MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Grim Dawn https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=102&t=42792 |
Strona 11 z 44 |
Autor: | yabaddi [ 8 paź 2014, 06:18 ] |
Tytuł: | Re: [GD] Grim Dawn |
zaboleq napisał(a): Ktoś testował Arcanista może? Jak najbardziej. Osiągnąłem nim nawet już cap'a - tj. 35 level. Bardzo zacna specjalizacja. Typowy master AOE. W moim przypadku połączyłem go z Ocultist i poszedłem w elemental damage. Warto zainwestować w pasywy Arcanista dla regeneracji Energy - bez tego ciężko albo ciężkie picie ![]() Panetti's Replicating missile dobre, podstawowy skill sprawdza się na zwykłe moby, ew. małe grupki jeśli mamy Proliferation i/lub Distortion. Trozan's Sky Shard genialne - robi niezły łomot, imo must have. Devastation - silniejsza wersja sky shard, genialny damage ale raczej na wyjątkowe okazje typu boss, wredny hero itp. Callidor's Tempest - z założenia miało być fajne, wyszło jako-tako. jak dla mnie zbyt mały zasięg aby było skuteczne. Albrecht's Aether Ray - tym skillem się mocno rozczarowałem (mała moc) ale pewnie ze względu na inny typ obrażeń, który skill wykorzystuje (ja zbierałem elemental, to bazuje na aether jak sama nazwa wskazuje). |
Autor: | zaboleq [ 9 paź 2014, 13:51 ] |
Tytuł: | Re: [GD] Grim Dawn |
No ja pomęczę go po weekendzie ale licze na dobry fun;]. Niestety Ocultist na minionach jest jakiś nudny i AI naszych petów jest słabe, momentami kulawe. Wolę sam siać spustoszenie:). |
Autor: | yabaddi [ 17 lis 2014, 07:36 ] |
Tytuł: | Re: [GD] Grim Dawn |
Build 22 wyszedł wczoraj - http://steamcommunity.com/app/219990/discussions/0/617319460930334725/ Kilka zmian do multiplayera (w tym przydział lootu), zwiększone stashe, małe szlify profesji itp. |
Autor: | zaboleq [ 17 lis 2014, 20:12 ] |
Tytuł: | Re: [GD] Grim Dawn |
Czy ktoś tutaj jest chętny aby sobie pograć razem? Zaczął bym od nowa a w multi jeszcze się nie bawiłem:). |
Autor: | Archer [ 2 gru 2014, 18:46 ] |
Tytuł: | Re: [GD] Grim Dawn |
Warto kupic? Na allegro po 50 zl, to nie majatek, ale nie chce czegos niegrywalnego kupic ![]() |
Autor: | yabaddi [ 3 gru 2014, 07:53 ] |
Tytuł: | Re: [GD] Grim Dawn |
Archer napisał(a): Warto kupic? Na allegro po 50 zl, to nie majatek, ale nie chce czegos niegrywalnego kupic ![]() Jak lubiłeś TQ to zdecydowanie warto. Gra jest dużo ciekawsza, ma lepszy craft i o niebo lepszą customizację postaci. Ile godzin? To pojęcie względne, zależy ile grasz. Pewnie na upartego jakbyś siadł to w weekend zrobisz całość - choć cap'a raczej nie wbijesz (to już dłużej zajmuje). Obecnie są dostępne niecałe 2 akty i wszystkie specjalizacje postaci. Cap lvl 35 ale w grze spotkać można moby z 42/43 (nawet bossy i sub-bossy). Osobiście z czystym sercem polecam. |
Autor: | zaboleq [ 3 gru 2014, 23:18 ] |
Tytuł: | Re: [GD] Grim Dawn |
Za 50zł to grzech nie wziąść :E. |
Autor: | EloNis [ 3 gru 2014, 23:24 ] |
Tytuł: | Re: [GD] Grim Dawn |
za to wziąść to grzech.... -,- |
Autor: | D3jviD [ 4 gru 2014, 00:44 ] |
Tytuł: | Re: [GD] Grim Dawn |
Za taką kasę trzeba braść! ![]() |
Autor: | Razoth [ 4 gru 2014, 18:46 ] |
Tytuł: | Re: [GD] Grim Dawn |
Zgadzam się z panami wyżej. Kupiść koniecznie! |
Autor: | zaboleq [ 22 gru 2014, 23:56 ] |
Tytuł: | Re: [GD] Grim Dawn |
Pytanie nooba bo zapomnialem o tym a zawsze jakoś to się działo automagicznie - jak powiększyć swoje innventory w sensie miejsce w plecaku :E. Zacząłem dzisiaj grać i boli mnie dupa, że nadal mam tylko to podstawowe. Nie pamiętam czy to się dostawało z automatu czy może jakiś q/item to nam dawał? |
Autor: | yabaddi [ 23 gru 2014, 07:06 ] |
Tytuł: | Re: [GD] Grim Dawn |
zaboleq napisał(a): Pytanie nooba bo zapomnialem o tym a zawsze jakoś to się działo automagicznie - jak powiększyć swoje innventory w sensie miejsce w plecaku :E. Zacząłem dzisiaj grać i boli mnie dupa, że nadal mam tylko to podstawowe. Nie pamiętam czy to się dostawało z automatu czy może jakiś q/item to nam dawał? Dostajesz jako nagrodę za niektóre questy. Na chwilę obecną można dostać oprócz podstawowej torby jeszcze 2. Mi na jednej postaci zrobił się bug między patchami i z niewiadomych powodów mogłem powtórzyć questa z tą nagrodą i mam łącznie 4 torby. |
Autor: | yabaddi [ 23 gru 2014, 10:11 ] |
Tytuł: | Re: [GD] Grim Dawn |
Edit: Zapomniałem dodać, że w ostatnią sobotę wyszedł kolejny build wprowadzający chapter 1 aktu 3. Do nowego miasta (Homestead) wejść co prawda jeszcze nie można ale jest rift na zewnątrz. Chapter 2 aktu 3 ma pojawić się w marcu 2015 (ponoć jest na ukończeniu). Do gry wprowadzono Augmenty (buffy do broni i niektórych elementów wyposażenia) oraz zwiększono level cap do 40. Pełna lista zmian tutaj. |
Autor: | D3jviD [ 18 sty 2015, 12:57 ] |
Tytuł: | Re: [GD] Grim Dawn |
Kupiłem za 60zl na allegro i... wciagnelo mnie na maksa. Warto na ten tytul czekac. Niby gram na podstawowym poziomie trudnosci, a bossowie to zawsze wyzwanie, trzeba sie nameczyc, content nie przechodzi sie sam. Poczatek drugiego aktu i zaczynaja dropic naprawde ciekawe przedmioty, nawet cos setowego wpadlo. Ciagnie mnie, zeby zrobic kolejna postac i zobaczyc jak wyglada zabawa z ranged dps, bo aktualnie soldierem sie bawie. Jak ktos sie zastanawia nad kupnem, to szczerze polecam ![]() |
Autor: | yabaddi [ 18 sty 2015, 14:18 ] |
Tytuł: | Re: [GD] Grim Dawn |
Z ranged sprawdza sie combo Demolitionist i Ocultist. Arcanist tez jest niezly - mniejszy dmg ale chyba najlepsze AOE (zaraz po Canister Bomb demolitionista). Niemniej jednak największy damage robie u Nightblade'a (combo z Soldierem), tutaj mam crity na paredziesiat tysiecy ![]() |
Autor: | vilhelm [ 18 sty 2015, 22:42 ] |
Tytuł: | Re: [GD] Grim Dawn |
chujnia, że nie ma serwerów oficjalnych do tego online.... |
Autor: | Archer [ 18 sty 2015, 22:54 ] |
Tytuł: | Re: [GD] Grim Dawn |
Warto sie wgl na tym lvl capie pchac w dwie specjalnosci? Ja mam NB na 31 i wymaksowalem 2 skille dopiero. |
Autor: | yabaddi [ 19 sty 2015, 07:20 ] |
Tytuł: | Re: [GD] Grim Dawn |
vilhelm napisał(a): chujnia, że nie ma serwerów oficjalnych do tego online.... Na to trzeba kasy, a tę grę robi kilku gości - gdyby nie wsparcie z Kickstartera to by pewnie nie powstała. Swoją drogą multiplayer działa i można ze znajomymi pograć w co-opie więc te serwery tak na prawdę nie są konieczne. |
Autor: | yabaddi [ 19 sty 2015, 07:24 ] |
Tytuł: | Re: [GD] Grim Dawn |
Archer napisał(a): Warto sie wgl na tym lvl capie pchac w dwie specjalnosci? Ja mam NB na 31 i wymaksowalem 2 skille dopiero. IMO warto, np. Nightblade aż się prosi o skill Soldiera, który przemnaża siłę ataku co 3 ciosu. Generalnie trzeba wybrać sobie ze 2-3 skille do walki, a resztę skillpointów wrzucać w passive'y. Poza tym, nie musisz mieć max skilla aby być efektywnym w walce. |
Autor: | D3jviD [ 19 sty 2015, 09:39 ] |
Tytuł: | Re: [GD] Grim Dawn |
Ja ide w takim kierunku i jest bardzo przyjemnie. Atm 29 lvl. Debuff occultisty bardzo przydatny. Do tego 4 przedmioty na sobie z szansa "on hit" i przy wiekszej ilosci wrogow procuje to zajebiscie. Wczoraj przeszedlem dungeona w II akcie z 3 bossami, naprawde dlugi i wymagajacy content. Gdyby nie to, ze nowy portal byl praktycznie zaraz po wyjsciu, to dzisiaj bym musial na nowo przeciskac sie przez calego dunga ![]() Wciaga! |
Strona 11 z 44 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |