mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
****
Avatar użytkownika

Posty: 1015
Dołączył(a): 30.09.2004
Offline
PostNapisane: 7 lis 2014, 00:13 
Cytuj  
Oyci3C napisał(a):
Co z tego, że mały procent skoro wystarczy kilku żeby claimnąć co się chce?


No w przypadku przeterminowaych działek problem jest duży. Ale w przypadku tego landgraba to sorry. Znajdź mi miejsca gdzie jeden koleś ma 4 domy albo więcej. Ja popatrzyłem 2 regiony i 2 to maks ( nie licząc ósemek. które można wepchnąć wszędzie i terenów stricte gildiowych przy lodestonach), jakoś takich screenów znaleźć nie mogę, ale płaczu dużo. Ja i Mendol postawiliśmy chatki to też jesteśmy hakerami?:> czy może nie licznymi farciarzami?
Nie mówię, że problemu nie ma ale nie ma co go wyolbrzymiać. Tereny nie leżą w rękach 10 graczy. Problem mają słabe gildie i solowi gracze bo ich zabijano na miejscu albo wypychano z regionu do miejsc "dla plebsu" gdzie stało 5 kolesi na 1 miejsce...

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2631
Dołączył(a): 14.08.2007
Offline
PostNapisane: 7 lis 2014, 00:49 
Cytuj  
@Sobek

tuż przed meczem Legii ( 21 ,00) zalogowałem sie na serwerze Orchidna- tam bez problemu znalazłem miejsca na 3 domki w Clamland i to tylko w 1 lokacji bo nawet mi sie nie chciało latać już na inne- tyle było miejsca :)

serwer serwerowi nierówny- dlatego też na 1 serwerze hakerzy są bardziej aktywni , na innym mniej- Kyprosa jest najbardziej popularna to i hakerów tu najwięcej

ja tam jakoś bardzo nie płacze bo działek mam aż nadto- tyle , że trochę denerwujące jest że wydawca na takie rzeczy pozwala- sam piszesz , że to trochę adrenaliny było- tyle ,że akurat w przypadku tych co latali z rajdem BS/Dragoons/IX nie mieli kompletnie nic z tego- lagi w kopalni, bez zamku i bez domków :) - takie trochę uczucie , że nie korzystam z całego contentu gry, bo ktoś coś tam używa :)

i jakoś nie bardzo rozumiem- denerwuje cię jak są przejmowane domki na kontynencie, ale jak ten sam program był użyty na Aurorii to już nie?

jak Oyci3c pisze- oni poprzejmowali te tereny co chcieli- te blisko wody do podlewania archeum drzewek i tych płonących- co z tego że masz domek gdzieś w środku jak tam posadzisz tylko Pine , bo wody nie doniesiesz ? :)

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2631
Dołączył(a): 14.08.2007
Offline
PostNapisane: 11 lis 2014, 17:19 
Cytuj  
Przy dzisiejszych cenach potek na LP- ~30 g - przestało się cokolwiek opłacać :)

zbieranie matsów z farm- cena sprzedaży porównywalna z kosztami laboru
cena paczek- dodając matsy ( które można byłby sprzedać na AH) + koszt laboru- zysk koło 0


pozostało tylko łowienie

coś co miało pomóc tym biedniejszym spowodowało że ci biedni nie mają na czym zarabiać- crafcić będa tylko ci co mają już craft rozwinięty- nikt teraz nie dobije craftu bo to za drogo - spały ceny kryszy , itemy tanieją , ale i tak przecież gdzieś trzeba gdzieś tego golda zarobić a jak nie ma gdzie to co za różnica czy item kosztuje 300 czy 800 golda? :)

pozostanie tylko napadać rybaków i statki z paczkami- tyle ,że po jakimś czasie ludzie policzą ,że jeśli na 2 trade runy dowożą np tylko 1 to z tego zrezygnują - wkrótce nie będzie kogo napadać :)

w dodatku coś co było siłą AA- można było kupić za golda apexy, dzięki którym można było przedłużać patrona- przy obecnej cenie 160-180 golda za apexa i przy coraz mniejszych perspektywach zarobku nie będzie ludzi stać na te apexy

pozostaje czekac kiedy ceny się unormują- tyle ,że nie wiadomo jak długo

TRION popełnia błąd za błędem- najpierw daje na starcie gry drop rate TS jak obecny na azjatyckich serwerach ( które mają go zaniżonego do początku gry)- efektem czego TS szybują do kosmicznych cen a teraz daje item , który ceny TS obniża , ale wszyscy rzucają się na zakupy apexów zeby mieć crystal do zakupów owego itemu- efekt znany

w dodatku przesuwa sie siege do 6 tygodni- żeby gildie posiadające zamki nachapały się tyle kasy , żeby już nikt nie mógł tego zamku odebrać :)

z gry która oferowała masę , naprawdę masę contentu po kolei elementy tego contentu stają się bez sensu- szkoda

****
Avatar użytkownika

Posty: 1713
Dołączył(a): 2.11.2009
Offline
PostNapisane: 11 lis 2014, 18:19 
Cytuj  
lordyp napisał(a):
z gry która oferowała masę , naprawdę masę contentu po kolei elementy tego contentu stają się bez sensu- szkoda


Rzecz w tym, ze ta gra nic nie oferowala - niektorym po prostu troszke dluzej zajelo zrozumienie tego przez to ze malo grali, czy tez byli zaslepieni hypetrainem.
Sprawdz sobie reddita - tam jak gra tylko wyszla ludzie bronili labor poty, ze to bedzie idealne dla f2p graczy, aby mogli zarabiac jakos kase w pozniejszym etapie gry. Kiedy ci rozsadni starali sie wytlumaczyc, ze to tani chwyt i benefitowac beda na tym ci co wrzuca mase kasy zaraz na starcie byli wysmiewani.


_________________
Abuchat.com/bettingnation - otwarta grupa non-profit dla entuzjastow esportowych.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2631
Dołączył(a): 14.08.2007
Offline
PostNapisane: 11 lis 2014, 18:43 
Cytuj  
nie Szamotula nie masz racji

gra oferowało sporo swobody działania, ograniczał ją co prawda ten labor, ale przy odrobinie wysiłku zarabiałeś na to żeby łykać te potki 2x dziennie na 4 postaciach

jest sporo to robienia i w pvp i pve, tyle że faktycznie te potki trzeba było kupować- tu nawet jak chcesz pierdnac używasz LP :)

wiec powiedzmy tak do 20 g za potkę spokojnie robiłeś na co miałeś ochotę i zarabiałeś na bardzo wielu rożnych rzeczach- no ale wszystko ma swoją granicę opłacalności i dla mnie te 30 g za potkę to ta granica

generalnie pierwsze zniechęcenie poczułem po Aurorii, gdzie na własne oczy widziałem jak rosły równe szeregi fundamentów domków w momencie kiedy POJAWIŁ się napis o przejęciu terenu, potem dobiło mnie ,że siege przesunięto aż do 6 tygodni a teraz ta super inflacja :)

****
Avatar użytkownika

Posty: 1713
Dołączył(a): 2.11.2009
Offline
PostNapisane: 11 lis 2014, 19:02 
Cytuj  
No wlasnie o to chodzi. Logiczne bylo, ze nastanie taki okres predzej niz pozniej, gdzie koszt labor pota = to co mozna zrobic za to 1k laboru - innej opcji nie ma, a kto myslal kiedykolwiek inaczej ten powinien brac lekcje z logiki. Te poty powstaly tylko i wylacznie jako money grab dla crafterow, ktorzy beda dokladac do interesu doputy im nie procnie dobry item. A kim sa crafterzy w wiekszosci? Ludzie grajacy karta kredytowa - ludzie, ktorzy mogli sobie pozwolic na 'marnowanie' labor pointow na starcie na rozwijanie craftow, kiedy inni farmowali i robili traderuny, zeby miec cos golda.

Ja zdaje sobie sprawe, ze ZAMYSL tego wszystkie byl fajny, ale fakt ze gra bazuje na sklepiku to wszystko niszczy. Teraz jest pierwszy etap gdzie ludzie odkrywaja sciane widzac jak sie ksztaltuja ceny i kogo to wszystko benefituje. Druga sciane odkryja jak wyjda instancjonowane siege bo dopiero wtedy ogarna jaki gear check ich czeka.


_________________
Abuchat.com/bettingnation - otwarta grupa non-profit dla entuzjastow esportowych.

*

Posty: 198
Dołączył(a): 16.05.2006
Offline
PostNapisane: 12 lis 2014, 13:21 
Cytuj  
1) To nie inflacja zawyżyła cenę worker potów, tylko klasyczny stosunek popytu i podaży - masz 10 000 kredytów do wydania i do wyboru masz Racing Kita za 420 i Worker Pota za 300, to kupujesz to, co da większą kasę za kredyt, a obecnie Racing Kity mają na AH lepszy przelicznik gold za kredyt. Teraz cena Worker Potów jest i tak zaniżona przez to, że można kupować Worker Poty za Loyality.

2) Zarabianie in-game na Apexa - generujesz ~1500 labora dziennie nie logując się. Bez problemu za samo przetwarzanie materiałów możesz robić rzeczy przynoszące 2-3 s/labor. Daje to 30g - 40g dziennie. Przy apexie za cenę ~160g potrzebujesz ~10 dni na opłacenie gry za sam pasywny przyrost labora. Co sprytniejsi są w stanie wyciągnąć 5s/labor w górę - a to sam crafting. Z spekulacji na AH czy okradania wędkarzy można wyciągnąć o wiele więcej kasy bez wydawania labora. Dodatkowo za samo Loyality masz ~5-8 golda dziennie za darmo - w zależności jakie itemki kupujesz i czy dobrze je sprzedasz.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 12 lis 2014, 13:36 
Cytuj  
dokladnie przy tych cenach kita to wogole dziw bierze ze ktokolwiek jeszcze labor poty sprzedaje. ale fakt faktem auroria to najwiekszy niewypal jak dla mnie mogloby jej wogole nie byc.


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2631
Dołączył(a): 14.08.2007
Offline
PostNapisane: 12 lis 2014, 16:10 
Cytuj  
jinnai napisał(a):
1) To nie inflacja zawyżyła cenę worker potów, tylko klasyczny stosunek popytu i podaży - masz 10 000 kredytów do wydania i do wyboru masz Racing Kita za 420 i Worker Pota za 300, to kupujesz to, co da większą kasę za kredyt, a obecnie Racing Kity mają na AH lepszy przelicznik gold za kredyt. Teraz cena Worker Potów jest i tak zaniżona przez to, że można kupować Worker Poty za Loyality.

2) Zarabianie in-game na Apexa - generujesz ~1500 labora dziennie nie logując się. Bez problemu za samo przetwarzanie materiałów możesz robić rzeczy przynoszące 2-3 s/labor. Daje to 30g - 40g dziennie. Przy apexie za cenę ~160g potrzebujesz ~10 dni na opłacenie gry za sam pasywny przyrost labora. Co sprytniejsi są w stanie wyciągnąć 5s/labor w górę - a to sam crafting. Z spekulacji na AH czy okradania wędkarzy można wyciągnąć o wiele więcej kasy bez wydawania labora. Dodatkowo za samo Loyality masz ~5-8 golda dziennie za darmo - w zależności jakie itemki kupujesz i czy dobrze je sprzedasz.


ad 1 . podałeś właśnie definicje inflacji :

Inflacja – proces wzrostu przeciętnego poziomu cen w gospodarce[1]. Skutkiem tego procesu jest spadek siły nabywczej pieniądza


wzrosły ceny, tym samym spadła siła nabywcza

ad.2. 1500 labora- normalnie szał z tą ilością i zrobię super zarobek 30-40 g :)

pomyśl ,że nowy gracz chce wbić teraz jakiś craft na jakiś wyższy poziom , powiedzmy 40-50k- czekaj ile to zajmie?- aaa no fakt 30 dni :), oczywiście robiąc SAM CRAFT , nie może już nic zbierać z farm , bo zużyje na to labor- czyli musi kupić matsy na AH- normalnie szał będzie miał z zarobkiem :)


@Piszpan
Auroria sama jako taka byłaby ok gdyby TRION przypilnowął :
- hacki z grablandem
- hacki z kopaniem skałek na budowę zamków
- nie dał az 6 tygodni tym gildiom, które zdobyły zamek- podobno zarobek tygodniowy tych gildii to 20 k golda- zamiast miec 40 będa miały więc 120k golda
- nie dał zdecydowanie za niskiej ceny tych Kitów


ja tam teraz posadziłem na farmach tylko Pine- najmniej labora a może będzie jakiś TS zanim ludzie przestaną go kupować :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 10851
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 13 lis 2014, 11:40 
Cytuj  
Teraz juz sie nie oplaca sadzic Pine bo ceny na Thunderstrucki spadly straszliwie po wejsciu Aurorii.


_________________



*

Posty: 198
Dołączył(a): 16.05.2006
Offline
PostNapisane: 13 lis 2014, 13:09 
Cytuj  
lordyp napisał(a):
ad 1 . podałeś właśnie definicje inflacji :

Inflacja – proces wzrostu przeciętnego poziomu cen w gospodarce[1]. Skutkiem tego procesu jest spadek siły nabywczej pieniądza


wzrosły ceny, tym samym spadła siła nabywcza

ad.2. 1500 labora- normalnie szał z tą ilością i zrobię super zarobek 30-40 g :)

pomyśl ,że nowy gracz chce wbić teraz jakiś craft na jakiś wyższy poziom , powiedzmy 40-50k- czekaj ile to zajmie?- aaa no fakt 30 dni :), oczywiście robiąc SAM CRAFT , nie może już nic zbierać z farm , bo zużyje na to labor- czyli musi kupić matsy na AH- normalnie szał będzie miał z zarobkiem :)


@Piszpan
Auroria sama jako taka byłaby ok gdyby TRION przypilnowął :
- hacki z grablandem
- hacki z kopaniem skałek na budowę zamków
- nie dał az 6 tygodni tym gildiom, które zdobyły zamek- podobno zarobek tygodniowy tych gildii to 20 k golda- zamiast miec 40 będa miały więc 120k golda
- nie dał zdecydowanie za niskiej ceny tych Kitów


ja tam teraz posadziłem na farmach tylko Pine- najmniej labora a może będzie jakiś TS zanim ludzie przestaną go kupować :)


AD ad 1 - cen w gospodarce, to kluczowa część - większość cen podstawowych materiałów w gospodarce się nie zmieniła np. do craftowania potek, jedzenia, paczek itp. Siła nabywcza golda pozostała względnie taka sama. Wahania cenowe dotyczyły:
1) Itemów z cash shopa
2) Thunderstrucków
3) matsów związanych z craftem itemów o ograniczonej dostępności, czyli shardow, charcoal/ rock salt
4) Enchantów weapon/armor

Teraz 3 i 4 zaczynają powracać do starych cen.

Także nie nastąpiła inflacja, tylko cena pewnej grupy powiązanych ze sobą materiałów zaczęła się zmieniać. Dodatkowo cena craftowalnych itemów spadła, co bardziej by wskazywało na deflacje.

Ad ad 2 Solo - masz 100% racje, solo nie podbijesz teraz craftu nie pompując grubej kasy. Gildiowo - to już nie jest takie proste, przy tak ograniczonej ilości labora bardziej sie oplaca oddelegować crafcenie itemów do illustriusa do niewyskillowanych crafterów, żeby nie tracić na to labora i zapłacić im te 2-3 s za labora, niż tracić labora na crafcenie niskich tierów.

Co do Aurorii to z perspektywy Eanny -
land grabów nie uświadczyłem, bardziej były to tabuny zdeterminowanych graczy
hacki z kopaniem skałek - nie uświadczyłem, były kopalnie, o których nikt nie wiedział i tam leżały dziesiątki nie tkniętych peblesów.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2631
Dołączył(a): 14.08.2007
Offline
PostNapisane: 13 lis 2014, 13:26 
Cytuj  
temat jest Kyprosa serwer wiec jego miałem na myśli pisząc o Aurorii

co do cen matsów - nie będzie sadzenia na kilku farmach bo labor cie zje, tym samym matsów będzie po pewnym czasie coraz mniej- ludzie zaczynają sadzić teraz coraz częściej tylko na własny użytek. a każda przeróbka matsów to też labor :), siłą rzeczy matsy pójdą do góry, więc tak naprawdę ceny pójdą do góry we wszystkim- to kwestia czasu , aż ludzie wyprzedadzą zapasy

stosunek cen Kita i potki LP jest oczywiście taki , że potka powinna kosztować 35,7 golda ( przy cenie 50 g za chesta)
oczywiście większość ludzi już pokupowała TS, wiec przestaną kupować te chesty, cena spadnie- choć pozostaje jeszcze sprawa kruszy do craftu, które faktycznie obniżyły koszty samego craftu, stąd tez spadek cen itemów

wg mnie po prostu dali za niską cene tego Kita co spowodowało totalne zamieszanie na rynku - na początku myślałem ,że fajnie- spadną ceny, teraz widzę o wiele więcej minusów niż plusów dodania tego itemu do IS

@Hurri
ale zawsze to szansa na 250 golda jak krytnie, bez użycia labora ;p

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.