mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość

Posty: 1
Dołączył(a): 14.11.2011
Offline
PostNapisane: 26 lis 2011, 22:28 
Cytuj  
Witajcie .
Chciałbym wam przedstawić grę Ether Fields w która naturalnie można już grać, jeśli tylko server jest online . Klucze aktywacyjne zostały wycofane a niedługo o ile jeszcze nie ma , pojawi się szybka i prosta rejstracją wraz logowaniem do gry. Naturalnie osoby które otrzymały klucze aktywacyjne w konkursach i warsztatach przez nas prowadzonych zostaną uprzywilejowane. Obecnie wystarczy się zarejstrować na blogu aby można było rozpocząć przygodę. Do wykonania jest kilka questów oraz dostępna jest naprawdę bogata gama przedmiotów do kupienia i odzienia oraz mordowania wszelkiej maści potworów. Gra opiera się na modyfikowanej mechanice dungeons and dragons .
Zapraszamy!
Oto linki gdzie możecie ujrzeć nasz produkt :
http://www.youtube.com/watch?v=EPc1tIpxpMY
http://www.youtube.com/watch?v=j9itvq6rQds

Nasza strona:
http://etherfields.pl/blog/

Rekrutacja
Na dzień dzisiejszy, brakuje nam w zespole paru, parunastu osób, które chciałyby podjąć się zadania powolnego, ale sukcesywnego uzupełniania świata gry o elementy żywe. Brakuje nam wielu rzeczy: animacji, modeli, itemów i tak dalej. Jeśli masz czas i akurat nasza oferta pokrywa się z twoimi umiejętnościami lub jej częscią , zgłoś się czym prędzej do osoby, której przydzielona jest opieka nad daną grupą kandydatów. Aby móc ubiegać się o miejsce w zespole, niezbędne jest spełnienie w pierwszej kolejności, tzw. warunków brzegowych. Dopiero gdy te warunki są spełnione, powinno się sprawdzić warunki szczegółowe, odmienne dla każdego z wakatów.

Warunki brzegowe: * Ukończone minimum 18 lat * Portfolio lub inna udokumentowana forma dotychczasowego dorobku pracy * Umiejętność pracy w zespole* . Osoba ubiegająca się o którekolwiek stanowisko musi posiadać poniższe cechy: * Dyspozycyjność * Otwartość * Kreatywność * Samodzielność* Po nadesłaniu zgłoszenia i rozpatrzeniu go przez członków naszego teamu, kandydata czekają jeszcze: * wstępna rozmowa kwalifikacyjna – skype, głosowo; * krótki test sprawdzający umiejętności; Niespełnienie któregoś z powyższych kryteriów, może w znaczący sposób wpłynąć na negatywne rozpatrzenie podania. Poniżej znajduje się lista aktualnych wakatów.

Animator wymagania:
- Biegłe posługiwanie się jednym z wymienionych programów:
Blender
3dsmax
- Doświadczenie w animacji ludzi lub zwierząt
- Riggowanie i umiejętności pokrewne ( Podstawy grafiki 3D)
- Znajomość struktury plików md5 będzie dodatkowym atutem
Może być również własny dowolny program w którym biegle się poruszacie.

Grafik 3D wymagania:
- biegłe posługiwanie się jednym z wymienionych programów:
Cinema 4D
Blender
3dsmax
Mudbox/Zbrush
- umiejętność tworzenia modeli w oparciu o koncepty
- umiejętność prawidłowego teksturowania (możliwość wykorzystania zasobów gry)
- znajomość formatu obj i mtl
- umiejętność tworzenia modeli z LOD’ami
- umiejętność właściwej redukcji tri
- umiejętność modelowania obiektów low poly/high poly
- umiejętność mapowania modeli

Może być również własny dowolny program w którym biegle się poruszacie.



Grafik 2D wymagania:
- Znajomość historii, kultury oraz stylistyki architektonicznej okresu średniowiecza
- Praca w wysokiej rozdzielczości
- Umiejętność tworzenia referek
- Umiejętność tworzenia tekstur pod organikę
Naturalnie może być też któraś z tych umiejętności nie koniecznie wszystkie.

Skrypter LUA wymagania:
- Opanowane podstawy programowania skryptowego
- Skryptowanie questów/dialogów/mobów/
- Oskryptowanie przedmiotów i wprowadzenie ich do bazy danych
Webowiec wymagania:
- php , msql ,html ,css -dodatkowy atut to java script
Nie są wymagane łącznie a mogą być rozdzielnie z naciskiem na html i css.
kontakt:
e-mail: [email protected]
GG: 2974545

kontakt:
e-mail: [email protected]
GG: 6865514

kontakt:
e-mail: [email protected]
GG: 4991515
Oferujemy
- Miłą i twórczą pracę w dynamicznie rozwijającym się projekcie
- Ciągłe podnoszenie umiejętności
- Bezkonfliktową współpracę w doświadczonym zespole
-Różnorodne ,rozwijające zadania

**

Posty: 312
Dołączył(a): 27.11.2009
Offline
PostNapisane: 2 gru 2011, 14:05 
Cytuj  
staram sie od czasu do czasu zerknac czy server dziala, ale jak narazie nie mialem szczescia.. :)


_________________
Mormo Blastbeat DFO

**

Posty: 326
Dołączył(a): 10.02.2010
Offline
PostNapisane: 2 gru 2011, 14:36 
Cytuj  
kurcze świetnie to wszystko rozwijacie jeszcze długa droga a już wygląda to lepiej niż taki MO.
co tu pisać więcej GJ

****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 2 gru 2011, 17:06 
Cytuj  
Bardzo ciekawie to wyglada jak na Indie MMO. GJ!

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 2 gru 2011, 17:21 
Cytuj  
No fajnie powodzenia wam życzę, tak na pierwszy rzut oka - wiem, że to wczesna faza, ale animację są okropne nawet jak na indie produkcję.

Poza tym postacie mają "postrzępione brzegi".

Wiem, że to są rzeczy, którymi się na tym etapie produkcji jeszcze tak bardzo nie przejmujecie może, a także, że z punktu widzenia developera są ważniejsze rzeczy, ale są to sprawy, które w olbrzymi sposób będą decydowały o odbiorze gry przez osoby zastanawiające się nad grą, kupnem gry (nie wiem jaki model biznesowy planujecie).

******

Posty: 3429
Dołączył(a): 25.10.2010
Offline
PostNapisane: 2 gru 2011, 18:20 
Cytuj  
Jako naprawade indie project, swietnie sie zapowiada. Zycze powodzenia, i chetnie sprobuje jezeli gra bedzie miala mocny pvp/conquest wontek.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 2 gru 2011, 18:37 
Cytuj  
Ano indie. W sumie juz dosc dawno obency, nawet nie pamietam, kiedy pierwszy raz o tym na warsztacie przeczytałem :D.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 2 gru 2011, 21:23 
Cytuj  
jak na ilosc nakladu to fajnie to wyglada.


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 865
Dołączył(a): 30.10.2004
Offline
PostNapisane: 3 mar 2012, 16:47 
Cytuj  
Ether Fields reaktywowany:
1. Zmiana nazwy. Gloria Victis

Gloria Victis jest grą z gatunku MMORPG (Massively Multiplayer Online Role Playing Game) w której w znaczmy stopniu kładziony jest nacisk na RPG. Świat gry stylizowany jest na obraz średniowiecznej Europy z dodatkiem pewnym elementów fantasy jak np. mityczne stworzenia ze słowiańskich legend. Gloria Victis jest kontynuacją projektu Ether Fields.
2. Zmiana silnika. Unity3D
3. Zmiana zasad.
Gameplay:
Jaki system walki zastosowano w grze?
Zastosowany został system „Non-Target”. Jest to system, w którym należy samodzielnie celować oraz wyprowadzać ataki w konkretnym kierunku i z odpowiedniej odległości. Pociski lecą po krzywych balistycznych i nie nakierowują się na cel. W walce wymagana jest pewna doza zręczności i taktyki.

Czy w grze będzie podział na klasy postaci?
Konwencjonalnego podziału na klasy znanego z wielu gier RPG (nie tylko MMO) nie będzie. Zostanie zastąpiony archetypami.
Na czym będą polegać archetypy?
Jak wiadomo, każdego człowieka kształtuje otoczenie i wpajane wartości. Gracz jednak rozpoczynając swoją przygodę w świecie gry nie będzie zaczynał niemowlakiem, ale dorosłą postacią, która posiada już jakiś bagaż doświadczeń.
By nie skupiać się na szczegółach i indywidualnej historii każdego bohatera (było by to wręcz niemożliwe do wykonania) należy określić ogólny wzorzec, czyli właśnie Archetyp.
Dzięki niemu wiemy jakie predyspozycje ma nasza postać, w czym jest lepsza, a w czym gorsza. Każdy archetyp będzie zawierał zbiór pewnych cech, które dla każdego archetypu będą nieco inne. Wybranie archetypu definiuje jedynie start postaci.
Nie narzuca z góry ścieżki rozwoju i podczas gry można ukształtować postać wedle woli.

z FAQ: http://forum.gloriavictisgame.com/showthread.php?tid=1

site: http://gloriavictisgame.com/


_________________
KISS - Keep It Simple, Stupid
http://gry-linux.blogspot.com/

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 4 mar 2012, 13:23 
Cytuj  
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 5f1EixToNA

ogolnie tla wygladaja chyba troche gorzej, za to postac zdecydowanie na plus. No i lepsza animacja, chociaz nadal ledwie akceptowalna.
generalnie jak na low budzet (?) gre to prezentuje sie na razie calkiem ciekawie.

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 4 mar 2012, 13:41 
Cytuj  
Gra wygląda lepiej (bez animacji) niż 90% mmorpgów i to nie licząc jakiś staroci


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

****

Posty: 1970
Dołączył(a): 8.08.2007
Offline
PostNapisane: 4 mar 2012, 19:52 
Cytuj  
Wygląda to zajebiście. Trzymam kciuki.

V.


_________________
Kto prawdę mówi ten niepokój wszczyna.

***
Avatar użytkownika

Posty: 865
Dołączył(a): 30.10.2004
Offline
PostNapisane: 12 maja 2012, 12:28 
Cytuj  
Ruszył dev blog Gloria Victis http://www.devblog.gloriavictisgame.com/
Pierwszy wpis z 10 maja:
Witam was serdecznie, chciałbym wam przekazać garść nowinek o powstającym MMORPG „Gloria Victis”.

Ostatnio skupiliśmy się na dokończeniu szeregu bardzo ważnych funkcji oraz spraw organizacyjnych, które same w sobie nie są może widoczne w grze, ale są absolutnie niezbędne, aby proces produkcji mógł przebiegać sprawnie.

W tej kategorii możemy się pochwalić następującymi osiągnięciami:

- Systemy tworzenia i edycji dialogów, dzięki którym dialogi będą powstawać szybko i sprawnie,

- Baza danych gry i jej edytor – miejsce przechowywania wszelkich informacji o stanie gry oraz wszystkich postaci,

- Systemy ścieżek dla postaci kierowanych przez komputer,

- System umieszczania i ubierania NPC bezpośrednio na mapie,

- Zaawansowane miksery animacji, które znacznie usprawnią prace nad animacjami oraz ich optymalizację – animacje poruszania się wszystkich postaci będą wyglądać znacznie lepiej,

- Nowi członkowie dołączyli do zespołu – niezbędna była reorganizacja i wprowadzenie procedur zapewniających optymalne wykorzystanie naszego potencjału,

- Otrzymaliśmy oficjalne błogosławieństwo od Unity Technologies, twórców silnika Unity 3D na którym działa Gloria Victis.

Nowe funkcje, które postaramy się niedługo zaprezentować na filmie:

- Optymalizacje silnika – docelowo gra powinna działać płynnie i szybko na przeciętnych konfiguracjach komputerów (przykładowo: procesor dwurdzeniowy, 2GB RAM, podstawowej klasy karta graficzna NVidia lub ATI); oczywiście planujemy udostępnić wyższe ustawienia grafiki, dzięki którym gra skorzysta na zaawansowanych shaderach i mocy obliczeniowej najnowszych kart graficznych,

- Świat prezentowany w grze został wizualnie uspójniony. Nadal trwają prace nad oświetleniem i post-processingiem obrazu, dlatego oczekujemy w najbliższym czasie kolejnych przełomów w jakości grafiki,

- Model kobiecy z animacjami oraz ekwipunek dla niej,

- Nowy ekwipunek, przede wszystkim ubiory.


_________________
KISS - Keep It Simple, Stupid
http://gry-linux.blogspot.com/

****
Avatar użytkownika

Posty: 1157
Dołączył(a): 8.03.2005
Offline
PostNapisane: 13 maja 2012, 08:37 
Cytuj  
Ja na waszym miejscu poscilbym kickstarter i zebral fundusze na dokonczenie, marketing i gaze dla zalogi.
www.kickstarter.com


_________________
OrleOko czuwa...

*

Posty: 185
Dołączył(a): 9.02.2005
Offline
PostNapisane: 13 maja 2012, 10:00 
Cytuj  
eagleeyes napisał(a):
Ja na waszym miejscu poscilbym kickstarter i zebral fundusze na dokonczenie, marketing i gaze dla zalogi.
http://www.kickstarter.com


Z tego co wiem to chyba w Polsce nie jest legalne.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2624
Dołączył(a): 25.08.2010
Offline
PostNapisane: 13 maja 2012, 10:02 
Cytuj  
Agron napisał(a):
eagleeyes napisał(a):
Ja na waszym miejscu poscilbym kickstarter i zebral fundusze na dokonczenie, marketing i gaze dla zalogi.
http://www.kickstarter.com


Z tego co wiem to chyba w Polsce nie jest legalne.
Dokładnie, tylko amerykańce mogą brać kasę - reszta świata może tylko płacić. :(

***
Avatar użytkownika

Posty: 865
Dołączył(a): 30.10.2004
Offline
PostNapisane: 16 maja 2012, 10:32 
Cytuj  
eagleeyes napisał(a):
Ja na waszym miejscu poscilbym kickstarter i zebral fundusze na dokonczenie, marketing i gaze dla zalogi.
http://www.kickstarter.com

GameDay 2012
O godzinie 16.15 w sobotę planowo odbył się nasz punkt programu, w czasie którego zaprezentowaliśmy bezbudżetowy model tworzenia gier na przykładzie Gloria Victis. Sala była pełna, bez trudu rozdaliśmy wszystkie egzemplarze płyt z muzyką z gry. Po prezentacji padło wiele godnych uwagi pytań, a niektóre dyskusje nawet przeniosły się z sali konferencyjnej na zewnątrz. Jest bardzo prawdopodobne, że niektóre z owych rozmów zaowocują już wkrótce poszerzeniem grona naszego zespołu. z info: http://www.devblog.gloriavictisgame.com/?p=77

Krótka relacja z GameDev na forum: http://forum.gloriavictisgame.com/showt ... hp?tid=414

Btw: Strona Janka(od dev diary na youtube) http://www.jangrochowski.pl/pl/gloriavictis/

Eagleeyes silnik też wygrali w konkursie na indieDB, Oczywiscie jest Eu wersja kickstara http://www.gambitious.com


_________________
KISS - Keep It Simple, Stupid
http://gry-linux.blogspot.com/

***
Avatar użytkownika

Posty: 865
Dołączył(a): 30.10.2004
Offline
PostNapisane: 17 wrz 2012, 19:12 
Cytuj  
Warm Up before Dev Diary #3
ekran logowania, wybór postaci itp.
http://www.youtube.com/watch?v=_-A7LkWF ... ture=g-u-u


_________________
KISS - Keep It Simple, Stupid
http://gry-linux.blogspot.com/

****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 18 wrz 2012, 17:18 
Cytuj  
Jakis mod moglby zmienic nazwe tematu na "Gloria Victis (dawne Ether Fields)"

****

Posty: 1970
Dołączył(a): 8.08.2007
Offline
PostNapisane: 18 wrz 2012, 20:34 
Cytuj  
Graficznie co raz lepiej. Jeszcze animacje i szacunek od strony audiowizualnej.

V.


_________________
Kto prawdę mówi ten niepokój wszczyna.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.