mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 292 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15
Autor Wiadomość
***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 23 cze 2017, 18:05 
Cytuj  
Xender napisał(a):

Poza na konsolę ruchnąłeś Amazona (tak w stylu Robin Hooda) czy jakiś mały biedny sklepik online? Wiesz jako zamożny imigrant w UK nie powinieneś połaszczyć się na taki deal ;>.


gorzej - kanadyjski sklepik wysylajacy na europe. Zamowilem Demon Souls, ktore wtedy distepne bylo jedynie w USA/CAN, dostalem PSP GO - nie wiem czy konsolka gdzies sie nie zachowala do tej pory w jakiejs szufladzie.
Nie zglosilem pomylki i nawet przez moment nie mialem wyrzutow sumienia. Bezczelny dran!

****
Avatar użytkownika

Posty: 1024
Dołączył(a): 2.11.2005
Offline
PostNapisane: 23 cze 2017, 18:44 
Cytuj  
Ja tam nawet nie wiem co tam w domusary sprzedaja ale zaciekawil mnie biznes tybetanski nawet ciekawa nisza :) ,a co do marka to chyba gosu to najlepiej podsumowal. Korzystanie z okazji wystepuje w momencie przypadkowosci typu znalazles portfel czy x funtow na chodniku, a nie gdy osoba z ktora przeprowadzasz interes pomylia sie i wyslala ci nie ten ten towar ktory zamowiles wtedy dobry obyczaj dyktuje odeslanie danego towaru i wyjasnienie sprawy.

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 23 cze 2017, 19:36 
Cytuj  
nie osoba a sklep internetowy. Nie prowadziłem żadnego interesu a dokonałem zakupu. A w dobrym zwyczaju jest zarówno oddanie znalezionego portfela jak i zwrot pomylonej przesyłki. Nigdy się o ten towar nawet nie upomnieli, nawet nie wiem czy byli świadomi pomyłki.

****

Posty: 1671
Dołączył(a): 10.07.2010
Offline
PostNapisane: 23 cze 2017, 20:27 
Cytuj  
Wiadomo, jak ktoś się nie zorientuje, że go okradłeś to się nie liczy. :D Tak samo jak okradniesz kogoś bogatego to też się nie liczy, jako kradzież. A po dwóch małych kradzieżach jedna duża kradzież się kasuje.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 23 cze 2017, 20:32 
Cytuj  
No i opisałeś jak działają nasi politycy i biznes z nimi powiązany ;)


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 23 cze 2017, 20:49 
Cytuj  
No ale trochę w tym racji jest, że na wysokich szczeblach władcy okradanie, okłamywanie i inne robienie w wała jest na porządku dziennym.

Btw regulamin mojej reklamacji New 3DS XL z Saturna:
http://i.imgur.com/ZonSxLg.jpg

******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 3 lip 2017, 20:47 
Cytuj  
Co do mojej reklamacji 3DSa w saturnie, dostałem info smsem że realizacja mojego zlecenia zostanie opóźniona z przyczyn od nich niezależnych.

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 3 lip 2017, 21:28 
Cytuj  
Xender napisał(a):
Co do mojej reklamacji 3DSa w saturnie, dostałem info smsem że realizacja mojego zlecenia zostanie opóźniona z przyczyn od nich niezależnych.


Ja już nie chcę tu nic pisać, niech każdy robi jak uważa, ale ja wiem, co bym zrobił i co zrobiłby mój rzecznik :lol:


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 3 lip 2017, 22:32 
Cytuj  
Ja mogę podsumować serwisy związane ze sprzętem foto.

Sony - komedia, obsługa klienta nie zna sprzętu i zagadnień związanych z nim jak i z serwisem.
Nikon - generalnie Polska firma zajmująca się nim plajtuje, bardzo niski poziom kontaktu, długie czasy serwisu i oczekiwania na reakcje.
Sigma - rewelacja, szybko i solidnie, błyskawiczny kontakt, ludzie wiedzą czym się zajmują.
Tamron - podręcznikowy przykład jak oskubać frajera co wyśle do nas sprzęt, bezczelne wyłudzanie pieniędzy i burdel ogólny.
Panasonic - super obsługa, szybko i sprawnie wszystko załatwiane.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 4 lip 2017, 05:32 
Cytuj  
Zalezy jak trafisz, ja mam zle doswiadczenia z panasonic.

***
Avatar użytkownika

Posty: 19064
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 4 lip 2017, 10:23 
Cytuj  
Teo napisał(a):
Sony - komedia, obsługa klienta nie zna sprzętu i zagadnień związanych z nim jak i z serwisem.


Sony generalnie ma chyba najgorszy serwis w Polsce. Na kase od nich czeka sie 1-2 miesiace od momentu zalatwienia wszystkich formalnosci.

***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 4 lip 2017, 11:49 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
Zalezy jak trafisz, ja mam zle doswiadczenia z panasonic.

Ale Embe pisze o Polsce, a nie kebabistanie północnym.


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 292 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.