mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1248 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 63  Następna strona
Autor Wiadomość
******
Avatar użytkownika

Posty: 3980
Dołączył(a): 8.03.2004
Offline
PostNapisane: 15 sty 2014, 08:57 
Cytuj  
Ty sie Goku smiej, ale raz mialem (az wstyd) wlasnie: DPS has tunnel vision and misses Ecliptic Meteor completely. Tak sie sie przejalem rola zabijania bombek i golema, ze calkowicie zapomnialem o meteorze, bylem zbyt daleko aby zdazyc do kamyka ;)
Teraz za to bede pamietal do konca zycia :D Focus Frame FTW
A co ciekawe im dalej w las tym ciemniej, juz tyle czasu po premierze a wipe'ow na CT co raz wiecej LOL


_________________
"Why is it people who can't take advice
always insist on giving it ?" - J. B.

******

Posty: 4799
Dołączył(a): 8.12.2004
Offline
PostNapisane: 15 sty 2014, 17:01 
Cytuj  
ja juz widzialam
- ze 20 quee...
- zniszczona wieza przez behe bo tank zle go ustawil ;)
- tail wipe na smoczkach - 2 smoki odwrocone ogonami w alliance :D
- 6/8 i 3/8 wipow w pozostalych party na meteorze na jednym CT
- wipe od ancient flare bo jedno party w ogole nie weszlo na pada...
na razie jedyne co zapamietalam z 3 CT :P


_________________
Final Fantasy XI : Zjawcia [Ramuh] RETIRED
Final Fantasy XIV: Chrysalis Skyserpent [Moogle]

***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 19 sty 2014, 14:28 
Cytuj  
Jak się robi takie emotki:
Obrazek


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 19 sty 2014, 15:10 
Cytuj  
Masz na mysli znaczek obok imienia? Bodaj w player search sie zmienia swoj online status, to jest chuba busy.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2282
Dołączył(a): 24.10.2004
Offline
PostNapisane: 19 sty 2014, 15:10 
Cytuj  
tczewiak napisał(a):
Jak się robi takie emotki:
Obrazek




to jest chyba away status albo busy - czy afk


_________________
COLD is BACK !

******

Posty: 3739
Dołączył(a): 27.02.2004
Offline
PostNapisane: 19 sty 2014, 15:40 
Cytuj  
u nas popularne jest CT drinking game:

kiedy tank chce tankowac zombie dragona na północy- shot
kiedy szkielet dobiegnie do smoka- shot za każdego szkieleta

itd :D


_________________
"The tendency to whining and complaining may be taken as the surest sign symptom of little souls and inferior intellects."
Francis Jeffrey

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 21 sty 2014, 07:18 
Cytuj  
2.15 Patch Notes:

http://na.finalfantasyxiv.com/lodestone ... b67875a7af

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 25 sty 2014, 14:59 
Cytuj  
Dzisiaj byl Live Letter. 2.2 w Marcu. 2.16 w Lutym. 4 nowe Turny w 2.2. Zniesienie weekly restriction na 1-5 w 2.2.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

WAMOURA

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

******

Posty: 3739
Dołączył(a): 27.02.2004
Offline
PostNapisane: 25 sty 2014, 17:01 
Cytuj  
fat chocobo najlepszy :)


_________________
"The tendency to whining and complaining may be taken as the surest sign symptom of little souls and inferior intellects."
Francis Jeffrey

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 26 sty 2014, 09:19 
Cytuj  
Tutaj video jak ktos chce obaczyc:

Part 01: https://www.youtube.com/watch?v=RE-2l7HTToM

Part 02: https://www.youtube.com/watch?v=F1Z1izocL3I

Part 03: https://www.youtube.com/watch?v=pZLkiA-jAio

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2291
Dołączył(a): 30.01.2005
Offline
PostNapisane: 27 sty 2014, 13:13 
Cytuj  
Wiem, ze to taki 'wspolczesny trend', ale nie rozumiem po co nerfowac cos co juz tyle czasu istnieje w grze. Coil byl trudny gdy zaczynalismy, glownie dlatego ze ludzie nie ogarniali taktyki i mieli za slaby sprzet. Po pol roku kazdy ma przynajmniej jeden job z ilvl 87-90 i kolejne z ilvl 80+ i sprzet nie jest juz problemem. Po pol roku kazdy turn jest juz znany od lewej do prawej, z gory na dol, od wewnatrz i na zewnatrz. Pokonanie kazdego z nich wymaga jedynie odrobiny praktyki. To wszystko samo w sobie jest juz nerfem instancji. Po co robic kolejne (tym bardziej ze jeszcze lock zostanie zdjety)? :)


_________________
Hana wa Sakuragi,
Hito wa Watashi...


Obrazek

******

Posty: 3739
Dołączył(a): 27.02.2004
Offline
PostNapisane: 27 sty 2014, 14:56 
Cytuj  
Po to aby nowy patch wprowadził nowy content dla całości populacji a nie tylko 10%, które coil robi i połowy z tego, która twintanię zabiła?
Choć nie obraziłbym się jakby jeszcze z miesiąc zaczekali, nie możemy się jakoś zebrać aby ćwiczyć twintanię częściej niż raz na kilka tygodni, teraz jest niby presja aby zdążyć przed nerfem ale właśnie nam jeden dd quitnął więc nie wiadomo jak to będzie. :p


_________________
"The tendency to whining and complaining may be taken as the surest sign symptom of little souls and inferior intellects."
Francis Jeffrey

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2631
Dołączył(a): 14.08.2007
Offline
PostNapisane: 27 sty 2014, 14:59 
Cytuj  
Vejitta napisał(a):
Wiem, ze to taki 'wspolczesny trend', ale nie rozumiem po co nerfowac cos co juz tyle czasu istnieje w grze. Coil byl trudny gdy zaczynalismy, glownie dlatego ze ludzie nie ogarniali taktyki i mieli za slaby sprzet. Po pol roku kazdy ma przynajmniej jeden job z ilvl 87-90 i kolejne z ilvl 80+ i sprzet nie jest juz problemem. Po pol roku kazdy turn jest juz znany od lewej do prawej, z gory na dol, od wewnatrz i na zewnatrz. Pokonanie kazdego z nich wymaga jedynie odrobiny praktyki. To wszystko samo w sobie jest juz nerfem instancji. Po co robic kolejne (tym bardziej ze jeszcze lock zostanie zdjety)? :)


a z kolei Ty wpisujesz sie we współczesny trend starego , wypasionego gracza, , który zdobył w grze najlepsze itemki, zaliczył wszystko co można i który nie lubi , jak coś co zrobił ogromnym nakładem sił, środku i czasu przy grze teraz jest/ma być łatwiejsze

miałem kiedyś taką dyskusje na TS z kumplem z CP w Lineage2- tez był przeciwny wszelkim ułatwieniom, ale jak mu powiedziałem wprost , że tak mówi , bo on juz ma w tym momencie najlepszy dostępny sprzęt i to jest na zasadzie ja mam , niech inni tez się męczą , albo nawet mają jeszcze gorzej ( plus oczywiście fakt , że na pvp lepszy sprzęt to większa szansa na zwycięstwo )- to jest właśnie krótkowzroczność, to stwierdził , że szkoda czasu na dyskusje
jest jakaś taka mentalność- jak ja miałem źle to niech inni mają tak samo , albo jeszcze gorzej, co jednak ciekawe , jeśłi chodzi o dzieci to akurat jest odwrotnie- robimy wszystko , żeby miały lepiej od nas

to ja ci powiem o co chodzi- gra ma zarabiać jak najwięcej, czyli musi przyciągać nowych graczy, teraz jednak po gry mmo sięga coraz więcej casuali, dla nich zrobienie w kółko 20x tej samej instancji, bo coś się nie udało to koniec gry- dla jednych gra jest rozrywką i nie widza sensu sie męczyć , wqrwiąc i denerwować , inni lubią cos trudnego- niestety tych pierwszych jest coraz więcej a trzeba pogodzić wszystkich- często bez nowych graczy gra umiera, bo starzy się ciągle wykruszają
w przypadku gier z abonamentem ten trend jest jeszcze bardziej ważny
pytanie czy chcesz grę trudną, która ci zamkną po jakimś czasie , czy wolisz , żeby coś ułatwili, przyciągnęli nowych graczy i mieli kasę na nowe contenty?

coraz częściej widzę ,że gra mmo to dla sporej grupy ludzi zamiast przyjemności po prostu prawie praca- gdzie tu sens rozrywki jako takiej?

FFXIV przyciągnęło mnie właśnie swobodą i dowolnością - teraz mogę zapisac się na ruletke, dungeona i latac sobie po mapie robiąc quetsy, zbierajac matsy, przerzucić się na inną klasę/joba a w obrębie gildi umówić się na jakiś termin na hard, exteme
przyjemność , nie mordęga i obowiązkowość :)

*
Avatar użytkownika

Posty: 6418
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 27 sty 2014, 15:14 
Cytuj  
Imho bardzo dobrze ze zdejmują locka, teraz starzy wyjadacze mogą jeśli będą mieli ochotę uczyć młody narybek


_________________
Ruttar Stonegrip @ IX Kohorta @ Moogle

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2631
Dołączył(a): 14.08.2007
Offline
PostNapisane: 27 sty 2014, 15:20 
Cytuj  
Scorpio napisał(a):
Imho bardzo dobrze ze zdejmują locka, teraz starzy wyjadacze mogą jeśli będą mieli ochotę uczyć młody narybek


korzyść , satysfakcja i radośc dla obu stron - ogólnie przyjemność z rozgrywki

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2282
Dołączył(a): 24.10.2004
Offline
PostNapisane: 27 sty 2014, 15:23 
Cytuj  
Scorpio napisał(a):
Imho bardzo dobrze ze zdejmują locka, teraz starzy wyjadacze mogą jeśli będą mieli ochotę uczyć młody narybek



Starzy wyjadacze beda mieli nowe etapy Colia do robienia .... nie sadze zeby nagle wszyscy ruszyli nowym z pomoca :)


_________________
COLD is BACK !

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2291
Dołączył(a): 30.01.2005
Offline
PostNapisane: 27 sty 2014, 15:27 
Cytuj  
Targaryen napisał(a):
Po to aby nowy patch wprowadził nowy content dla całości populacji a nie tylko 10%, które coil robi i połowy z tego, która twintanię zabiła?

Naprawde uwazasz ze ludzie nie robia coila, bo jest trudny? Ja uwazam ze nie robia go bo nie maja z kim. Nie maja z kim bo nie znaja odpowiednio duzo ludzi. Po to jest DF/PF - i ta zmiane uwazam za dobra, zdjety lock to tez dobry pomysl. Ale nie ma ona nic wspolnego z nerfem. To nie nerf sprawi ze ludzie zaczna robic czesciej coila tylko dodanie go do DF/PF

lordyp napisał(a):
a z kolei Ty wpisujesz sie we współczesny trend starego , wypasionego gracza, , który zdobył w grze najlepsze itemki, zaliczył wszystko co można i który nie lubi , jak coś co zrobił ogromnym nakładem sił, środku i czasu przy grze teraz jest/ma być łatwiejsze

Nie, ja wpisuje sie w trend gracza, ktory potrafi sobie poradzic z tym co gra przed nim stawia.
Ty za to wpisujesz sie w trend gracza ktory oczekuje ze wszystko zostanie zrobione za niego :roll:
Daruj sobie tlumaczenie modelu biznesowego, nie o tym byl moj post. Daruj sobie swoje doswiadczenia z kolega, bo nie o tym byl moj post. I w ogole daruj sobie analize czegos czego nie rozumiesz. :roll: Nie rozumiesz elementarnej roznicy pomiedzy swoboda rozgrywki a jej wyzwaniami.


_________________
Hana wa Sakuragi,
Hito wa Watashi...


Obrazek

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2282
Dołączył(a): 24.10.2004
Offline
PostNapisane: 27 sty 2014, 15:34 
Cytuj  
Vejitta napisał(a):
Targaryen napisał(a):
Po to aby nowy patch wprowadził nowy content dla całości populacji a nie tylko 10%, które coil robi i połowy z tego, która twintanię zabiła?

Naprawde uwazasz ze ludzie nie robia coila, bo jest trudny? Ja uwazam ze nie robia go bo nie maja z kim. Nie maja z kim bo nie znaja odpowiednio duzo ludzi. Po to jest DF/PF - i ta zmiane uwazam za dobra, zdjety lock to tez dobry pomysl. Ale nie ma ona nic wspolnego z nerfem. To nie nerf sprawi ze ludzie zaczna robic czesciej coila tylko dodanie go do DF/PF

lordyp napisał(a):
a z kolei Ty wpisujesz sie we współczesny trend starego , wypasionego gracza, , który zdobył w grze najlepsze itemki, zaliczył wszystko co można i który nie lubi , jak coś co zrobił ogromnym nakładem sił, środku i czasu przy grze teraz jest/ma być łatwiejsze

Nie, ja wpisuje sie w trend gracza, ktory potrafi sobie poradzic z tym co gra przed nim stawia.
Ty za to wpisujesz sie w trend gracza ktory oczekuje ze wszystko zostanie zrobione za niego :roll:
Daruj sobie tlumaczenie modelu biznesowego, nie o tym byl moj post. Daruj sobie swoje doswiadczenia z kolega, bo nie o tym byl moj post. I w ogole daruj sobie analize czegos czego nie rozumiesz. :roll: Nie rozumiesz elementarnej roznicy pomiedzy swoboda rozgrywki a jej wyzwaniami.



wiesz Veji , wczoraj czy przedwczoraj rozmawialem o tym z kims z LSa wlasnie .

Uwazam , ze problem by powstal , gdyby TYLKO znerfili T1-5 - i nic wiecej , ale przeciez Wy dostaniecie nastepne stage ktore na poczatku dla nas - nowych beda nie do zaliczenia . I tak bedziecie do przodu z equipem ( i to raczej na dlugo )

Rzeczywiscie nie mielismy z kim robic Coila a grupa zebrala sie niedawno . Nerf czy nie - i tak bysmy robili . Lock sciagniety spowoduje tylko czestsze robienie Coila , znow dungi , CT , Ultima pojda w odstawke - bo za dlugo i za trudne z DFa czy PFa ....

zobaczymy jak to wyjdzie jak wprowadza.


_________________
COLD is BACK !

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2291
Dołączył(a): 30.01.2005
Offline
PostNapisane: 27 sty 2014, 15:41 
Cytuj  
Coldee, ale to nie jest zaden problem :) To jest moj punkt widzenia. No chyba ze moj punkt widzenia jest problemem, to sorry :/

Z reszta, sam widzisz jak Wam idzie Coil dobrze. Pomysl, czy tak samo dobrze szedlby Wam w pazdzierniku? Raczej nie, bo mieliscie nizszy ilvl i mniej wiedzy na ten temat - a przeciez nie bylo nerfa :)


_________________
Hana wa Sakuragi,
Hito wa Watashi...


Obrazek

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2631
Dołączył(a): 14.08.2007
Offline
PostNapisane: 27 sty 2014, 16:10 
Cytuj  
Vejitta napisał(a):
Nie, ja wpisuje sie w trend gracza, ktory potrafi sobie poradzic z tym co gra przed nim stawia.
Ty za to wpisujesz sie w trend gracza ktory oczekuje ze wszystko zostanie zrobione za niego :roll:
Daruj sobie tlumaczenie modelu biznesowego, nie o tym byl moj post. Daruj sobie swoje doswiadczenia z kolega, bo nie o tym byl moj post. I w ogole daruj sobie analize czegos czego nie rozumiesz. :roll: Nie rozumiesz elementarnej roznicy pomiedzy swoboda rozgrywki a jej wyzwaniami.


no niestety tym postem potwierdziłeś tylko to co napisałem- tak ja muszę siebie darować wszystko bo Pan Vejitta WIE WSZYSTKO NAJLEPIEJ, a reszta tego nie rozumie- może pora na jakaś wizytę ?

nigdzie nie napisałem ,że gra ma za mnie zrobić wszystko, że nie lubie wyzwań- nie wiem ile masz lat , ale ja jestem na tyle starym graczem , ze pewnie robiłem "wyzwania" w grze mmo zanim Ty zacząłeś , ale nie o to chodzi

Ty nawet nie przeczytałeś uważnie tego co napisałem w poście:

dla jednych gra jest rozrywką i nie widza sensu sie męczyć , wqrwiąc i denerwować , inni lubią cos trudnego- niestety tych pierwszych jest coraz więcej a trzeba pogodzić wszystkich

napisałem , że są tacy co wolą łatwo i trudniejszą rozgrywkę ( czyli wyzwania)- wiesz jakoś od dawna twórcy gier to wiedza i dają różne poziomy trudności- więc daruj sobie to swoje darowanie

Ty po prostu nie umiesz zaakceptować ,że inni mogą lubić coś innego niż Ty, nawet więcej - przypuszczam , ze uważasz się za lepszego bo nie idziesz na łatwiznę :)
tyle tylko , że dla producenta i wydawcy gry jesteś takim samym graczem jak ci casualowcy :)
nie jesteś lepszy , gorszy , jesteś taki sam
oczywiście możesz osobiście myśleć inaczej, każdy ma prawo do subiektywnej oceny, ale staraj się nie oceniać innych przez pryzmat siebie jako pr0gracza

tak w ogóle o co ten płacz- coś co zrobiłeś , gdzie maiłeś "wyzwanie", znerfili, ale dodali ci nowe wyzwania , wiec w czym problem?
może w tym , że jak napisąłem - eeee bo inni mają łatwiej to co ja miałem trudniej - jak w przedszkolu- wstyd

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1248 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 63  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.