konrador napisał(a):
Niestety bez dobrej grafiki żaden nowy mmorpg nie zdobędzie większej ilości fanów.
Niech bedzie chociaz taka jak w WoW. Bo to na dzisiejsze standardy nie jest dobra grafika, zreszta wtedy tez jedyne czym "zachwycala" to swoimi licznymi kolorkami, a jednak ludzie w to graja.
według nich nie jest możliwe na chwilę obecną aby bez instancjowania nie było laga
Sorry, ale takie glodne kawalki w ich wykonaniu mnie smiesza.
FunCom: Na chwile obecna nie jest mozliwe, aby bez instancjonowania nie bylo laga.
Tlumaczenie: Na chwile obecna nie jest mozliwe, aby FunCom skonstruowal nieinstancjonowana gre bez laga.
Ta ja nie wiem , gotowy przepis na wyjebane mmo juz istnieje od 1997 r , ale devsi wola wciskac kit i pierdolic od rzeczy "bo sie nie da" , zoning i instancje moznaby im wybaczyc ale , lenistwa zwiazanego z levelingiem juz nie . Jak Con kiedys pisal latwiej jest zrobic X zon , posadzic pare spawn potworkow z x range levela i dac sobie siana niz wykreowac chociazby takie "zaawansowane " ficzery jak mozliwosc zlootowania mobka z realnego ekwipunku jaki mial na sobie (rzecz niepojeta w "next gen " mmos) , czy danie mozliwosci lootowania gearu gracza przez mobka . Od tego jest przemyslne ustawienie pvp objectives rownomiernie na calej mapie zeby rozladowac traffic-zerg , chociazby PS bylby dobrym przykladem tych zastosowan mimo ze to nie mmo sensu stricte
Grafika to najmniej istotny element w mmogu , a jak sie chce robic na przekor graczom ktorzy chca miec dobry performance bez oczojebnych wodotryskow to sie konczy jak Vanguard , tym bardziej mnie smieszy ich argument pieniadza