mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość

Posty: 15
Dołączył(a): 2.08.2007
Offline
PostNapisane: 2 sie 2007, 16:57 
Cytuj  
Witam, chciałbym pograć w jakiegoś fajnego mmo, może być w jakimkolwiek universum, może też być płatny lub darmowy, ale zależy mi na jednej rzeczy: na ekonomii, sam studiuję ekonomię i interesuje się wszystkim co jest z tym związane. Dlatego szukam gry mmo z realistycznie oddaną ekonomią i mechanizmami rynkowymi - tak żeby podczas gry można się było czegoś nauczyć. Z góry dziękuję za rady. Pozdrawiam.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1913
Dołączył(a): 30.10.2004
Offline
PostNapisane: 2 sie 2007, 16:58 
Cytuj  
Hmm, eve online ?


_________________
Obrazek


Posty: 15
Dołączył(a): 2.08.2007
Offline
PostNapisane: 2 sie 2007, 16:59 
Cytuj  
Grałem w to trochę, ale mnie przynudzało latanie statkiem, bez możliwości stanięcia z kimś twarzą w twarz i pozwiedzania miast.

**

Posty: 451
Dołączył(a): 7.08.2005
Offline
PostNapisane: 2 sie 2007, 17:31 
Cytuj  
GoonZu Online...
Ewentualnie wiekszosc MMORPG-ow jesli znajdziesz sobie taka nisze.
Polecam Anarchy Online - a jesli masz problemy z ekonomia to zapytaj tam o Agate :)


_________________
Obrazek
Cytuj:
Mendol: zostalem wyruchany na maxa przez Microsoft

Cytuj:
Sathorn: U mnie role gowna odgrywa wielkosc ekranu


Posty: 15
Dołączył(a): 2.08.2007
Offline
PostNapisane: 2 sie 2007, 17:48 
Cytuj  
AO spróbuję, a ta pierwsza gra... Odrzuciła mnie grafika z jednej stronki - jakaś ta gra za mało poważna.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 2 sie 2007, 17:53 
Cytuj  
EVE?? To ostatnia rzecz w tej grze, ktora spodziewalbym sie uslyszec :)


Posty: 15
Dołączył(a): 2.08.2007
Offline
PostNapisane: 2 sie 2007, 18:31 
Cytuj  
Właśnie się przymierzam do ściągnięcia klienta AO - jeśli ściągne dużego, to będę mogł (póki co) grać gratis, czy od razu wgrywają się dodatki i trzeba płacić?