MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

[Archeage]
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=99&t=37815
Strona 205 z 211

Autor:  Mendol [ 22 wrz 2014, 13:53 ]
Tytuł:  Re: [Archeage]

w usa podobno to juz nie dziala.

Autor:  Kelebglin [ 22 wrz 2014, 16:53 ]
Tytuł:  Re: [Archeage]

Chuja zrobili albo więcej osób gra, bo kolejki z każdym dniem większe

Autor:  Mendol [ 22 wrz 2014, 17:23 ]
Tytuł:  Re: [Archeage]

mniej spamuj na /faction to kary nie bedzie ;p

Autor:  Kelebglin [ 22 wrz 2014, 17:59 ]
Tytuł:  Re: [Archeage]

nawet wejść nie mogę, żeby spamować :D. Mam ten 6 lvl bo udało mi się o 7 rano wejść przed robotą, a tak to nie idzie :)

Autor:  Kassei [ 22 wrz 2014, 18:34 ]
Tytuł:  Re: [Archeage]

Wykupienie suba w jakiś znaczący sposób wpływa na kolejkowanie ?

Autor:  Szamotula [ 22 wrz 2014, 18:44 ]
Tytuł:  Re: [Archeage]

Tip for free:
Masa osob scanuje Ah w poszukiwaniu konczacych sie aukcji gdzie jest niski bid, w celu zarobku(sam tak robie). Czasami mozna dostac takie perelki jak item warty 6-8g za jedyne kilkanascie silvera(ludzie czesto nie zmieniaja wyjsciowej ceny pod licytacje). Problem jest taki, ze szukajac aukcji maksymalnie konczacych sie za minute nie zawsze jestesmy w stanie sprawdzic ile co faktycznie jest warte. O ile w przypadku typowych itemow jest to proste, to czesto trafiaja sie dosc zadko spotykane itemy jak jakies kamienie szlachetne itp.
Co ja robie? Otoz wystawiam gowno itemy(z dnia dzisiejszego 5x Sapphire i 5x jakis blue crystal. Cene kup teraz ustawiam na kilkadziesiat golda, a bida na goldow trzy dla przykladu(warto zwrocic uwage, ze te itemy na buyoucie na AH chodza po kilka silvera za sztuke. Co sie dzieje? Otoz osoby skanujace widzac, ze buyout wynosi 70 golda automatycznie przyjmuja, ze wartosc tego itemu oscyluje w takich wartosciach. Jako, ze aukcja czesto ma kilka/kilkanascie sekund do konca to ludzie ci nie sprawdzaja faktycznej ceny i zabijaja sie o item przeplacajac kilkunastokrotnie.
Moj rekord osiagnalem przypadkiem gdy wystawiajac mase iron ore nie wiedzialem, ze cena kup teraz, ktora regulujemy jest za sztuke a nie calosc. Skonczylo sie na tym, ze 700 ora wystawilem za bagatela 372 goldy. Jak to sie skonczylo? Jakies trolle wylicytowaly je za 32 golda w momencie kiedy 100 ora mozna bylo kupic przez kup teraz za niecale 80 silvera.

Autor:  Fenris [ 22 wrz 2014, 20:33 ]
Tytuł:  Re: [Archeage]

Podjęliście już decyzję czy po postawieniu nowych serwerów przeskakujecie czy zostajecie na kolejkowanych?

Autor:  Piszpan [ 23 wrz 2014, 08:32 ]
Tytuł:  Re: [Archeage]

zostajemy bo te nowe beda chyba pierwsze do likwidacji merge.

Autor:  szwejos [ 23 wrz 2014, 13:33 ]
Tytuł:  Re: [Archeage]

Jak na razie na Melisara ludzi przybywa, pojawiła się nawet mała kolejka dla patronów w godzinach szczytu ( 5-15 min ).

No ale jak ktoś gra na serwerze z hedstartu i już umoczył labor w posiadłości, to musi udawać za jak puja to tylko deszcz pada i czekać pokornie kilka godzin jako patron w weekendy.

Autor:  psq [ 23 wrz 2014, 17:03 ]
Tytuł:  Re: [Archeage]

197 w kolejce dla patrona na Melisara czas oczekiwania >1h

Autor:  Piszpan [ 23 wrz 2014, 19:12 ]
Tytuł:  Re: [Archeage]

ty szwejos jakis dziwny jestes nikt nic nie umoczyl i gram bez kolejek non stop na kyprosie takze w czym problem? boli cie cos?

Autor:  Szamotula [ 23 wrz 2014, 19:42 ]
Tytuł:  Re: [Archeage]

Obrazek


Jak komus utrudniaja zycie kolejki i moze sobie pozwolic na odpalony komp to robimy takie combo = wbijamy do character selectra, klikamy na Creditsy i pozwalamy grze na wyswietlanie tworcow przez dowolna ilosc godzi(uwage na serwer restary.

Autor:  Aldatha [ 23 wrz 2014, 20:13 ]
Tytuł:  Re: [Archeage]

fajny ten archqueue , gracie cos? , dawajcie serwer i nicknames cobysmy sie znalezli :)

Autor:  Huragan [ 23 wrz 2014, 21:33 ]
Tytuł:  Re: [Archeage]

mmorpg.com recenzuje headstart :)
https://www.youtube.com/watch?v=UpDqrhWHpJM

Farma jednej z gildii, hehe
http://www.youtube.com/watch?v=1g1KmqnBO64

Autor:  goompas [ 23 wrz 2014, 22:27 ]
Tytuł:  Re: [Archeage]

Jaki support/heal najbardziej nada się na pvp? Vitalism + Auramancy + co?
Myślałem o rozwiązaniach:
1. Witchcraft - Hierophant mocne cc na pvp
2. Defence - Templar tankoheal?
3. Songcraft - Cleric full support i heal

No i w sumie jak to levelować żeby nie przeżyć piekła?

Autor:  Aldatha [ 23 wrz 2014, 22:48 ]
Tytuł:  Re: [Archeage]

kurwa ale te queue na EU to sa daremne w chuj :(

Autor:  Huragan [ 24 wrz 2014, 07:41 ]
Tytuł:  Re: [Archeage]

goompas napisał(a):
Jaki support/heal najbardziej nada się na pvp? Vitalism + Auramancy + co?
Myślałem o rozwiązaniach:
1. Witchcraft - Hierophant mocne cc na pvp
2. Defence - Templar tankoheal?
3. Songcraft - Cleric full support i heal

No i w sumie jak to levelować żeby nie przeżyć piekła?



2 - musisz dodac Defence.. w PvP a szczegolnie w mass PvP musisz jako healer miec duza przezywalnosc. Defence koniecznie

Autor:  Sadorus [ 24 wrz 2014, 07:46 ]
Tytuł:  Re: [Archeage]

Udało mi się znaleźć takie info:
"The new EU servers have been received, racked, and physically installed! Server imaging is in progress. This is the stage where we install the operating system, Trion Worlds server software, and ArcheAge server software. Server validation follows and is the final step before we can bring the new worlds online and available to players. These new servers will be live by Friday if not before."

Autor:  Huragan [ 24 wrz 2014, 07:58 ]
Tytuł:  Re: [Archeage]

Dzisiejszy patch... nie da sie juz AFKowac na character screen

    ArcheAge Version 1.2 Build 4.10: Patch Notes
    GAMEPLAY
    * Accounts will now be disconnected from the server when AFK at character selection or in character creation.
    * As previously announced, stats have been removed from in-game costume items, matching the previous change to Marketplace costume items.

    INTERFACE
    * Available character slots (via Character Slot Expansions or deleted characters) will now be recognized prior to logging into a game world.
    * Players can now connect to a server they have no characters on if they have an available character slot.
    * Assorted translations have been corrected or updated in English, French, and German. For instance, [Lumber: Mass Production] is now simply [Lumber].
    * The Revive interface for characters under level 10 no longer has overlapping text.
    * Improved tooltips on items with socketed lunagems to more clearly show stat effects.

    MARKETPLACE
    * To ensure no portion of your potion is wasted, [Workman's Compensation] labor potions can no longer be consumed when there's insufficient "room" for all 1000 Labor Points on your account. It will now give an error that X Labor Points must be used before using the labor potion.
    * The [Workman's Compensation] labor potion on the Loyalty Store now has a 12-hour cooldown to match the Marketplace version.

    OTHER
    * A rare bug that could potentially generate a large number of small temporary files in one's user folder has been fixed.


Autor:  Enhu [ 24 wrz 2014, 08:50 ]
Tytuł:  Re: [Archeage]

to dobrze, ile się zmniejszy kolejka na serwer teraz po tym, zakładając że tylko 1000 osób było afk

Strona 205 z 211 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team