mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1708 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 86  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 233
Dołączył(a): 22.12.2005
Offline
PostNapisane: 12 sie 2006, 10:13 
Cytuj  
http://www.1up.com/do/previewPage?cId=3152830

potwierdzone przez blue na us forums

no more 40ppl raid instances :]

**

Posty: 356
Dołączył(a): 10.02.2005
Offline
PostNapisane: 12 sie 2006, 10:15 
Cytuj  
http://forums.worldofwarcraft.com/threa ... &t=9467359 &p=1&tmp=1#post9467359



no to dopiero zacznie się drama llama... gildie które raidują naxx aq40 mc bwl są skonstruowane na bazie 40 ludzików do raidu... na roosterze mamy 64 osoby wystarczy ze 16 się nie pojawi i dupa 2 raidów nie zrobisz... ehh


_________________
Obrazek

******
Avatar użytkownika

Posty: 3185
Dołączył(a): 13.12.2004
Offline
PostNapisane: 12 sie 2006, 10:20 
Cytuj  
Additional info : http://193.64.31.15/~hyuga/bc1208.txt


_________________
Nestor#1522

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2708
Dołączył(a): 10.08.2003
Offline
PostNapisane: 12 sie 2006, 10:25 
Cytuj  
W mojej gildi ludzie juz zapowiadaja ze to dla nich bedzie koniec wow.
A napewno koniec gildi bo co mamy wywalic polowe ludzi?
Co za totalny bezsens:|

**

Posty: 233
Dołączył(a): 22.12.2005
Offline
PostNapisane: 12 sie 2006, 10:30 
Cytuj  
Vercin napisał(a):
W mojej gildi ludzie juz zapowiadaja ze to dla nich bedzie koniec wow.
A napewno koniec gildi bo co mamy wywalic polowe ludzi?
Co za totalny bezsens:|


a pozniej i tak wszyscy kupia BC :lol:

****

Posty: 1569
Dołączył(a): 8.12.2001
Offline
PostNapisane: 12 sie 2006, 10:33 
Cytuj  
Blizzard sie obudzil.

Edit: Dungeoncrawlerzy sie przyzwyczaja.
Za to zmiany w pvp sa dosc obiecujace.


Ostatnio edytowano 12 sie 2006, 10:46 przez Huba, łącznie edytowano 1 raz
*
Avatar użytkownika

Posty: 5356
Dołączył(a): 6.10.2004
Offline
PostNapisane: 12 sie 2006, 10:42 
Cytuj  
Vercin, to samo zapowiadali jak sie okazalo ze paladyni beda w hordzie nie? :P Lepiej poczekac na jakies bardziej konkretne info i wtedy decydowac czy quitnac czy nie.
Also, locks rejoice:
Cytuj:
I will say this, for expansion the debuff limit is being increased from 16 to 40, combined with the focus on smaller raid dungeons, Warlock players will have more freedom and opportunity to use their debuffing abilities with less limitation. Beyond this, all classes will have new spells, talents and abilities that they will bring to the table by the time level 70 is achieved.


_________________
cypis#2942
Obrazek

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2708
Dołączył(a): 10.08.2003
Offline
PostNapisane: 12 sie 2006, 10:46 
Cytuj  
Jak sie dowiedzieli o paladynach to sie cieszyli i wszyscy zapowaidali zrobienie alta palka:) To co zapowiedzieli teraz to rozwalenie wiekszosci gildi przeciez.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 12 sie 2006, 10:47 
Cytuj  
jesli lvl 70> lvl 60 tak bardzo,ze da sie robic AQ40 i Naxx w 25ppl, to nie wiedze problemu. Przynajmniej na poczatku bedzie ciekawie robiac wszystko na nowo - nowe taktyki etc.


_________________
rufen.@steam
rufenn@psn
rufen@wot

*
Avatar użytkownika

Posty: 5356
Dołączył(a): 6.10.2004
Offline
PostNapisane: 12 sie 2006, 11:00 
Cytuj  
Rufen l2read. AQ Naxx etc beda dalej 40 man. Nowe instance w BC beda mialy cap na 25
@Vercin
Zmiana jest oczywista: kasa. Blizzard chce, zeby wiecej osob mialo dostep do endgame, a latwiej to zrobic majac raidy 25 a nie 40 osobe. Pomysl ile gildii rozpadlo sie/przestalo raidowac, bo nie moglo znalezc 40 osob do instance. Popatrz na swoj serwer i powiedz ile na nim jest gildii naprawde daleko w naxx. Blizzard to firma jak kazda inna i liczy sie dla nich zysk, to ze 5% ludzi robiacych endgame zostanie pokrzywdzona prawie nic dla nich nie znaczy. Smutne ale prawdziwe.
Osobiscie mam mieszane uczucia, bo naprawde bedzie mi brakowalo tego socialu w 40 man raidach :~(

Dopisze cos konkretnego jak zjem sniadanie~.


_________________
cypis#2942
Obrazek

**

Posty: 263
Dołączył(a): 14.06.2005
Offline
PostNapisane: 12 sie 2006, 11:01 
Cytuj  
najpierw dokladaja jedna klase do kazdej frakcji a teraz zmniejszaja limit ludzi w raidzie to nie jest normalne

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 12 sie 2006, 11:06 
Cytuj  
spelcast napisał(a):
najpierw dokladaja jedna klase do kazdej frakcji a teraz zmniejszaja limit ludzi w raidzie to nie jest normalne

To jest marketing. Jak sie dzieki temu wiecej sprzeda to jest normalne. WoW to ie EvE to gra dla przecietnego czlowieka a nie dla tych cochca miec drugie zycie ;]

Wszyscy placza. A teraz renka do gory kto jest w stanie z reka na sercu powiedziec ze nie kupi dodatku? :P

Ja kupie. Dla krwawych elfów i zeby sprawdzic nowe czary :D

bTW. Pewnie ze sprzetem z instnacji z BC da sie robi te stare instnacje w max 10 osob. Reki sobie uciac nie dam ale zalozyc sie moge.


Ostatnio edytowano 12 sie 2006, 11:08 przez iniside, łącznie edytowano 1 raz
******
Avatar użytkownika

Posty: 3185
Dołączył(a): 13.12.2004
Offline
PostNapisane: 12 sie 2006, 11:07 
Cytuj  
To jest bardzo dobre rozwiazanie.

A idioci piszacy 'to co, mamy teraz polowe ludzi wykopac?' powinni przetsac grac imo. Sorry, ale imo o wiele latwiej jest dobrac 10 dodatkowych osob i zostawic 15 ktore raiduje hardcore niz zmniejszac liczebnosc gildii. No chyba ze wasza gildia nie moze sobie poradzic z dwoma raidami naraz.. :)


_________________
Nestor#1522

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2708
Dołączył(a): 10.08.2003
Offline
PostNapisane: 12 sie 2006, 11:08 
Cytuj  
Eh nie moga poprostu zrobic zarowno 25 jak i 40 osobowe instancjie?

******
Avatar użytkownika

Posty: 3185
Dołączył(a): 13.12.2004
Offline
PostNapisane: 12 sie 2006, 11:09 
Cytuj  
Po co? 40 man to idiotyzm, dodatkowe 15 osob nic nie daje, a loot dostaje sie o 30% wolniej. Naprawde nie widze argumentacji za pozostawieniem 40 man, oswiec mnie vercinq ;]


_________________
Nestor#1522

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 12 sie 2006, 11:16 
Cytuj  
Ja bym chcial i tak zeby nacisk polozyli na 5-10 instancje. Jak grałem w WoW one mi dawały największy fun. A chyba przeciez o to chodzi ? :P

Nic nie napisali o klasach prestiżowych. Cyżby ich miało nie być.. ?

I jeszcz jedna fajna rzecz. Będzie można wybierać poziom trudności instancji. Świetne. JEszcze mogliby wprowadzić randomizer (wieciez, moby spawnujace sie w losowych miejsach, losowo zamykane otwierane korytarze, losowo pojawiajcy sie bosowie, losowe attaki jaki sa w stanie atakowac moby (maja duza pule ale uzywaja tylko kilki, reenter do insta i uzywaja innych) ), bo czegos takiego nie widzialem w zadnym mmo.

Aha. Jeden rozsądny argument za instancjami 40 osob ?
Powiem tak. Byłem w gildi 100 osob. Wszyscy sie świetnie znali, kazdy sobie pomagał itd. Nikt nawet nie myślał o tym ze mozna kogos wykopac... Ale max to dwa rajdy naraz. Tak prz capie 25 osob moglibysmy robic 3 naraz. Gdzie tu problem ?

Moze poprostu niektorym zal ze musieli sie meczyc w 40 osob, a ci ktorzy kupia wow+dodatek odrazu beda mogli robic w 25 osob.. Nie rozumie :P

*
Avatar użytkownika

Posty: 5356
Dołączył(a): 6.10.2004
Offline
PostNapisane: 12 sie 2006, 11:19 
Cytuj  
Nestor napisał(a):
To jest bardzo dobre rozwiazanie.

A idioci piszacy 'to co, mamy teraz polowe ludzi wykopac?' powinni przetsac grac imo. Sorry, ale imo o wiele latwiej jest dobrac 10 dodatkowych osob i zostawic 15 ktore raiduje hardcore niz zmniejszac liczebnosc gildii. No chyba ze wasza gildia nie moze sobie poradzic z dwoma raidami naraz.. :)

Rozwiazanie kiepskie patrzac na organizacje jakiej bedzie wymagac. EJ bedzie mialo na oko 3-4 teamy robiace instance w BC. Wiesz ile czasu i wysilku bedzie wymagalo ustawienie grafikow dla swapowania ludzi, ustawiania teamow i problemow ze znalezieniem ludzi nadajacych sie do prowadzenia raidow? O uzeraniu sie z innymi, ktorym nie pasuje x grupa i chca przejsc do y juz nie wspominam. Raczej srednio ekscytujace zajecie dla gm, nie? Nawet jesli te nowe instance beda swietnie zaprojektowane i beda dostarczaly tone funu, to wprowadza jednoczesnie tone frustracji do gildii.
Jeden cytat, ktory to calkiem dobrze podsumowuje:This may well be a terrible decision for "us" and a good decision for the game, all at once.

Cytuj:
Ja bym chcial i tak zeby nacisk polozyli na 5-10 instancje. Jak grałem w WoW one mi dawały największy fun. A chyba przeciez o to chodzi ?

Przeciez beda 'epickie' 5 many w BC.
Cytuj:
Nic nie napisali o klasach prestiżowych. Cyżby ich miało nie być.. ?

Na razie nie planow wprowadzenia hero class.
Cytuj:
I jeszcz jedna fajna rzecz. Będzie można wybierać poziom trudności instancji. Świetne. JEszcze mogliby wprowadzić randomizer (wieciez, moby spawnujace sie w losowych miejsach, losowo zamykane otwierane korytarze, losowo pojawiajcy sie bosowie, losowe attaki jaki sa w stanie atakowac moby (maja duza pule ale uzywaja tylko kilki, reenter do insta i uzywaja innych) ), bo czegos takiego nie widzialem w zadnym mmo.

Poziom trudnosci bedzie zalezal od lvlu ludzi w instance, nie bedzie zadnego wybierania w opcjach.
Cytuj:
Aha. Jeden rozsądny argument za instancjami 40 osob ?

Poczatek mojego posta.


_________________
cypis#2942
Obrazek


Ostatnio edytowano 12 sie 2006, 11:23 przez cypis, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 12 sie 2006, 11:23 
Cytuj  
Nikt nie kogos nie zmusza do robienia kilki raidów na raz. Jak niechca nie musza chodzic, moga sobie czekac na wlasna kolej. A jak komus zalezy to sie dostosuje..

*

Posty: 61
Dołączył(a): 10.03.2005
Offline
PostNapisane: 12 sie 2006, 11:32 
Cytuj  
Moglby Ktos tutaj wkleic ten artykul ze stronki?niestety nie odpala mi:/

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 12 sie 2006, 11:37 
Cytuj  
Cytuj:
Poziom trudnosci bedzie zalezal od lvlu ludzi w instance, nie bedzie zadnego wybierania w opcjach.

Doczytałem później. w Artykule na gamespy to było jakoś jaśniej napisane :D
Cytuj:
Poczatek mojego posta.

Patrz post wyżej. Nikt nikogo nie zmusza do robienia kilku raidów. A jak ludziom bedzie naprawde zalezec to sie dogadaja.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1708 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 86  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.