mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2986 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142 ... 150  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 312
Dołączył(a): 27.11.2009
Offline
PostNapisane: 5 sty 2014, 18:01 
Cytuj  
Drelungar napisał(a):
Mormo Blastbeat napisał(a):
od chuja niepotrzebnych skilli ktore trzeba bylo wbic, chodzenie dniami w sciane, plywanie nockami na afku lub bezsesowne napierdalanie na scianie placzu... ogolnie niepotrzebny grind na tygodnie...


Po co wbijałeś niepotrzebne skille ? Bo koledzy ... ? Bo to wstyd nie mieć... ? :D
Ty piszesz o sytuacji z Początku gry a ja o sytuacji po wprowadzeniu medytacji i przyspieszeniu gainu skilli.


medytacja tworzyla grind golda, trzeba bylo miec w chuj kasy i byla przydatna tylko dla vetow z duzym bankiem, av fail.
przyspieszeniu skilli ? 4 tygodnie przed zamknieciem serwerow ? .. fakt te 4 tygodnie fajnie sie wbijalo, szkoda ze nie zrobili tego 4 lata wczesniej.


_________________
Mormo Blastbeat DFO

*

Posty: 94
Dołączył(a): 10.09.2010
Offline
PostNapisane: 5 sty 2014, 18:06 
Cytuj  
Nie pisze o ostatnich 4 tygodniach tylko o czasie kiedy ja zacząłem grac, już wtedy dało się zrobić bardzo mocna postać w 2-3 miesiące.
Ja nigdy pełnego banku nie miałem a jakoś z medytacji korzystałem wystarczało mi to co farmiłem, poza tym co to za problem dobrać odpowiednie ceny.

Dobra kończę dyskusje bo tyran Mormo jeszcze mnie zdegraduje jak będę darkfall'a krytykował :D

****
Avatar użytkownika

Posty: 1247
Dołączył(a): 2.09.2008
Offline
PostNapisane: 5 sty 2014, 18:55 
Cytuj  
Mormo Blastbeat napisał(a):
medytacja tworzyla grind golda, trzeba bylo miec w chuj kasy i byla przydatna tylko dla vetow z duzym bankiem, av fail.

Bzdura.
Jedynym minusem medytacji był fakt, że działała tylko offline.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1409
Dołączył(a): 29.10.2010
Offline
PostNapisane: 5 sty 2014, 19:41 
Cytuj  
smeagollum napisał(a):
Mormo Blastbeat napisał(a):
medytacja tworzyla grind golda, trzeba bylo miec w chuj kasy i byla przydatna tylko dla vetow z duzym bankiem, av fail.

Bzdura.
Jedynym minusem medytacji był fakt, że działała tylko offline.


No no macro działało nonstop xD


_________________
_________________________
Vilhelm Sandwall
Rats in the Hats
-------------------------------
Darkfall New Dawn
www.ratsinthehats.pl
-------------------------------
POE: https://www.pathofexile.com/account/vie ... le/dudriel

****
Avatar użytkownika

Posty: 1247
Dołączył(a): 2.09.2008
Offline
PostNapisane: 5 sty 2014, 20:03 
Cytuj  
vilhelm napisał(a):
No no macro działało nonstop xD

Nie wiem jak twoje makro działało i nie wiem jakie to ma znaczenie.
Chodziło mi o to, że jeśli medytacja działa tylko offline, a medytując rozwijasz postać szybciej niż grając w grę, to działa to niekorzystnie na ilość osób online (np. ludzie logowali się tylko po to, żeby zarobić na kolejny dzień/dwa medytacji i znikali ze świata gry).

EDIT: Albo pożyczali sporą kasę na medytację i nie pojawiali się w grze już nigdy! (był taki jeden) :)


Ostatnio edytowano 5 sty 2014, 20:18 przez smeagollum, łącznie edytowano 1 raz
****
Avatar użytkownika

Posty: 1409
Dołączył(a): 29.10.2010
Offline
PostNapisane: 5 sty 2014, 20:05 
Cytuj  
No to z drugiej strony pływanie w ścianę dla siły było zbawienne bo serwer był pełny xD

Jak ktoś nie chciał grać to nie grał. Medytacja offline nie miała na to wpływu. Zresztą szybciej na mobach leciały staty niż na medytacji... więc gra online jak najbardziej była wskazana.


_________________
_________________________
Vilhelm Sandwall
Rats in the Hats
-------------------------------
Darkfall New Dawn
www.ratsinthehats.pl
-------------------------------
POE: https://www.pathofexile.com/account/vie ... le/dudriel

***

Posty: 667
Dołączył(a): 23.11.2001
Offline
PostNapisane: 5 sty 2014, 20:12 
Cytuj  
Drelungar napisał(a):
Po co wbijałeś niepotrzebne skille ? Bo koledzy ... ? Bo to wstyd nie mieć... ? :D
Ty piszesz o sytuacji z Początku gry a ja o sytuacji po wprowadzeniu medytacji i przyspieszeniu gainu skilli.


Bo trzeba bylo wbic, zeby nie odstawac? Mowie o jakichs rigorach, defensach czy ridingach. Moze i dalo sie je pozniej medytowac, co nie zmienia faktu, ze byly niepotrzebne.

**
Avatar użytkownika

Posty: 232
Dołączył(a): 18.07.2009
Offline
PostNapisane: 7 sty 2014, 12:25 
Cytuj  
smeagollum napisał(a):
dawiss napisał(a):
Gra jest na rynku niecaly rok, jak na male studio i tak wprowadzane zmiany nie sa zle, rozwijaja ta gre, pewnie jeszcze kilka miesiecy i gra w ilosci contentu przescignie DF1, a pozniej... kto wie.

:]


Taa problem z tym ze jakies 80 albo nawet 90% contentu to kopia tego co juz bylo w DF1 wiec generalnie przez ten rok osiagneli tyle co nic.

*

Posty: 108
Dołączył(a): 13.09.2002
Offline
PostNapisane: 7 sty 2014, 19:27 
Cytuj  
Kopia nie kopia, mimo wszystko gra się inaczej. Wg mnie gra jest ciekawsza niż 1, więcej się dzieje choć nie wiem jak to wytłumaczyć ;). Co do kombatu to wolałem ten z 1 ze względu na szeroki wachlarz możliwości (oślepienia, stormblasy, dużo różnych spelli itp itd), tutaj trzeba się trzymać skilli 4-5 swojej klasy co sprawia, że jest trochę inaczej. Wydaje mi się, że powinni dodać więcej skilli klasom, albo skille ogólnodostępne dla wszystkich, może te nowe bary to jakaś zapowiedź choć oczywiście to tylko moje złudne nadzieje.

*

Posty: 85
Dołączył(a): 24.01.2011
Offline
PostNapisane: 13 sty 2014, 16:33 
Cytuj  
Gdyby ktos nie czytal forum DFUW, a nadal sie interesowal gra:

Opis zmian, propozycji i komentarze od czlownkow forum MVP oraz devow:

https://docs.google.com/document/d/1egy ... ERL0/edit#

****
Avatar użytkownika

Posty: 1247
Dołączył(a): 2.09.2008
Offline
PostNapisane: 14 sty 2014, 08:08 
Cytuj  
dawiss napisał(a):
Gdyby ktos nie czytal forum DFUW, a nadal sie interesowal gra:

Opis zmian, propozycji i komentarze od czlownkow forum MVP oraz devow:

https://docs.google.com/document/d/1egy ... ERL0/edit#

Dzięki. Jezu jakie biedne pomysły. Łata na łacie. Wygląda na to, że sens został zgubiony tak dawno temu, że nikt już nim sobie nie zawraca głowy. Jeśli w ogóle jakaś sensowna koncepcja poruszanych tu zagadnień kiedykolwiek istniała. Coraz bardziej to dziwaczne, wciąż tak samo płytkie i bezmyślne.

**

Posty: 312
Dołączył(a): 27.11.2009
Offline
PostNapisane: 14 sty 2014, 10:08 
Cytuj  
smeagollum napisał(a):
dawiss napisał(a):
Gdyby ktos nie czytal forum DFUW, a nadal sie interesowal gra:

Opis zmian, propozycji i komentarze od czlownkow forum MVP oraz devow:

https://docs.google.com/document/d/1egy ... ERL0/edit#

Dzięki. Jezu jakie biedne pomysły. Łata na łacie. Wygląda na to, że sens został zgubiony tak dawno temu, że nikt już nim sobie nie zawraca głowy. Jeśli w ogóle jakaś sensowna koncepcja poruszanych tu zagadnień kiedykolwiek istniała. Coraz bardziej to dziwaczne, wciąż tak samo płytkie i bezmyślne.



tears are flowing...


_________________
Mormo Blastbeat DFO

***

Posty: 667
Dołączył(a): 23.11.2001
Offline
PostNapisane: 17 sty 2014, 12:02 
Cytuj  
Patching day 8)

Pewnie nerf duelisty, 2 dni temu wprowadzony u Koreancow. Ciekawe, czy cos jeszcze...

***

Posty: 590
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 17 sty 2014, 15:36 
Cytuj  
Cytuj:
Default Patch Notes January 17th

This patch contains some duelist rebalancing and various other changes

Duelist changes:

Lacerate bleed portion of damage reduced by 30%
Lacerate/Pummel range reduced by 12.5%
Lunge range reduced by 10%
Uncanny focus reset cooldown (for other schools) increased to 50% (up from 20%)
Uncanny focus cooldown increased by 19%


These are not the only changes planned for combat balance, however we will be keeping an eye for how these particular ones play out
General changes:

You can now place waypoints inside dungeons
When adding a feat to watch on the feat tray it will now take priority over any starting feat that is not being tracked
Improved randomization of weather effects


Chat changes:

Fixed whispering system to be more user friendly
Emote messages are now being sent to their own channel under System\Character\
You can now clone a chat tab by pressing Ctrl while dragging it
You can now link skills and items in the chat


General Fixes

Fixed a bug where when moving a chat tab it would not get all of its settings correctly
Fixed a bug where timestamps would not save the actual message time
Fixed /party_invite command that was not working
Fixed sizes for modifiers and member role icons
There is now a small delay between emotes
Fixed an issue with death/revive/gank sounds being heard globally for clan/party members (regardless of distance from the source)
Fixed an issue with combat-log notifications and sounds occasionally being repeated numerous times
Changed party icons for different roles.


World Changes
General Prop and Terrain Fixes in:

Xirdak
Serpenton
Obad
Loriedain



Szalu nie ma.

**

Posty: 312
Dołączył(a): 27.11.2009
Offline
PostNapisane: 20 sty 2014, 14:13 
Cytuj  
to byl dodatkowy, nie zapowiadany patch.
Content patch - Primalista + Village System ma wyjsc pod koniec stycznia.


_________________
Mormo Blastbeat DFO

*

Posty: 85
Dołączył(a): 24.01.2011
Offline
PostNapisane: 20 sty 2014, 15:10 
Cytuj  
Nie wiem czy zauwazyliscie, ze poprawil sie tez performance. Podczas ostatniego siega nie mialem lagow, ludzie tez nie skakali.

***

Posty: 667
Dołączył(a): 23.11.2001
Offline
PostNapisane: 20 sty 2014, 15:44 
Cytuj  
No ja lagi akurat mialem, ale na szczescie przed sama walka.

****

Posty: 1216
Dołączył(a): 21.07.2004
Offline
PostNapisane: 23 sty 2014, 21:57 
Cytuj  
i jak tam ogólnie sytuacja w dfo 2.0 ? Cały czas się zastanawiam czy nie wrócić do DFO, ale jakoś nigdy nie byłem przekonany do 2.0. Daje to w końcu radę i jest sens się pakować?

***

Posty: 667
Dołączył(a): 23.11.2001
Offline
PostNapisane: 23 sty 2014, 22:19 
Cytuj  
Resubowalem jakos przed swietami, wlasnie zaplacilem za kolejny miesiac. Gra nie ma sobie rownych, chociaz nadal duzo nad nia roboty przed AV.

*

Posty: 85
Dołączył(a): 24.01.2011
Offline
PostNapisane: 24 sty 2014, 14:41 
Cytuj  
gosti napisał(a):
Resubowalem jakos przed swietami, wlasnie zaplacilem za kolejny miesiac. Gra nie ma sobie rownych, chociaz nadal duzo nad nia roboty przed AV.


Chodza plotki, ze zapierdalaja w pocie czola ;).

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2986 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142 ... 150  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.