mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2004, 07:38 
Cytuj  
do 18lvl, grałem warriorem.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3420
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2004, 08:52 
Cytuj  
MoPS > ta beta jest juz tak dalece zaawansowana ze mozna sie pokusic o ocene retaila na jej podstawie.Ultraradykalnych zmian raczej nie bedzie...


Vercin > krasnale jako gornicy maja wieksza szanse na znalezienie szlachetnego gema, czy metalu.


_________________
"Ja się nie znam, ale chętnie się wypowiem" - Stanisław Tym

**

Posty: 261
Dołączył(a): 10.09.2004
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2004, 10:26 
Cytuj  
Blizzard zapowiedzial zmiany pogody. Choc nie wiem czy to jest jedna z radykalnych zmian ;).

Na pewno mają pare takich "perelek", ktore nie zostaly pokazane podczas testow, a beda znajdowaly sie w retailu.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3420
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2004, 10:45 
Cytuj  
Ich perelki to highend game o ktorym nitk nic nie wie...

Brak pogody, to imho potkniecie z ich strony.Mam nadzieje ze szybko sie ztym uporaja.


_________________
"Ja się nie znam, ale chętnie się wypowiem" - Stanisław Tym

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2004, 10:48 
Cytuj  
W EQ2 też nie ma pogody, szczerze mówiąc zmian pory dnia też nie zauważyłem :D

**

Posty: 261
Dołączył(a): 10.09.2004
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2004, 10:55 
Cytuj  
"Brak pogody, to imho potkniecie z ich strony."

===============
"worldofwar.de: Co z update'ami grafiki jak efekty pogodowe lub modele dla przedmiotów noszonych przez postacie?

Chris Sigaty: Efekty pogodowe będą w grze kiedy zostanie ona wydana. Ale nie będą one miały wpływu na otoczenie np szybkość poruszania się twojej postaci. Są już przedmioty z modelami które niesą tylko texturami jak naramienniki lub zbroje.
"
===============
Sadze wiec ze to nei potkniecie, tylko celowa taktyka, musza dac cos nowego czego nie bylo w becie i bedzie to wlasnie min. pogoda :).

***

Posty: 756
Dołączył(a): 9.10.2003
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2004, 10:59 
Cytuj  
Okres czasu od momentu wydania wersji US do wypuszczenia wesji EU będzie pewnie wyglądał jak open beta. :)

******
Avatar użytkownika

Posty: 3420
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2004, 11:20 
Cytuj  
Celowa taktyka? Nie wiem czy dla kogos fakt wystepowania zjawisk pogodwych ma jakiekolwiek znaczenie.Nikogo nowego tym nie przyciagna, bo jakby nie bylo jest to standart w dzisejszych mmogach.


_________________
"Ja się nie znam, ale chętnie się wypowiem" - Stanisław Tym

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2004, 11:51 
Cytuj  
Pogoda, pory dnia to bzdurki. Blizzard niech sie zajmie najważniejszymi sprawami, a takie bzdurki niech zostawi na czas ostatnich szlifów.

*

Posty: 173
Dołączył(a): 19.05.2003
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2004, 11:58 
Cytuj  
Zycze sobie ,aby tymi najwaznieszymi sprawami byl najlepszy pvp historii mmorpg.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3420
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2004, 12:00 
Cytuj  
Pogoda, moze i bzdura.Pory dnia juz nie...

Jak na razie ostatni patch to sporo nerfow, jestem tym powaznie zaniepokojony.


_________________
"Ja się nie znam, ale chętnie się wypowiem" - Stanisław Tym

**

Posty: 375
Dołączył(a): 8.12.2001
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2004, 12:07 
Cytuj  
Lepsze nerfy teraz niz puzniej jak juz bedzie sie za to placic....
Dla mnie to dobry znak bo znaczy, ze "walcza" z balancem i innymi aspektami PvP.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3420
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2004, 12:18 
Cytuj  
Lepsze? Wychodzisz z zalozenia ze gowno za darmo jest lepsze niz platne gowno?
Ja uwazam ze kazde gowno smierdzi.

Walcza?! Bylo dobrze i zepsuli, to nazywasz walka? Rogue byli najlepiej zbalansowana klasa po przedostatnim patchu.Ostanim patchem to zrujnowali.

Mam nadzieje ze do retaila sytuacja sie poprawi.Ale juz widac ze Blizzard popada ze skrajnosci w skrajnosc.
Magowi jeczeli ze rog sa overpowered i trach mamy nerfa.Jak mages byli overpowered to wszystko bylo ok...


_________________
"Ja się nie znam, ale chętnie się wypowiem" - Stanisław Tym

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2004, 12:23 
Cytuj  
Zematis - pory dnia są juz teraz. W engine gry bez problemu można wcisnąć pogodę - otóż jak giniemy i biegamy duchem to mamy całkiem inną pogodę - niebo wzburzone, błyskawice itd. Czyli engine to obsługuje.
Myslisz, że będzie jakiś problem ze zrobieniem kilku stanów pogody i dorysowaniem grafiki? Moim zdaniem żadny.
I też moim zdaniem bardzo dobrze, że Blizzard takie pierdy/smaczki zostawia na sam koniec. Gra i bez tego jest niesamowicie grywalna. Jest milion ważniejszych spraw do zrobienia niż jakaś pogoda :)

nerfami to ja się niepokoję jak mam wysokolevelową postać i akurat mają znerfować moją klasę/profesję.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4474
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2004, 12:24 
Cytuj  
hehe, mam nadzieję że jakoś dadzą sobie radę, przypomina mi to sytuację "balansowania" na free shardach, kto głośniej krzyczy ten ma bardziej dopakowaną klasę ;)
Wszystkie zwierzęta są zbalansowane ale niektóre są bardziej zbalansowane :lol:


_________________
ǝuʍɐqɐz ʇsǝظ ıɯɐbou ʎɹob op ǝıuɐsıd
¡ lɐʇod lɐʇod

***

Posty: 756
Dołączył(a): 9.10.2003
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2004, 12:34 
Cytuj  
Zematis napisał(a):
Walcza?! Bylo dobrze i zepsuli, to nazywasz walka? Rogue byli najlepiej zbalansowana klasa po przedostatnim patchu.Ostanim patchem to zrujnowali.

Czy ja wiem.. Z tego co czytałem to po wprowadzeniu talentów rogue stał się jedną z najmocniejszych profesji w PvP. Ta klasa miałaby być zbalansowana względem czego? Bo póki co tylko worek, priest, mage i rogue są mniej lub bardziej skończeni. Reszta jest jeszcze mocno under construction.

Cytuj:
Mam nadzieje ze do retaila sytuacja sie poprawi.Ale juz widac ze Blizzard popada ze skrajnosci w skrajnosc.
Magowi jeczeli ze rog sa overpowered i trach mamy nerfa.Jak mages byli overpowered to wszystko bylo ok...


Tutaj też się do końca zgodzić nie mogę. Mage był overpowered to fakt, więc go znerfowali i to porządnie (invis, pyro, fireball, całe cold tree etc.).

To jest beta, więc balansu raczej nie doświadczymy. :)

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2004, 12:37 
Cytuj  
tylko nie worek, tylko nie worek.... :evil:

Ps. Warrior jest zdecydowanie za słaby.

**

Posty: 375
Dołączył(a): 8.12.2001
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2004, 12:41 
Cytuj  
Zematis : "Lepsze? Wychodzisz z zalozenia ze gowno za darmo jest lepsze niz platne gowno?
Ja uwazam ze kazde gowno smierdzi."

Spokojnie ! Jakie "gowno" ?!
W becie moga se nerfowac ile im dusza zapragnie i nie zabardzo mozna miec pretensje do nich za to. Przecierz jak to wyjdzie, to "gowno" wcale nie musisz tego kupowac i placic :-)
Wracajac do nerfow to w WoW nie mialem przyjemnosci pogrania w becie ale troszke tych mmog'ow juz przezylem i z doswiadczenia wiem ze nerfy po releasie sa jeszcze mniej mile niz w becie.

Zematis : "Walcza?! Bylo dobrze i zepsuli, to nazywasz walka? Rogue byli najlepiej zbalansowana klasa po przedostatnim patchu.Ostanim patchem to zrujnowali."

Heh "walka" byla w """" :)
I jeszcze raz, nie mozna mowic TERAZ, ze cos zepsuli bo nie wiemy jaki bedzie finalny produkt :)
Takze Zematis wyluzuj bo szkoda watku we flama zamienic.

***

Posty: 756
Dołączył(a): 9.10.2003
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2004, 13:03 
Cytuj  
Idealny balans w 1v1 jest niemożliwy do osiągnięcia, dlatego WoW ma być grą zorientowaną na teamy. W 1v1 zawsze będzie tak, że grając klasą X łatwiej można pokonać klasę Y niż gdyby grało się profesją Z.

A co do worka, to był bardzo mocny w 1v1 (w poprzednim patchu) - poczytaj oficjany board. Myślę tu o PvP na max. lvlach oczywiścię.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3420
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2004, 13:15 
Cytuj  
Beta jest po to zeby dopracowac szczegoly.Tylko ze w momencie gdy prace nad jedna klasa dobiegaja konca, i nagle wszystko wywraca sie do gory nogami to jednak czlowiek zaczyna watpic w logike dzialania...

Nie mozna mowic ze zepsuli teraz? A kiedy? Bo w retailu to bedzie zapozno...
Gdyby ludzie nie zwracali uwagi na takie rzeczy to do retailu trafilby totalny knot.
Beta test jest miedzy innymi po to zeby ludzie zglaszali uwagi, i doswiadczenia.

Flame? heh porownanie nerfu do gowna moze bylo zbyt mocne, ale jestem daleki od flamowania kogokolwiek...

Po prostu mam wieksze oczekiwania wobec bety niz Wy =p

edit:
rogue byl zbalnsowany w srodowisku PvE, w PvP owszem mial zbyt duza przewage - momentami.Ale powinni nerfnac JEDYNIE tryb PvP a nie oba na raz.
Efekt jest taki ze w trybie PvP rog jest OK ale w trybie PvE dostalo mu sie az za bardzo.

Cytuj:
Czy ja wiem.. Z tego co czytałem to po wprowadzeniu talentów rogue stał się jedną z najmocniejszych profesji w PvP. Ta klasa miałaby być zbalansowana względem czego?

No wlasnie, byla super w PvP.Wiec trzeba bylo w trybie PvP troszke ich nerfnac ale nie ruszac trybu PvE.
A mowiac balans mam na mysli balns w srodowisku PvE, jako ze w PvP trudno mowic o balnsie skoro inne klasy nie sa jeszcze skonczone.


_________________
"Ja się nie znam, ale chętnie się wypowiem" - Stanisław Tym

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.