MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

[Archeage] Flames
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=99&t=44347
Strona 9 z 11

Autor:  Stobek [ 27 lis 2014, 23:06 ]
Tytuł:  Re: [Archeage] Flames

lordyp napisał(a):
sorki za double post
ale chcę coś dodać :)

myślałem , że jeśli opis exploitu z bukietem róż jest na oficjalnym forum TRION-u to jest on fixnięty- haha
niestety fixniety jest w stosunku do merchantów- dla tych nowych cartów niestety działa o czym sie dziś przekonałem w Dewston Plains :)

jade sobie przez pustynie z paczkami- fakt nawet oczka nie wcisnąłem, przecież teraz nie ma expoitów :), cart ma włączoną jazdę , nawet wiec nie wciskam nic na klawiaturze bo droga prosta
nagle co to?
jakiś łoś siedzi za kierownicą mojego carta. nic to myślę- użyję escape cart i po sprawie, klikam , jakiś napis na czerwono- aha szybko myślę pewnie jakaś skałka przeszkodziła w przywołaniu, obracam sie znów wciskam escape cart i czytam ,że teraz nie mogę użyć- i teraz patrze na postać a ta tańczy :)
aaaa exploit z bukietem jednak działa- za ten czas kiedy dochodziłem do siebie cart oczywiście w mobach , 3 kolesi przywołało swoje carty i 6 paczek poszło się jebać :)

jeśli TRION nie fixuje nawet tych szeroko omawianych exploitów to dla mnie już całkowita porażka, tym samym mam wreszcie powód by przestać grać :)

cały czas coś gdzieś się czyta taki expolit był , taki był itp- ale człowiek myśli- olać to ani mnie to grzeje ani ziąbie, ja gram po swojemu, coś tam mi sprawia przyjemność- innym czitowanie niech będzie :)

w momencie kiedy człowiek odczuje to na własnej skórze jakoś to bardziej przeszkadza :)


No ale o co chodzi z tymi różami?

Autor:  Huragan [ 27 lis 2014, 23:39 ]
Tytuł:  Re: [Archeage] Flames

Tutaj jest to opisane http://forums.archeagegame.com/showthre ... it-or-Fair

wystarczy jednak ze bedziesz uzywal "Owners Marka" i nikt ci nie wskoczy na cart :)

Autor:  lordyp [ 28 lis 2014, 01:38 ]
Tytuł:  Re: [Archeage] Flames

tylko nie mówcie , że jeździcie z markiem cały czas , nawet na pokojowych krainach :)

wycinek z dyskusji z forum :
It's interesting to see the old streams - to see the promises that you did not keep, to see you talk about the Flirtatious Rose and promising a fix when 5 months later, it's still broken.


jak widać dość długo zajmuje im wyeliminowanie teoretycznie prostego exploita, obiecali już na alfie ze tym się zajmą

tu nie chodzi o ten 1 exploit- ich jest po prostu taka masa , ze głowa mała- TRION o nich wie i ma to w dupie i w tym jest problem, to już nie jest do naprawienia :(

Autor:  Poziomka [ 28 lis 2014, 02:25 ]
Tytuł:  Re: [Archeage] Flames

musicie pamietac co jak widze niestety ze duza czesc osob zapomina ze trion NIE JEST TWORCA gry.
NIE MA PRAW aby ingerowac w kod gry.
WSZELKIE zmiany dotyczace gry/mechaniki gry,bugi etc musi robic XLGAMES.

Trion MOZE JEDYNIE manipulowac cenami przedmiotow w marketplace

Kiedy tworca i wydawca sa rozni, dzieli ich bariera jezykowa, kiedy wydawca musi placic tworcy za kazda latke,poprawke modyfikacje - wychodzi to co wychodzi (przeciez podobnie bylo z aionem eu,tera i innymi grami) gdzie Gejforge dostawal to za co zaplacil i sam nie zawsze wiedzial co jest w patchu, czesto o tym co zawiera patch dowiadywalismy sie w momencie jak juz wszedl:))

Zgadzam sie jednak ze wciaz jest mnostwo, ale to mnostwo malych ale upierdliwych bledow ktore niszcza przyjemnosc z grania..poczawszy od random crashy bez zadnego bledu , po problemy z texturami,nie dzialajacymi questami, bugami,exploitami ktore byly zglaszane juz w fazie testow...ktore z jakichs dziwnych powodow nie doczekaly sie jeszcze fixow..

Autor:  Huragan [ 28 lis 2014, 07:02 ]
Tytuł:  Re: [Archeage] Flames

lordyp napisał(a):
tylko nie mówcie , że jeździcie z markiem cały czas , nawet na pokojowych krainach :)


Owszem , jeździmy i jest to nawet zalecane. Bo np jakbys dostal nagle disconnecta to zdazysz wrocic , ponownie sie zalogowac i nie stracisz carta :)

Autor:  Arturnik [ 28 lis 2014, 07:15 ]
Tytuł:  Re: [Archeage] Flames

Huragan napisał(a):
Owszem , jeździmy i jest to nawet zalecane. Bo np jakbys dostal nagle disconnecta to zdazysz wrocic , ponownie sie zalogowac i nie stracisz carta :)


serio sie tak da?

jak ja jeszcze gralem, to na moje nieszczescie, jak przejezdzalem przez most ktory bywal czesto blokowany przez grieferow - dzieki temu skillowi return cart go przez most przenioslem i chwile po na swiezym owner's marku, dostalem crasha... jak wrocilem cart juz dawno byl w mobach a packi rozkradzione.

zanim odpala sie te hackshieldy, przejdzie ten dziwny initializing, to juz dawno po owner's marku jest:(

Autor:  Huragan [ 28 lis 2014, 08:34 ]
Tytuł:  Re: Odp: [Archeage] Flames

To zalezy ile czasu zajmuje logowanie sie, jak szybki masz komp. Owners Mark trwa bodajze 2 minuty....jesli w tym czasie zdazysz sie ponownie zalogowac to nic nie stracisz

Autor:  Piszpan [ 28 lis 2014, 09:31 ]
Tytuł:  Re: [Archeage] Flames

na sd idzie sie szybko przelogowac gorzej ze samo scrashowanie czasem gry zajmuje troche (jak ci np czarny ekran wywali). mnie gorzej boli ze market zdechl, troche zarobilem na regrade broni na celestaile i zwykle od reki szlo sprzedawac a teraz rzadko ktos cie pmnie;/

Autor:  lordyp [ 28 lis 2014, 10:01 ]
Tytuł:  Re: [Archeage] Flames

mark trwa 1.5 minuty
to jest taka ciekawostka, że jak dostaniesz crasha to postać i cart/statek są grze jeszcze ponad minute- gram z kumplem , który ma częste crashe, jak wozimy razem to są jaja bo w grze jest a go nie ma :)
dlatego dobrze jest wozić paczki we 2 i być w party- przy crashu markuje się tego drugiego carta

jak widzicie jadąc z paczkami że na drodze stoi cart ( jeszcze z odpalonym paliwkiem) i sie nie rusza - to prawdopodobnie gracz ma właśnie crasha :) - na popularnych trasa często na takich czekają

@Piszpan
a ja sie zastanawiałem czy ty przez te wszystkie dni nie możesz sprzedać tego 1 łuka czy to jest ich kilka :)

Autor:  Piszpan [ 28 lis 2014, 10:22 ]
Tytuł:  Re: [Archeage] Flames

znaczy ja juz takiego 4 sprzedaje :) ale ten od 2 dni juz lipa. a jaki masz nick w grze?

Autor:  lordyp [ 28 lis 2014, 11:26 ]
Tytuł:  Re: [Archeage] Flames

Severeen :)

byliśmy razem w Ancients w BS- nawet raz sadziliśmy drzewka na dzikich farmach z Rumburem i Mańkiem itp :), wy zostaliście a my obecnie w Prime - chyba najsensowniejsza gildia obecnie na Kyprosie- ally silne choć pozostałe gildie to zjeby,

ja już powoli odpuszczam intesywne granie- zrobie Ladery na 3 dniowe matsy .poobserwuje rozwój AA przez najbliższy miesiąc- zobaczymy co z tego będzie

Autor:  ShadeKnight [ 28 lis 2014, 12:30 ]
Tytuł:  Re: [Archeage] Flames

lordyp napisał(a):
jeśli TRION nie fixuje nawet tych szeroko omawianych exploitów
A od kiedy wydawca jest od fixowania gier? Z pretensjami idź do XL Games.

Autor:  Piszpan [ 28 lis 2014, 12:46 ]
Tytuł:  Re: [Archeage] Flames

ja w sumie wyjebane mam na gildie teraz. jestem w bs bo jestem ale i tak gra sie ze znajomymi nawet z prime:) fajnie jak plywamy czasem galeonem czy merchantem primy z bs :P

Autor:  lordyp [ 28 lis 2014, 14:10 ]
Tytuł:  Re: [Archeage] Flames

ShadeKnight napisał(a):
lordyp napisał(a):
jeśli TRION nie fixuje nawet tych szeroko omawianych exploitów
A od kiedy wydawca jest od fixowania gier? Z pretensjami idź do XL Games.


to chyba oczywiste- tyle że TRION ma zgłaszać i pilnować tych fixów , jeśli nie są szybko robione naciskać i naciskać- wiesz kilka miesięcy na fixnięcie tego czy owego exploita to chyba wystarczająco długo- a jeśli nie ich wina- informować- to i to zostało zgłoszone czekamy na patcha itp
poczytaj forum to zobaczysz jak to wygląda- totalna olewka tego co piszą gracze - jedną rzecz tylko dla nich zrobili- przyśpieszyli czas pierwszych siege bo faktycznie 6 tygodni to był termin z dupy

Autor:  Huragan [ 30 lis 2014, 20:54 ]
Tytuł:  Re: [Archeage] Flames

Koreanska wersja ma juz latajace pszczoły (czy chuj wie co to jest), ciekawe czy to wejdzie w Europie :)
Daje tutaj, bo czuje, ze bedzie flame, haha

https://www.youtube.com/watch?v=fVCnig6UdAk

Autor:  Huragan [ 30 lis 2014, 22:14 ]
Tytuł:  Re: [Archeage] Flames

Chrzescijanie nie powinni grac w takie gry jak ArcheAge ponieważ to prowadzi do opętania ! :)

https://www.youtube.com/watch?v=hILnAX_OlPI

Autor:  amadiasz [ 30 lis 2014, 22:24 ]
Tytuł:  Re: [Archeage] Flames

O kurde :D

Autor:  Piszpan [ 1 gru 2014, 00:56 ]
Tytuł:  Re: [Archeage] Flames

ja dzis jestem po 1 siege i w sumie nie bylo tak zle. bugow nie ma po prostu bez ogarniecia trebuchetow i innych machin mozesz pomarzyc o zdobyciu zamku. pomagalismy bronic przeciwko najsilniejszej ekipie na servie i bez szalu sie obronilo. inna bajka ze typy jak lemingi pchaly sie glowna brama gdzie styknie paru tankow z imprisonem zeby ich powtrzymac i dozynac reszte. tak czy siak fun :)

Autor:  lordyp [ 1 gru 2014, 01:42 ]
Tytuł:  Re: [Archeage] Flames

po dzisiejszym dniu AA drastycznie spadnie populacja- tzn z tej resztki co została i próbuje coś w tej grze fajnego znaleźć

3 serwery EU down od ponad 12 godz
cześć serwerów NA bez przerwy down ( niby mainestance) - po kilka godzin - topik liczy juz ponad 300 stron flejmu

teraz niby był restart wszystkich serwerów EU- taki restart, że po intro - crash- nawet nie dochodzi sie do wyboru serwera

po tym wszystkim co TRION zrobił do tej pory z AA , myślałem ,że nie można już zepsuć więcej- jak ostatnio zwykle w przypadku TRION-u znów się pomyliłem

pisałem ,że oni zebrali informatyków z ulicy, sorki pomyłka - ci ludzie nawet nie stali koło informatyków

takiego faila 2 miesiące po relase gry widziałem tylko raz - to było FF XIV - cała nadzieja ,że zrobią jak tamci- zamkną w cholerę serwery i otworzą od nowa z nadzieją , że ktoś znów się pokusi :)

Autor:  Huragan [ 1 gru 2014, 06:25 ]
Tytuł:  Re: [Archeage] Flames

lordyp napisał(a):
pisałem ,że oni zebrali informatyków z ulicy, sorki pomyłka - ci ludzie nawet nie stali koło informatyków

takiego faila 2 miesiące po relase gry widziałem tylko raz - to było FF XIV - cała nadzieja ,że zrobią jak tamci- zamkną w cholerę serwery i otworzą od nowa z nadzieją , że ktoś znów się pokusi :)


Trion ciezko pracuje by naprawic servery. Zobacz film z serverowni Trionu

https://www.youtube.com/watch?v=SPpzYZsptts

Strona 9 z 11 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team