Dzięki za info. Jeszcze tylko jedno pytanie w temacie crafta - jak już to zostało wcześniej powiedziane, najlepsze sprzęty będą pochodziły właśnie craftingu ale zastanawiam się czy właśnie te najlepsze sprzęty nie będą wymagać od graczy jakichś składników dostępnych wyłącznie z instancji/rajdów? Była może gdzieś jakaś wzmianka o tym?
Tego nie wiem, ale pewnie byłoby zbyt pięknie żeby tak nie było.
No jeśli AA ma być aż tak rewolucyjne to właściwie nie widzę przeszkód. Inaczej - przynajmniej w tym aspekcie- nie będzie się niczym różnić od innych MMO gdzie top gear pochodzący z craftu jest uzależniony od w/w materiałów.
No ale takie materiały też są ok bo będą pojawiały się w markecie i napędzały ekonomię.
Jasne, o ile nie walną na nie BoA bo skądś to poniekąd znamy..
Zmieniając temat, próbuję założyć konto beta testu na tej ruskiej wersji i mam problem - przy podawaniu ruskiego maila nie łyka mi chyba regionu, coś że nie łapie się on pod zakres testu. Mogę się zalogować na stronie aa.mail.ru przy pomocy tego konta mailowego ale nie mogę edytować swoich danych m.in nie mogę stworzyć nicka - przy próbie edycji pojawia się powyższy błąd. Ktoś miał podobnie? Można coś z tym zrobić? Próbowałem już kilku adresów (Moskwa, Kaliningrad, Nowosybirsk) i zawsze to samo.
Da sie przejąć stery i odplynac. Po oddaleniu sie od właściciela statku włącza sie timer i po pewnym czasie statek wchodzi w portal (składa sie). Statek można tez zniszczyć, wtedy właściciel musi zakupić na AH/zrobić odpowiedni item aby przywrócić go do stanu używalności. Jeśli wiezie sie paczkę to naturalnie można ja stracić. Przypominam, ze w grze nie ma full loota, w pvp można stracić tylko paczkę (stanowiaca pewna wartość) oraz punkty honoru.
Konkretnie nie da się in-game sprawdzić latency, ale jak z UK mam zero lagów niezależnie od pory czy dnia tygodnia. W tej chwili serwer ma 3x większą populację niż standardowo serwer przewiduje (info od Triona z przed kilku dni), także brak lagów brzmi obiecująco.
P.S. Ciekawostka z prezed kilku dni z Trionowskiego newslettera. 80% osób, które kupiły Alfa access po wyjściu founder packów nadal aktywnie gra. Może coś w tym być, bo ja gram 2x więcej niż na początku
50 bym zapłacił, ale ja jebie za 150 to można jechać na kilkudniowy urlop do ciepłych krajów. Tymczasem dbam, żeby konto Higlandera się nie marnowało. Niech da dobić max. lvl, a później może mnie wyjebać
Ty, ale to ja nie wiedziałem, że chcesz grać. Ja gram tylko między 22:30 - 4.00. We wszystkich innych godzinach konto jest puste. Przez ostatnie 2 tyg. logowałem się z pracy albo po to, żeby postać w mieście kilka h albo podlevelować mounta, ale byłem święcie przekonany, że nikt inny na koncie nie gra, bo postacie stały w miejscu. Jak tam potrzebujesz jakiegoś golda albo matsów to też możesz śmiało brać to i tak jest w tej chwili g warte.
Konkretnie nie da się in-game sprawdzić latency, ale jak z UK mam zero lagów niezależnie od pory czy dnia tygodnia. W tej chwili serwer ma 3x większą populację niż standardowo serwer przewiduje (info od Triona z przed kilku dni), także brak lagów brzmi obiecująco.
Ok, parę istotnych informacji z dzisiejszego Streama Triona:
Najważniejsze te od góry, te mniej istotne na dole.
Gra wyjdzie na rynek od razu z wersją 1.2 (najnowszą), nie tak jak pierwotnie zakładano w 1.0
To bardzo znacząco wiadomość, bo chodziły głosy, że wersja 1.0 była mocno zjebana i zmiany w niej wprowadzone zabiły AA w KR. Nie wiem, o co dokładnie chodziło, ale przede wszystkim mega nerf większości grywalnych klas, ograniczenie prawie do minimum opcji zdobywania Gildia Stars (currency do budowania domów, statków itd.).
Udało mi się wychwycić kilka znaczących/mniej znaczących zmian nadchodzących w wersji 1.2 (wytłuszczone to te bardziej znaczące):
Spoiler:
- Pole Search w portfolio craftingu (obecnie znalezienie co chcemy wycraftować to czysty hardkor jak nie wiesz do jakieś dziedziny ten przedmio należy), - 3x Hereafter stones --> Refined hereafter stones (RHS, to kamienie do teleportacji między kontynentami, w tej chwili ich zdobywanie jest kurewsko drogie, ta zmiana to unormuje do normalnego poziomu), - Glidery trudniejsze w kontroli przy ataku na statki (zostanie wprowadzony szereg zmian, tzw. turbulencje, które utrudnią wlatywanie z jednego statku na drugi), - Secured housing/farm sale (czyli możliwość wystawiania domów/farm na AH). - Level Cap nie będzie podniesiony do 55 po wyjściu AA w EU/NA, nastąpi to jak już ludziom przeje się lvl 50 content to odblokują nowy. - Zdobywanie Gildia Stars z Water Lockboxes zostanie usunięte w 1.2 (bardzo istotna zmiana, bo w tej chwili 95% serwera łowi całymi dniami ryby AFK i ma z tego zajebisty profit dobywając GS ze skrzynek wyłowionych, to jest trochę pojebane) - Od wejścia patcha 1.2 w PvP będzie otrzymywać się EXP za kille podczas stanu wojny (również za assist kille, np. będąc healerem) <-- wiem, lamerstwo straszne, że do tej pory tego nie było, chociaż ja się nawet nie ściąłem, że tego nie ma. - Nui Tear's zostają usunięte z gry i w całości zastąpione Gildia Stars (w tej chwili były 2 currency do kupowania high value itemsów, recept, mountów).
Brak closed bety w Czerwcu. CBT zostanie przesunięta o ok. 2 tyg. w związku z tym, że jeszcze jest trochę prac nad 1.2. CBT evemty będą trwały od 3-5 dni. Podczas ich trwania Alpha server będzie prawdopodobnie down i raczej nie wróci live do momentu wyjścia gry.
In Game Shop będzie dostępny już podczas testów (na alpha serverze lub na CBT) - Trion w tej chwili wyjebał wszystkie itemy "best in slot" jakie były w KR shopie, - Patron status i wszystkie przedmioty w IGS będą dostępne za pomocą in-game currency (? nie wiem niby jak) - Tax certificiates, czyli tzw. czynsz za posiadłość będzie można opłacać w $$, za pomocą kredytów ze statusu patrona, lub in-game currency (jeśli dobrze to zrozumiałem to housing/farming będzie optainable bez wydawania RM). - labor potion z cooldawnem, mounts, gender changers, kostiumy, hair style, crests, flagi, custom żagle <-- to lista wymienionych na głos dostępnych w item shopie przedmiotach, o innych na razie nie wiadomo.
W KR pracują już nad patchem 1.3
Borderless windowed mode w planach (o zgrozo, bez tego ta gra nie ma w ogóle prawa wyjść, najbardziej zjebany element AA jaki można sobie wyobrazić)
Nations, czyli tworzenie wlasnych frakcji, nie będzie dostępne od dnia premiery, bo w KR mają z nimi jakieś tam problemy Btw. zostało potwierdzone, że nieodkryte mapy są właśnie dla Nations i dla contentu 51-55.
1.2 zostanie wprowadzony na Alpha server jak tylko zakończą jego tłumaczenie, czyli na pewno przed CBT. Wraz z 1.2 zostanie otwarty drugi server (Omega, też niestety w US)
Banhammer, Trion zbanował już ponad 1000 kont w Alpha teście. O zgrozo już się boję pomyśleć ile będzie botów jak gra wyjdzie F2P dostępna dla wszystkich. Jedyne pocieszenie jest takie, że XL Games w KR wersji mocno pracuje nad jakimś automatycznym systemem wykrywania botów, spamów itd. Bez tego Trion szybko się pogrąży
"Podczas ich trwania Alpha server będzie prawdopodobnie down i raczej nie wróci live do momentu wyjścia gry. "
a później piszesz In Game Shop będzie dostępny już podczas testów (na alpha serverze lub na CBT).
Skoro Alpha będzie down to jak może na nim być IS
Ale mniejsza z tym..z tego co wiem to Alpha będzie 24/7 z typowymi przerwami. CBT faktycznie będzie 3-5dni...Natomiast serwer PTS będzie prawdopodobnie niedostępny na czas trwania CBT. Dopiero włączą go na live.