mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 270 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 22 sie 2016, 15:47 
Cytuj  
Farin666 napisał(a):
ta gra to czysta kpina z ludzi- po zebraniu takiej kasy i pewnie dodatkowych inwestorow + sprzedaz tych wszystkich stateczkow development praktycznie stoi w miejscu...Ale na kox i kurwy przynajmniej management ma:P

Feature creep.
Myślę, że zdali sobie sprawę, że nie są w stanie dostarczyć takiej ilości hand made contentu, i duża część kasy została utopiona w r&d.
To co pokazuje teraz jest bardzo imponujące. Jeśli uda im się proceduralne generować planety z odpowiednią różnorodnością na ich powierzchni, to będzie bardzo dobrze.
Inna sprawa, że ta gra proboje zrobić zbyt dużo zbyt ambitnych rzeczy.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 10825
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 22 sie 2016, 15:51 
Cytuj  
Jezeli by zrobili multiplayer to Eve Online leży i kwiczy :)


_________________

PSN ID : Huragan_pl
Facebook Profile
Youtube Channel

******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 22 sie 2016, 17:05 
Cytuj  
ma być multi z instancjami także coś będzie ale bez szału. Jakby zrobili multi jak w Dual Universe too uuu panie, lepszej gry nie ma :P

****

Posty: 1550
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 5 wrz 2016, 09:41 
Cytuj  
huehue
http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=100149


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 5 wrz 2016, 17:56 
Cytuj  
Huragan napisał(a):
"The expected release date of the game is late 2016" :D

Co tam?

***

Posty: 626
Dołączył(a): 22.05.2010
Offline
PostNapisane: 7 wrz 2016, 00:41 
Cytuj  
Spokojnie do 2020 max 2024 sie wyrobia, nie ma co sie martwic.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10825
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 7 wrz 2016, 04:38 
Cytuj  
Oyci3C napisał(a):
Huragan napisał(a):
"The expected release date of the game is late 2016" :D

Co tam?


Jak napisali ze bedzie w 2016 tzn ze bedzie...wiec nie ma co drzec ryja i ich pospieszac :)


_________________

PSN ID : Huragan_pl
Facebook Profile
Youtube Channel

***
Avatar użytkownika

Posty: 31559
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 7 wrz 2016, 06:45 
Cytuj  
Huragan napisał(a):
Jezeli by zrobili multiplayer to Eve Online leży i kwiczy :)

albo skonczy sie to jak z no man sky ;p


_________________
EvE Online - Highlander Northcourt.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 7 wrz 2016, 08:46 
Cytuj  
W 2016 będzie Alpha 3.0 czyli to co pokazali na Gamescomie: https://www.youtube.com/watch?v=GucYhhLwIxg

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 2 lis 2016, 15:12 
Cytuj  
Gra miała wyjść w 2014 a jak tak dalej pójdzie to wyjdzie może w 2018(optymistycznie)... Na co ta kasa tam kurwa poszła? Roberts w ogóle nie ma pojęcia o zarządzaniu tak dużym projektem.

http://polygamia.pl/star-citizen/

Zresztą w sumie Kotaku to znacznie lepiej opisało ale nie każdemu może się chcę brnąć przez godzinny artykuły :)
http://www.kotaku.co.uk/tag/inside-star-citizen/


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

*
Avatar użytkownika

Posty: 5068
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 2 lis 2016, 15:20 
Cytuj  
Ujmijmy to tak, nawet jak ta gra wyjdzie w 2020 i będzie spełniać połowę oczekiwań to i tak będzie można to rozpatrywać w ramach mesjasza.

Jak nie wyjdzie to i tak kogo to obchodzi. Może da to jakiś bodzieć do ujebania przez konsumentów EA i wszystkich zbiórek-wydmuszek.

Ta, jasne...

******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 2 lis 2016, 15:44 
Cytuj  
Ten artykuł na polygamia.pl to jakiś żart. Z tekstu wynika że gość oczekuje działającej gry, a to co CIG udostępniło zostało oddane graczom po to żeby się bawili - błąd. To jest tech demo, to jest pokaz możliwości, to nie jest gra. Oczywiście że dostali ogromną ilość kasy i może zarządzenie nie jest najlepsze. Chris jak sobie coś wymarzy to tak musi być, przez co palą kasę na mrzonki, z drugiej strony gdyby nie to, to pewnie nie byłoby możliwości oberwania pociskiem który przejdzie przez poszycie statku, albo własnoręcznego załadunku cargo.

Tym bardziej SC to ogromny projekt, a studio które tą grę tworzy powstawało przez ostatnie lata. To nie jest tak że 20 ludzi dostało kasę i zaczęło robić grę, ludzi którzy robią tą grę najpierw musieli się znaleźć, sporo rzeczy przerabiali w samym silniku.


Nie wiem czy testowaliście SC ale jak ja zagrałem pierwszy raz w multi crew, wszedłem do dużego statku i chodziłem swobodnie po statku który przemieszczał się z pomocą quantum drive, a gwiazdy rozmazały się niczym w Star Warrs to śmiałem jak psychopata :D, polecam .

***
Avatar użytkownika

Posty: 31376
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 2 lis 2016, 16:18 
Cytuj  
ja probowalem odpalic w jakis darmowy weekend i nie dalo sie grac bo glitche graficzne wszedzie.
z tego co czytalem to sam model lotu tez raczej nie zachwyca.
ale mam nadzieje, ze kiedys to wyjdzie.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1409
Dołączył(a): 30.10.2010
Offline
PostNapisane: 2 lis 2016, 16:34 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
ale mam nadzieje, ze kiedys to wyjdzie.

Ale po co...... maja zarobione już $100 baniek - za to mogą wciągać kox do końca życia i robić konwencje z przeglądem kolejnych single player demo co kilka miesięcy.


_________________
_________________________
Vilhelm Sandwall
Rats in the Hats
-------------------------------
Darkfall New Dawn
www.ratsinthehats.pl
-------------------------------
POE: https://www.pathofexile.com/account/vie ... le/dudriel

******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 3 lis 2016, 09:01 
Cytuj  
Z glitchami graficznymi raczej nie ma już zbyt dużych problemów, tym bardziej jak na alphe. Chociaż model lotu rzeczywiście słaby...

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 3 lis 2016, 14:41 
Cytuj  
Koleś ale jak przez 5 lat developmentu (no 4) można wypuścić menu i tryby gry które są zlepkiem zupelnie nie połączonych ze sobą rzeczy? Wystarczy poczytać ile studiów/kontraktórów w jakich lokalizacjach pracowało bądź pracuje nad grą i ma się obraz tego chaosu. Jedyne co ich uratowało to odpływ ludzi cryteku bo nie mieli nikogo praktycznie kto zna CryEngine na wylot. Co z tego skoro gra na 1070 tnie...

Chris sobie wymarzy i tak musi być... Marzyć to on sobie może ale zrobić to juz niekoniecznie.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 15476
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 3 lis 2016, 15:06 
Cytuj  
Mi na 1080 też tnie także się nie przejmuj ;)
To wynika z debug mode. Tak się w chuj gówna w tle dzieje i dopóki będzie włączony to będzie tak wyglądać.


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 3 lis 2016, 23:23 
Cytuj  
Głównie CPU nie wyrabia. GTX 1060 powinien zaoferować 70-80 FPS w FHD gdy zlikwidują bottlenecki. Teraz moją problem z netcodem bo wszystko jest synchronizowane z graczem. Co do SC tu chodzi o to że te studia powstawały od zera w większości a to nie jest tak że, halo halo mamy 20kk $ robimy studio i za miesiąc jest w pełni pracujące studio.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 16.03.2009
Offline
PostNapisane: 7 lis 2016, 01:14 
Cytuj  
https://www.youtube.com/watch?v=Nng3cBiLWtU
Jak się tego słucha i bierze na wiarę to rzeczywiście można zwariować na punkcie tej gry.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 7 lis 2016, 10:18 
Cytuj  
Dla mnie najważniejsza rzecz w SC która sprawia że ta gra może okazać się sukcesem to kwestia tego że zmienili podejście do instancji.
Na początku planowali instancje po 60 osób (co moim zdaniem byłoby totalnym failem). Teraz jednak pracują nad tym żeby supportować do kilku tysięcy graczy. Tak naprawdę mechanikę, nowe lokacje, dodatkowe misje itp. mogą dodawać w trakcie, jeśli jednak od samego początku multi byłby spierdzielony (mocno ograniczony) to pewnie nigdy już by tego nie poprawili - na przykład mega ograniczone MP w Elite Dangerous.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 270 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.