mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 173 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 25 sty 2010, 12:59 
Cytuj  
Scorpio, na poczatek ustaw sobie bindy, kamere i ogolnie UI, nastepnie zrob poczatkowe questy, potem wbij na encountery gdzie nauczysz sie grac w grupie, jak juz pozbierasz oficerow i itemy to wbij na pvp.
Co do poczatkowej taktyki z typowym uzbrojeniem to dla mnie najlepiej bylo atakowac tak ze siadalem na dupie mocnemu statkowi i dostosowywalem sie predkoscia, latwo tak mozna wykonczyc statki, jesli bylo ciezko to staralem sie obracac statek by przjmowac na rozne czesci dmg, pamietaj ze jak ci zejda tarcze to juz jestes trup, skile do naprawy statku sa pozniej, na poczatku najlatwiej naprawiac tarcze.

Co wiecej napisac, nie mam pojecia bo ja po pierwszych godzinach bylem nie zachwycony ale pogralem jeszcze chwile, wbilem tylko 15lvl i czekam na premiere bo bety sa strasznie nudne.
Mimoo ze gra prosta jak budowa cepa to jednak jest pewien poziom trudnosci na poczatku by to ogarnac, odpowiednie wydanie skili dla siebie i dla oficerow, odpowiednie dobranie oficerow i uzbrojenia daje duza roznice.
Generalnie na poczatku po zrobieniu tutorialu wylatujemy ze stacji i do 11lvl siedzimy w terenie robiac misje na ziemi w przestrzenie, bawiac sie na pvp i na encounterach, na 11lvl wbijamy na stacje, nowy statek, nowi oficerowie, nowy sprzet i zaczyna sie ciekawiej, a to dopiero poczatek.

Do Eve czy SWG nie ma co porownywac bo to calkiem inna gra, STO raczej mozna porownac do PofBS lub ogolnie napisac ze to taki wow w kosmosie :)


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."


Ostatnio edytowano 25 sty 2010, 13:01 przez Teo, łącznie edytowano 1 raz
*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 25 sty 2010, 13:00 
Cytuj  
STO to odpoczątku gra dla fanów, reszta wyjadaczy co najwyzej pogra free miech i odpusci. Pozatym gre tą robiło pare firm, że to jako tako działa to już jest coś :D

**

Posty: 335
Dołączył(a): 5.12.2009
Offline
PostNapisane: 25 sty 2010, 13:06 
Cytuj  
Scorpio, to typowy noob gracz solo :) Polecial cruiserem o level nizszym i pewnie zle skonfigurowanym na battleshipa +1 i chcial go zsolowac, a potem sie dziwi ze mu to zajelo 25 minut i 5 razy zginal, hehehe

L2play in group noob :>


_________________
Obrazek

*
Avatar użytkownika

Posty: 6418
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 25 sty 2010, 13:10 
Cytuj  
McMaster napisał(a):
Scorpio napisał(a):
Brakuje prau rozwiązań z EvE jesli idzie w walkę w space i samą grafikę w space ...


STO to nie Eve Online jesli chodzi o combat. STO jest bardziej zrecznosciowe, kosmos jest duzo ladniej zrobiony niz w Eve, ale to pewnie kwestia gustu.

Scorpio, ty tutaj nie siej demagogii porownujac kiepski screenshot jaki zrobiles w grze STO z plakatem reklamowym Eve :)

Grafika w Eve to wyglada tak:

Obrazek

i to jest chujowka w porownaniu do STO

Tak to wygląda na max oddaleniu - ogladałeś jak wyglad STO na max oddaleniu ?

Tak wygląda z bliska, tylko że jeszcze jest dodany interfejs neocom plus to co masz u sibie, czyli status statku, moduly i czaty, a walka wygląda z bliska jak na tym filmiku pod koniec :
http://www.youtube.com/watch?v=zDVEHE10nHc

jak wróce do domq to postaram się zrobic ekrany z gry, z obu gier na tym samym sprzecie na standardowych ustawieniach w jakich gram i wkleję ...


Ostatnio edytowano 25 sty 2010, 13:13 przez Scorpio, łącznie edytowano 1 raz
**

Posty: 335
Dołączył(a): 5.12.2009
Offline
PostNapisane: 25 sty 2010, 13:12 
Cytuj  
Tak Aeiva, mass PvP... to jest wlasnie screen jak wyglada TYPOWA gra w Eve Online. Gra sie kropeczkami na ekranie. Wiec przestancie pokazywac plakaty reklamowe Eve ze stateczkiem w duzym zoomie, bo na takim powiekszeniu nikt nie gra.


_________________
Obrazek

*
Avatar użytkownika

Posty: 6418
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 25 sty 2010, 13:15 
Cytuj  
McMaster napisał(a):
Tak Aeiva, mass PvP... to jest wlasnie screen jak wyglada TYPOWA gra w Eve Online. Gra sie kropeczkami na ekranie. Wiec przestancie pokazywac plakaty reklamowe Eve ze stateczkiem w duzym zoomie, bo na takim powiekszeniu nikt nie gra.

Jak nikt ? Ja gram, nawet w PvP gram na bliskim zoomie, omijam PvP wiekszy niż 100 osób, a w misjach lv 2,3 i 4 efekty graficzne, dzwiękowe itp to sama radocha ...

**

Posty: 335
Dołączył(a): 5.12.2009
Offline
PostNapisane: 25 sty 2010, 13:27 
Cytuj  
Aeiva napisał(a):
to co najważniejsze jest na overview hehe


Dokladnie, w Eve grafika tak naprawde nie jest w ogole potrzebna , no chyba ze ktos lubi sobie powiekszyc stateczek i masturbowac sie iloscia okienek na kadłubie, LOL


_________________
Obrazek

*
Avatar użytkownika

Posty: 6418
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 25 sty 2010, 13:33 
Cytuj  
To ze z grafiki nie korzystacie nie oznacza wcale ze ma jej nie być ... ale sory, gra wydana w 2010 roku a silniki to czerwone kwadraciki, torpeda to punkcik lecący do celu, a same statki wyglądaja jak optymalizowane pod large scale battles tylko że silnik jest niewydajny i nie uciągnie dosłownie paru statków ... to nie porównujcie grafiki EvE z mass PvP z grafiką STO w przybliżeniu, jak już to albo oba ekrany na zoom out albo oba w zbliżeniu ... kurcze, same skałki w Eve są ładniej zrobione niż te w STO, bo to w STO bardziej przypomina silnik SWG z przed paru lat ...

Jak pisałem na innym forum zwykle gry na poczatku mają zachęcić do grania, a nie zniechęcić ... tu mam wrażenie że pomyslane to jest odwrotnie, wszędzie pod górkę ... tak na marginesie, wiem jak walczyc i jak popsuć przeciwnika, mam wbity ten lt 5 czy cuś, zaliczone kilka misji w tym i grupowe instancje jak obrona stacji 24, mam trzech oficerów i korzystam z ich specjalnych skilli, sam wybrałem klasę inżyniera i uzywam sniper rifle na ground lub jakiegos disruptora i radzę sobie, ale i tak męczy mnie mamlanie statków po naście minut i trudne sterowanie statkiem jak i ground team.


Ostatnio edytowano 25 sty 2010, 14:12 przez Scorpio, łącznie edytowano 3 razy
**

Posty: 335
Dołączył(a): 5.12.2009
Offline
PostNapisane: 25 sty 2010, 13:43 
Cytuj  
Scorpio napisał(a):
trudne sterowanie statkiem


Nie wiem co moze byc trudnego w sterowaniu czterema klawiszami WSAD :) Moze Scorpio idz pograj w szachy lepiej skoro nie masz orientacji przestrzennej :P


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 25 sty 2010, 14:00 
Cytuj  
Ee, wtf? Dobrze napisał.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6418
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 25 sty 2010, 14:01 
Cytuj  
McMaster napisał(a):
Scorpio napisał(a):
trudne sterowanie statkiem


Nie wiem co moze byc trudnego w sterowaniu czterema klawiszami WSAD :) Moze Scorpio idz pograj w szachy lepiej skoro nie masz orientacji przestrzennej :P


pomysl, może znajdziesz wytłumaczenie inne niż propozycja szachów ... wiesz ja w mmorpg gram od jakiegoś juz czasu, i to nie jest moja pierwsza gra ani nawet 5 ... ani pierwsza betatestowana gra ...

*
Avatar użytkownika

Posty: 6418
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 25 sty 2010, 14:12 
Cytuj  
Aeiva napisał(a):
Scorpio napisał(a):
McMaster napisał(a):
Aeiva napisał(a):
to co najważniejsze jest na overview hehe


Dokladnie, w Eve grafika tak naprawde nie jest w ogole potrzebna , no chyba ze ktos lubi sobie powiekszyc stateczek i masturbowac sie iloscia okienek na kadłubie, LOL

To ze z grafiki nie kożystacie nie oznacza wcale ze ma jej nie być ... ale sory, gra wydana w 2010 roku a silniki to czerwone kwadraciki, torpeda to punkcik lecący do celu, a same statki wyglądaja jak optymalizowane pod large scale battles tylko że silnik jest niewydajny i nie uciągnie dosłownie paru statków ... to nie porównujcie grafiki EvE z mass PvP z grafiką STO w przybliżeniu, jak już to albo oba ekrany na zoom out albo oba w zbliżeniu ... kurcze, same skałkli w Eve są ładniej zrobione niż te w STO, bo to w STO bardziej przypomina silnik SWG z przed paru lat ...

To coś wnosi do dyskusji o kiepskiej grafice w STO, w stosunku do obecnie przyjetych norm dla mmorpg, porównujac nawet STO do takiego starocia jak EvE ?

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 25 sty 2010, 14:16 
Cytuj  
Obrazek

typowy screen z eve, ja uwazam ze bardzo ladny i czytelny, w STO jest podobnie mimo ze to dwie rozne gry,
co do samej walki to dynamika w STO jest duzo wieksza ale w eve nie chodzi o dynamike, tam jest calkowicie inna mechanika walki,
wiec porownani grafiki i walki sa z dupy wziete


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 25 sty 2010, 14:23 
Cytuj  
Porównywanie grafiki w STO do tej z EVE ( gra która ile to już lat jest na rynku i miała upgrade enginu ) to totalny bezsens tak samo jak porównywanie combatu, pisałem o tym zresztą wcześniej , no chyba że EVE była tak rozbudowana i miała dokładnie taką grafę już na parę dni przed relase , wtedy przepraszam.

A gdyby w STO był space combat z EVE + ground z SW + sandbox to by jakieś cudo musiało być chyba...


Zresztą fanbojowac nie będę , STO to całkiem fajna gra co by sobie ze spokojem bez ciśnienia pozwiedzać świat gry , pograć z Flotą pvp gdzie można stosować niezłe zagrywki taktyczne ( podpowiem że po zdobyciu Commandera ilość możliwości jeszcze wzrasta w stosunku do Lt.C. )


_________________
Mam leniwe szare komórki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10599
Dołączył(a): 26.02.2002
Offline
PostNapisane: 25 sty 2010, 14:24 
Cytuj  
Scorpio napisał(a):
ale sory, gra wydana w 2010 roku a silniki to czerwone kwadraciki, torpeda to punkcik lecący do celu

A ogladales ty filmy/seriale? Przeciez w oryginale tak wlasnie jest, silniki to czerwone kwadraciki, a torpeda to punkcik lecacy do celu. Dodam wiecej, fazer to kreska skierowana do celu ;)

X.

PS. De gustibus... mi sie podoba :)

*
Avatar użytkownika

Posty: 6418
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 25 sty 2010, 14:26 
Cytuj  
@embe
Nie chodzi mi o prównanie takie wprost, tylko jakościowe.
Gry wydawane w zeszłym roku, i tym roku mają generalnie znacznie lepszą oprawę graficznie. Sama grafika obecnie uzytwa w EVE, budowa statków, tekstury itp są imho lepszej jakosci niż te prowizorki uzyte w STO, ale... być moze to jest tylko tak w becie zrobione, a sama gra będzie mocna wyjechana w retail ... zobaczymy.
Sam content STO, i możliwosci jakie ze sobą niesie ... hmm ... zobaczymy, jak narazie może i serwer ten sam i jeden, ale instancje różne ... sam chat jest przez ten znaczek at mało czytelny ...

@Xanth
http://www.youtube.com/watch?v=P0xaCB2nLS0


Ostatnio edytowano 25 sty 2010, 14:30 przez Scorpio, łącznie edytowano 1 raz
*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 25 sty 2010, 14:27 
Cytuj  
Xanth napisał(a):
A ogladales ty filmy/seriale? Przeciez w oryginale tak wlasnie jest, silniki to czerwone kwadraciki, a torpeda to punkcik lecacy do celu. Dodam wiecej, fazer to kreska skierowana do celu ;)


Dokładnie , jestem właśnie w trakcie oglądania po raz kolejny ST:TNG i dokładnie to tak wygląda jak w grze, wiec o co kaman :P


_________________
Mam leniwe szare komórki.

**

Posty: 335
Dołączył(a): 5.12.2009
Offline
PostNapisane: 25 sty 2010, 14:28 
Cytuj  
Scorpio napisał(a):
To coś wnosi do dyskusji o kiepskiej grafice w STO, w stosunku do obecnie przyjetych norm dla mmorpg, porównujac nawet STO do takiego starocia jak EvE ?


Gdzie te normy ??? Pokaz mi jakas gre mmo gdzie dzieki grafice polepszyla ona swoj gameplay :) DX10 w AoC ??? i co ? super gierka ?
A moze CryEngine w Aion ??? i co ? super gierka ?
Cryptic Engine moze nie jest super rewelka, ale daje rade nawet na starszych maszynach i to jest jego duzy plus.


_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 25 sty 2010, 14:31 przez McMaster, łącznie edytowano 1 raz
******

Posty: 4017
Dołączył(a): 26.02.2005
Offline
PostNapisane: 25 sty 2010, 14:30 
Cytuj  
Bloodleaf napisał(a):
A gdyby w STO był space combat z EVE + ground z SW + sandbox to by jakieś cudo musiało być chyba...


no offence ale jak by space combat w sto był taki jak w eve a nie starfleet commandzie to był by to fail


_________________
Friends come and go, but enemies accumulate.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6418
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 25 sty 2010, 14:34 
Cytuj  
McMaster napisał(a):
Scorpio napisał(a):
To coś wnosi do dyskusji o kiepskiej grafice w STO, w stosunku do obecnie przyjetych norm dla mmorpg, porównujac nawet STO do takiego starocia jak EvE ?


Gdzie te normy ??? Pokaz mi jakas gre mmo gdzie dzieki grafice polepszyla ona swoj gameplay :) DX10 w AoC ??? i co ? super gierka ?
A moze CryEngine w Aion ??? i co ? super gierka ?
Cryptic Engine moze nie jest super rewelka, ale daje rade nawet na starszych maszynach i to jest jego duzy plus.

AION imho ma lepszą grafikę ground niż to co prezentuje cryptic, a engine cryptica tam gdzie chodzi WHO na wysokich detalach ma gównianą wydajnośc nawet jak masz 4 postacie na ekranie(mostek), chyba 8 i mniej FPs.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 173 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.