mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 88 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 19 wrz 2008, 15:59 
Cytuj  
mozna to sprawdzic samemu. wystarczy troche cierpliwosci.

***

Posty: 834
Dołączył(a): 11.12.2001
Offline
PostNapisane: 19 wrz 2008, 16:04 
Cytuj  
Najlepiej jakis arkusz kalkulacyjny (albo oldschoolowo, kartke i olowek ;)), znalezc sobie jakis obiekt do testow i zaczynac zabawe w statystyke.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 19 wrz 2008, 16:38 
Cytuj  
ano :-) ale sie sprawdza :-)

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 19 wrz 2008, 16:48 
Cytuj  
Fapuse napisał(a):
(albo oldschoolowo, kartke i olowek ;)), znalezc sobie jakis obiekt do testow i zaczynac zabawe w statystyke.


Albo uzyc czegos do combat loga - http://worldgorger.warhammeralliance.ne ... wg-en.jnlp
;]

A ingame - CombatLog Mod moze sie przydac.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***

Posty: 772
Dołączył(a): 21.04.2006
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2008, 20:31 
Cytuj  
jakis X perl ,bongos ,FuBar by sie przydal i bylo by miodnie :)

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 23 wrz 2008, 09:30 
Cytuj  
Polecam Warhammer Scrolling Combat Text, na CURSE ofc.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

***

Posty: 834
Dołączył(a): 11.12.2001
Offline
PostNapisane: 24 wrz 2008, 10:19 
Cytuj  
Czy znacie jakis addon, ktory pokazuje aktualnego laga?

**

Posty: 256
Dołączył(a): 13.01.2005
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2008, 04:22 
Cytuj  
jesli chodzi o laga w sesie latency to raczej nie skoro ani klient ani server nie dostarcza takiej informacji


_________________
Nauka jazdy w Tychach

**

Posty: 274
Dołączył(a): 15.06.2006
Offline
PostNapisane: 28 wrz 2008, 13:05 
Cytuj  
Need help z addonami, wchodze do katalogu warka, robie katalog interface -->addons - tam przenosze katalog addona ,robie full file check i nic ;/
Przynajmniej taka jest instrukcja na curse.com ;/


No juz nie wiem,zassalem libslasha i dalej nic, nie mam tego okienka addons przy wyborze postaci - moja sciezka addonow - F:\Warhammer Online - Age of Reckoning\Interface\Addons\


Ostatnio edytowano 28 wrz 2008, 13:47 przez TaoTao, łącznie edytowano 1 raz
*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 28 wrz 2008, 13:21 
Cytuj  
TaoTao napisał(a):
Need help z addonami, wchodze do katalogu warka, robie katalog interface -->addons - tam przenosze katalog addona ,robie full file check i nic ;/
Przynajmniej taka jest instrukcja na curse.com ;/


A po co full file check :o ? Masz wszystkie biblioteki? Z reguły większość Addon'ów wymaga LibSlash. Mythic wszystko pięknie zrobił, wymyślił API do addeonów itp., ale z rozbiegu zapomniał o jednym - dać opcję, gdzie będzie można dany addon włączyć lub wyłączyć :lol:


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 28 wrz 2008, 14:03 
Cytuj  
TobiAlex napisał(a):
Mythic wszystko pięknie zrobił, wymyślił API do addeonów itp., ale z rozbiegu zapomniał o jednym - dać opcję, gdzie będzie można dany addon włączyć lub wyłączyć :lol:


A to prosze bardzo - mod dodajacy w menu opcje "UI Mods"
Wlacza/wylacza addony i robi /reloadUI.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 28 wrz 2008, 14:05 
Cytuj  
ladne.
a tak przy okazji to samo mozna zrobic uzywajac libslasha i komendy /addon.

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 28 wrz 2008, 14:16 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
ladne.
a tak przy okazji to samo mozna zrobic uzywajac libslasha i komendy /addon.


No dokładnie. I generalnie m.in. po to jest LibSlash (plus możliwość dodawania nowych komend).

tomugeen napisał(a):
TobiAlex napisał(a):
Mythic wszystko pięknie zrobił, wymyślił API do addeonów itp., ale z rozbiegu zapomniał o jednym - dać opcję, gdzie będzie można dany addon włączyć lub wyłączyć :lol:


A to prosze bardzo - mod dodajacy w menu opcje "UI Mods"
Wlacza/wylacza addony i robi /reloadUI.


No spoko, ale takie coś powinien dać chyba Mythic w menu gry...


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 28 wrz 2008, 16:03 
Cytuj  
addons - tam przenosze katalog addona

W addons wiekszosc modow nie powinno miec podkatalogow. Wrzuc same rozpakowane pliki z addonow prosto do interface/addons.

**

Posty: 274
Dołączył(a): 15.06.2006
Offline
PostNapisane: 28 wrz 2008, 16:05 
Cytuj  
Juz dziala thanks.

*

Posty: 86
Dołączył(a): 1.08.2008
Offline
PostNapisane: 2 paź 2008, 13:59 
Cytuj  
Jak zrobic zeby Curseprofiler dzialal?

****

Posty: 1623
Dołączył(a): 11.10.2006
Offline
PostNapisane: 2 paź 2008, 14:00 
Cytuj  
zainstalowac i miec odpalona aplikacje curse'a

*

Posty: 86
Dołączył(a): 1.08.2008
Offline
PostNapisane: 2 paź 2008, 14:01 
Cytuj  
OKi jzu zrobilem sciagnalem do wowa porostu i dlatego nie dzialalo :P

*

Posty: 86
Dołączył(a): 1.08.2008
Offline
PostNapisane: 2 paź 2008, 15:28 
Cytuj  
Ok niewazne...

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 3 paź 2008, 19:57 
Cytuj  
Mozna jakos czcionki zmienic w WAR (wszystkie), bo ta standardowa mnie dobija.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 88 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.