mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 758 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 38  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 10851
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 15 sie 2008, 09:48 
Cytuj  
Nie znalazlem na forum zadnego info o tej grze, a chyba warto sie nia zainteresowac, bo zapowiada sie na ciekawy s-f

oficjalna strona: http://www.startrekonline.com/
trailer z gameplayem: http://www.startrekonline.com/videos

Release jest zapowiadany za mniej wiecej 3 lata !!!

Obrazek

Obrazek


_________________



***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 15 sie 2008, 09:49 
Cytuj  
Drama queen z rozdwojeniem jaźni wróciła.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 15 sie 2008, 09:50 
Cytuj  
o kuźwa.

*

Posty: 6913
Dołączył(a): 26.01.2003
Offline
PostNapisane: 15 sie 2008, 13:24 
Cytuj  
wb!


_________________
Rzabolek

TYLKO ELMINISTER

***
Avatar użytkownika

Posty: 19064
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 15 sie 2008, 14:02 
Cytuj  
Zakladasz gildie w startreku?

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 15 sie 2008, 14:15 
Cytuj  
<I want 2 rub piccard's head>


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

***
Avatar użytkownika

Posty: 10851
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 15 sie 2008, 14:41 
Cytuj  
Aldatha napisał(a):
<I want 2 rub piccard's head>


Because the game will be set a few generations following the last "Trek" film, players shouldn't expect to run into James T. Kirk or Jean-Luc Picard.

Obrazek


_________________



***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 15 sie 2008, 15:26 
Cytuj  
Obrazek


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 10851
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 24 sie 2008, 12:28 
Cytuj  
Obrazek

Najnowszy wywiadzik z Emmertem na temat customizacji w STO

http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/game ... /play/1267

******

Posty: 3152
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 25 sie 2008, 11:06 
Cytuj  
Huragan napisał(a):
[Because the game will be set a few generations following the last "Trek" film, players shouldn't expect to run into James T. Kirk or Jean-Luc Picard.

A Janeway? :(

******

Posty: 4017
Dołączył(a): 26.02.2005
Offline
PostNapisane: 9 gru 2008, 22:48 
Cytuj  
STO nie ma szczescia, najpierw padl pierwszy developer Perpetual Entertainment, pozniej sadowo zamkniete zostalo P2 Entertainment. Ostatnio gre przejal Cryptic Studios, ktore... wlasnie zostalo przejete przez Infogrames Entertainment (grupa Atari) co spowodowalo odrazu przeniesienie daty release z 2009 na 2010 :|


Cytuj:
- Acquisition Will Provide State-of-the-Art Games and Technology Expected to Boost Atari’s Online Business Growth -
LYON, FRANCE – 9 December 2008 – Infogrames Entertainment, the parent company of Atari, today announced that it has entered into a definitive agreement to fully acquire Cryptic Studios Inc., one of the world’s leading developers, publishers and operators of Massively Multiplayer Online (MMO) games.
The transaction encompasses all of Cryptic’s proprietary IP, tools, technology and work-in-progress and integrates all members of the leadership team and employees into Infogrames. This acquisition is a critical step in the implementation of Atari’s strategy to become a leading online game developer and publisher.
Cryptic is currently developing three unique MMO franchises, planned for release over the next three years on PC and next-generation consoles, including Champions Online to be released in 2009 and Star Trek Online to be released in 2010. A third game currently in development will be announced in the near future.
Established in 2000 and headquartered in Los Gatos, California, USA, Cryptic has a proven track record of delivering successful MMO franchises (City of Heroes and City of Villains sold to NCSoft) generating over USD 100 million in lifetime revenues and up to 180,000 peak subscribers.
Cryptic is led by a highly experienced management team who shares Atari’s vision in online gaming and who has committed to stay with the group. Cryptic employs approximately 150 professionals, comprising leading industry creative, technical and operation experts with a proven track record in delivering on-time, on-budget titles. Cryptic’s revenues for the fiscal year ending June 30, 2008 amounted to USD 17 million.
Atari will benefit from Cryptic’s powerful proprietary engine, scalable content development tools and online server architecture to deliver very high productivity-per-employee and industry-leading client/server performance and create unique, high quality MMO games on 18 to 24-month cycles. Atari will also gain a proven set of high-quality MMO game operating tools for sophisticated customer service and account management.
David Gardner, CEO of Infogrames, the parent company of Atari, said: “The acquisition of Cryptic Studios brings to Infogrames an outstanding creative organisation, with a proven track-record of success in the fast-growing MMO category. Cryptic’s success is founded on leading-edge technology and the vision of a seasoned executive management team. I am impressed with the tools and technology that Cryptic has developed to make MMOs less expensive to build. Creating vast worlds and interesting interactions can be very people intensive but with the use of Cryptic's toolset they have a proven way of cutting average production costs in half. This is exactly the type of company we wanted to acquire in order to build Atari for the 21st century.”
“We share a common vision with Atari and their leadership team.” said John Needham, Chief Executive Officer of Cryptic Studios, “With our game development and online platform technology skills, we’re very excited about the opportunities that this unique combination with Atari creates. I am committed to helping Atari grow into a leading online game company and look forward to being part of the team.”
About Cryptic Studios
Cryptic Studios, Inc., based in Los Gatos, CA, and established in July 2000, is one of the leading independent developers of massively multiplayer online games. Cryptic is developing three major titles for the PC and current generation consoles, including Star Trek Online, Champions Online and an unannounced project. For more information on Cryptic Studios, please visit http://crypticstudios.com/.
About Infogrames Entertainment and Atari
The Infogrames group, including the Atari brand, is a global producer, publisher and distributor of interactive entertainment software for all market segments and all interactive game platforms including consoles from Microsoft, Nintendo and Sony Computer Entertainment, advanced smartphones, Personal Computers, web and online. Its games are sold in more than 60 countries through an international distribution network and direct to consumers via http://www.atari.com/.
Atari’s extensive catalogue of popular games is based on original franchises (Alone in the Dark, Test Drive, V-Rally, My Horse & Me, Backyard Sports franchise, Total Annihilation, Outcast etc.), publishing properties (The Witcher, Legendary, Race Pro etc.), international licenses (Dragon Ball Z, Dungeons & Dragons, Jamie Oliver etc.) and classic games covering the entire history of the video game industry (Pong, Missile Command, Asteroids etc).
ˆ 2008 Atari Europe SASU. All rights reserved.
Champions, Champions Online, and Cryptic Studios are trademarks of Cryptic Studios, Inc. STAR TREK and related marks are trademarks or registered trademarks of CBS Studios Inc and used with permission.


_________________
Friends come and go, but enemies accumulate.

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 9 gru 2008, 23:10 
Cytuj  
Ale szkoda, 2010 dopiero, a ja chciałem już zagrać.

P.S
Przestańcie zawracać sobie dupę takimi tematami, bo naprawdę co poniektórych to mi szkoda jest.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 10 gru 2008, 07:14 
Cytuj  
Będzie nowe DFO :P


_________________
Mam leniwe szare komórki.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 10 gru 2008, 09:28 
Cytuj  
dziwi mnie, że nikt jeszcze się nie upomniał o nowy dział dla tej gry ;)


_________________
rufen.@steam
rufenn@psn
rufen@wot

*

Posty: 6913
Dołączył(a): 26.01.2003
Offline
PostNapisane: 10 gru 2008, 09:51 
Cytuj  
Patrzac po zainteresowaniu to raczej marny pomysl;o


_________________
Rzabolek

TYLKO ELMINISTER

******

Posty: 4017
Dołączył(a): 26.02.2005
Offline
PostNapisane: 10 gru 2008, 09:59 
Cytuj  
Asmax napisał(a):
Patrzac po zainteresowaniu to raczej marny pomysl;o


nie wiadomo jeszcze czy to wogole wyjdzie


_________________
Friends come and go, but enemies accumulate.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 30 gru 2008, 13:48 
Cytuj  
Specyfikacja statku z gry
http://www.startrekonline.com/ships/nx91001


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2009, 17:07 
Cytuj  
http://www.youtube.com/watch?v=6cGiH9MW6f4
Gameplay z PAX, wogole na jutubie jest troche nowych gameplay warto zobaczyc.
IMO walka na planetach wyglada koszrmanie, ale jak dla mnie mogliby ja wyjebac w cholere szkoda czasu na developing tak malo istotnego elementu gry.
Za to walka w kosmosie jest bardzo elegancka. Tzn. moglobyc lepiej, bo gra niestety cierpi na dokladnie to samo co praktycznie kazda gra w kosmosie. Nie czuć bezwładności okrętów, nie czuć ich wielkości poprostu nie czuć, że to jest kosmos, całość sprawia wrazenie walki przerosnietych czołgów. Jedyna gra taktyczna ktorej sie to udało jest Ś.P Nexus: The Jupiter Incident (naprawde zal sciska, ze producenci upadli i zabrali kod tej gry ze soba do grobu).
Tak czy inaczej mi sie podoba np. sposob zarzadzania energia (system w EVE z capicitore ktory wyczerpywal swoja energie był i jest poroniony), tutaj poprosty bawimy sie w przekierowywanie energii do poszczegolnych podsystemow okretu i tak manewrujemy okretem zeby wrog byl "cone" naszej broni pokładowej.

Oczywiscie jak to jest w ST nie podoba mi sie design okretow, ale to kwestia gustu. Gameplay zapowiada sie naprawde fajnie wiec mozna przymknac oczy na takie cos.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

******

Posty: 4017
Dołączył(a): 26.02.2005
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2009, 17:38 
Cytuj  
widać, że STO zapowiada się jako StarFleet Command z możliwością lotu w 3d, a nie po siatce :)

fajne fajne, ciekaw jestem jak będzie w praniu


_________________
Friends come and go, but enemies accumulate.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2009, 18:42 
Cytuj  
Kombat na planecie nie jest taki zły, przypomina trochę AO. Walki w przestrzeni, jako eve-lite, bardzo mi się podobają. PvP faction vs faction też może być ciekawe (jeżeli będzie "world") z 6+ rasami.
Failem jest to że nie ma być Romulan za to będzie siakiś Gorn...

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 758 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 38  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.