mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4204 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153 ... 211  Następna strona
Autor Wiadomość
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 27 maja 2014, 09:34 
Cytuj  
Dzięki za info. Jeszcze tylko jedno pytanie w temacie crafta - jak już to zostało wcześniej powiedziane, najlepsze sprzęty będą pochodziły właśnie craftingu ale zastanawiam się czy właśnie te najlepsze sprzęty nie będą wymagać od graczy jakichś składników dostępnych wyłącznie z instancji/rajdów? Była może gdzieś jakaś wzmianka o tym?


_________________
For the pony!

***
Avatar użytkownika

Posty: 586
Dołączył(a): 15.09.2010
Offline
PostNapisane: 27 maja 2014, 12:11 
Cytuj  
Tego nie wiem, ale pewnie byłoby zbyt pięknie żeby tak nie było.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 27 maja 2014, 12:23 
Cytuj  
lucky napisał(a):
Tego nie wiem, ale pewnie byłoby zbyt pięknie żeby tak nie było.


No jeśli AA ma być aż tak rewolucyjne to właściwie nie widzę przeszkód. Inaczej - przynajmniej w tym aspekcie- nie będzie się niczym różnić od innych MMO gdzie top gear pochodzący z craftu jest uzależniony od w/w materiałów.


_________________
For the pony!

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 27 maja 2014, 12:39 
Cytuj  
No ale takie materiały też są ok bo będą pojawiały się w markecie i napędzały ekonomię.

***
Avatar użytkownika

Posty: 586
Dołączył(a): 15.09.2010
Offline
PostNapisane: 27 maja 2014, 13:06 
Cytuj  
Rzecz o high-end craftingu:

http://archeagesource.com/topic/1432-garros-guide-to-crafting-equipment-upgrades-translated-by-seatbelt/

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 27 maja 2014, 16:56 
Cytuj  
Oyci3C napisał(a):
No ale takie materiały też są ok bo będą pojawiały się w markecie i napędzały ekonomię.


Jasne, o ile nie walną na nie BoA bo skądś to poniekąd znamy..


Zmieniając temat, próbuję założyć konto beta testu na tej ruskiej wersji i mam problem - przy podawaniu ruskiego maila nie łyka mi chyba regionu, coś że nie łapie się on pod zakres testu. Mogę się zalogować na stronie aa.mail.ru przy pomocy tego konta mailowego ale nie mogę edytować swoich danych m.in nie mogę stworzyć nicka - przy próbie edycji pojawia się powyższy błąd. Ktoś miał podobnie? Można coś z tym zrobić? Próbowałem już kilku adresów (Moskwa, Kaliningrad, Nowosybirsk) i zawsze to samo.


_________________
For the pony!

***
Avatar użytkownika

Posty: 586
Dołączył(a): 15.09.2010
Offline
PostNapisane: 31 maja 2014, 23:46 
Cytuj  
Jest i on. Mój pierwszy clipper :)

http://i.imgur.com/CPNde06.jpg

http://i.imgur.com/8cs2QU2.jpg

Frajda w chuj :)

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2631
Dołączył(a): 14.08.2007
Offline
PostNapisane: 1 cze 2014, 01:11 
Cytuj  
ten statek to inni gracze- piraci moga ci ukrasc , zniszczyć itp?, czy tylko mogą przejąć ładunek?

**
Avatar użytkownika

Posty: 251
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 1 cze 2014, 08:07 
Cytuj  
Da sie przejąć stery i odplynac. Po oddaleniu sie od właściciela statku włącza sie timer i po pewnym czasie statek wchodzi w portal (składa sie). Statek można tez zniszczyć, wtedy właściciel musi zakupić na AH/zrobić odpowiedni item aby przywrócić go do stanu używalności. Jeśli wiezie sie paczkę to naturalnie można ja stracić. Przypominam, ze w grze nie ma full loota, w pvp można stracić tylko paczkę (stanowiaca pewna wartość) oraz punkty honoru.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 2 cze 2014, 12:02 
Cytuj  
gdzie stoi server alphy AA?
wiecie jakie macie pingi? mozna to sprawdzic?

***
Avatar użytkownika

Posty: 586
Dołączył(a): 15.09.2010
Offline
PostNapisane: 2 cze 2014, 18:54 
Cytuj  
United States of America

Konkretnie nie da się in-game sprawdzić latency, ale jak z UK mam zero lagów niezależnie od pory czy dnia tygodnia. W tej chwili serwer ma 3x większą populację niż standardowo serwer przewiduje (info od Triona z przed kilku dni), także brak lagów brzmi obiecująco.

P.S. Ciekawostka z prezed kilku dni z Trionowskiego newslettera. 80% osób, które kupiły Alfa access po wyjściu founder packów nadal aktywnie gra. Może coś w tym być, bo ja gram 2x więcej niż na początku :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 2 cze 2014, 18:55 
Cytuj  
a kupiles packa? ;p

***
Avatar użytkownika

Posty: 586
Dołączył(a): 15.09.2010
Offline
PostNapisane: 2 cze 2014, 19:20 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
a kupiles packa? ;p


50 bym zapłacił, ale ja jebie za 150 to można jechać na kilkudniowy urlop do ciepłych krajów. Tymczasem dbam, żeby konto Higlandera się nie marnowało. Niech da dobić max. lvl, a później może mnie wyjebać :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 2 cze 2014, 19:24 
Cytuj  
sie pospiesz ;p

***
Avatar użytkownika

Posty: 586
Dołączył(a): 15.09.2010
Offline
PostNapisane: 2 cze 2014, 19:48 
Cytuj  
Ty, ale to ja nie wiedziałem, że chcesz grać. Ja gram tylko między 22:30 - 4.00. We wszystkich innych godzinach konto jest puste. Przez ostatnie 2 tyg. logowałem się z pracy albo po to, żeby postać w mieście kilka h albo podlevelować mounta, ale byłem święcie przekonany, że nikt inny na koncie nie gra, bo postacie stały w miejscu. Jak tam potrzebujesz jakiegoś golda albo matsów to też możesz śmiało brać to i tak jest w tej chwili g warte.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 2 cze 2014, 19:56 
Cytuj  
damy rade :)
ja nie chce za duzo grac w alphe/bete bo pozniej jebne z nudow.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 3 cze 2014, 08:28 
Cytuj  
lucky napisał(a):
Konkretnie nie da się in-game sprawdzić latency, ale jak z UK mam zero lagów niezależnie od pory czy dnia tygodnia. W tej chwili serwer ma 3x większą populację niż standardowo serwer przewiduje (info od Triona z przed kilku dni), także brak lagów brzmi obiecująco.

Task Manager -> Resource Monitor -> Network

Mozna tez zewnętrznymi programami sprawdzić.

***
Avatar użytkownika

Posty: 586
Dołączył(a): 15.09.2010
Offline
PostNapisane: 20 cze 2014, 00:28 
Cytuj  
Ok, parę istotnych informacji z dzisiejszego Streama Triona:

Najważniejsze te od góry, te mniej istotne na dole.

Gra wyjdzie na rynek od razu z wersją 1.2 (najnowszą), nie tak jak pierwotnie zakładano w 1.0

To bardzo znacząco wiadomość, bo chodziły głosy, że wersja 1.0 była mocno zjebana i zmiany w niej wprowadzone zabiły AA w KR. Nie wiem, o co dokładnie chodziło, ale przede wszystkim mega nerf większości grywalnych klas, ograniczenie prawie do minimum opcji zdobywania Gildia Stars (currency do budowania domów, statków itd.).

Udało mi się wychwycić kilka znaczących/mniej znaczących zmian nadchodzących w wersji 1.2 (wytłuszczone to te bardziej znaczące):

Spoiler:


Brak closed bety w Czerwcu. CBT zostanie przesunięta o ok. 2 tyg. w związku z tym, że jeszcze jest trochę prac nad 1.2.
CBT evemty będą trwały od 3-5 dni. Podczas ich trwania Alpha server będzie prawdopodobnie down i raczej nie wróci live do momentu wyjścia gry.


In Game Shop będzie dostępny już podczas testów (na alpha serverze lub na CBT)
- Trion w tej chwili wyjebał wszystkie itemy "best in slot" jakie były w KR shopie,
- Patron status i wszystkie przedmioty w IGS będą dostępne za pomocą in-game currency (? nie wiem niby jak)
- Tax certificiates, czyli tzw. czynsz za posiadłość będzie można opłacać w $$, za pomocą kredytów ze statusu patrona, lub in-game currency (jeśli dobrze to zrozumiałem to housing/farming będzie optainable bez wydawania RM).
- labor potion z cooldawnem, mounts, gender changers, kostiumy, hair style, crests, flagi, custom żagle <-- to lista wymienionych na głos dostępnych w item shopie przedmiotach, o innych na razie nie wiadomo.


W KR pracują już nad patchem 1.3

Borderless windowed mode w planach (o zgrozo, bez tego ta gra nie ma w ogóle prawa wyjść, najbardziej zjebany element AA jaki można sobie wyobrazić)


Nations, czyli tworzenie wlasnych frakcji, nie będzie dostępne od dnia premiery, bo w KR mają z nimi jakieś tam problemy Btw. zostało potwierdzone, że nieodkryte mapy są właśnie dla Nations i dla contentu 51-55.

1.2 zostanie wprowadzony na Alpha server jak tylko zakończą jego tłumaczenie, czyli na pewno przed CBT. Wraz z 1.2 zostanie otwarty drugi server (Omega, też niestety w US)


Banhammer, Trion zbanował już ponad 1000 kont w Alpha teście. O zgrozo już się boję pomyśleć ile będzie botów jak gra wyjdzie F2P dostępna dla wszystkich. Jedyne pocieszenie jest takie, że XL Games w KR wersji mocno pracuje nad jakimś automatycznym systemem wykrywania botów, spamów itd. Bez tego Trion szybko się pogrąży

****
Avatar użytkownika

Posty: 1463
Dołączył(a): 29.10.2009
Offline
PostNapisane: 20 cze 2014, 09:15 
Cytuj  
Małe sprostowanie do Twojej wypowiedzi.

"Podczas ich trwania Alpha server będzie prawdopodobnie down i raczej nie wróci live do momentu wyjścia gry. "

a później piszesz In Game Shop będzie dostępny już podczas testów (na alpha serverze lub na CBT).

Skoro Alpha będzie down to jak może na nim być IS :)

Ale mniejsza z tym..z tego co wiem to Alpha będzie 24/7 z typowymi przerwami. CBT faktycznie będzie 3-5dni...Natomiast serwer PTS będzie prawdopodobnie niedostępny na czas trwania CBT. Dopiero włączą go na live.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2270
Dołączył(a): 20.12.2004
Offline
PostNapisane: 25 cze 2014, 16:56 
Cytuj  
A powiedzcie mi, czy wy macie dostep do tej Alphy eu czy ru ? I czy kiedys moge dostac od kogos konto na 1 dzien na przetestownie


_________________
Turbot

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4204 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153 ... 211  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.