. End-game content jest nieosiągalny bez dobrze zorganizowanej gildii. Nie musi być HC, ale większość zabaw to content grupowy, a nie ma żadnych group finderów i innych chujstw.

To jest sandbox. Nie ma gotowych rozwiązań. Na wszystko trzeba sobie zapracować :) Samemu, z gildią lub małą grupą.

P.S. Tip of the day, wczoraj Trion po części potwierdził, że najlepsze itemy będą pochodzić z craftingu, nie z jakichś tam pojebanych tokenów z raidów itd.

P.S2. http://i.imgur.com/GxoOYjS.jpg - obczajcie sobie ile jest grade'ów itemów dostępnych. Nie jakieś tam gree, blue, epic tylko coś dla prawdziwych HC graczy :D

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 23 maja 2014, 19:25 
Cytuj  
isengrim - mmorpg i gry 'rpg'...

gra odnosnie jakosci grafiki wyglada super i generalnie design tez jest najwyzszych lotow (inna sprawa, ze to azja).
Jak ja zobaczylem stateczki to niemal mi szczena opadla.


_________________
.


Ostatnio edytowano 23 maja 2014, 19:30 przez Highlander, łącznie edytowano 1 raz
**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 23 maja 2014, 19:27 
Cytuj  
Tylko pytanie na ile istotne sa roznice miedzy tymi itemami.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 23 maja 2014, 20:11 
Cytuj  
candidoser napisał(a):
Tylko pytanie na ile istotne sa roznice miedzy tymi itemami.

To duży problem. W większości przypadków jest tak, że itemy odpowiadają zapotrzebowaniu. Poza PvP.
PvP się znacznie łatwiej exploituje. PvP w mmo to olbrzymi problem, gra w grze. Nie ma mmo które zrobiłoby to właściwie. I chyba nie będzie, bo pve i pvp nie są w stanie współistnieć, coś musi być głównym wyznacznikiem.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 23 maja 2014, 21:23 
Cytuj  
Oyci3C napisał(a):
Bo patrzysz z tej chujowej populistycznej i modnej obecnie strony - shiny items.
Wyobraź sobie, że tego nie ma, no i co?
Współczuję, że ludzie aż tak mają wyprane mózgi.


Ok. To czym placisz w MMO jak nie czasem ? Czy craftujesz itemy, czy tez komus podpierdolisz niszczac jego statek, to osoba ktora ma wiecej czasu, zawsze bedzie miala cos lepszego albo wiecej.

Jestem sie w stanie zgodzic, ze powinno byc wiele mozliwych drog dojscia do tego samego celu, ale w kazdej z nich bedziez potrzbowal czasu.
Bo MMO projektuje sie tak, zeby zzeraly go jak najwiecej, cosbys przedluzyl suba albo kupil cos w item shopie.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 23 maja 2014, 22:09 
Cytuj  
No właśnie takie hybrydy jak Dayz czy Rust tego nie wymagają.
Mogę się zalogować, mieć farta i w ciągu jednego popołudnia urwać dupę komuś, kto gromadził stuff przez 2 tygodnie.
Bo ja potrafiłem to zrobić a on nie potrafił się obronić.
Pewnie, że czas jest niezbędny na poznanie gry, na wypracowanie czegoś, ja to rozumiem.
Ale jebanie 50 leveli a potem kolejnych 10V leveli żeby potem jebać instance po 10-20x bo MOŻE coś dropnie to... gtfo.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 23 maja 2014, 22:24 
Cytuj  
Jak wielu ludzi spotkałeś w Rust? Nowi znajomi? Nie? To jest właśnie to "m" na początku mmorpg.
I tak serio, ofensywny język w rozmowie graczy o mmmorpg powinien się skończyć. Koniec końców jesteśmy jak sztab armii, która idzie by wygrać, lub zginąć marnie. Dobre czasy już były i przeminęły. Jeśli nie będziemy w stanie współpracować to kwestia mmorpg będzie bezprzedmiotowa.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 23 maja 2014, 22:59 
Cytuj  
Ilu? Setki, z czego połowę mam nadal w kontaktach.
Oczywiście, ze od strony architektury to nie są mmorpg i nigdy nie będą ale dla mnie są najbliższe full loot open pvp i seamless world więc wszystkie inne cukierkowe popierdółki mam w D.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 23 maja 2014, 23:00 
Cytuj  
Isengrim napisał(a):
Jak wielu ludzi spotkałeś w Rust? Nowi znajomi? Nie? To jest właśnie to "m" na początku mmorpg.
I tak serio, ofensywny język w rozmowie graczy o mmmorpg powinien się skończyć. Koniec końców jesteśmy jak sztab armii, która idzie by wygrać, lub zginąć marnie. Dobre czasy już były i przeminęły. Jeśli nie będziemy w stanie współpracować to kwestia mmorpg będzie bezprzedmiotowa.


Sztab armii? Ło matko panie.. Nie no, ja rozumiem, że można być typem społecznika ale żeby aż tak ... :D j/k ;)

MMORPG nie musi oznaczać wyłącznie wspólnego działania grup (bo inaczej nic w nich nie będzie mieć sensu). To mogą przecież być miejsca do gry dla wielu ludzi o rozmaitych zainteresowaniach i ulubionych formach spędzania wolnego czasu. Tak jak pisałeś wcześniej współpraca zazwyczaj popłaca z tym, że nie każdy i nie zawsze ma na to ochotę. Dużo ludzi lubi osiągać rzeczy samemu - z wielu powodów, czasem czysto ambicjonalnych, a czasem charakterologicznych.

To o czym ja pisałem, to tylko uwaga, że nie wszystkie MMORPGi muszą powielać schemat znany z WOWa i jego kalek. To tylko jedna z wielu możliwości. Jeśli ktoś lubi działanie w dużej grupie to niech to robi - nic do tego nie mam, wolałbym jednak aby w grze za którą już mam płacić miałbym równe szanse na osiągnięcie tego samego w inny sposób. Osobiście bardzo lubię crafting i poświęcam mu dużo czasu w każdej grze. Wolę craftować sobie po trochu, krótkimi sesjami niż wisieć w kolejce do instancji lub zbierać się z gildią na kolejny rajd. Nie wiem co jest złego w tym, że twórcy dadzą równe szanse obu grupom. Może moja forma osiągnięcia tego samego będzie dłuższa ale przynajmniej da mi satysfakcję, której nie osiągnąłbym rajdując. Jeśli gra ma mi dawać relaks i przyjemność to wolę sam decydować o tym ile i na co poświęcę swój czas niż podporządkowywać się jakimś sztywnym regułom. Ot i cała filozofia.

/peace jak mawia Piaskowy ;)


_________________
For the pony!

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 23 maja 2014, 23:52 
Cytuj  
Piaskowego zdradziła gnida jedna, /peace nie pasuje ni cholery (przegapiłem ofertę na Shadowruna, a zleży mi. Nie na 20€ mi zależy,ale pograć to i owszem. I jak po search trafiłem na aferę - ok, tu wstawiam wiązankę.Kurwa ja pierdolę, odezwałem się żeby nikt nie pomyślał że ja to Kabra.
Ale szpiegun i strona... dobra, nara pocas palabras jak powiadają hiszpanie, bawcie się miło. Nara.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 24 maja 2014, 06:32 
Cytuj  
Isengrim napisał(a):
Jak wielu ludzi spotkałeś w Rust? Nowi znajomi? Nie? To jest właśnie to "m" na początku mmorpg.

W współczesnych mmorpg widzisz całe tłumy graczy, jednak nic ich obecność nie znaczy, po prostu kupa pikseli przebiegająca czy stojąca obok. Z tej ilości ludzi wiele nie wynika. Gry typu Rust są bardziej massively mimo wieleokrotnie niższej liczby graczy, niż prawie wszystkie współczesne mmoprg.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2018
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 24 maja 2014, 12:50 
Cytuj  
http://youtu.be/Bs4VWg2PjpE

To jest extra grafa? Czy moze to nie sa ful detale, bo tekstury sa conajmniej kiepskie?

już.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2794
Dołączył(a): 16.06.2004
Offline
PostNapisane: 24 maja 2014, 13:00 
Cytuj  
krzyk napisał(a):
http://youtu.be/Bs4VWg2PjpE

To jest extra grafa? Czy moze to nie sa ful detale, bo tekstury sa conajmniej kiepskie?

już.


Warto czasami przeczytac opis :

First siege Archeage online in fullhd and maximum quality


_________________
https://www.twitch.tv/kaczy_

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2018
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 24 maja 2014, 13:02 
Cytuj  
Czytam, i dlatego chcę, żeby mi ktoś potwierdził, bo trochę mi trudno uwierzyć że to jest na wypasionych ustawieniach, bo wygląda słabo.

juz.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4204 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149 ... 211  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.