mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4204 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140 ... 211  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 27 kwi 2014, 20:48 
Cytuj  
U ruskich za free macie przecież.

***
Avatar użytkownika

Posty: 927
Dołączył(a): 26.11.2001
Offline
PostNapisane: 27 kwi 2014, 21:02 
Cytuj  
Gdybym miał w coś na poziomie alpha wpakować to wołałbym już wpakować taką kasę w SotA...


_________________
Peace is a lie. There is only passion.

***
Avatar użytkownika

Posty: 586
Dołączył(a): 15.09.2010
Offline
PostNapisane: 28 kwi 2014, 13:14 
Cytuj  
Dzięki uprzejmości jednego z forumowiczów (thx man!) mam okazję potestować AA. W miarę grania będę tutaj opisywał wrażenia.

Na razie wkradłem się ukradkiem do gry na jakieś pół h w czasie roboty, bo nie mogłem się powstrzymać :)

1. Grafika jest OK, ale jaj nie urywa. Do złudzenia przypomina grafikę z TERA.
2. Na każdym kroku koreańskie akcenty. Wszystkie dialogi, przerywniki itd. są jeszcze po koreańsku.
3. Poza tym wszystko jest akcentowane na klimaty koreańskie - wygląd postaci, NPC, wielkie cyce, kotki, pieski i inne prosiaczki. Mnie to akurat jebie, ważne żeby gameplay był tak powalający jak go opisują.
4. Już na samym początku dostajemy dostęp do dwóch (lvl 5) drzewek ze skillami, także to mi się podoba, że już tak wcześniej można robić jakieś hybrydy np. ja wymyśliłem, że będę rzucał klątwy, a drugie pójdę w defence - zobaczymy co z tego wyjdzie.

PS. śmiało będę odpowiadał na pytania, to się na coś przydał w tej alfie :)

***

Posty: 594
Dołączył(a): 6.08.2005
Offline
PostNapisane: 28 kwi 2014, 21:50 
Cytuj  
lucky napisał(a):
PS. śmiało będę odpowiadał na pytania, to się na coś przydał w tej alfie :)


Jeśli grałeś w WoWa, porównaj combat z WoW do AA plx. Ale konkretnie, feeling, płynność, płynność animacji w ruchu, animation lock(?), trafność(?) wybierania targetów tabem (kto grał w Aiona wie o czym mówie). Global cooldown, "spamowalność" skilli itp itd, generalnie co tylko się da, bez opisywania skilli ofc :D

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 28 kwi 2014, 22:08 
Cytuj  
uj ci w oczko lucky :)

napisz jak to sie ma do aiona, pvp itd. no i sam combat i czy te farmy roslinek czy innych pierdol do czegos sa potrzebne?


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 28 kwi 2014, 22:32 
Cytuj  
mesjasz jak nic.


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 586
Dołączył(a): 15.09.2010
Offline
PostNapisane: 28 kwi 2014, 23:43 
Cytuj  
zax napisał(a):
Jeśli grałeś w WoWa, porównaj combat z WoW do AA plx. Ale konkretnie, feeling, płynność, płynność animacji w ruchu, animation lock(?), trafność(?) wybierania targetów tabem (kto grał w Aiona wie o czym mówie). Global cooldown, "spamowalność" skilli itp itd, generalnie co tylko się da, bez opisywania skilli ofc :D


Szczerze to lipnie to wygląda w porównaniu z WoWem na przykład. Animacje i ogólnie targetowanie jest jakieś zamulone. Wątpię, żeby to miało jakiś związek z lagiem. Po prostu taka jest chyba fizyka tej gry i trzeba się do tego przyzwyczaić. Teraz po kilku h grania już na to nie zwracam uwagi. Najbardziej jest wkurwiające to, że po zabiciu czegoś często przeskakuje na najbliższego stworka (tak jakbyś nacisnął tab) i jak się nie zorientujesz w porę to już pullnąłeś kolejnego moba.

Bardzo dużo skilli jest insta, czyli napierdalasz je aż do wyczerpania many jak z karabinu (chociaż od razu widać, że mają o wiele, wiele mniejszy dmg niż spelle castowane). Wszystkie castowalne spelle jakie na razie mamy trzeba rzucać stojąc w miejscu, a jak próbujesz się szybko ruszyć i zmienić kombinacje na insta skille to postać porusza się jak z kijem w dupie. Poza tym zauważyłem, że wszelakie utility skille typu absorb dmg przez ileś tam sekund, snare, stuny mają bardzo długi cooldown póki co (kolo 30-50 sekund).

Na razie nie wiem jak działa system combosów, który ponoć ma wielkie znaczeni, ale tego jeszcze nie ogarniam.

>napisz jak to sie ma do aiona, pvp itd. no i sam combat i czy te farmy roslinek czy innych pierdol do czegos sa potrzebne?

W Aiona nie grałem więc nie wiem. PvP jeszcze nie doszedłem tak daleko. To sam roślinki, ale co do roślinek to jest kładziony na to nacisk od samego początku i wszystko jakby krecilo sie wokol tych surowców, takze nie zdziwilbym sie jakby to wszystko mialo wielkie znaczenie.

// edit

Jedna rzecz jak na razie na mega plus. Od pierwszego lvlu kazdy ma dostepny Dash, czyli szybki bieg (nie wiem, z 30%) i darmowego mounta kolo 8 lvlu (z pol h gry). Nic tak nie wkurwia jak biegnięcie z jednej lokacji do drugiej przez pół dnia. Tutaj dzięki tym przyśpieszeniom przemieszcza się szybko i przyjemnie.

***
Avatar użytkownika

Posty: 586
Dołączył(a): 15.09.2010
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2014, 02:10 
Cytuj  
Kolejny zajebisty motyw jest taki, że robiąc durne questy jest coś takiego jak Overachieved, czyli za każdego dodatkowego ubitego moba lub podniesiony quest item dostajemy dodatkowego expa. Także jak po drodze do oddania questa nawinie sie jakiś mob lub q item to zawsze warto zabić/podnieść.

Wypróbowałem też "szybowce". Chociaż jak je zobaczyłem na jakimś streamie to sobie pomyślałem "ja pierdole, co to ma być" , ale jak tak sobie polatałem to stwierdzam, że to nie głupi dodatek do gry.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2014, 07:56 
Cytuj  
the reason why you felt Occultist was slow is because of your ping to the server, your first spell "mana stars" is supposed to shoot twice as fast to how it is right now for european.

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2014, 11:59 
Cytuj  
Zagrałem w Alphe chwilę, nie nie nie i nie nie nie i nie nie nie nie nie nie nie. Ta gra to jest totalne dno. Koreański szrot który albo zrobi się już przed premierą f2p bo nikt w to grać w becie nie będzie, albo gra dla umysłowo chorych specjalnie. Czemu tracą kolejne firmy czas żeby robić taką papkę, ja pierdziele.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2014, 12:11 
Cytuj  
nie podoba Ci się quest system? ;d

mowilem, że ciężka giera.


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2014, 12:12 
Cytuj  
jest open pvp, jest loot, jak ktos gra w aa dla pve i questow, to faktycznie moze byc ciezko.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2014, 12:16 
Cytuj  
ale jakos trzeba tę postac trochę podlevelowac? samym pvp tez się zyc nie da.
Mnie odrzuca glownie art. style

loot? w sensie będzie losowalo itemka z backpacka?


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2014, 12:19 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
jest open pvp, jest loot, jak ktos gra w aa dla pve i questow, to faktycznie moze byc ciezko.


Możliwe, ale naprawdę odrzuca... aż mdli.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2014, 13:30 
Cytuj  
Loot. Ta lel.

Loot jest tylko i wyłącznie w postaci surowców np. drewno czy kamień na budowę zamku, itp Przez 99% czasu żadna postać nie ma na sobie czegoś takiego (spowalnia to ruch i jest widoczne). Także open pvp to prawie zawsze po prostu gank bez żadnych konsekwencji ani celu, tak jak np. w WoW.

Żadnego lootu z postaci ani jej normalnego inventory nie ma.

No chyba, że coś zmienili, od czasu aż grałem, ale z tego co czytałem to zmiany były w stronę dodawania PVE, cash shop-u i robienia z tego drugiego Aion-a.

PS. Sob - to już jest F2P. Tylko do alphy i bety sprzedają też płatny dostęp.

To, nie jest przypadek, że w Korei AA zaliczyło faila.


Ostatnio edytowano 29 kwi 2014, 13:35 przez sula, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2014, 13:34 
Cytuj  
przewozonych paczek, ktore sa dosc fajnym elementem.
z postaci nie ma, co nie zmienia faktu, ze fajnie podpierdolic komus lodke, wypelniona skrzynkami.
zmiany sa w azji, trion na razie takich nie wprowadza.
jak to wyglada dokladnie bedzie mozna powiedziec za parenascie dni, jak ogarnieci ludzie przetesuja wersje us/eu.
oczywiscie mozna oceniac po 1-2h gry, ewentualnie czytania, ale w takim przypadku, wole poczytac opinie osob, ktore maja jakies doswiadczenie w mmo.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2014, 13:37 
Cytuj  
No, tak, ale prędzej czy później updejty będzie trzeba wprowadzić, no chyba, że Trion planuje Korańczykom płacić za równoległą deweloperkę kompletnie oddzielnej wersji gry lel

W AA grałem jeszcze w Koreańskiej closed, a potem open becie i to dużo więcej niż 1-2 h.


Ostatnio edytowano 29 kwi 2014, 13:38 przez sula, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2014, 13:37 
Cytuj  
You can kill all members of other faction without a penalty.
Your own faction you can kill too but youll get crime points like in UO for it, what finally could make you a pirate or you are put into jail.
There is no loot but as is said the whole economy is about trade packs and they drop on pvp death so that can lead to very big losses when you die or even your boat etc gets destroyed with alot of packages.

trion testuje po swojemu i po burzy, ktora pojawila sie na zachodnich forach (odnosnie nowego pacza) napisali, ze beda sprawdzac i testowac.
pare gildii gra w alphe i zobaczymy co z tego bedzie.
opinie sa podzielone, niestety zeby 'zobaczyc' cos wiecej w grze, trzeba niestety troche polevelowac.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2014, 13:39 
Cytuj  
Ok Mendol. AA już w sumie niedługo wyjdzie, pewnie jeszcze przed wakacjami lub w trakcie- pograsz i wtedy pogadamy.

Patche z Korei na EU/US będą trafiały prędzej czy później, gra w miejscu bez updajtów stać nie może.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2014, 13:41 
Cytuj  
nigdzie nie napisalem, ze pogram. pogralem w ru becie i mnie odrzucilo.
ale biorac pod uwage co pisza znajomi, to byc moze bede w stanie przemeczyc sie te 10-20h zeby zrobic jakis sensowny level i pobawic sie pvp.
nie wiem czy moze stac czy nie. znudzilo mnie teoretyzowanie i wymyslanie 'a co bedzie jak'.
wole opierac sie na sprawdzonych recenzjach i wlasnych doswiadczeniach, niz krytykowac i wymyslac co jest chujowe w grze i dlaczego nie bede w nia gral.
jakbys sprobowal kiedys pograc dla funu, z ludzmi, ktorych znasz to byc moze znalazlbys cos w mmo.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4204 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140 ... 211  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.