mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4204 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165 ... 211  Następna strona
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 3 sie 2014, 10:53 
Cytuj  
embe :) no mimo swego wieku ciagle sie robi pvp na maxie. w to co teraz gramy to juz sa akcje ze typy wychodza z arenek jak nas widza :D archage mam nadzieje ze da duzo funu a to wbicie 50 to tez nie jest jakas tragedia tylko ze moze tym razem bedzie t o gra na d luzej. :evil: :roll: :roll: :roll: :roll: :o :o :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :roll: :roll: :cry: :cry: :cry: :cry:


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2631
Dołączył(a): 14.08.2007
Offline
PostNapisane: 3 sie 2014, 11:06 
Cytuj  
embe napisał(a):
Piszpan, ty tradycyjnie wjebiesz na maxa wszystko co w grze trzy razy szybciej niż przeciętniaki plus wykupisz premium wszystkiego co się da, ale przynajmniej będziesz miał fun podczas jak ci zachwalający teraz już nie będą grać, typowe poziomki i lordypy pograją z miesiąc i znajdą sobie nowe mmo to nakręcania hype.


taa hardkor Piszpan może mieć przyjemność z gry a inne gamonie nie- embe psycholog growy

pisane było już wielokrotnie- nikomu nic do tego kto w co gra i za co płaci, pls trzymaj się tego- ja też nie bardzo rozumiem jak ty możesz grać w tak nudną grę jak Wurm, ale cię nie krytykuje- coś tam w niej znalazłeś masz fun i ok, graj sobie

na AA hype nie mam- obecnie nie ma innej gry , która by mnie zaciekawiła na tyle , żeby w nią grac , więc będę grał w AA - ile wytrzymam sam nie wiem , więc na pewno nie wiesz i też Ty, no chyba , że jesteś jasnowidz to podaj mi od razu numery lotto :)

widzę w AA pewne niedostatki , ale widzę też pewien potencjał i mam nadzieję , że Trion poprawi błędy Koreańców ( co robi a przynajmniej się stara czynić)

co do emerytur growych to właśnie akurat coś dla ciebie embe- tobie już nie podobają się żadne gry chyba od kilku lat, wiec sie zastanów czy nie czas odpocząć :)

*

Posty: 146
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 3 sie 2014, 11:11 
Cytuj  
Cytuj:
jak was czytam z tą głębią questów to nie wiem czy się śmiać czy płakać
taa były "głębsze" questy w TESO- normalnie jaka tam była fabuła


To sobie kup okulary korekcyjne, albo więcej trenuj - czytanie nie powinno boleć. A tak serio - pisałem coś o TESO? TESO było tak słabe, że dałem spobie spokój po 3 godzinach.
Chodzi zwyczajnie o to, że część theme parkowa jest żałośnie, tragicznie wręcz słaba. Wrażenie jest takie jak by zaangażowany gimnazjalista robił priv serw WOWa 10 lat temu.
Ha! Więc brak itemizacji to sposób na to by gry nie popsuły boty? Genialne! Devsi sami ją zjebią, żeby nikt inny nie musiał - mesjasz nextgenu. Brak zróżnicowanych i ciekawych krainek to co? Ukłon w strone dzieci z ADHD żeby im się środowisko nie zmieniało? Paralela macdonaldyzacji środowiska i antropologiczna krytyka westernizacji? Jakie jest zajebiste wytłumaczenie tego konkretnego nieróbstwa?

Renta? Ja zwyczajnie chciałbym by ktoś wreszcie wziął ode mnie pieniądze. Ale oczekuję, że po 10 latach od premiery WOWa uda się komuś zrobić coś lepszego - to się nazywa postęp.


_________________
Muminki Cię śledzą, uduszą i zjedzą
Mumiiinki...

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2631
Dołączył(a): 14.08.2007
Offline
PostNapisane: 3 sie 2014, 11:26 
Cytuj  
@Cybot

akurat nosze okulary i to od dziecka, ale tobie by się na pewno przydały- gdzie ja tam piłem do Ciebie- pisałem ogólnie a dałem przykład TESO , który był z ostatnich mmo najbardziej chwalony właśnie , że questy ma z miarę fabułą

ja już dawno zrozumiałem jedną rzecz
gracz WoW-a zawsze będzie uważał że WoW to król mmo i nic tego nie zmieni- tak ma zakodowane w głowie, w bardzo dużej mierze uwarunkowane jest to sentymentem , jaki każdy z nas ma do gry mmo przy której spędził najwięcej czasu i sprawiła mu najwięcej radości- niektórzy dalej uważają Tibie za króla mmo, inni UO to po prostu sentyment i tyle- w myśl zasady- za moich czasów to było , a teraz to ...

ja rozumiem , że jakaś gra komuś się nie podoba, ale nie rozumiem jechania zaraz po takich , którzy w daną grę chcą grać- nie wiem jakieś kompleksy ?- "jak ktoś chce grać w coś co ja nie gram to jest pojeb..., bo ja przecież wiem co jest najlepsze w grach" - trochę śmieszny, żeby nie powiedzieć infantylny tryb rozumowania
można nie rozumieć , że komuś podoba się coś co nam nie ( ja osobiście nie rozumiem tego fenomenu Wow-a) ale to nie powód, żeby po tych osobach jechać

****

Posty: 1671
Dołączył(a): 10.07.2010
Offline
PostNapisane: 3 sie 2014, 11:37 
Cytuj  
lol, TESO vs AA, teraz będą kłótnie, który themepark jest chujowszy - odpowiedź jest prosta wszystkie themeparki są chujowe.

Na siłę upchane questy i pseudofabuła, które po prostu w mmo są tak żenujące, że chce się płakać + klepanie po kolei mapek z ustawionymi po kolei questami, ja pierdole...

*

Posty: 146
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 3 sie 2014, 11:48 
Cytuj  
Cytuj:
Me:
Questy potwornie nudne, zero imersji, przechodząc ten kawałek miałem wrażenie, że im się zwyczajnie nie chciało.

Cytuj:
lordyp:
jak was czytam z tą głębią questów to nie wiem czy się śmiać czy płakać

Q.E.D.

Z mojej strony to była krótka recenzja z myślą o tych którzy nie załapali się na CB2 i myślą, że coś stracili. Nie stracili. Nie twierdzę, że WOW to król. Był zajebisty - w swoim czasie. Wbijanie lvlu z 28 na 29 sprawiało przyjemność i nie chodziło tylko o to żeby zagryźć zęby i przetrwać. A Archeage tak właśnie czuję.

Po 10 latach od premiery WOWa zwyczajnie zasługujemy na coś lepszego. Nie ma już tamtych ograniczeń technicznych - przynajmniej znacznej części. Dałoby się zrobić wreszcie dobrego mmo z otwartym, proceduralnym światem, sandboxa z interesującymi i trudnymi questami które nie polegają na tym, że biegasz za strzałką - chcesz to je robisz - nie? to nie. Gdzie walka nie wygląda jak w EVE online - to naciskamy 1 2 3 4 5 - o i mob nie żyje. No to następny - 1 2 3... Czy naprawde nie można by mieć walki jak z Mount&Blade w mmorpg? Albo choćby części z tych elementów. Wydawało się, że Archeage spełni choć część tych oczekiwań - ale nie, dla mnie nie spełnia.


_________________
Muminki Cię śledzą, uduszą i zjedzą
Mumiiinki...

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2631
Dołączył(a): 14.08.2007
Offline
PostNapisane: 3 sie 2014, 11:55 
Cytuj  
gosugamer1 napisał(a):

Na siłę upchane questy i pseudofabuła, które po prostu w mmo są tak żenujące, że chce się płakać + klepanie po kolei mapek z ustawionymi po kolei questami, ja pierdole...


+

tak teraz wyglądają mmo i tyle, jak ktoś szuka czegoś innego to pomylił gatunki

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 3 sie 2014, 11:57 
Cytuj  
Cybot napisał(a):
Po 10 latach od premiery WOWa zwyczajnie zasługujemy na coś lepszego. Nie ma już tamtych ograniczeń technicznych - przynajmniej znacznej części. Dałoby się zrobić wreszcie dobrego mmo z otwartym, proceduralnym światem, sandboxa z interesującymi i trudnymi questami które nie polegają na tym, że biegasz za strzałką - chcesz to je robisz - nie? to nie.


Nie ma rynku na takie gry dlatego ich nie robią, idealny sposób na zarobienie to np wydajemy TESO, nakręcamy hype, po miesiącu ludzie rezygnują ale sprzedaż pudełek był spory, teraz zmęczymy ludzi by zrobić jeden serwer bo szkoda marnować kasę i damy im bete TESO2.

Cybot napisał(a):
Gdzie walka nie wygląda jak w EVE online - to naciskamy 1 2 3 4 5 - o i mob nie żyje. No to następny - 1 2 3... Czy naprawde nie można by mieć walki jak z Mount&Blade w mmorpg?


Widać że dużo grałeś w eve :D
Mount&Blade jest fajne ale komu by się chciało tak machać kilka godzin ?

Cybot napisał(a):
Wydawało się, że Archeage spełni choć część tych oczekiwań - ale nie, dla mnie nie spełnia.

Spełni czy nie spełnia o to jest pytanie ale najważniejsze i nie zapominajcie o tym że gra jest na rynku od roku i nie spełniła tych oczekiwań, więc robienie drugi raz hypu na tą samą grę to lekka przesada.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***

Posty: 594
Dołączył(a): 6.08.2005
Offline
PostNapisane: 3 sie 2014, 12:04 
Cytuj  
Miał być sandpark, a wyszło jak zwykle - jebanie leveli.

Nie rozumiem dlaczego chcąc niby połączyć themeparka z sandboxem wybrali najbardziej debilne i zabijające grę elementy tego pierwszego (leveling, questy)? Strzał w stopę.

****

Posty: 1671
Dołączył(a): 10.07.2010
Offline
PostNapisane: 3 sie 2014, 12:18 
Cytuj  
lordyp napisał(a):
gosugamer1 napisał(a):

Na siłę upchane questy i pseudofabuła, które po prostu w mmo są tak żenujące, że chce się płakać + klepanie po kolei mapek z ustawionymi po kolei questami, ja pierdole...


+

tak teraz wyglądają mmo i tyle, jak ktoś szuka czegoś innego to pomylił gatunki


Tak wyglądają themeparki, a themeparki są chujowe i rozpierdoliły ten gatunek - gdzie jest risk&reward ja się pytam? :]

@zax

Jak dla mnie to cały ten sandbox w AA to tylko hasło marketingowe, przecież co tam jest z sandboxa? Budowanie domków? Dokładnie tyle tam sandboxa co w Wildstarze.

*

Posty: 146
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 3 sie 2014, 12:18 
Cytuj  
lordyp napisał(a):
tak teraz wyglądają mmo i tyle, jak ktoś szuka czegoś innego to pomylił gatunki

Hmm, jak jakiemuś devsowi wydaje się, że zarobi na "obecnym podejściu" i ślini się do sukcesu to pomylił gatunki.

embe napisał(a):
Nie ma rynku na takie gry dlatego ich nie robią...

To jest trochę na wyrost stwierdzenie. Przed WOWem też nie było gigantycznego rynku na theme parki.... a potem nagle już był. Mam wrażenie, że gdyby ktoś zrobił po prostu to dobrze to i gracze z portfelami by się znaleźli. I moją opinię popiera 49 milionów zielonych zebranych przez https://robertsspaceindustries.com/


_________________
Muminki Cię śledzą, uduszą i zjedzą
Mumiiinki...


Ostatnio edytowano 3 sie 2014, 12:31 przez Cybot, łącznie edytowano 1 raz
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2739
Dołączył(a): 20.06.2004
Offline
PostNapisane: 3 sie 2014, 12:27 
Cytuj  
zax napisał(a):
Miał być sandpark, a wyszło jak zwykle - jebanie leveli.

Nie rozumiem dlaczego chcąc niby połączyć themeparka z sandboxem wybrali najbardziej debilne i zabijające grę elementy tego pierwszego (leveling, questy)? Strzał w stopę.


toz nabicie 0-50 spinajac sie robisz w 3 dni.
nie spinajac sie ale grajac duzo tydzien
grajac casualowo - 2tyg w miedzyczasie crafcac..to jest dlugo??

***

Posty: 594
Dołączył(a): 6.08.2005
Offline
PostNapisane: 3 sie 2014, 20:07 
Cytuj  
Poziomka napisał(a):
toz nabicie 0-50 spinajac sie robisz w 3 dni.
nie spinajac sie ale grajac duzo tydzien
grajac casualowo - 2tyg w miedzyczasie crafcac..to jest dlugo??

90% graczy rzyga questami i quitnie po pierwszym dniu bety. To, jak długo się leveluje, jest bez znaczenia.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2018
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 3 sie 2014, 21:29 
Cytuj  
Ja nie kumam czym sie ludzie podniecają, generic do bolu questy, masakryczna liniowość, gówniane animacje, pseudosandboxing i sztucznie wydluzone robienie roznych rzeczy przez labor pointy, nastawione na kase dla firmy. Kolejny koreański gniot połaczony z farmvile.

już.

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 3 sie 2014, 22:25 
Cytuj  
podobne odczucia. No ale to jedyny mmorpg gdzie można dorwać kawałek poletka i patrzeć jak marchewka wschodzi. I jest szansa na to, że trafi się marchewka+1 (czy to tylko drzewka piorunocośtam?)

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2631
Dołączył(a): 14.08.2007
Offline
PostNapisane: 4 sie 2014, 00:55 
Cytuj  
ci wszyscy , którzy tak marzą o "prawdziwym" pvp w sumie tak na prawdę w większości albo robią jakieś tam arenki albo latają w zergu- ale oczywiście oni grają w gry tylko dla pvp , a podsumowując- arenki powtarzalne mapki , taka sama ilość graczy, zerg-latanie z kupą i zabijanie tych nieuważnych pojedynczych , albo lanie się z innym zergiem, najczęściej na zasadzie kogo się uda itp itd- naprawdę spotkałem już tylu tych mega-pro-super graczy pvp , kórzy tylko grają dla pvp i widziałem jakie to ich granie pvp jest- jak zabijają innych ok, jak oni dostają po dupie to gra oczywiście do dupy , pvp słabe, albo zły balans itd
coraz mniej osób teraz ma odwagę napisac - ja tam lubie w grze spróbować wszystkiego , czyli i posadzić roślinkę i wybudowąć dom i zrobić instancje i polatać i pozabijać innych- teraz dobry gracz to tylko ten co gra tylko pvp , reszta to lamusy- jaka jest prawda o masach graczy pvp świadczy "sukces" Darkfalla i coraz większy sukces FFXIV ( stale rosnąca liczba graczy płacących abo, choć tam właściwie nie ma pvp )

dla mnie AA oferuje kilka ciekawych trybów w pvp:
- walki na morzu
- zabijanie innych graczy i kradzież ich paczek , na których sie zarabia- albo ochrona całych konwojów/karawan, albo na odwrót- polowanie na takie karawany
- kwestia siege- tu zobaczymy bo czytam że to jest trochę zjebane przez możliwość budowania domów na przedpolu zamku co uniemożliwia ustawianie machin- zobaczymy jak to będzie tu

tu może być więcej kombinacji tego pvp niż w innych dostępnych na rynku tytułach- a co wyjdzie nie wiem bo trzeba poczekać - tak gra istnieje już trochę czasu, ale że jej rozwój poszedł w złym dla graczy kierunku jest znów zmieniana i TRION nie chce powielić błędy Azjatów- co wyjdzie , znów nie wiem , bo nikt nie wie- trzeba po prostu spróbować, jak się ma chęć, albo zupełnie zlekceważyć ( jak komuś nie leży grafika, animacje itp)

w tej chwili zarówno pochwały jak i jechanie po grze są trochę na wyrost- zobaczymy co będzie, pod warunkiem , że faktycznie nasza wersja jednak będzie różniła się trochę od tej azjatyckiej- czy te różnice wyjdą jej na dobre - zobaczymy

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2739
Dołączył(a): 20.06.2004
Offline
PostNapisane: 4 sie 2014, 05:41 
Cytuj  
- no na poczatek powinni poprawic cos z iloscia dostepnych dzialek- jest ich zdecydowanie za malo, nie twierdze ze ma byc ich wystarczajaco dla kazdego, ale ilosc osob grajacych w alphe jest dosc mala, kiedy gra ruszy bedzie ich zdecydowanie wiecej - kto sie spozni ma mega klopot.
- druga sprawa to poprawic troche drop -bo itemow potrzebnych do crafta np tych archeum dust jest zwyczajnie za malo, za rzadko leca..(a jesli nie poprawiac dropa) to zezwolic na rozbijanie itemkow z instancji -teraz mozemy je sprzedac do vendora-wystawic na broka.
-trzecia sprawa punkty labora- troche za wolno odnawiaja sie, powinni dodac opcje np ze robiac daily odnawia nam sie tych punktow wiecej np 200-300 czy tam inna rozsadna wartosc.
-regeneracja punktow kiedy jestesmy offline-nie zwrocilem uwagi jak to jest teraz, ale albo punkty zwracaja sie w bardzo malym stopniu albo wrecz wogole - wymusza to niestety zostawianie kompa wlaczonego 24/7 aby afkowac i regowac te pkt.

to tylko kilka malych zmian ktore mam nadzieje wraz z wyjsciem gry ulegna poprawie bo troche wkurzaja

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2270
Dołączył(a): 20.12.2004
Offline
PostNapisane: 4 sie 2014, 08:03 
Cytuj  
online odnawia Ci sie 5 pt / 5 minut a offline 5 pt co 10 minut


_________________
Turbot

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 4 sie 2014, 08:57 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
podobne odczucia. No ale to jedyny mmorpg gdzie można dorwać kawałek poletka i patrzeć jak marchewka wschodzi. I jest szansa na to, że trafi się marchewka+1 (czy to tylko drzewka piorunocośtam?)


czad :)

nie no serio bede sadzil i chuj a pozniej siekiera za pas i mordowac :)


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2631
Dołączył(a): 14.08.2007
Offline
PostNapisane: 4 sie 2014, 09:42 
Cytuj  
Piszpan napisał(a):
nie no serio bede sadzil i chuj a pozniej siekiera za pas i mordowac :)


i to jest właściwe podejście :)
a nie tylko narzekanie- to niedobre tamto itp

gorsze od sadzenia jest przerabianie- to dopiero jest nudne ;p

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4204 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165 ... 211  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.