mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2399 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 115, 116, 117, 118, 119, 120  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 6259
Dołączył(a): 30.07.2004
Offline
PostNapisane: 19 lut 2009, 14:05 
Cytuj  
Zarri napisał(a):
Warto krasc konie w Darkfallu

http://www.youtube.com/watch?v=bA_bk57KwIE

konia kradnie sie bez cooldownu, wiec bedzie niezly fun.

Nie śledzę uważnie wszystkich doniesień z bety, ale gdzieś było napisane, że trzeba odwrócić postać zeby spojrzec do tylu. Na powyższym filmiku widać jak typek ogląda się za siebie podczas jazdy na fprozd. OCB? To jednak da sie?


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 19 lut 2009, 14:09 
Cytuj  
tylko na konikach masz freelook


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 19 lut 2009, 14:09 
Cytuj  
W trakcie jazdy i podczas restowania mozna patrzec wokol siebie.
Tylko wez kieruj takim mountem (prowadzi sie jak stara ciezarowka) patrzac za plecy.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 19 lut 2009, 14:14 
Cytuj  
armia tuhajbeja to potrafila :)


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 19 lut 2009, 14:23 
Cytuj  
Aldatha napisał(a):
armia tuhajbeja to potrafila :)

Bo na stepie nie mogli wpasc na drzewo siedzac tylem do kierunku jazdy.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

****

Posty: 1216
Dołączył(a): 21.07.2004
Offline
PostNapisane: 19 lut 2009, 14:49 
Cytuj  
konrador napisał(a):
Standardowy atak mozna sobie przelaczac wedle uznania - atak pionowy (single target raczej) albo poziomy (aoe cone).

Czy atak AOE zadaje mniejsze obrazenia pojedynczej osobie? Machniecie trwa dluzej albo cos innego?

konrador napisał(a):
Dodatkowo mozna podpierac sie tarcza, ale przewaznie wszyscy biegaja z dwureczna bronia, bo lepiej jest zadawac dmg caly czas, niz probowac blokowac czesc nie robiac przy tym nic.

Czyli nie mozna zablokowac tarcza i od razu wyprowadzic ciosu?
I ogolnie jak wyglada samo blokowanie tarcza?

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 19 lut 2009, 15:00 
Cytuj  
Ataki sa dokladnie same. W zasadzie oba sa cone aoe, z tym ze pionowego sie tak nie odczuwa, bo rzadko sie zdarza, zebys trafial dwoch przeciwnikow zestackowanych jeden na drugim... Jeden to ciecie pionowe, drugi to poziome i na tym roznice sie koncza. Pionowego uzywa sie w zasadzie tylko po to, zeby nie trafiac siebie nawzajem.

Nie testowalem tarcz, ale afaik to nie jest powiazane. Z tego co mowil guildm8 wynikalo, ze bron 1h ma po prostu wieksza predkosc ataku od broni 2h, co - w teorii - pozwoli zablokowac cios, uderzyc i zaczac blokowac ponownie, zanim przeciwnik zdazy uderzyc po raz kolejny swoja 2h bronia.



Wodokot na wstecznym i pare koniobaranow w tle. Bez cieni i postprocessing - tyle.

Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 19 lut 2009, 16:31 
Cytuj  
konrador napisał(a):
Nie testowalem tarcz, ale afaik to nie jest powiazane. Z tego co mowil guildm8 wynikalo, ze bron 1h ma po prostu wieksza predkosc ataku od broni 2h, co - w teorii - pozwoli zablokowac cios, uderzyc i zaczac blokowac ponown


Z tarczami jest pewien problem. Blok nie jest instant, trzeba poczekac az zacznie blokowac (to oczywiste), wiec nawet z szybka bronia blok -> swing -> blok zajmuja wiecej czasu niz swing polearmem. Moze da sie to zrobic przy super timingu, ale jak narazie tarczy uzywa sie typowo defensywnie zeby dac kolegom czas na bicie oponentow w plecy.

Mimo wszystko tarcza to dobra rzecz w grupie, widzialem mase postow casterow, ktorzy jako melee weapon preferuja polearm liczac na zbawienna moc knockbacka, kiedy lepiej chyba zastawic sie tarcza i zyskac pozycje.

Kwestia odwrotna to przeciwwaga tarczy, pojawialy sie sugestie ze axe powinny miec bonus do przebijania/niszczenia tarczy, tak jak blunt weapons maja bonus vs. armor. Na pewno dodaloby to glebi roznicom miedzy weaponami (narazie glownie wygrywaja polearm/greathammer i troche greatsword).


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 19 lut 2009, 16:36 
Cytuj  
Przez chwilę myślałem, że to mors...


_________________
@polygamia

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 19 lut 2009, 16:48 
Cytuj  
Mimo wszystko tarcza to dobra rzecz w grupie, widzialem mase postow casterow

Wolne zarty.

Ogolnie jest zbyt malo roznic pomiedzy roznymi stylami walki. Jak pewnie wiesz, roznice zostaly zaimplementowane w ostatniej chwili i nie wszystko zostalo do konca przemyslane. atm zasieg > cala reszta, bo z zasiegiem polearma mozna przeciwnika ladnie mieszac. Kazda bron powinna miec inne abilities, daggerki moglyby miec jakiegos backstaba, powinno sie je dac poisonowac, siekierki moglyby w szybszym tempie niszczyc tarcze itp. itd. Pomyslow nie brak, tylko z czasem troche nie bardzo.

****

Posty: 1216
Dołączył(a): 21.07.2004
Offline
PostNapisane: 19 lut 2009, 18:51 
Cytuj  
Mysle kon, ze takie cos bedzie dodane, ale z czasem. Napewno dodaloby to wiekszego smaczku w czasie walki


Posty: 8
Dołączył(a): 9.12.2005
Offline
PostNapisane: 19 lut 2009, 21:43 
Cytuj  
Dzięki za obszerną odpowiedź, konrador.

Rozumiem, że blokowania bronią też nie ma.

Wygląda więc na to, że łuk da najwięcej zabawy. A podobno jest trochę overpowered.

Mimo to, walka to tylko część gry, choć znaczna. Ważne żeby wszystko ładnie współgrało.

AI podobno jest całkiem niezła, co możecie powiedzieć o tym elemencie?


_________________
Panzer Vor!

***

Posty: 989
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 19 lut 2009, 22:14 
Cytuj  
AI jest niezłe, sprawdza się szczególnie gdy mobków jest kilka - melee fighterzy wiąża gracza walką w zwarciu, a casterzy starają się oddalić i atakować z dystansu. cięzko ranne moby rzucają się do ucieczki.

imo nic nadzwyczajnego, ale ubarwia gre.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 19 lut 2009, 22:18 
Cytuj  
Rozumiem, że blokowania bronią też nie ma.

jest, i bronia i tarcza


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 19 lut 2009, 22:36 
Cytuj  
Jakos nie widze tego I w Darkfallowym AI. Zachowanie mobkow jest po prostu chaotyczne i trudno doszukiwac sie w nim tego, o czym mowi brazz. Tzn. mobki przelaczaja sie pomiedzy melee i ranged zaleznie od dystansu - to w miare oczywiste - ale robia to zazwyczaj w losowych momentach. Czasami mob, ktory dwoma ciosami zdejmuje mi 25%hp potrafi zrobic zwrot o 180 stopni i uciekac na sprincie jak mala dziewczynka, mimo ze ja ledwo go drasnalem. Nie doszukiwalbym sie w tym jakichs wyszukanych taktyk - mobki po prostu bafuja jak pojebane i zaczynaja biegac dookola zygzakiem na sprint bez ladu i skladu.

PVE w DFO jest strasznie meczace, bo moby biegaja zawsze na sprint, robia nagle zwroty i maja ogromne ilosci hp. Na szczescie w tej grze nie musze ich farmowac.

Na plus jesli chodzi o PVE - bardzo fajny smok. Nigdzie nie widzialem jeszcze smoka, ktory patrolowalby spory obszar latajac pareset metrow nad ziemia i ciskal sporych rozmiarow fireballami w przechodniow. Kiedys byl nawet post od zgriefowanego newbiesika, ktory uzalal sie, ze smok bezlitosnie gwalci go od 2h i nie pozwala mu wyjsc spod wielkiego drzewa.

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 19 lut 2009, 22:50 
Cytuj  
smoczek pwnz , lecisz a tu nagle cos ci podpala dupe :)
sa mobaski calkiem si zrobione jak np undeady dorfow czy crypt lordy z fajnym voiceover , no i bydle w stylu Black Knight , ten element nie jest potraktowany tak do konca po macoszemu i na pewno jak ktos chce to moze gwalcic moby az mu sie znudzi


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 19 lut 2009, 22:51 
Cytuj  
ej nawet gobasy w noob zonie moga cie spizgac jak nie uwazasz.
takze to jak biegaja i gdzie nie ma az takiego znaczenia ;p
na pewno nie sa w stylu 'easy mode' wow'a powoli zwiekszajac 'poziom trudnosci' tylko od razu jebia heady.

***

Posty: 989
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 19 lut 2009, 22:52 
Cytuj  
@kon

w większości walk jakie stoczyłem z kilkoma mobkami AI działało mniej więcej dobrze. choć fakt - czasami niektóre z nich się gubią i robią dziwne rzeczy, ale większość graczy też panikuje i zaczyna uciekać.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 19 lut 2009, 23:14 
Cytuj  
brazz napisał(a):
w większości walk jakie stoczyłem z kilkoma mobkami AI działało mniej więcej dobrze. choć fakt - czasami niektóre z nich się gubią i robią dziwne rzeczy, ale większość graczy też panikuje i zaczyna uciekać.

Tyle, ze do 25% kontrolujesz sobie walke, mozesz trzymac moba na zasiegu miecza (jesli ma 1h i cofasz sie, to unikasz wiekszosci ciosow) tylko po to zeby przez ostatnie 25% uganiac sie za mobem ktory robi zwroty o 150 stopni na sprincie i uderza cie kiedy ma okazje.
Kupa straconego hp, staminy! i poszarpanych nerwow.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 19 lut 2009, 23:21 
Cytuj  
To kilka pytań, które chyba jeszcze nie padły:
1) ile wynosi skillcap?
2) Czy statystyki postaci wybiera się dowolnie, czy może są zależności od rasy? Jakie mają znaczenie w grze?
3) Jak wyglądają miasta? Są straże czy jakieś wieżyczki?
4) Jak wygląda system wskrzeszania? Coś jak w UO gdzie mamy uzdrowicieli czy może "odradzamy" się w jakimś konkretnym miejscu?
5) jak wygląda podróżowanie, tylko pieszo i monty czy może są jakieś portale itp?

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2399 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 115, 116, 117, 118, 119, 120  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.