mmorpg.pl

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość

PostNapisane: 15 mar 2014, 08:42 
Obrazek

http://das-tal-game.com/
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =232103342
http://www.youtube.com/watch?v=m432IPRH04w teaser

Public alpha available soon.

Open PvP. Full loot. Custom time-boxed worlds. Player settlements and sieges. Resource warfare. Player-driven economy. Fast-paced combat. Flexible character development. No PvP flags. No instancing. No quests. Limited grind. Learn more about the game at das-tal-game.com and join our community at forum.das-tal-game.com.

Das Tal is a fast-paced Sandbox MMORPG that focuses on player interaction. Full Loot and Open PvP create a game of 'risk vs. reward' where you weigh up your options before engaging others. PvP is never restricted, but cooperation is always rewarded. Each world is unique in its feature set and geography - and you pick those features! Time-boxed servers create winners and losers and allow you to regularly start anew. A class-less character system allows you to shape your character to fit your playstyle. You fight for resources to craft your equipment and construct your settlement. PvP combat is 100% skill-based, common and quick to be found. Both small-scale clashes and large-scale sieges are available for all players at any time.

A true Sandbox MMORPG
Das Tal is a true Sandbox MMORPG with a persistent world. This means that the world keeps spinning and developing over the server’s lifetime, rather than only being active when a player logs in. That does not mean that players will spend all their time combining scraps of materials and hunting animals for food. Instead you will meet other players in PvP combat and your world will tell the story of those fights. No quests. No cut scenes. No filler.

Open PvP & Full Loot
Player interaction is the key part of enjoying a Sandbox MMORPG, and for this reason we will not restrict PvP with padding systems such as flagging or safe zones. Instead, players will find that there are consequences and benefits to how they interact with their fellow players - even those of a different skill or character level. Veterans will be rewarded for mentoring newbies. Ganking them is dangerous - as they don’t lose their gear but your high-level stuff easily gets lost.

Custom, Time-boxed Worlds
Time-Boxing a persistent MMO means means breaking up an endless journey into unique chunks. Each server in Das Tal will eventually reach a climactic end event and then refresh, leaving behind a world full of stories, winners and losers. You as the players then decide on the feature list of the new server and eventually enter a new world with completely new challenges.

Limited Grind: Compatible with real life
Das Tal will remove a large portion of the grind that is currently necessary in other Sandbox MMOs. You will not be forced to macro your skills or click on resource nodes for hours. Instead you will find that both character progression and the war for resources are tied to PvP events big and small. This means frequent raiding, treasure hunts and city sieges instead of farming mobs for hours and hours.

Player Settlements and Sieges
All cities in das Tal will be player settlements. You will restore the ruins that you discover in the game world and use them as defensive structures for your clan. These settlements will also offer facilities for training, crafting and storage - and they are your clan’s major respawn points. Every now and then you will be sieged by those clans who wish to take your town - and sometimes you might even be the attackers.

Resource Warfare & Player-Driven economy
You will spend your prime time in game fighting to capture and hold resource deposits. Those are your means of gaining materials for crafting and building, but they can also be used as a method of starving out your opponents. Denying enemies the ability to craft better gear or improve their settlement could mean a serious tactical advantage, turning the tide in what may have otherwise been defeat in a head-on battle.

Fast-paced Combat
PvP is at the core of Das Tal. Technology has advanced enough so that we can finally take a step away from good ol’ Tab-targeting and create an exciting combat system that rewards accuracy, timing and tactical decision making. All abilities in Das Tal will be free-aimed. Full friendly fire & player collision will be enabled. An organised group of skilled players will have a significant advantage against a simple zerg.

Flexible Character Development
Characters in Das Tal are classless. That means that abilities are attached to weapons and armor so that players construct their build when they put on their equipment & pick their abilities. This makes changing roles a matter of swapping out equipment & doing some re-training, allowing players to experience many types of gameplay without having to create multiple characters.

Open development
It’s 2014 and that means that players can finally directly influence the development of their game. We will not keep development conversation solely on our forums, we would like to stay engaged with the Steam community along with others. You will also be able to vote on our development priorities and send in your designs to be created by us. And of course you will be the ones setting the rules for each individual server.

State of Development
We are currently finishing up the first stage of game development: pre-production. We have spent the last 14 months building a team and creating multiple gameplay and tech prototypes. We have found our art style and setting. Now it's time to start revealing the game so we can take the next step and start full production. This is where we need you. If we can gauge enough interest from the players then it will get much easier for us to raise the necessary funds and get going with making the game that we love.

Who is Fairytale Distillery?
Initially FD started out as just two independent gamer developers (Alex & Sebi) who decided to stop making "small" games and aim for the stars: Our very own Sandbox MMO. We've grown to a team of six people who have worked on this latest prototype. We're based in Munich, Germany, and we have big plans. If you want to meet us in person then just drop by our office or meet us for Quo Vadis and A Maze in Berlin this April - we're going to be giving a talk about pre-production for Das Tal at the main conference: http://2014.qvprogram.com/sessions/mana ... die-mmorpg

mesjasz.

PostNapisane: 15 mar 2014, 10:32 
Highlander napisał(a):
mesjasz.

:lol:

PostNapisane: 15 mar 2014, 19:52 
TobiAlex napisał(a):
:lol:

Bo obecnie na papierze to kazda gra to mesjasz ;)

ale to jakos wydaje mnie sie, ze moze akurat byc ciekawe, sam poczatkowy art style wydaje sie byc niezly. Moze wyjdzie ;)

prototyp combatu hehe
http://das-tal-game.com/prototype

PostNapisane: 16 mar 2014, 01:07 
ja mam wrażenie , że teraz można zrobić byle gówno , napisać sandbox, open pvp, full loot i już banda napaleńców będzie się podniecać i pisac jak to grafika nie ma znaczenia , jak to czy tamto nie musi grunt ze jest ten open pvp i full loot
mam nadzieje ze takie koszmary przestana w końcu powstawać i te stare dziadki wspominające czasy ultimy , Daca itp wreszcie zrozumieją , ze nie ma co pomagac takim oszołomom
wstyd nabierać sie na takie cos :/

PostNapisane: 16 mar 2014, 02:18 
To przynajmniej 3 projekt typu UO v2.0 do pogrania za kilka lat.
Faktycznie, na rynku gdzie jest coraz bardziej ciasno, najlepszym sposobem na sławę i chwałę jest robienie gier, które są kompletnie podobne jedna do drugiej. Chociaż z wowklonami się udało do pewnego czasu...

PostNapisane: 16 mar 2014, 09:51 
lordyp napisał(a):
ja mam wrażenie , że teraz można zrobić byle gówno , napisać sandbox, open pvp, full loot i już banda napaleńców będzie się podniecać i pisac jak to grafika nie ma znaczenia , jak to czy tamto nie musi grunt ze jest ten open pvp i full loot
mam nadzieje ze takie koszmary przestana w końcu powstawać i te stare dziadki wspominające czasy ultimy , Daca itp wreszcie zrozumieją , ze nie ma co pomagac takim oszołomom
wstyd nabierać sie na takie cos :/

Wow. Jesli do mnie pijesz, to nie wspieram niczego. (wydalem co najwyzej na SotA, ktore wiem, ze na pewno wyjdzie). Po prostu zalinkowałem. Akurat tutaj grafika ma w sobie cos ciekawego, imo. Sama gra nieco przypomina Albion imo.

I Twoim zdaniem mam do wyboru albo wspierac oszolomow albo placic na jakies gowniane generic mmorpgi. To ja z dwojga zlego chyba juz wole to pierwsze niz swiadomie wybrac gwalt swojej dupy. I wole by 1 na iles tam 'koszmarow' okazal sie calkiem spoko niz nie wychodzil wcale.

PostNapisane: 16 mar 2014, 14:31 
'Players pick server rules' o cos dla oyca ;)

PostNapisane: 16 mar 2014, 16:36 
@High
nie do ciebie, tym bardziej ze nie wiem czy to wsparłeś czy nie

ja po prostu rzygam tymi nowymi sandboxami z open pvp, full loot itp ktore maja grafike sprzed potopu- coraz wiecej cwaniakow stara sie wcisnac graczom tego typu gry majac nadziej ze nabiora sie na na to
ja tylko zapytam dlaczego taki sandbox nie może miec grafiki odpowiedniej na dzisiejsze czasy?
sandbox to musi byc byle jaka grafika zeby pr0 gracze mogli napisac- ja gram właśnie w te grę dlatego ze ma taka coolowa grafe w starym stylu nie to co te azjatyckie crapy itp itd- dla mnie zaczyna to byc załosne i tyle :)

PostNapisane: 16 mar 2014, 17:41 
Ale pierdolenie.

Maja gorsza grafike, bo studia to tworzace są małe i maja malo kasy. To jest i będzie nisza. Wieksi wydawcy i studia nie są zainteresowane, bo lepiej walnąć kolejnego theme parka i zarobic wiecej. Lepsze takie proby niz nic. Wsrod fpsow akurat powstawanie 'koszmarkow' poskutkowalo.

I ilu oni naciagna graczy? I tak malo w porownaniu do calej reszty, ktora serwuje pelikanom papke od lat. I ja wole wydac na jakiegos Camelota (wydam jak zobacze jakis gameplay czy jakis konkret) niz jakies tam Archeage. Szczerze to wolalbym rucic kase gosciom od Wurma niz placic za ArcheAge... albo olać.

Szczerze to ja nie potrzebuje full loota i open pvp wszedzie. Chcialbym by mmorpgi byly mmorpgami, europejski wyglad, bez instancji oraz by byly roznorodne a nie tylko i wylacznie ukierunkowane np. tylko na pvp a reszta to zło konieczne...

A mnie akurat grafika w takim stylu sie podoba.

PostNapisane: 17 mar 2014, 00:20 
Pierdolnie.

Gdyby ktos inny zalozyl podobny temat to tak samo bys reagowal.

PostNapisane: 17 mar 2014, 00:24 
Co tak atakujecie highlandera? Wkleił info o grze, dodał mniej lub bardziej żartobliwie 'mesjasz' i od razu ból dupy :wtf:

PostNapisane: 17 mar 2014, 03:31 
też nie kumam co w tym złego, choć zdecydowanie wolę jak zapowiadane są takie gry niż kolejne MMO w którym główne feature to instancje, rajdy, arenkowe PvP i farmienie tokenów.

PostNapisane: 17 mar 2014, 08:44 
Ogolnie nie czuje się atakowany. Ale imo nie ma co skreslac na starcie. Nikt nikomu nie kaze niczego supportowac a obserwować devsow można.

Shador von Dal napisał(a):
Pierdolnie.
Gdyby ktos inny zalozyl podobny temat to tak samo bys reagowal.

Nie, zazwyczaj to miałem ból dupy (może nawet przesadzony) przy generic mmo np. teso, ale o indie chętnie poczytałem.

Dla mnie mmorpg to dość martwy temat. Dlatego ja akurat chętnie poczytam o czyms co przynajmniej trochę ciekawie wygląda na papierze. Dla mnie by cos wyszlo ciekawego, to gry indie musza się pokazywać, najlepiej jak najwięcej.

Cale forum generalnie zyje raczej innymi grami. Newsow ze swiata mmo, az na lekarstwo.

PostNapisane: 18 mar 2014, 03:05 
A ja mam ból dupy od tych wszystkich fanbojów ultimy i ogólnie starych czasów. Świat idzie naprzód, całkiem sporo mmorpg ma full loot/full loose, housing, progres, point market itd. Tylko zawsze coś im nie pasuje. A to krzywe menu, a to płacić trzeba, a to SF, a to populacja, a to dzieci płaczą.
Natomiast o generic themparkach nie zwykło się dyskutować, bo jakże to?! Pefałperzy w themeparkach zondzom i wara. Przez dwa tygodnie, do weryfikacji.
Fatalnie wygląda mmorpg.pl pod względem ilości mmorpg w pl.

PostNapisane: 18 mar 2014, 08:56 
ja tam nie potrzebuje full loota i open pvp. Może sobie być jak np. w vanilla wow + jakies tam reward za pvp.

Dla mnie problem jest zazwyczaj inny. Za często mmorpgi stają się dla mnie powtarzalne albo koncentrują się za bardzo na jednym aspekcie itp. No i przede wszystkim chciałbym cos bez instancji, battlegroundow itp. bo imo to kompletnie zabija.

PostNapisane: 18 mar 2014, 10:57 
Cytuj:
A ja mam ból dupy od tych wszystkich fanbojów ultimy i ogólnie starych czasów. Świat idzie naprzód, całkiem sporo mmorpg ma full loot/full loose, housing, progres, point market itd. Tylko zawsze coś im nie pasuje. A to krzywe menu, a to płacić trzeba, a to SF, a to populacja, a to dzieci płaczą.

Świat idzie do przodu, ale mmorpg'i się cofają w rozwoju - taka smutna prawda, większość współczesnych mmo jest zrobiona tak, żeby przeciętny idiota czuł, że "wygrywa". Dzięki wyeliminowaniu full loota - progress w mmo jest całkowicie przewidywalny i proporcjonalny do zmarnowanego czasu w grze... No, ale wyrzucenie full loot'a to przecież nie jedyne uproszczenie jakie się pojawiło w przeciągu ostatnich 10 lat - można mnożyć dziesiątki przykładów: quest trackery, flagowane pvp, liniowe pve (siła potworków rośnie wraz z kolejnymi mapami), spłycony crafting.

PostNapisane: 24 cze 2014, 09:30 
Nowe info od mesjasza.
https://www.youtube.com/watch?v=h2DkAPZkS7M

zapisy do alphy. w tym roku:
http://das-tal-game.us7.list-manage.com ... 3515fa6c6c

XP caped daily, w sumie ciekawy pomysl ;)

PostNapisane: 19 lip 2014, 15:44 
komus sie udalo to odpalic?

PostNapisane: 21 lip 2014, 14:04 
Ja nie zagrałem bo nie moglem, ale jest gameplay
http://www.youtube.com/watch?v=0RQOlbPd2Lw
jest piwipi

PostNapisane: 21 lip 2014, 14:35 
Jak ktoś strasznie chce to mogę użyczyć konta, nawet nie miałem ochoty tego włączać. :x Tylko muszę zaś ściągnąć i przypomnieć sobie dane :D

edit: użyczone.

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona